Oepsquote:Op vrijdag 15 december 2006 12:58 schreef M-2-B het volgende:
ligt nie eens in de buurt van Breda ligt 15 km van den bosch en 25 km van Eindhoven af
Allemaal reserveringen, dus helaas.quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:35 schreef Hare het volgende:
Top1Toys in Schijndel (bij Breda ergens volgens mij) heeft er 60! gekregen! Net zelf gechecked (gebeld) en het klopt!
Voor mensen die er een reisje voor over misschien de moeite waard!
073-5477758
Hm alle 60 dus echt weg of zijn ze nog mensen aan het bellen?quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:22 schreef Kicx het volgende:
In Schijndel zijn ze allemaal al weg(gereserveerd), heb net gebeld.
Ik sta nu wel bijna bovenaan daar voor volgende levering...
JA JA ME MEquote:Op vrijdag 15 december 2006 13:57 schreef Hare het volgende:
Ben net gebeld door top1toys Schijndel dat ze er nog 1tje voor me hadden. Ik heb er nu al 1, dus iedereen die een ritje Schijndel niet erg vind, doe me ff een mailtje en ik zal je zeggen op welke naam je hem op mag halen.
Wel 1 voorwaarde: Je moet er 1 accesoire (spelletje of nunchuck) bijkopen. Doen ze om handel tegen te gaan.
Heb je gemailed!quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:57 schreef Hare het volgende:
Ben net gebeld door top1toys Schijndel dat ze er nog 1tje voor me hadden. Ik heb er nu al 1, dus iedereen die een ritje Schijndel niet erg vind, doe me ff een mailtje en ik zal je zeggen op welke naam je hem op mag halen.
Wel 1 voorwaarde: Je moet er 1 accesoire (spelletje of nunchuck) bijkopen. Doen ze om handel tegen te gaan.
Me 2 me 2 me 2quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:57 schreef Hare het volgende:
Is al vergeven aan die meneer boven jequote:
too bad, was bijna een thuiswedstrijd. Blijkbaar hebben ze er geen meer in Schijndel.quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:11 schreef Hare het volgende:
[..]
Is al vergeven aan die meneer boven je
Anders zou ik toch nog even bellen met top1toys
ja in den helder en emmen welquote:Op vrijdag 15 december 2006 16:03 schreef mrdjey het volgende:
Weet iemand of de intertoys-en wii's hebben gehad?
of je belt ff? als ze er nu nog 1 hebben kunnen ze hem wegleggenquote:Op vrijdag 15 december 2006 16:06 schreef mrdjey het volgende:
Dan ga ik even langs de intertoys in het na gelegen dorp vanuit m'n werk,.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |