FRS Zuidplein Rotterdam heeft nog Wii's staan. Ik had 'm net gehaald. Verder lagen nog bij Saturn een paar Wiimotes, 1 Nunchuk en Wii-punten.quote:Op zondag 17 december 2006 21:04 schreef mschol het volgende:
[..]
er vroeg bij zijn is an sich geen probleem... (20 minuten reistijd, dus als ik echt wil lig ik er om 6.30 al voor de deur)
probleem is dat ik nu er nog geen geld voor heb , tenzij het leen van iemand
Ik wil het wel hebben!!. Ik had al gereageerd op de andere topic [Wii] Treur en huil hier, maar blijkbaar heb je het niet gezien. Ik heb ook een pm naar je gestuurd.quote:Op maandag 18 december 2006 14:38 schreef Qwea het volgende:
ik heb nog een order staan voor vandaag/morgen of woensdag in Emmen. Wie wilt hem?
rotterdam is voor mij niet echt om de hoekquote:Op maandag 18 december 2006 14:55 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
FRS Zuidplein Rotterdam heeft nog Wii's staan. Ik had 'm net gehaald. Verder lagen nog bij Saturn een paar Wiimotes, 1 Nunchuk en Wii-punten.
en nu dus al uitverkocht?quote:Op maandag 18 december 2006 16:04 schreef Jonnyboy het volgende:
HIJ IS BINNEN BIJ DE MM IN DEN HAAG!!!
WOEHOE!!!
sinds wanneer reserveert de MM ?quote:Op maandag 18 december 2006 16:26 schreef Jonnyboy het volgende:
Als de geruchten kloppen hebben ze er 50 binnengekregen, -46 reserveringen, morgenochtend staan er 4 in de winkel.
Maar dit zijn maar geruchten en moeten niet zodanig als waarheid worden aangezien.
Nu reserveren ze niet meer, eerst wel.quote:Op maandag 18 december 2006 16:32 schreef mschol het volgende:
[..]
sinds wanneer reserveert de MM ?
(en wat is hun telefoon nummer)
quote:Op maandag 18 december 2006 16:47 schreef mschol het volgende:
schijnt dat de MM in den haag vrijdag weer binnen krijgt:
advies MM medewerker:
voor de deur gaan liggen
waar waar??quote:Op maandag 18 december 2006 16:53 schreef deedeetee het volgende:
[..]
oiii is het echt zo erg
![]()
En ik ging vanmiddag in alle argeloosheid ff informeren en liep er met m'n domme kop zó tegenaan in de 2e winkel waar ik ging vragen......![]()
Helaas er was iemand een half uurtje eerder met reageren dan jou.quote:Op maandag 18 december 2006 18:52 schreef aaleks het volgende:
Hey fr3d!
Ik zou heeeel heeel heel erg graag een reservering van je willen hebben![]()
Woon in de buurt van r.dam.. dus het zou echt helemaal perfect zijn!
je kan me mailen op: aalekss@gmail.com
![]()
![]()
![]()
*meldt...quote:Op maandag 18 december 2006 18:39 schreef ikookhier het volgende:
Regio Alkmaar eind deze/begin volgende week kan ik er nog een op halen,lief hebbers ??
Kan je het alvast even voor me achterhouden? Ik van morgen even weer de stad in om bij een paar winkels wii te checken.quote:Op maandag 18 december 2006 23:50 schreef draganosis het volgende:
ik heb nog een reservering in deurne vlakbij helmond iemand intresse sta daar nu 19de
kan zomaar deze week binnenkomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |