Ow dat wil ik wel hoor, kan het even vragen aan mijn vriendin. Maar zoals ik al eerder zei waren ze daar wel uitverkocht nu he.quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:25 schreef zaikert het volgende:
Nou dan weet je dus blijkbaar niet zo ver als de vriendin van Apie.
Mischien wil Apie zijn secret wii-address niet prijsgeven?
Ik ben zo ongelukkigquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:07 schreef Lexie het volgende:
[..]
Uitzonderingen als BMH daargelaten.
mijn 2e console, 1e was een sega mega drivequote:Op dinsdag 12 december 2006 19:45 schreef Arma_Angelus het volgende:
ik heb echt te laat beslist dat ik zo'n kutding wou... en dat voor een 1e console...
"Helaas je bent te laat ,dit artikel is reeds uitverkocht. Er kan ieder moment een nieuwe aanbieding verschijnen. Schrijf je in voor de nieuwsbrief en ontvang als eerste de nieuwe aanbiedingen in je mailbox. "quote:Op woensdag 13 december 2006 10:50 schreef vats het volgende:
www.priceattack.nl
levering binnen 2 dagen...
hmm de logica hiervanquote:Op woensdag 13 december 2006 10:50 schreef vats het volgende:
www.priceattack.nl
levering binnen 2 dagen...
Kunnen die Wii's ook in het Nederlands ingesteld worden? Of Engels, want mn duits is niet bepaald goed. Dan ga ik vandaag daar eens langs, is toch 10 km hier vandaanquote:MM Hertzogenrath duitsland... Met de launch 2 pallets vol met wii's
5 voor 10 vriend van me gegaan en hadden er nog zat terwijl de de rijen aan de kassa stonden om te betalen.
Dus zullen komende dagen nog wel wat meer krijgen
Ja als je de Wii voor het eerst aan zet moet je een taal selecteren. Dan selecteer je natuurlijk gewoon Nederlands (of Engels, wat je wil).quote:Op woensdag 13 december 2006 11:00 schreef Draganta het volgende:
Kunnen die Wii's ook in het Nederlands ingesteld worden? Of Engels, want mn duits is niet bepaald goed. Dan ga ik vandaag daar eens langs, is toch 10 km hier vandaan![]()
Arme jonge, hbo en dan nog niet genoeg verdienen zodat je andere mensen moet flessen.quote:Op woensdag 13 december 2006 11:13 schreef TheActraiseR het volgende:
Bij mij is ie te koop! voor een nog te bepalen hoog bedrag mag jij m overnemen...
Eet stront. Jij kaapt de Wii weg voor de echte fans.. Ik kots op u.quote:Op woensdag 13 december 2006 11:13 schreef TheActraiseR het volgende:
Bij mij is ie te koop! voor een nog te bepalen hoog bedrag mag jij m overnemen...
quote:Op woensdag 13 december 2006 11:27 schreef depax het volgende:
[..]
Arme jonge, hbo en dan nog niet genoeg verdienen zodat je andere mensen moet flessen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |