Bel ze net op: ze hebben helemaal niks!quote:Op donderdag 14 december 2006 14:52 schreef spanks het volgende:
kom net bij MM Utrecht vandaan, stonden er een stuk of 15!
Samequote:Op donderdag 14 december 2006 15:05 schreef Hare het volgende:
[..]
Bel ze net op: ze hebben helemaal niks!
Wil ik godver bijna de trein gaan pakken
vergeet bhet maar. Morgen pas. En dan moet ie ook ng eens bij de vracht zitten. Dat is ook onzekerquote:Op donderdag 14 december 2006 10:21 schreef Vinno het volgende:
Ik hoop vandaag dat ze um krijgen bij Intertoys...
wil je niet als een of andere verslaafde malloot overkomen ;-)quote:Op donderdag 14 december 2006 15:26 schreef Qwea het volgende:ik wil nog es de intertoys bellen of er al vracht is. Maar ik durf nie
![]()
ik heb al 4x gebeltquote:Op donderdag 14 december 2006 15:28 schreef geertp het volgende:
[..]
wil je niet als een of andere verslaafde malloot overkomen ;-)
achja, is wel begrijpelijk dat je de drang hebt om te bellen. maja. het heeft gewoon geen zin om te bellen.
Volgens mij als er ERGENS in NL moeilijk aan een Wii te komen is, dan is het wel in Utrecht. Dus zeggen dat er bij de MM Utrecht gewoon 15 Wii's liggen kan NIEMAND ook maar een seconde serieus nemen.quote:Op donderdag 14 december 2006 14:52 schreef spanks het volgende:
kom net bij MM Utrecht vandaan, stonden er een stuk of 15!
en dat vinden ze nu nog niet ?!quote:Op donderdag 14 december 2006 15:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik heb al 4x gebelten ik wil NOG eens bellen of de vracht er is
Maar ik durf nietstrax vinden ze me eng
dies 60 en die ken ik allemaal nietquote:Op donderdag 14 december 2006 15:37 schreef linebear het volgende:
[..]
en dat vinden ze nu nog niet ?!
laat je buurvrouw bellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |