Ja, die zijn al weer weg.quote:Op dinsdag 19 december 2006 10:39 schreef Smots het volgende:
gisteravond in de Media markt in utrecht.
maar die zullen ondertussen wel weg zijn
Arnhem?quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:43 schreef koel het volgende:
Dixons in de v&d te arnhem net 1 gekocht had geen reservering
ze hadden er nog meer weet niet hoeveel
Ach, ik krijg morgen toch pas salaris. Heb hem niet eerder kunnen halen. Weetje, ik denk niet dat mensen erbij nadenken dat er een Dixons zit in de V&D en dus sneller naar de gewone Dixons gaan of FRS. Bedankt voor de infoquote:
Qwea had er toch een voor je geplaatst?quote:Op dinsdag 19 december 2006 17:09 schreef tonks het volgende:
Iemand nog een mooie pre order voor mij
Als tonks hem dichterbij kan krijgen is het natuulk beter. Tonks moet anders 2:48 uur reizenquote:Op dinsdag 19 december 2006 17:11 schreef mschol het volgende:
[..]
Qwea had er toch een voor je geplaatst?
Zie een paar post terug van mijquote:Op dinsdag 19 december 2006 17:09 schreef tonks het volgende:
Iemand nog een mooie pre order voor mij
Ja, hij was er gisteren alquote:Op dinsdag 19 december 2006 17:16 schreef tonks het volgende:
[..]
Kan ik die dan sowieso morgen halen?
ik krijg nou nooit mailtjes van jequote:
Uhm, neequote:Op dinsdag 19 december 2006 17:23 schreef tonks het volgende:
Piles je hebt (als het goed is) mail.
Anders pm ik je ff via fokquote:Op dinsdag 19 december 2006 17:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Uhm, nee![]()
Of zou er weer een uurtje vertraging in zitten
same here, maar ik heb er erg veel voor over (qua reizen) om em voor kerst te hebbenquote:Op dinsdag 19 december 2006 17:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als tonks hem dichterbij kan krijgen is het natuulk beter. Tonks moet anders 2:48 uur reizen
Er zijn geen wii's meer in dixons bij v&d in arnhem. Ik heb namelijk de laatste gekocht die in de vitrine stond. Bedankt koel voor de info. Ben vandaag eenquote:
Yw. Veel plezier ermee! Volgens mij ben ik nu echt door de pre orders heen.quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:33 schreef DinoPK het volgende:
Heeel erg bedankt spanks
Bliksemdealtje, staat hier nu op tafel.
Voor de rest helaas niets er bij gekocht dankzij de prijzen van de toys r us, maar goed, morgen even een zooitje winkels langs in de hoop wii play te vinden.
quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:27 schreef super_mario88 het volgende:
[..]
Er zijn geen wii's meer in dixons bij v&d in arnhem. Ik heb namelijk de laatste gekocht die in de vitrine stond. Bedankt koel voor de info. Ben vandaag eenwii-bezitter geworden
![]()
![]()
Welke fokkerquote:Op woensdag 20 december 2006 07:43 schreef Khadgar het volgende:
Ik ga straks even ver uit de route, ik ga naar HoesMet dank aan een fokker hierzo!
Zit er geen van Leest bij jou in de buurt? Daar verkopen ze ook Wii's.quote:Op woensdag 20 december 2006 06:58 schreef Snever het volgende:
Ik ga vanmiddag even de stad verkennen op zoek naar de Wii
Winkels:
Dixons
Free Record Shop
V&D Dixons
Bart Smit
Intertoys
Next-Level
Jawel Bedanktquote:Op woensdag 20 december 2006 08:03 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Zit er geen van Leest bij jou in de buurt? Daar verkopen ze ook Wii's.
Ja, mijquote:
hier in emmenquote:Op woensdag 20 december 2006 11:18 schreef mrdjey het volgende:
Weet iemand waar ze nunchuck op vooraad hebben?
Misschien komen ze in de middagquote:Op woensdag 20 december 2006 11:09 schreef Knucklezz het volgende:
in arnhem nergens meernet overal langsgeweest
Dixsons Apeldoorn had het over voor het eind van de weekquote:Op woensdag 20 december 2006 13:04 schreef mrdjey het volgende:
iemand al wat van dixons gehoord, vriend van me staat daar 4e,..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |