Beters!quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:27 schreef oppertweaker het volgende:
Whoeii!! Vandaag de laatste Wii uit de vrije voorraad van de Dixons(in de V&D) in Arnhem te pakken gehad
Dat meen je nietquote:Op dinsdag 19 december 2006 09:36 schreef Max_Dark het volgende:
Er staan hier in Portugal dus gewoon STAPELS Wii's in de winkels, niemand die ze koopt.
Ja sure, een land met 16 miljoen inwoners moet er meer krijgen dan een met 44 miljoenquote:Op dinsdag 19 december 2006 09:55 schreef Snever het volgende:
[..]
Dat meen je niet![]()
![]()
![]()
Nintendo heeft duidelijk niet naargedacht over waar ze voor de deuren staan en waar niet. Nederland is een land met goede welvaart dus die zou er meer moeten krijgen als bijv. Spanje en Portugal.
quote:Op dinsdag 19 december 2006 09:55 schreef Snever het volgende:
[..]
Dat meen je niet![]()
![]()
![]()
Nintendo heeft duidelijk niet naargedacht over waar ze voor de deuren staan en waar niet. Nederland is een land met goede welvaart dus die zou er meer moeten krijgen als bijv. Spanje en Portugal.
Ja, die zijn al weer weg.quote:Op dinsdag 19 december 2006 10:39 schreef Smots het volgende:
gisteravond in de Media markt in utrecht.
maar die zullen ondertussen wel weg zijn
Arnhem?quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:43 schreef koel het volgende:
Dixons in de v&d te arnhem net 1 gekocht had geen reservering
ze hadden er nog meer weet niet hoeveel
Ach, ik krijg morgen toch pas salaris. Heb hem niet eerder kunnen halen. Weetje, ik denk niet dat mensen erbij nadenken dat er een Dixons zit in de V&D en dus sneller naar de gewone Dixons gaan of FRS. Bedankt voor de infoquote:
Qwea had er toch een voor je geplaatst?quote:Op dinsdag 19 december 2006 17:09 schreef tonks het volgende:
Iemand nog een mooie pre order voor mij
Als tonks hem dichterbij kan krijgen is het natuulk beter. Tonks moet anders 2:48 uur reizenquote:Op dinsdag 19 december 2006 17:11 schreef mschol het volgende:
[..]
Qwea had er toch een voor je geplaatst?
Zie een paar post terug van mijquote:Op dinsdag 19 december 2006 17:09 schreef tonks het volgende:
Iemand nog een mooie pre order voor mij
Ja, hij was er gisteren alquote:Op dinsdag 19 december 2006 17:16 schreef tonks het volgende:
[..]
Kan ik die dan sowieso morgen halen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |