Inderdaad...Dogville vond ik ook beter maar allebei erg goedquote:Op woensdag 13 december 2006 23:35 schreef Soempie het volgende:
Oke, ik bedacht opeens dat vorige week donderdag misschien als dag 1 gold
Manderlay was heel goed trouwens (Dogville wel beter..) en ik heb nog een film liggen![]()
mangotheequote:
Hmmm, dat zuigt toch hard, ik had het ook al gedaanquote:Op donderdag 14 december 2006 00:42 schreef Supersheep het volgende:
AKQ site is volledig bijgewerkt
Heb ook even de punten van topic 1t/m250 en 251t/m500 bij elkaar opgeteld en de totale puntenlijst toegevoegd.
Goed zo harde werker! Slaap lekker!quote:Op donderdag 14 december 2006 01:11 schreef Mark_V het volgende:
Naja, ik heb de hele dag/avond aan mijn scriptie zitten werken (met SQL, jawel) en ga maar eens op mijn bed aan enzo.....
Speciaal voor Nem, natuurlijk.quote:
quote:Op donderdag 14 december 2006 13:36 schreef Jojoortje het volgende:
Hee een teken van leven in de slowchat!
Hoe heb je dat gedaan dan?quote:Op donderdag 14 december 2006 15:03 schreef Nesle het volgende:
Ha! Ik heb lekker mijn boek de Aanslag terug
Gejat?quote:Op donderdag 14 december 2006 15:03 schreef Nesle het volgende:
Ha! Ik heb lekker mijn boek de Aanslag terug
Nouja, als ik mn boek maar weer hebquote:Op donderdag 14 december 2006 15:22 schreef Soempie het volgende:
Goed voor jou Nes
maar helemaal terecht vind ik het niet
quote:Op donderdag 14 december 2006 15:26 schreef Soempie het volgende:
!!!! sitethief komt naar de meeting![]()
en neemt zelfgemaakte tiramisu mee! Beter![]()
hup, datum noteren in je agenda jij.quote:
quote:
Zo..."het" is de deur uitquote:Op donderdag 14 december 2006 15:22 schreef Soempie het volgende:
quote:Op donderdag 14 december 2006 15:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zo..."het" is de deur uit
Nu maar afwachten
Ik hoop het ookquote:Op donderdag 14 december 2006 15:57 schreef Soempie het volgende:
[..]spannend!!! Ik hoop dat je het enthousiast mag komen toelichten!
![]()
Wat is "het"?quote:Op donderdag 14 december 2006 15:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zo..."het" is de deur uit
Nu maar afwachten
Een mysterieus documentquote:
Oftewel een nutteloos stuk papier waar ik niks vanaf wil weten.quote:Op donderdag 14 december 2006 16:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een mysterieus document
Je hoort er later meer over. Misschien
Wel een beetje gemeen dat je dan hier post en iedereen op die manier razend nieuwsgierig maaktquote:Op donderdag 14 december 2006 16:11 schreef Nembrionic het volgende:
Een mysterieus document
Je hoort er later meer over. Misschien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |