ik hoor ook van veel meer mensen dat ze prison break kijken, dat mensen heroes kijken hoor je bijna nietquote:Op donderdag 7 december 2006 21:26 schreef Djensen het volgende:
In het NL topic zijn ze inmiddels ook bij de Tweener-idolatie..
Opvallend trouwens dat dit topic gewoon sneller gaat dan het Heroes topic, terwijl dat daar nog wel een nieuwe aflevering van was deze week...
Omdat PB ook in NL op de tv is, en Heroes niet.quote:Op donderdag 7 december 2006 23:08 schreef men_in_red het volgende:
[..]
ik hoor ook van veel meer mensen dat ze prison break kijken, dat mensen heroes kijken hoor je bijna niet
àllang.quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:35 schreef Erwtensoep het volgende:
Zozo zijn ze eindelijk ontsnapt. Volg het al weken niet meer.
Haha ..ja mooi!quote:Op vrijdag 8 december 2006 08:50 schreef avotar het volgende:
het duurt nu niet lang meer....
Volgens mij zag ik vanmorgen vanaf de Brouwersdam een vlot naderen...Haywire
![]()
Gewoon goed zoekenquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:51 schreef riddlebox het volgende:
zit nog te wachten op aflevering 14 ... meestal verschijnen de afleveringen op dinsdag op internet.
Iemand meer info waarom afl. 14 zo lang op zich laat wachten ?
weet je hoe langquote:Op vrijdag 8 december 2006 12:02 schreef BobbyJames het volgende:
Gewoon goed zoeken![]()
Nee, PB heeft een winterstop tot 22 januari.
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:15 schreef __Saviour__ het volgende:
En geen tweeneraanbidding in het NL-topic. Daar kunnen jullie wat van leren!
Aangezien er een zomerstop is geweest denk ik wel dat er een winterstop zal komen. Maar ping mij er niet op vast.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:07 schreef droks het volgende:
Komt er in Nederland ook een winterbreak? Nu kan ik op het werk niet meepraten anders spoiler ik veel.
Ja die zijn er.quote:
er komen hier nog zeker de komende twee weken 'nieuwe' afleveringen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:07 schreef droks het volgende:
Komt er in Nederland ook een winterbreak? Nu kan ik op het werk niet meepraten anders spoiler ik veel.
Jammerquote:Op vrijdag 8 december 2006 17:32 schreef Ranja_Ranja het volgende:
kWou dit topic openen met Tweener. Toch maar niet gedaan
Nogal een late tvp.
Terug naar het NL topicquote:Op vrijdag 8 december 2006 18:20 schreef edje34 het volgende:
Wat is er nu precies gebeurd met Mahone ? die gozer is echt geflipt,verder mis ik al 2 afleveringen Bellick.
Nee hoor ken de rest van de afleveringen niet,was alleen benieuwd wat jullie denken.quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:16 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ik vermoed dat je in het verkeerde topic zit.![]()
Thnxsquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:00 schreef __Saviour__ het volgende:
gedood door t-bag, die z'n geld kwam terughalen
Ik vind het best meevallenquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:54 schreef Clyde_Frog het volgende:
Grr...het wachten duurt lang. Wat een leegte opeens![]()
daar verschillen de meningen nogal over. Ik hoop dat ie dood is want zou het erg ongeloofwaardig vinden als Kellerman hem niet dood kon schieten. Maarja blijft Prison Break met allerlei vage dingenquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:09 schreef Otto215 het volgende:
OP moet ff worden bijgewerkt? FBI agent Alexander 'Buck' Mahone is dood..:) (of zou die dat schot nog overleven..?).
ja, door een schot in zijn schouder is hij deaudquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:09 schreef Otto215 het volgende:
OP moet ff worden bijgewerkt? FBI agent Alexander 'Buck' Mahone is dood..:) (of zou die dat schot nog overleven..?).
quote:Op zaterdag 9 december 2006 14:15 schreef RandomReader het volgende:
Jahoe mijn TT![]()
Mahone is niet dood, natuurlijk niet. Kellerman en Mahone hebben het samen allemaal zo gepland. Kellerman heeft Mahone zogenaamd omgebracht. Nu denken Bill Kim en zijn kornuiten dat Mahone dood is maar vlucht hij eigenlijk zelf met zijn gezin naar Panama, alwaar hij met Pam, zijn zoontje, Michael, Linc,Sucre, Haywire (zijn vlot is de verkeerde kant op gewaaid), Sarah, Kellerman, LJ, en de vriendjes van wijlen Aldo Burrows heerlijk een biertje gaat drinken.
Ja ik vergeet C-Note maar dat is een irritant ventje. Zijn vrouw is wel een leuke dame.
T-Bag gaat gezellig met Ms. Hollander samenwonen
whehehehehequote:Op zaterdag 9 december 2006 14:15 schreef RandomReader het volgende:
Jahoe mijn TT![]()
Mahone is niet dood, natuurlijk niet. Kellerman en Mahone hebben het samen allemaal zo gepland. Kellerman heeft Mahone zogenaamd omgebracht. Nu denken Bill Kim en zijn kornuiten dat Mahone dood is maar vlucht hij eigenlijk zelf met zijn gezin naar Panama, alwaar hij met Pam, zijn zoontje, Michael, Linc,Sucre, Haywire (zijn vlot is de verkeerde kant op gewaaid), Sarah, Kellerman, LJ, en de vriendjes van wijlen Aldo Burrows heerlijk een biertje gaat drinken.
Ja ik vergeet C-Note maar dat is een irritant ventje. Zijn vrouw is wel een leuke dame.
T-Bag gaat gezellig met Ms. Hollander samenwonen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your ego's writing checks your body can't cash
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your ego's writing checks your body can't cash
heroes is ook een goeie seriequote:Op vrijdag 8 december 2006 22:09 schreef Otto215 het volgende:
Ik heb net de laatste aflevering gezien voor de winterstop.
Mooi einde.
ff kijken wat heroes is
Whehe,quote:Op vrijdag 8 december 2006 08:50 schreef avotar het volgende:
Volgens mij zag ik vanmorgen vanaf de Brouwersdam een vlot naderen...Haywire
![]()
Heel veel series hebben momenteel een break, dus daarom kijk ik Day Break zodat ik nog een serie heb die ik kan volgen.quote:Op maandag 11 december 2006 20:38 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Day break komt niet eens in de schaduw van Pb en helden.
Ik heb dat met Lost, ben daar vorige week aan begonnen (seizoen 1 gewoon).. en het bevalt me zeer goed, goede seriequote:Op maandag 11 december 2006 21:45 schreef magnifor het volgende:
[..]
Heel veel series hebben momenteel een break, dus daarom kijk ik Day Break zodat ik nog een serie heb die ik kan volgen.
Ben daar ook mee begonnen heb SE1 nu afgekeken , maar haalt het niet bij Prison Break.quote:Op dinsdag 12 december 2006 08:22 schreef Haunter het volgende:
[..]
Ik heb dat met Lost, ben daar vorige week aan begonnen (seizoen 1 gewoon).. en het bevalt me zeer goed, goede serie
Ik volgde Lost al voor Prison Break, ben nu bij Season 3.quote:Op dinsdag 12 december 2006 08:55 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ben daar ook mee begonnen heb SE1 nu afgekeken , maar haalt het niet bij Prison Break.
Mij te langdradig deze serie
lost is veeeel leuker/beterquote:Op dinsdag 12 december 2006 09:09 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Ik volgde Lost al voor Prison Break, ben nu bij Season 3.
Lost is niet langdradig, het moet wel om alle karakters goed neer te zetten. Lost is gecompliceerder, maar zit qua verhaal wel stukken beter in elkaar dan Prison Break. No offense verder.![]()
Ben je Dexter al aan het kijken SoK?quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
Lost kan me niet meer boeiend sinds de halverwege het tweede seizoen, toen werd er steeds meer duidelijk over hun "Others" en die bleken niet echt boeiend, mysterieus of eng te zijn. Prison Break vind ik ook iets minder sinds ze uit hun Prison zijn gebroken, maar het zakt toch veel minder in elkaar dan Lost.
Heroes zal waarschijnlijk ook wel iets aan snelheid verliezen na het al dan niet ontploffen van New York, nieuwe reeksen profiteren van de initiële hype, maar hebben het allemaal erg moeilijk om dat te blijven volhouden.
Ik kijk alleen de hypes. 2 jaar geleden Lost, vorig jaar Prison Break, dit jaar Heroes. Ook wel even Desperate Housewives, maar dat vind ik toch te soap-achtig, net zoals Grey's Anatomy en gelijkaardige Gilmore Girlsen.quote:
* je tanden poetst met zeep*quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vergat de beste reeks van het moment, Entourage.
Maar dit is een Prison Break-topic, dus.... wat is die Tweener toch een lul.
Entourage nog niet gezien maar eindelijk iemand hier die een HBO serie noemtquote:Op dinsdag 12 december 2006 12:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vergat de beste reeks van het moment, Entourage.
Maar dit is een Prison Break-topic, dus.... wat is die Tweener toch een lul.
Lost ben ik gestopt met kijken. Het gaat echt nergens heen. De schrijvers hebben geen idee waar ze nou eigenlijk naar toe willenquote:
Jaaaaa, ik heb dat ook hoor! En mijn loon hebben ze ook niet gestort *zucht*quote:Op dinsdag 12 december 2006 10:22 schreef miss-scofield het volgende:
![]()
![]()
![]()
Weer geen PB..
Vreemd trouwens, ik krijg alleen dat gevoel op dinsdagochtend... Op elke andere dag word ik 'normaal' wakker, maar op dinsdag wil ik PB!!
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.can't wait to see that
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
Toevallig Day Break?quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:52 schreef Lief-visje het volgende:
Jeetje wat gaat het snel hier. Ben ondertussen maar aan een andere serie begonnen en die is klaar als PB weer begint !![]()
![]()
quote:Op maandag 11 december 2006 20:14 schreef magnifor het volgende:
Ik volg momenteel Day Break. Een lekker zoet houdertje.
quote:Op maandag 11 december 2006 21:45 schreef magnifor het volgende:
[..]
Heel veel series hebben momenteel een break, dus daarom kijk ik Day Break zodat ik nog een serie heb die ik kan volgen.
Zeg, welke serie volg jij eigenlijk?quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:39 schreef magnifor het volgende:
Ik volg Day Break. Best wel een boeiende serie.
quote:Op donderdag 14 december 2006 13:08 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Zeg, welke serie volg jij eigenlijk?
T-Bag mag van mij ook een Globe krijgenquote:Op donderdag 14 december 2006 22:11 schreef Djensen het volgende:
Prison Break heeft helemaal geen nominaties voor Golden Globes gekregen. 24 en Heroes wel, zowel als gehele serie als voor één specifieke acteur. Opvallend, ik had Prison Break toch op zn minst wel verwacht als serie in zn geheel, en T-Bag had ook wel als beste bijrol gekozen mogen worden
quote:Op donderdag 14 december 2006 23:10 schreef Suerte het volgende:
[..]
T-Bag mag van mij ook een Globe krijgen![]()
Beter mikken volgende keerquote:Op zaterdag 16 december 2006 10:06 schreef dronkeykong het volgende:
Ik mis Prison Break
Of enkel iets onzinnigs posten en ze mijn handtekening laten ontcijferen, nee dat zou lullig zijn!quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:09 schreef crossover het volgende:
Ik moet me soms best inhouden om niks te verklappen in het NL topic
Ik weet het, ik was er ook toen het toch maar werd opgesplitst! Sterker nog het was mijn idee!quote:Op maandag 18 december 2006 15:56 schreef __Saviour__ het volgende:
Neuh, niet lullig gaan doen in het NL topic. Ik post er ook, maar zonder teveel te vertellen.
Ik weet zelf door de 24-topics hoe zwaar kut het is om spoilers te lezen over iets dat je nog niet gezien hebt.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:56 schreef RudyCarell het volgende:
Dit topic moeten we denk ik ook maar opdelen in de NL en US versie. Dit hebben we ook gedaan bij Will & Grace, het ging daar ook over de Nl en Us versie en dat is rommelig... Het is maar een idee...
Wel een leuke serie trouwens...
gewoon spoilertags gebruikenquote:Op maandag 18 december 2006 15:56 schreef __Saviour__ het volgende:
Neuh, niet lullig gaan doen in het NL topic. Ik post er ook, maar zonder teveel te vertellen.
Ik weet zelf door de 24-topics hoe zwaar kut het is om spoilers te lezen over iets dat je nog niet gezien hebt.
En dat is vrij logisch!quote:Op maandag 18 december 2006 17:24 schreef magnifor het volgende:
[..]
Nee dan gaan als nog mensen huilen daar...
quote:Op maandag 18 december 2006 15:56 schreef __Saviour__ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Bij de laatste ep dacht ik, wat een gelul. Gebeurt het toch nog in de laatste seconde
[ Bericht 5% gewijzigd door Mike op 19-12-2006 19:22:35 ]
quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:26 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]Ik zat ook 4 seizoen lang te w8en tot Palmer werd geklaardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik maar denken nu, maar nee. Bij de laatste ep dacht ik, wat een gelul. Gebeurt het toch nog in de laatste seconde![]()
[ Bericht 6% gewijzigd door Mike op 19-12-2006 19:22:55 ]hi
Lekker handig om hier 24 spoilers neer te gaan zetten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hi
Tjahh, voor jou een vraag voor mij weetquote:Op dinsdag 19 december 2006 20:04 schreef magnifor het volgende:
En wie is jouw betrouwbare bron?
Dat wilt die persoon nooit zeggenquote:Op dinsdag 19 december 2006 20:17 schreef magnifor het volgende:
En wat doet die betrouwbare bron voor werk?
Inderdaad, zat net lekker seizoen 1 te kijken.... :Squote:Op dinsdag 19 december 2006 19:16 schreef Un4 het volgende:
[..]
Lekker handig om hier 24 spoilers neer te gaan zetten.![]()
quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:37 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Grote spoiler over Haywiret:In de eerste afleveringen van S2 zei hij dat haywire hem niet erg intereseert, de lokale politie moest het maar oplossen en denk dat mahone nu wel wat anders aan zijn hoofd heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pain is weakness leaving the brain !
En wat maakt dan die persoon zo betrouwbaar?quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:42 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Dat wilt die persoon nooit zeggen![]()
quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:37 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Grote spoiler over Haywiret:Grote Bullshit imo , Mahone wordt toch gedood door Kellerman in de nieuwste episode?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#winning
quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:49 schreef Tware het volgende:
[..]
Grote Bullshit imo , Mahone wordt toch gedood door Kellerman in de nieuwste episode?
We zullen zien, dudequote:Op dinsdag 19 december 2006 23:07 schreef magnifor het volgende:
[..]
En wat maakt dan die persoon zo betrouwbaar?
Yes yes, Tweenerquote:Op woensdag 20 december 2006 12:55 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
We zullen zien, dude![]()
p.s. Wat is volgens jou het topic van het jaar ?
zie 2de post..alle hulp is welkom![]()
![]()
quote:
Idd, waar is Haywire?quote:Op zaterdag 23 december 2006 00:04 schreef Canisfire het volgende:
En Haywire dan niet ook he ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door Mike op 23-12-2006 10:40:17 ]
quote:Op zaterdag 23 december 2006 03:16 schreef RudyCarell het volgende:
denk oud nieuws maar toch...Die laatste zin lijkt me logisch!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
Hebben ze daar dan ook molens zoals op het schilderijquote:Op zaterdag 23 december 2006 02:39 schreef Suerte het volgende:
Volgens een Amerikaans Prison Break forum is Haywire niet op weg naar het land Holland, maar naar de stad Holland in Michigan![]()
+2 skerpquote:Op zaterdag 23 december 2006 18:28 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Hebben ze daar dan ook molens zoals op het schilderij![]()
![]()
OMFG.quote:Op zaterdag 23 december 2006 02:39 schreef Suerte het volgende:
Volgens een Amerikaans Prison Break forum is Haywire niet op weg naar het land Holland, maar naar de stad Holland in Michigan![]()
Helaas maar waar er staat een molen hier het bewijsquote:Op zaterdag 23 december 2006 18:28 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Hebben ze daar dan ook molens zoals op het schilderij![]()
![]()
Oh.quote:Op zondag 24 december 2006 10:35 schreef Lief-visje het volgende:
Helaas maar waar er staat een molen hier het bewijs
Nee, Nederland is dichtbijquote:Op maandag 25 december 2006 11:56 schreef The_S het volgende:
best eindje varen hoor, als je ongeveer vanaf wisconsin komt:
http://maps.google.com/maps?f=q&hl=en&q=Holland,+Michigan&ie=UTF8&om=1&z=7&ll=42.811522,-85.935059&spn=5.38346,13.798828
quote:Op donderdag 14 december 2006 23:10 schreef Suerte het volgende:
[..]
T-Bag mag van mij ook een Globe krijgen![]()
Neequote:Op dinsdag 26 december 2006 21:03 schreef MegaMarc het volgende:
[..]
Zie ik nou goed dat de verzendkosten $18 zijn?
Ook veel maar goed...quote:Shipping & Handling (Standard Shipping) $15,95
Hehequote:
waarschijnlijk minder lang, aangezien ze dan de rest van seizoen 2 al binnen hebben. Ze zullen het wel achter elkaar gaan uitzendenquote:Op woensdag 27 december 2006 01:17 schreef Haunter het volgende:
[..]
Hehe
Het gaat hier niet echt snel meer hé... nodig tijd voor een PB-afleveringIk ben trouwens wel benieuwd hoe lang die stop gaat zijn in NL..
![]()
Met wat voor programma's doe jij dat bijvoorbeeld?quote:Op woensdag 27 december 2006 18:17 schreef __Saviour__ het volgende:
gewoon zelf uit de aflevering rippen, best makkelijk als je eenmaal doorhebt hoe het moet.
Zo kom ik ook aan mijn ubertoffe multi-avatar!
Ik neem niet aan dat ze USA en Nederland tegelijk uit gaan zenden? Ik denk dat Nederland na aflevering 13 een ultra-lange stop gaat krijgen..quote:Op woensdag 27 december 2006 17:25 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
waarschijnlijk minder lang, aangezien ze dan de rest van seizoen 2 al binnen hebben. Ze zullen het wel achter elkaar gaan uitzenden
Het stukje uit de aflevering snijden met Virtual Dub. En dat dan openen en bewerken met Adobe ImageReady. Of als alternatief bijv. Animation Shop Pro.quote:Op woensdag 27 december 2006 19:07 schreef nlboy het volgende:
[..]
Met wat voor programma's doe jij dat bijvoorbeeld?
Bedankt, ik ga het morgen even proberen.quote:Op woensdag 27 december 2006 19:29 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Het stukje uit de aflevering snijden met Virtual Dub. En dat dan openen en bewerken met Adobe ImageReady. Of als alternatief bijv. Animation Shop Pro.
Omdat hij onder druk word gezet door Bill Kim misschien? I.v.m. zijn zoontje enz.. en sterker nog het is gewoon zijn werk om 'criminelen' te vangen uit te schakelen.quote:Op donderdag 28 december 2006 01:25 schreef most_wanted het volgende:
Mahone is eigenlijk ook een slachtoffer van de President, ik vraag me serieus af waarom ie ze niet helpt.
Het is een beetje gelukt (met ander programma), maar niet echt mooi. Hoe kan ik alle losse bmp's openen in Imageready zodat ik die kan toevoegen aan de animatiebalk. Of moet ik het stukje film opslaan in een speciaal formaat?quote:Op woensdag 27 december 2006 19:29 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
En dat dan openen en bewerken met Adobe ImageReady.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:14 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Nieuwe promo voor aflevering 14:
http://www.youtube.com/watch?v=Xd3kbqAnVBg
.The biggest twist of all, againSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel heel vet hoor daar niet van
,,/
.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.Om voor 30 seconden geil van te wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:49 schreef Haunter het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Verdwaald' begint ook weer ergens in februariquote:Op maandag 1 januari 2007 18:12 schreef Mikkie het volgende:
Gaat helemaal top worden vanaf januari, met 24 en PB die weer beginnen
Vergeet 'Helden" ook nietquote:Op maandag 1 januari 2007 18:45 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
'Verdwaald' begint ook weer ergens in februari![]()
dudequote:Op maandag 1 januari 2007 21:57 schreef Shogo het volgende:
[..]
En 'Galactische Oorlogsster' ook weer.
en ze gaan ook weer door de sterrenpoort.quote:Op maandag 1 januari 2007 21:57 schreef Shogo het volgende:
[..]
En 'Galactische Oorlogsster' ook weer.
Volgens IMDB speelde hij ook al in deel 2, maar volgens mij is dat een hele kleine rol.quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:05 schreef Lief-visje het volgende:
[afbeelding]
Kim gaat mee spelen in Pirates of the caribbean 3
Weten we nog niet. Iig niet die Oscar dingensquote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:28 schreef Erasmusch het volgende:
Wie was die opa die notes gaf aan Kim?
Niet die krab ofzo die op het einde de kist oppakt zonder hoofd? Dat dat hoofd schreeuwt: come back here.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:49 schreef JustMeLizz het volgende:
Wie was Headless dan?! :|
Januari is idd leuke maand met al die series die weer verder gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
Die shirt komt me heel erg bekend voor, waar van was die ook alweer?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:05 schreef RudyCarell het volgende:
Ik heb net me t-shirt binnengehad! Gelukkig de percte maat! En hij is cool!
[afbeelding]
Fox River State Penitentiary - Department Of Correctionquote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:13 schreef nlboy het volgende:
[..]
Die shirt komt me heel erg bekend voor, waar van was die ook alweer?
Wel over je avatarsquote:Op zondag 7 januari 2007 21:57 schreef __Saviour__ het volgende:
zo veel valt hier nu ook niet te praten he!
Was al een tijdje, maar de eerste 4 ep's van seizoen 6 zijn gelektquote:Op maandag 8 januari 2007 10:32 schreef biggetje het volgende:
Linc, sinds wanneer ben jij zo fanatiek overgestapt op 24?![]()
![]()
Maar nu heb je een 24 avatar, 24 siganture en 24-ondertitel!!quote:Op maandag 8 januari 2007 13:25 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Was al een tijdje, maar de eerste 4 ep's van seizoen 6 zijn gelekt. Vandaarrr..en op prison break is het nog even w8en
...24 is even spannend als pb hoor
![]()
![]()
Ik moest, anders werd ik niet niet lid van de 24-bendequote:Op maandag 8 januari 2007 14:46 schreef crossover het volgende:
[..]
Maar nu heb je een 24 avatar, 24 siganture en 24-ondertitel!!
Collaborateur!![]()
Inderdaad. En terecht natuurlijk. S06E04 is beter dan elke PB aflevering.quote:Op maandag 8 januari 2007 15:54 schreef -Mo- het volgende:
Linc is eindelijk er achter gekomen dat 24 gewoon vele malen stoerder is.
Komt omdat de PB-community lang niet zo gezellig is als de 24-community, waar we elkaar doorgaans vermaken met allerlei dolle grappen en grollenquote:Op zondag 7 januari 2007 21:57 schreef __Saviour__ het volgende:
zo veel valt hier nu ook niet te praten he!
En we organiseren georganiseerde reizen naar de VS, met allerlei meet & greetsquote:Op maandag 8 januari 2007 15:57 schreef -Mo- het volgende:
Zo doen wij ook vaak grappige dingen met de OP, wat zorgt voor veel hilariteit onder de 24 topic bezoekers.
True, zo gaan we aankomende zaterdag met z'n allen naar Amerika, om in de States de season opener gezamenlijk te kijken.quote:Op maandag 8 januari 2007 16:00 schreef Merkie het volgende:
[..]
En we organiseren georganiseerde reizen naar de VS, met allerlei meet & greets.
quote:Op maandag 8 januari 2007 16:02 schreef -Mo- het volgende:
[..]
True, zo gaan we aankomende zaterdag met z'n allen naar Amerika, om in de States de season opener gezamenlijk te kijken.
Jemig, dat plaatje is irritantquote:
Mike, heet jij in het echt ook Mike of is het maar een artiestennaamquote:Op maandag 8 januari 2007 16:15 schreef Mike het volgende:
Het is hier ook vaak net een kleuterschool.
Die nep-spoilers zijn zo 2006.
Oehhh...dat gaat Linc niet leuk vinden.quote:Op maandag 8 januari 2007 16:11 schreef koenimex het volgende:
En dit dan op de FP: Michael Scofield: ik ben geen homoWat een nieuws!
In het echt heet ik ook zo. Net zoals dat jij ook Merkie heet en -Mo- -Mo-.quote:Op maandag 8 januari 2007 16:20 schreef Merkie het volgende:
[..]
Mike, heet jij in het echt ook Mike of is het maar een artiestennaam? Just curious
.
Je vergeet mijquote:Op maandag 8 januari 2007 16:24 schreef Mike het volgende:
[..]
In het echt heet ik ook zo. Net zoals dat jij ook Merkie heet en -Mo- -Mo-.
Oké, dan noem ik jou vanaf nu Eugenequote:Op maandag 8 januari 2007 16:24 schreef Mike het volgende:
[..]
Die homo?quote:Op maandag 8 januari 2007 17:24 schreef sjeppert het volgende:
linc met een k is wel tof
link uit zelda
Prachtige woordenquote:Op maandag 8 januari 2007 17:52 schreef sjeppert het volgende:
geen slecht woord over linc
man is een idool
Maak eerst maar eens een fatsoenlijke site ofzo.quote:Op maandag 8 januari 2007 19:57 schreef Razor21 het volgende:
Waarom staat mijn fansite niet in de OP?
Mis Prison Break kan niet wachten.......![]()
En volgens mij is dat aanzetten tot geweld en dat is strafbaar.quote:Doe een goede immitatie van T-Bag na (foto / video) en maak kans op de DVD Box van Prison Break SE1
Uit de leukste / beste / orgineelste inzendingen verloten wij deze DVD Box
U kunt per email uw creatie versturen naar :
quote:Internet Explorer cannot display the webpage
Doe 's lief, die jongen doet z'n best!quote:Op maandag 8 januari 2007 22:16 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Maak eerst maar eens een fatsoenlijke site ofzo.
[..]
En volgens mij is dat aanzetten tot geweld en dat is strafbaar.
Heb niets gekaapt die naam heb ik al 2 jaarquote:Op maandag 8 januari 2007 22:28 schreef nlboy het volgende:
Heb je stiekem de domeinnaam van John gekaapt? www.tv10.tv
En onder de poll:
[..]
En net als ikquote:Op maandag 8 januari 2007 16:24 schreef Mike het volgende:
[..]
Het is veranderd, het is toch de 22e, staat zelfs in een press-relase van Fox.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 07:05 schreef --Christiaan-- het volgende:
Voor de laatste keer, 29 januari komt pas een nieuwe aflevering.
Voor de laatste keer, 22 januari! En dit is al weken zo...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 07:05 schreef --Christiaan-- het volgende:
Voor de laatste keer, 29 januari komt pas een nieuwe aflevering.
Laat die press release maar zien dan. Want zover ik weet is er 22 januari een recap, en 29 januari een nieuwe ep.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:39 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
Het is veranderd, het is toch de 22e, staat zelfs in een press-relase van Fox.![]()
Schitterendquote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:34 schreef kezmaster het volgende:
Op de site van Prison Break staat "New Episodes Return JAN. 22"
OMG Je wilt gewoon gelijk krijgen...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:41 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
SchitterendIk wil een persbericht
Dat kan net zo goed een trucje van FOX zijn om kijkers te trekken die denken een nieuwe aflevering te krijgen, terwijl het een recap is
U vraagt, wij plaatsenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Laat die press release maar zien dan. Want zover ik weet is er 22 januari een recap, en 29 januari een nieuwe ep.
Kom maar op met je persverhaaltje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bron: http://www.thefutoncritic.com/listings.aspx?id=20070105fox01
Let op, tussen de spoilers staat de afleveringsbeschrijving, kan spoilers bevatten voor spoilervrije mensen![]()
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:41 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
SchitterendIk wil een persbericht
Dat kan net zo goed een trucje van FOX zijn om kijkers te trekken die denken een nieuwe aflevering te krijgen, terwijl het een recap is
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:52 schreef wolfrolf het volgende:
Thanx CrazyDaisy85![]()
Dan neem ik bij deze al mijn twijfels terug
22 januari
Duh.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:28 schreef nlboy het volgende:
En dan moeten we zeker ook nog wachten tussen het einde van s2 en het begin van s3?
Shittt, ik kan alleen de eerste 6 seconden zien!quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:14 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:28 schreef nlboy het volgende:
En dan moeten we zeker ook nog wachten tussen het einde van s2 en het begin van s3?
Best wel lang nog wachten eigenlijk.En dan moeten we zeker ook nog wachten tussen het einde van s2 en het begin van s3?
Een jaar duurt doorgaans 52 weken. Televisieseizoen duurt doorgaans van september tot mei (ongeveer).quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:12 schreef Merkie het volgende:
[..]
Een televisieseizoen duurt doorgaans een jaar (52 weken), een TV-serie heeft gemiddeld genomen 24 afleveringen per seizoen. You do the math.
Dat bedoelde ik te zeggen, maar een televisieseizoen is jaarlijks, dat was mijn puntquote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:21 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Een jaar duurt doorgaans 52 weken. Televisieseizoen duurt doorgaans van september tot mei (ongeveer).
Ik bedenk me net, zou het niet leuk zijn om een serie te maken waarbij elke aflevering 1 uur real-time is, en dat je dan dus na 1 seizoen een dag hebt gehadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |