Bel ze net op: ze hebben helemaal niks!quote:Op donderdag 14 december 2006 14:52 schreef spanks het volgende:
kom net bij MM Utrecht vandaan, stonden er een stuk of 15!
Samequote:Op donderdag 14 december 2006 15:05 schreef Hare het volgende:
[..]
Bel ze net op: ze hebben helemaal niks!
Wil ik godver bijna de trein gaan pakken
vergeet bhet maar. Morgen pas. En dan moet ie ook ng eens bij de vracht zitten. Dat is ook onzekerquote:Op donderdag 14 december 2006 10:21 schreef Vinno het volgende:
Ik hoop vandaag dat ze um krijgen bij Intertoys...
wil je niet als een of andere verslaafde malloot overkomen ;-)quote:Op donderdag 14 december 2006 15:26 schreef Qwea het volgende:ik wil nog es de intertoys bellen of er al vracht is. Maar ik durf nie
![]()
ik heb al 4x gebeltquote:Op donderdag 14 december 2006 15:28 schreef geertp het volgende:
[..]
wil je niet als een of andere verslaafde malloot overkomen ;-)
achja, is wel begrijpelijk dat je de drang hebt om te bellen. maja. het heeft gewoon geen zin om te bellen.
Volgens mij als er ERGENS in NL moeilijk aan een Wii te komen is, dan is het wel in Utrecht. Dus zeggen dat er bij de MM Utrecht gewoon 15 Wii's liggen kan NIEMAND ook maar een seconde serieus nemen.quote:Op donderdag 14 december 2006 14:52 schreef spanks het volgende:
kom net bij MM Utrecht vandaan, stonden er een stuk of 15!
en dat vinden ze nu nog niet ?!quote:Op donderdag 14 december 2006 15:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik heb al 4x gebelten ik wil NOG eens bellen of de vracht er is
Maar ik durf nietstrax vinden ze me eng
dies 60 en die ken ik allemaal nietquote:Op donderdag 14 december 2006 15:37 schreef linebear het volgende:
[..]
en dat vinden ze nu nog niet ?!
laat je buurvrouw bellen
ALLE Dynabytes?quote:Op donderdag 14 december 2006 20:10 schreef Steve-O het volgende:
Dynabyte krijgt er 2 per week ofzo
niet het pre-orderen waard
Zie m'n post hier bovenquote:Op donderdag 14 december 2006 20:10 schreef Steve-O het volgende:
Zal me niks verbazen ik heb in Zaandam gereserveerd en ze hebben sinds de launch 2 Wii's gehad .quote:
Internet orders gaan voor bij de dynaschytquote:Op donderdag 14 december 2006 20:10 schreef Steve-O het volgende:
iets specifieker? welke van de 50 vestigingen??? verschilt nl. per vestiging...quote:Op vrijdag 15 december 2006 01:39 schreef NrSiX het volgende:
iemand die wat weet over de dixons? ik ga daar morgen ff checken.
Ja, dat geldt voor alles. Als je een half jaar wacht kun je de meeste DVD-films ook voor de halve prijs in de budgetbak vinden. Maar sommige dingen wil je gewoon z.s.m. hebben, en dan is het eerder hebben de hogere prijs ook waard.quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:57 schreef LENUS het volgende:
waarom wachten jullie niet een paar weken/maanden, die WII rent echt niet weg en de spellen ook niet.![]()
Arnhem.quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:35 schreef geertp het volgende:
[..]
iets specifieker? welke van de 50 vestigingen??? verschilt nl. per vestiging...
Gastquote:Op vrijdag 15 december 2006 10:28 schreef McGilles het volgende:
Bart Smit Tiel belde net op dat ik mijn Wii kon ophalen, alleen heb ik er al 1 vorige week woensdag gekregen dus voor de mensen die nog een Wii zoeken, BS Tiel
0344 627048
Gast, rot jij eens op. Hier hebben mensen nog respect voor elkaar en gunnen ze elkaar dingen zonder er extra geld uit te slaan.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:52 schreef Eland het volgende:
[..]
Gast. Haal op dat ding en verkoop op Marktplaats aan al die wanhopige gastjes.
eplaza lulquote:Op vrijdag 15 december 2006 10:41 schreef MikeyMo het volgende:
kreeg net een foontje dat Qwea er een heeft gescoord bij de Bart Smit in Den Helder
9 binnen gekregen, maar 20 reserveringen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:28 schreef McGilles het volgende:
Bart Smit Tiel belde net op dat ik mijn Wii kon ophalen, alleen heb ik er al 1 vorige week woensdag gekregen dus voor de mensen die nog een Wii zoeken, BS Tiel
0344 627048
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |