Een student heeft voldoende te besteden.quote:Op woensdag 13 december 2006 11:29 schreef TheActraiseR het volgende:
[..]
Jij hebt geen Wii
en nee idd, een student heeft niet veel te besteden
Wanneer was dat?quote:Op woensdag 13 december 2006 12:04 schreef RickoKun het volgende:
mediamarkt groningen
Zouden het weer spaanse exemplaren zijn?quote:Op woensdag 13 december 2006 12:27 schreef BMH het volgende:
Van leest! Vanaf morgen. 99% zeker.
Laten we het hopen.quote:Op woensdag 13 december 2006 12:28 schreef Lexie het volgende:
[..]
Zouden het weer spaanse exemplaren zijn?
hoezo dat dan?quote:Op woensdag 13 december 2006 12:37 schreef Mordreth het volgende:
Van leest? tof.. morgen even kijken. Heb die van mij vanmorgen weer op de post kunnen doen.
Kan je alleen aan mee doen als je al voor 10 december ingeschreven wasquote:Op woensdag 13 december 2006 10:50 schreef vats het volgende:
www.priceattack.nl
levering binnen 2 dagen...
NOOOOOOOOO!!!! komt ie ook al bij ons voor?quote:Ik had de beruchte 110213 error..
Nu niet meer iig had om 12:30 nog gebeld om te vragen of ze nog Wii's hadden maar het antwoord was nee.quote:Op woensdag 13 december 2006 12:04 schreef RickoKun het volgende:
mediamarkt groningen
En nu ga je hem met dikke winst verkopen.. Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 13 december 2006 14:31 schreef -Jewcookie- het volgende:
Nee echt, ik vraag me af of ik er over 3 weken nog steeds blij mee ben. Ik denk dat ie dan in de kast verdwijnt.
Hmm nee, ik zei ik denk eraan om hem weg te doen. Als ik hem weg doe verkoop ik hem voor de prijs die ik er voor betaald heb tenzij er iemand is die meer wil geven natuurlijk.quote:Op woensdag 13 december 2006 14:33 schreef BMH het volgende:
En nu ga je hem met dikke winst verkopen.. Gefeliciteerd.
Wat ben jij heerlijk zuurquote:Op woensdag 13 december 2006 14:33 schreef BMH het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
249 E en een schop onder me hol? Klinkt aantrekkenlijk.quote:Op woensdag 13 december 2006 15:26 schreef zaikert het volgende:
leuk voor je jongen.
Ik bied 249 EU en heb er nog extra wel een schop onder je hol voor over...
zou betekenen dat de distributiecentra's vandaag nieuwe voorraad hebben gekregen.quote:De vraag naar de Wii was zo groot dat ook bij winkels in Nederland 's nachts al rijen mensen voor de deur stonden. Honderden winkels in Europa openden hun deuren om middernacht, zodat mensen op de dag van lancering al vroeg een Wii konden halen. Na het eerste verkoopweekend waren alle Wii-systemen uitverkocht. Vanaf heden zullen de voorraden in Europa dagelijks worden aangevuld om aan de aanhoudende vraag tegemoet te kunnen komen.
Hoezo morons. Ik vraag nix meer, mensen bieden mij meer. Zou toch stom zijn om daar nee tegen te zeggen? Wie is hier dan de moron?quote:Op woensdag 13 december 2006 15:56 schreef zaikert het volgende:
"Vanaf heden zullen de voorraden in Europa dagelijks worden aangevuld om aan de aanhoudende vraag tegemoet te kunnen komen. "
Hoh dat klinkt heel erg goed, en ook heel erg goed voor alle morons met wii's te koop.:)
gelijk geeft ie, gekquote:Op woensdag 13 december 2006 14:33 schreef BMH het volgende:
[..]
¤ 380,00 rfrederiks 13-12-06, 16:01quote:Op woensdag 13 december 2006 15:59 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Hoezo morons. Ik vraag nix meer, mensen bieden mij meer. Zou toch stom zijn om daar nee tegen te zeggen? Wie is hier dan de moron?
Dat is wel goed nieuws iig, dan zal de Intertoys hier hopelijk wel voor het einde van het jaar Wii nummertje 9 binnenkrijgen en kan ik die op gaan halen.quote:De vraag naar de Wii was zo groot dat ook bij winkels in Nederland 's nachts al rijen mensen voor de deur stonden. Honderden winkels in Europa openden hun deuren om middernacht, zodat mensen op de dag van lancering al vroeg een Wii konden halen. Na het eerste verkoopweekend waren alle Wii-systemen uitverkocht. Vanaf heden zullen de voorraden in Europa dagelijks worden aangevuld om aan de aanhoudende vraag tegemoet te kunnen komen.
Leuk! Weet wel zeker dat ie er blij mee zal zijn. Het is ook heel erg leuk. (Ook voor paps)quote:Op woensdag 13 december 2006 17:44 schreef klipper het volgende:
Kon hem vandaag ophalen, bij lukas klamer.![]()
![]()
De eerste zending was dinsdag uitverkocht, toen hadden ze er 10 gekregen.![]()
Maarja die goldcardhouders mogen al eerder naar binnen.![]()
Maar vandaag was er een nieuwe zending en ze belden nu eerst het rijtje mensen af wat had geinformeerd.![]()
En daar stond ik nummer 6.![]()
Wat zal mijn zoon blij zijn met kerst.![]()
Ja dat weet ik ook wel, heb er gelijk wii play en zelda bij gekocht.quote:Op woensdag 13 december 2006 17:53 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Leuk! Weet wel zeker dat ie er blij mee zal zijn. Het is ook heel erg leuk. (Ook voor paps)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |