Niet helemaal waar. Mijn vriendin heeft net in Amsterdam geprobeert er 1 te krijgen bij een kleine InterToys winkel. Ze hadden er daar zowaar een paar binnengekregen vandaag. Die zijn nu trouwens wel allemaal weg.quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:36 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ik weet bijna voor 100% zeker dat er op dit moment nergens een Wii in een winkel ligt stof te happen. Volgens mij wacht elke winkel op een nieuwe lading Wii's.
Hey diovarus! Alles kits? Is je ban op fok alweer opgeheven?quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:57 schreef Diovarus het volgende:
Kansloos kutfiguur.
Als je een wii wou hebben lag je wel voor de winkel toen deze uit kwam.
Lame [afbeelding]
Nee, als je voor een winkel gaat liggen voor een console ben je niet kansloosquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:57 schreef Diovarus het volgende:
Kansloos kutfiguur.
Als je een wii wou hebben lag je wel voor de winkel toen deze uit kwam.
Lame [afbeelding]
Dude.quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:03 schreef Apie74 het volgende:
[..]
Hey diovarus! Alles kits? Is je ban op fok alweer opgeheven?
* Diovarus is een collega van me die net over m'n schouder zat mee te kijken en me dit topic zag openen![]()
Dat snap ik ook niet helemaalquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:04 schreef Lexie het volgende:
[..]
Nee, als je voor een winkel gaat liggen voor een console ben je niet kansloos. Ik heb hem wel, maar was zo slim om hem bij een fatsoenlijke winkel te pre-orderen. Ik snap die mensen niet die een console zo graag willen dat ze er uren voor in de rij gaan staan, maar die blijkbaar te stom zijn om op tijd een pre-order te plaatsen.
Idd voor de mensen die net te laat waren voor de wiiquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:04 schreef Lexie het volgende:
[..]
Nee, als je voor een winkel gaat liggen voor een console ben je niet kansloos. Ik heb hem wel, maar was zo slim om hem bij een fatsoenlijke winkel te pre-orderen. Ik snap die mensen niet die een console zo graag willen dat ze er uren voor in de rij gaan staan, maar die blijkbaar te stom zijn om op tijd een pre-order te plaatsen.
Amsterdam heeft geen kleine intertoys.quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:06 schreef zaikert het volgende:
whehehe, die Diovarus toch. Wat een belhamel
Maarreh over welke kleine Intertoys in A'dam ging het hier eigenlijk?
+ Iederen die bij bart shit heeft gereserveerd (in de winkel dan).quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:07 schreef Lexie het volgende:
[..]
Uitzonderingen als BMH daargelaten.
Ik moet dus twee wachten op mijn bestellingquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:40 schreef tjizzle het volgende:
bij de wehkamp nu te betsellen. ls ze op voorraad zijn krijg je hem binnen een week. zoniet binne 4 weken
Ow dat wil ik wel hoor, kan het even vragen aan mijn vriendin. Maar zoals ik al eerder zei waren ze daar wel uitverkocht nu he.quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:25 schreef zaikert het volgende:
Nou dan weet je dus blijkbaar niet zo ver als de vriendin van Apie.
Mischien wil Apie zijn secret wii-address niet prijsgeven?
Ik ben zo ongelukkigquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:07 schreef Lexie het volgende:
[..]
Uitzonderingen als BMH daargelaten.
mijn 2e console, 1e was een sega mega drivequote:Op dinsdag 12 december 2006 19:45 schreef Arma_Angelus het volgende:
ik heb echt te laat beslist dat ik zo'n kutding wou... en dat voor een 1e console...
"Helaas je bent te laat ,dit artikel is reeds uitverkocht. Er kan ieder moment een nieuwe aanbieding verschijnen. Schrijf je in voor de nieuwsbrief en ontvang als eerste de nieuwe aanbiedingen in je mailbox. "quote:Op woensdag 13 december 2006 10:50 schreef vats het volgende:
www.priceattack.nl
levering binnen 2 dagen...
hmm de logica hiervanquote:Op woensdag 13 december 2006 10:50 schreef vats het volgende:
www.priceattack.nl
Kunnen die Wii's ook in het Nederlands ingesteld worden? Of Engels, want mn duits is niet bepaald goed. Dan ga ik vandaag daar eens langs, is toch 10 km hier vandaanquote:MM Hertzogenrath duitsland... Met de launch 2 pallets vol met wii's
5 voor 10 vriend van me gegaan en hadden er nog zat terwijl de de rijen aan de kassa stonden om te betalen.
Dus zullen komende dagen nog wel wat meer krijgen
Ja als je de Wii voor het eerst aan zet moet je een taal selecteren. Dan selecteer je natuurlijk gewoon Nederlands (of Engels, wat je wil).quote:Op woensdag 13 december 2006 11:00 schreef Draganta het volgende:
Kunnen die Wii's ook in het Nederlands ingesteld worden? Of Engels, want mn duits is niet bepaald goed. Dan ga ik vandaag daar eens langs, is toch 10 km hier vandaan![]()
Arme jonge, hbo en dan nog niet genoeg verdienen zodat je andere mensen moet flessen.quote:Op woensdag 13 december 2006 11:13 schreef TheActraiseR het volgende:
Bij mij is ie te koop! voor een nog te bepalen hoog bedrag mag jij m overnemen...
Eet stront. Jij kaapt de Wii weg voor de echte fans.. Ik kots op u.quote:Op woensdag 13 december 2006 11:13 schreef TheActraiseR het volgende:
Bij mij is ie te koop! voor een nog te bepalen hoog bedrag mag jij m overnemen...
quote:Op woensdag 13 december 2006 11:27 schreef depax het volgende:
[..]
Arme jonge, hbo en dan nog niet genoeg verdienen zodat je andere mensen moet flessen.
Een student heeft voldoende te besteden.quote:Op woensdag 13 december 2006 11:29 schreef TheActraiseR het volgende:
[..]
Jij hebt geen Wii
en nee idd, een student heeft niet veel te besteden
Wanneer was dat?quote:Op woensdag 13 december 2006 12:04 schreef RickoKun het volgende:
mediamarkt groningen
Zouden het weer spaanse exemplaren zijn?quote:Op woensdag 13 december 2006 12:27 schreef BMH het volgende:
Van leest! Vanaf morgen. 99% zeker.
Laten we het hopen.quote:Op woensdag 13 december 2006 12:28 schreef Lexie het volgende:
[..]
Zouden het weer spaanse exemplaren zijn?
hoezo dat dan?quote:Op woensdag 13 december 2006 12:37 schreef Mordreth het volgende:
Van leest? tof.. morgen even kijken. Heb die van mij vanmorgen weer op de post kunnen doen.
Kan je alleen aan mee doen als je al voor 10 december ingeschreven wasquote:Op woensdag 13 december 2006 10:50 schreef vats het volgende:
www.priceattack.nl
NOOOOOOOOO!!!! komt ie ook al bij ons voor?quote:Ik had de beruchte 110213 error..
Nu niet meer iig had om 12:30 nog gebeld om te vragen of ze nog Wii's hadden maar het antwoord was nee.quote:Op woensdag 13 december 2006 12:04 schreef RickoKun het volgende:
mediamarkt groningen
En nu ga je hem met dikke winst verkopen.. Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 13 december 2006 14:31 schreef -Jewcookie- het volgende:
Nee echt, ik vraag me af of ik er over 3 weken nog steeds blij mee ben. Ik denk dat ie dan in de kast verdwijnt.
Hmm nee, ik zei ik denk eraan om hem weg te doen. Als ik hem weg doe verkoop ik hem voor de prijs die ik er voor betaald heb tenzij er iemand is die meer wil geven natuurlijk.quote:Op woensdag 13 december 2006 14:33 schreef BMH het volgende:
En nu ga je hem met dikke winst verkopen.. Gefeliciteerd.
Wat ben jij heerlijk zuurquote:Op woensdag 13 december 2006 14:33 schreef BMH het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
249 E en een schop onder me hol? Klinkt aantrekkenlijk.quote:Op woensdag 13 december 2006 15:26 schreef zaikert het volgende:
leuk voor je jongen.
Ik bied 249 EU en heb er nog extra wel een schop onder je hol voor over...
zou betekenen dat de distributiecentra's vandaag nieuwe voorraad hebben gekregen.quote:De vraag naar de Wii was zo groot dat ook bij winkels in Nederland 's nachts al rijen mensen voor de deur stonden. Honderden winkels in Europa openden hun deuren om middernacht, zodat mensen op de dag van lancering al vroeg een Wii konden halen. Na het eerste verkoopweekend waren alle Wii-systemen uitverkocht. Vanaf heden zullen de voorraden in Europa dagelijks worden aangevuld om aan de aanhoudende vraag tegemoet te kunnen komen.
Hoezo morons. Ik vraag nix meer, mensen bieden mij meer. Zou toch stom zijn om daar nee tegen te zeggen? Wie is hier dan de moron?quote:Op woensdag 13 december 2006 15:56 schreef zaikert het volgende:
"Vanaf heden zullen de voorraden in Europa dagelijks worden aangevuld om aan de aanhoudende vraag tegemoet te kunnen komen. "
Hoh dat klinkt heel erg goed, en ook heel erg goed voor alle morons met wii's te koop.:)
gelijk geeft ie, gekquote:Op woensdag 13 december 2006 14:33 schreef BMH het volgende:
[..]
¤ 380,00 rfrederiks 13-12-06, 16:01quote:Op woensdag 13 december 2006 15:59 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Hoezo morons. Ik vraag nix meer, mensen bieden mij meer. Zou toch stom zijn om daar nee tegen te zeggen? Wie is hier dan de moron?
Dat is wel goed nieuws iig, dan zal de Intertoys hier hopelijk wel voor het einde van het jaar Wii nummertje 9 binnenkrijgen en kan ik die op gaan halen.quote:De vraag naar de Wii was zo groot dat ook bij winkels in Nederland 's nachts al rijen mensen voor de deur stonden. Honderden winkels in Europa openden hun deuren om middernacht, zodat mensen op de dag van lancering al vroeg een Wii konden halen. Na het eerste verkoopweekend waren alle Wii-systemen uitverkocht. Vanaf heden zullen de voorraden in Europa dagelijks worden aangevuld om aan de aanhoudende vraag tegemoet te kunnen komen.
Leuk! Weet wel zeker dat ie er blij mee zal zijn. Het is ook heel erg leuk. (Ook voor paps)quote:Op woensdag 13 december 2006 17:44 schreef klipper het volgende:
Kon hem vandaag ophalen, bij lukas klamer.![]()
![]()
De eerste zending was dinsdag uitverkocht, toen hadden ze er 10 gekregen.![]()
Maarja die goldcardhouders mogen al eerder naar binnen.![]()
Maar vandaag was er een nieuwe zending en ze belden nu eerst het rijtje mensen af wat had geinformeerd.![]()
En daar stond ik nummer 6.![]()
Wat zal mijn zoon blij zijn met kerst.![]()
Ja dat weet ik ook wel, heb er gelijk wii play en zelda bij gekocht.quote:Op woensdag 13 december 2006 17:53 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Leuk! Weet wel zeker dat ie er blij mee zal zijn. Het is ook heel erg leuk. (Ook voor paps)
Bel ze net op: ze hebben helemaal niks!quote:Op donderdag 14 december 2006 14:52 schreef spanks het volgende:
kom net bij MM Utrecht vandaan, stonden er een stuk of 15!
Samequote:Op donderdag 14 december 2006 15:05 schreef Hare het volgende:
[..]
Bel ze net op: ze hebben helemaal niks!
Wil ik godver bijna de trein gaan pakken
vergeet bhet maar. Morgen pas. En dan moet ie ook ng eens bij de vracht zitten. Dat is ook onzekerquote:Op donderdag 14 december 2006 10:21 schreef Vinno het volgende:
Ik hoop vandaag dat ze um krijgen bij Intertoys...
wil je niet als een of andere verslaafde malloot overkomen ;-)quote:Op donderdag 14 december 2006 15:26 schreef Qwea het volgende:ik wil nog es de intertoys bellen of er al vracht is. Maar ik durf nie
![]()
ik heb al 4x gebeltquote:Op donderdag 14 december 2006 15:28 schreef geertp het volgende:
[..]
wil je niet als een of andere verslaafde malloot overkomen ;-)
achja, is wel begrijpelijk dat je de drang hebt om te bellen. maja. het heeft gewoon geen zin om te bellen.
Volgens mij als er ERGENS in NL moeilijk aan een Wii te komen is, dan is het wel in Utrecht. Dus zeggen dat er bij de MM Utrecht gewoon 15 Wii's liggen kan NIEMAND ook maar een seconde serieus nemen.quote:Op donderdag 14 december 2006 14:52 schreef spanks het volgende:
kom net bij MM Utrecht vandaan, stonden er een stuk of 15!
en dat vinden ze nu nog niet ?!quote:Op donderdag 14 december 2006 15:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik heb al 4x gebelten ik wil NOG eens bellen of de vracht er is
Maar ik durf nietstrax vinden ze me eng
dies 60 en die ken ik allemaal nietquote:Op donderdag 14 december 2006 15:37 schreef linebear het volgende:
[..]
en dat vinden ze nu nog niet ?!
laat je buurvrouw bellen
ALLE Dynabytes?quote:Op donderdag 14 december 2006 20:10 schreef Steve-O het volgende:
Dynabyte krijgt er 2 per week ofzo
niet het pre-orderen waard
Zie m'n post hier bovenquote:Op donderdag 14 december 2006 20:10 schreef Steve-O het volgende:
Zal me niks verbazen ik heb in Zaandam gereserveerd en ze hebben sinds de launch 2 Wii's gehad .quote:
Internet orders gaan voor bij de dynaschytquote:Op donderdag 14 december 2006 20:10 schreef Steve-O het volgende:
iets specifieker? welke van de 50 vestigingen??? verschilt nl. per vestiging...quote:Op vrijdag 15 december 2006 01:39 schreef NrSiX het volgende:
iemand die wat weet over de dixons? ik ga daar morgen ff checken.
Ja, dat geldt voor alles. Als je een half jaar wacht kun je de meeste DVD-films ook voor de halve prijs in de budgetbak vinden. Maar sommige dingen wil je gewoon z.s.m. hebben, en dan is het eerder hebben de hogere prijs ook waard.quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:57 schreef LENUS het volgende:
waarom wachten jullie niet een paar weken/maanden, die WII rent echt niet weg en de spellen ook niet.![]()
Arnhem.quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:35 schreef geertp het volgende:
[..]
iets specifieker? welke van de 50 vestigingen??? verschilt nl. per vestiging...
Gastquote:Op vrijdag 15 december 2006 10:28 schreef McGilles het volgende:
Bart Smit Tiel belde net op dat ik mijn Wii kon ophalen, alleen heb ik er al 1 vorige week woensdag gekregen dus voor de mensen die nog een Wii zoeken, BS Tiel
0344 627048
Gast, rot jij eens op. Hier hebben mensen nog respect voor elkaar en gunnen ze elkaar dingen zonder er extra geld uit te slaan.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:52 schreef Eland het volgende:
[..]
Gast. Haal op dat ding en verkoop op Marktplaats aan al die wanhopige gastjes.
eplaza lulquote:Op vrijdag 15 december 2006 10:41 schreef MikeyMo het volgende:
kreeg net een foontje dat Qwea er een heeft gescoord bij de Bart Smit in Den Helder
9 binnen gekregen, maar 20 reserveringen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:28 schreef McGilles het volgende:
Bart Smit Tiel belde net op dat ik mijn Wii kon ophalen, alleen heb ik er al 1 vorige week woensdag gekregen dus voor de mensen die nog een Wii zoeken, BS Tiel
0344 627048
Oepsquote:Op vrijdag 15 december 2006 12:58 schreef M-2-B het volgende:
ligt nie eens in de buurt van Breda ligt 15 km van den bosch en 25 km van Eindhoven af
Allemaal reserveringen, dus helaas.quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:35 schreef Hare het volgende:
Top1Toys in Schijndel (bij Breda ergens volgens mij) heeft er 60! gekregen! Net zelf gechecked (gebeld) en het klopt!
Voor mensen die er een reisje voor over misschien de moeite waard!
073-5477758
Hm alle 60 dus echt weg of zijn ze nog mensen aan het bellen?quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:22 schreef Kicx het volgende:
In Schijndel zijn ze allemaal al weg(gereserveerd), heb net gebeld.
Ik sta nu wel bijna bovenaan daar voor volgende levering...
JA JA ME MEquote:Op vrijdag 15 december 2006 13:57 schreef Hare het volgende:
Ben net gebeld door top1toys Schijndel dat ze er nog 1tje voor me hadden. Ik heb er nu al 1, dus iedereen die een ritje Schijndel niet erg vind, doe me ff een mailtje en ik zal je zeggen op welke naam je hem op mag halen.
Wel 1 voorwaarde: Je moet er 1 accesoire (spelletje of nunchuck) bijkopen. Doen ze om handel tegen te gaan.
Heb je gemailed!quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:57 schreef Hare het volgende:
Ben net gebeld door top1toys Schijndel dat ze er nog 1tje voor me hadden. Ik heb er nu al 1, dus iedereen die een ritje Schijndel niet erg vind, doe me ff een mailtje en ik zal je zeggen op welke naam je hem op mag halen.
Wel 1 voorwaarde: Je moet er 1 accesoire (spelletje of nunchuck) bijkopen. Doen ze om handel tegen te gaan.
Me 2 me 2 me 2quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:57 schreef Hare het volgende:
Is al vergeven aan die meneer boven jequote:
too bad, was bijna een thuiswedstrijd. Blijkbaar hebben ze er geen meer in Schijndel.quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:11 schreef Hare het volgende:
[..]
Is al vergeven aan die meneer boven je
Anders zou ik toch nog even bellen met top1toys
ja in den helder en emmen welquote:Op vrijdag 15 december 2006 16:03 schreef mrdjey het volgende:
Weet iemand of de intertoys-en wii's hebben gehad?
of je belt ff? als ze er nu nog 1 hebben kunnen ze hem wegleggenquote:Op vrijdag 15 december 2006 16:06 schreef mrdjey het volgende:
Dan ga ik even langs de intertoys in het na gelegen dorp vanuit m'n werk,.
Meer dan het aantal inwoners van Schijndel.quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:35 schreef Hare het volgende:
Top1Toys in Schijndel (bij Breda ergens volgens mij) heeft er 60! gekregen! Net zelf gechecked (gebeld) en het klopt!
Voor mensen die er een reisje voor over misschien de moeite waard!
073-5477758
Mocht er iemand uberhaupt een preorder overhebben.quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:56 schreef Haay1971 het volgende:
Bij Dixons was dat binnen 10 minuten al weer verdwenen.
Mocht iemand in ALMERE nog een pre-order die opgehaald kan worden OVER hebben, dan heb ik daar
Roy je PM doet het niet, ik stuur je een mailquote:Op vrijdag 15 december 2006 21:03 schreef royster het volgende:
Ik krijg maandag mijn 3e wii![]()
Vergeten rembours bestellen af te zeggen, dus als iemand uit enschede nog een wii + zelda zoekt kan hij hem ophalen voor ¤309,95 dan maak ik er geen cent winst op.
PM of mail me maar!
dan had je ook wel ff mogen pm' en. Is dus maar goed dat ik niet op je gewacht hebquote:Op vrijdag 15 december 2006 21:01 schreef Vinno het volgende:
Ik heb er vanmiddag 1 gehaald bij Intertoys in Emmen, en ze hadden er nog meer (niet gereserveerd)
Zo'n spelletje stelt qua data dan ook echt geen drol voorquote:Op vrijdag 15 december 2006 21:37 schreef NewBeatle het volgende:
Heb hem ook eindelijk!
Ook bij Intertoys, gaaf dingetje.
Al Sonic gedownload, dat downloaden is echt zo gebeurt, had veel langere downloadtijd verwacht. Zal wel per spel verschillen. Morgen jarig, dus dit is alvast een leuk verjaardagscadeau voor mezelf.![]()
Ik had zelf Intertoys vast bebeld en ze hadden er meerdere, toen heb ik er een gereserveerd en meteen weg gereden.quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
dan had je ook wel ff mogen pm' en. Is dus maar goed dat ik niet op je gewacht heb
emmenquote:Op zaterdag 16 december 2006 11:00 schreef draganosis het volgende:
welke intertoys was dat ?
Helaas, ik heb ze net gebeld, helemaal opquote:Op zaterdag 16 december 2006 12:08 schreef DoNirvana het volgende:
Mensen
De kleine intertoys in Assen heeft nog voorraad genoeg ik heb er gister zelf een wii gekocht !!
Ze hadden er nog genoeg voor de verkoop !! Dus niet intertoys in vanderveen maar de kleine intertoys !! Genoeg wiis zonder reseveringen !
Psst, er gaan geruchten dat er woensdag of donderdagochtend 4 Wii's in de MM komen te staan. Wel vroeg er bij zijn dus, maar als je geluk hebt...quote:Op zondag 17 december 2006 17:58 schreef mschol het volgende:
nou reserveren in centrum den haag is er niet bij:
bartsmit 65(!!!!) reserveringen...
dynabyte 35, maar je wordt onderaan de algemene reserveringen lijst geplaatst (de nationale lijst zeg maar)
intertoys 30
.. en ik wilde me wii nog wel voor de kerst vakantie hebben
er vroeg bij zijn is an sich geen probleem... (20 minuten reistijd, dus als ik echt wil lig ik er om 6.30 al voor de deurquote:Op zondag 17 december 2006 19:43 schreef Jonnyboy het volgende:
[..]
Psst, er gaan geruchten dat er woensdag of donderdagochtend 4 Wii's in de MM komen te staan. Wel vroeg er bij zijn dus, maar als je geluk hebt...
Red steel is geen miskoop duurt alleen even om hem aan te leren daarna is hij vet.quote:Op maandag 18 december 2006 09:28 schreef Draganta het volgende:
IK HEB HEM!!!!!!
Ik had 2 pre-orders, elke dag naar van leest aan het gaan om weer te horen te krijgen dat ze eigelijk binnen moesten zijn maar de leverancier was te laat. Ik had de moed opgegeven. Toen kreeg ik opens een telefoontje van Intertoys: je zit net nog in de 2e lading kom maar halen. Was ik helemaal vergeten dat ik daar ook en pre-order had. Ben nu met zelda in de eerste dungeon echt zooo gaaf, en wii play heb ik al helemaal uitgemolken, alle mogelijkheden honderden keren gedaan op alle mogelijke manieren echt zwaar verslavend, volgende week wiiplay en red steel erbij hale
Iedereen ligt te klagen over de besturing dat het lastig is omdat je met de pointer naar de randen van het scherm moet mikken om te draaien enzo, maar daar is wel aan te wennen denk ik zoals jij al zegt.quote:Red steel is geen miskoop duurt alleen even om hem aan te leren daarna is hij vet.
FRS Zuidplein Rotterdam heeft nog Wii's staan. Ik had 'm net gehaald. Verder lagen nog bij Saturn een paar Wiimotes, 1 Nunchuk en Wii-punten.quote:Op zondag 17 december 2006 21:04 schreef mschol het volgende:
[..]
er vroeg bij zijn is an sich geen probleem... (20 minuten reistijd, dus als ik echt wil lig ik er om 6.30 al voor de deur)
probleem is dat ik nu er nog geen geld voor heb , tenzij het leen van iemand
Ik wil het wel hebben!!. Ik had al gereageerd op de andere topic [Wii] Treur en huil hier, maar blijkbaar heb je het niet gezien. Ik heb ook een pm naar je gestuurd.quote:Op maandag 18 december 2006 14:38 schreef Qwea het volgende:
ik heb nog een order staan voor vandaag/morgen of woensdag in Emmen. Wie wilt hem?
rotterdam is voor mij niet echt om de hoekquote:Op maandag 18 december 2006 14:55 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
FRS Zuidplein Rotterdam heeft nog Wii's staan. Ik had 'm net gehaald. Verder lagen nog bij Saturn een paar Wiimotes, 1 Nunchuk en Wii-punten.
en nu dus al uitverkocht?quote:Op maandag 18 december 2006 16:04 schreef Jonnyboy het volgende:
HIJ IS BINNEN BIJ DE MM IN DEN HAAG!!!
WOEHOE!!!
sinds wanneer reserveert de MM ?quote:Op maandag 18 december 2006 16:26 schreef Jonnyboy het volgende:
Als de geruchten kloppen hebben ze er 50 binnengekregen, -46 reserveringen, morgenochtend staan er 4 in de winkel.
Maar dit zijn maar geruchten en moeten niet zodanig als waarheid worden aangezien.
Nu reserveren ze niet meer, eerst wel.quote:Op maandag 18 december 2006 16:32 schreef mschol het volgende:
[..]
sinds wanneer reserveert de MM ?
(en wat is hun telefoon nummer)
quote:Op maandag 18 december 2006 16:47 schreef mschol het volgende:
schijnt dat de MM in den haag vrijdag weer binnen krijgt:
advies MM medewerker:
voor de deur gaan liggen
waar waar??quote:Op maandag 18 december 2006 16:53 schreef deedeetee het volgende:
[..]
oiii is het echt zo erg
![]()
En ik ging vanmiddag in alle argeloosheid ff informeren en liep er met m'n domme kop zó tegenaan in de 2e winkel waar ik ging vragen......![]()
Helaas er was iemand een half uurtje eerder met reageren dan jou.quote:Op maandag 18 december 2006 18:52 schreef aaleks het volgende:
Hey fr3d!
Ik zou heeeel heeel heel erg graag een reservering van je willen hebben![]()
Woon in de buurt van r.dam.. dus het zou echt helemaal perfect zijn!
je kan me mailen op: aalekss@gmail.com
![]()
![]()
![]()
*meldt...quote:Op maandag 18 december 2006 18:39 schreef ikookhier het volgende:
Regio Alkmaar eind deze/begin volgende week kan ik er nog een op halen,lief hebbers ??
Kan je het alvast even voor me achterhouden? Ik van morgen even weer de stad in om bij een paar winkels wii te checken.quote:Op maandag 18 december 2006 23:50 schreef draganosis het volgende:
ik heb nog een reservering in deurne vlakbij helmond iemand intresse sta daar nu 19de
kan zomaar deze week binnenkomen
Beters!quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:27 schreef oppertweaker het volgende:
Whoeii!! Vandaag de laatste Wii uit de vrije voorraad van de Dixons(in de V&D) in Arnhem te pakken gehad
Dat meen je nietquote:Op dinsdag 19 december 2006 09:36 schreef Max_Dark het volgende:
Er staan hier in Portugal dus gewoon STAPELS Wii's in de winkels, niemand die ze koopt.
Ja sure, een land met 16 miljoen inwoners moet er meer krijgen dan een met 44 miljoenquote:Op dinsdag 19 december 2006 09:55 schreef Snever het volgende:
[..]
Dat meen je niet![]()
![]()
![]()
Nintendo heeft duidelijk niet naargedacht over waar ze voor de deuren staan en waar niet. Nederland is een land met goede welvaart dus die zou er meer moeten krijgen als bijv. Spanje en Portugal.
quote:Op dinsdag 19 december 2006 09:55 schreef Snever het volgende:
[..]
Dat meen je niet![]()
![]()
![]()
Nintendo heeft duidelijk niet naargedacht over waar ze voor de deuren staan en waar niet. Nederland is een land met goede welvaart dus die zou er meer moeten krijgen als bijv. Spanje en Portugal.
Ja, die zijn al weer weg.quote:Op dinsdag 19 december 2006 10:39 schreef Smots het volgende:
gisteravond in de Media markt in utrecht.
maar die zullen ondertussen wel weg zijn
Arnhem?quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:43 schreef koel het volgende:
Dixons in de v&d te arnhem net 1 gekocht had geen reservering
ze hadden er nog meer weet niet hoeveel
Ach, ik krijg morgen toch pas salaris. Heb hem niet eerder kunnen halen. Weetje, ik denk niet dat mensen erbij nadenken dat er een Dixons zit in de V&D en dus sneller naar de gewone Dixons gaan of FRS. Bedankt voor de infoquote:
Qwea had er toch een voor je geplaatst?quote:Op dinsdag 19 december 2006 17:09 schreef tonks het volgende:
Iemand nog een mooie pre order voor mij
Als tonks hem dichterbij kan krijgen is het natuulk beter. Tonks moet anders 2:48 uur reizenquote:Op dinsdag 19 december 2006 17:11 schreef mschol het volgende:
[..]
Qwea had er toch een voor je geplaatst?
Zie een paar post terug van mijquote:Op dinsdag 19 december 2006 17:09 schreef tonks het volgende:
Iemand nog een mooie pre order voor mij
Ja, hij was er gisteren alquote:Op dinsdag 19 december 2006 17:16 schreef tonks het volgende:
[..]
Kan ik die dan sowieso morgen halen?
ik krijg nou nooit mailtjes van jequote:
Uhm, neequote:Op dinsdag 19 december 2006 17:23 schreef tonks het volgende:
Piles je hebt (als het goed is) mail.
Anders pm ik je ff via fokquote:Op dinsdag 19 december 2006 17:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Uhm, nee![]()
Of zou er weer een uurtje vertraging in zitten
same here, maar ik heb er erg veel voor over (qua reizen) om em voor kerst te hebbenquote:Op dinsdag 19 december 2006 17:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als tonks hem dichterbij kan krijgen is het natuulk beter. Tonks moet anders 2:48 uur reizen
Er zijn geen wii's meer in dixons bij v&d in arnhem. Ik heb namelijk de laatste gekocht die in de vitrine stond. Bedankt koel voor de info. Ben vandaag eenquote:
Yw. Veel plezier ermee! Volgens mij ben ik nu echt door de pre orders heen.quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:33 schreef DinoPK het volgende:
Heeel erg bedankt spanks
Bliksemdealtje, staat hier nu op tafel.
Voor de rest helaas niets er bij gekocht dankzij de prijzen van de toys r us, maar goed, morgen even een zooitje winkels langs in de hoop wii play te vinden.
quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:27 schreef super_mario88 het volgende:
[..]
Er zijn geen wii's meer in dixons bij v&d in arnhem. Ik heb namelijk de laatste gekocht die in de vitrine stond. Bedankt koel voor de info. Ben vandaag eenwii-bezitter geworden
![]()
![]()
Welke fokkerquote:Op woensdag 20 december 2006 07:43 schreef Khadgar het volgende:
Ik ga straks even ver uit de route, ik ga naar HoesMet dank aan een fokker hierzo!
Zit er geen van Leest bij jou in de buurt? Daar verkopen ze ook Wii's.quote:Op woensdag 20 december 2006 06:58 schreef Snever het volgende:
Ik ga vanmiddag even de stad verkennen op zoek naar de Wii
Winkels:
Dixons
Free Record Shop
V&D Dixons
Bart Smit
Intertoys
Next-Level
Jawel Bedanktquote:Op woensdag 20 december 2006 08:03 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Zit er geen van Leest bij jou in de buurt? Daar verkopen ze ook Wii's.
Ja, mijquote:
hier in emmenquote:Op woensdag 20 december 2006 11:18 schreef mrdjey het volgende:
Weet iemand waar ze nunchuck op vooraad hebben?
Misschien komen ze in de middagquote:Op woensdag 20 december 2006 11:09 schreef Knucklezz het volgende:
in arnhem nergens meernet overal langsgeweest
Dixsons Apeldoorn had het over voor het eind van de weekquote:Op woensdag 20 december 2006 13:04 schreef mrdjey het volgende:
iemand al wat van dixons gehoord, vriend van me staat daar 4e,..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |