Beter mikken volgende keerquote:Op zaterdag 16 december 2006 10:06 schreef dronkeykong het volgende:
Ik mis Prison Break
Of enkel iets onzinnigs posten en ze mijn handtekening laten ontcijferen, nee dat zou lullig zijn!quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:09 schreef crossover het volgende:
Ik moet me soms best inhouden om niks te verklappen in het NL topic
Ik weet het, ik was er ook toen het toch maar werd opgesplitst! Sterker nog het was mijn idee!quote:Op maandag 18 december 2006 15:56 schreef __Saviour__ het volgende:
Neuh, niet lullig gaan doen in het NL topic. Ik post er ook, maar zonder teveel te vertellen.
Ik weet zelf door de 24-topics hoe zwaar kut het is om spoilers te lezen over iets dat je nog niet gezien hebt.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:56 schreef RudyCarell het volgende:
Dit topic moeten we denk ik ook maar opdelen in de NL en US versie. Dit hebben we ook gedaan bij Will & Grace, het ging daar ook over de Nl en Us versie en dat is rommelig... Het is maar een idee...
Wel een leuke serie trouwens...
gewoon spoilertags gebruikenquote:Op maandag 18 december 2006 15:56 schreef __Saviour__ het volgende:
Neuh, niet lullig gaan doen in het NL topic. Ik post er ook, maar zonder teveel te vertellen.
Ik weet zelf door de 24-topics hoe zwaar kut het is om spoilers te lezen over iets dat je nog niet gezien hebt.
En dat is vrij logisch!quote:Op maandag 18 december 2006 17:24 schreef magnifor het volgende:
[..]
Nee dan gaan als nog mensen huilen daar...
quote:Op maandag 18 december 2006 15:56 schreef __Saviour__ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Bij de laatste ep dacht ik, wat een gelul. Gebeurt het toch nog in de laatste seconde
[ Bericht 5% gewijzigd door Mike op 19-12-2006 19:22:35 ]
quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:26 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]Ik zat ook 4 seizoen lang te w8en tot Palmer werd geklaardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik maar denken nu, maar nee. Bij de laatste ep dacht ik, wat een gelul. Gebeurt het toch nog in de laatste seconde![]()
[ Bericht 6% gewijzigd door Mike op 19-12-2006 19:22:55 ]hi
Lekker handig om hier 24 spoilers neer te gaan zetten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hi
Tjahh, voor jou een vraag voor mij weetquote:Op dinsdag 19 december 2006 20:04 schreef magnifor het volgende:
En wie is jouw betrouwbare bron?
Dat wilt die persoon nooit zeggenquote:Op dinsdag 19 december 2006 20:17 schreef magnifor het volgende:
En wat doet die betrouwbare bron voor werk?
Inderdaad, zat net lekker seizoen 1 te kijken.... :Squote:Op dinsdag 19 december 2006 19:16 schreef Un4 het volgende:
[..]
Lekker handig om hier 24 spoilers neer te gaan zetten.![]()
quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:37 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Grote spoiler over Haywiret:In de eerste afleveringen van S2 zei hij dat haywire hem niet erg intereseert, de lokale politie moest het maar oplossen en denk dat mahone nu wel wat anders aan zijn hoofd heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pain is weakness leaving the brain !
En wat maakt dan die persoon zo betrouwbaar?quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:42 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Dat wilt die persoon nooit zeggen![]()
quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:37 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Grote spoiler over Haywiret:Grote Bullshit imo , Mahone wordt toch gedood door Kellerman in de nieuwste episode?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#winning
quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:49 schreef Tware het volgende:
[..]
Grote Bullshit imo , Mahone wordt toch gedood door Kellerman in de nieuwste episode?
We zullen zien, dudequote:Op dinsdag 19 december 2006 23:07 schreef magnifor het volgende:
[..]
En wat maakt dan die persoon zo betrouwbaar?
Yes yes, Tweenerquote:Op woensdag 20 december 2006 12:55 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
We zullen zien, dude![]()
p.s. Wat is volgens jou het topic van het jaar ?
zie 2de post..alle hulp is welkom![]()
![]()
quote:
Idd, waar is Haywire?quote:Op zaterdag 23 december 2006 00:04 schreef Canisfire het volgende:
En Haywire dan niet ook he ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door Mike op 23-12-2006 10:40:17 ]
quote:Op zaterdag 23 december 2006 03:16 schreef RudyCarell het volgende:
denk oud nieuws maar toch...Die laatste zin lijkt me logisch!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
Hebben ze daar dan ook molens zoals op het schilderijquote:Op zaterdag 23 december 2006 02:39 schreef Suerte het volgende:
Volgens een Amerikaans Prison Break forum is Haywire niet op weg naar het land Holland, maar naar de stad Holland in Michigan![]()
+2 skerpquote:Op zaterdag 23 december 2006 18:28 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Hebben ze daar dan ook molens zoals op het schilderij![]()
![]()
OMFG.quote:Op zaterdag 23 december 2006 02:39 schreef Suerte het volgende:
Volgens een Amerikaans Prison Break forum is Haywire niet op weg naar het land Holland, maar naar de stad Holland in Michigan![]()
Helaas maar waar er staat een molen hier het bewijsquote:Op zaterdag 23 december 2006 18:28 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Hebben ze daar dan ook molens zoals op het schilderij![]()
![]()
Oh.quote:Op zondag 24 december 2006 10:35 schreef Lief-visje het volgende:
Helaas maar waar er staat een molen hier het bewijs
Nee, Nederland is dichtbijquote:Op maandag 25 december 2006 11:56 schreef The_S het volgende:
best eindje varen hoor, als je ongeveer vanaf wisconsin komt:
http://maps.google.com/maps?f=q&hl=en&q=Holland,+Michigan&ie=UTF8&om=1&z=7&ll=42.811522,-85.935059&spn=5.38346,13.798828
quote:Op donderdag 14 december 2006 23:10 schreef Suerte het volgende:
[..]
T-Bag mag van mij ook een Globe krijgen![]()
Neequote:Op dinsdag 26 december 2006 21:03 schreef MegaMarc het volgende:
[..]
Zie ik nou goed dat de verzendkosten $18 zijn?
Ook veel maar goed...quote:Shipping & Handling (Standard Shipping) $15,95
Hehequote:
waarschijnlijk minder lang, aangezien ze dan de rest van seizoen 2 al binnen hebben. Ze zullen het wel achter elkaar gaan uitzendenquote:Op woensdag 27 december 2006 01:17 schreef Haunter het volgende:
[..]
Hehe
Het gaat hier niet echt snel meer hé... nodig tijd voor een PB-afleveringIk ben trouwens wel benieuwd hoe lang die stop gaat zijn in NL..
![]()
Met wat voor programma's doe jij dat bijvoorbeeld?quote:Op woensdag 27 december 2006 18:17 schreef __Saviour__ het volgende:
gewoon zelf uit de aflevering rippen, best makkelijk als je eenmaal doorhebt hoe het moet.
Zo kom ik ook aan mijn ubertoffe multi-avatar!
Ik neem niet aan dat ze USA en Nederland tegelijk uit gaan zenden? Ik denk dat Nederland na aflevering 13 een ultra-lange stop gaat krijgen..quote:Op woensdag 27 december 2006 17:25 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
waarschijnlijk minder lang, aangezien ze dan de rest van seizoen 2 al binnen hebben. Ze zullen het wel achter elkaar gaan uitzenden
Het stukje uit de aflevering snijden met Virtual Dub. En dat dan openen en bewerken met Adobe ImageReady. Of als alternatief bijv. Animation Shop Pro.quote:Op woensdag 27 december 2006 19:07 schreef nlboy het volgende:
[..]
Met wat voor programma's doe jij dat bijvoorbeeld?
Bedankt, ik ga het morgen even proberen.quote:Op woensdag 27 december 2006 19:29 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Het stukje uit de aflevering snijden met Virtual Dub. En dat dan openen en bewerken met Adobe ImageReady. Of als alternatief bijv. Animation Shop Pro.
Omdat hij onder druk word gezet door Bill Kim misschien? I.v.m. zijn zoontje enz.. en sterker nog het is gewoon zijn werk om 'criminelen' te vangen uit te schakelen.quote:Op donderdag 28 december 2006 01:25 schreef most_wanted het volgende:
Mahone is eigenlijk ook een slachtoffer van de President, ik vraag me serieus af waarom ie ze niet helpt.
Het is een beetje gelukt (met ander programma), maar niet echt mooi. Hoe kan ik alle losse bmp's openen in Imageready zodat ik die kan toevoegen aan de animatiebalk. Of moet ik het stukje film opslaan in een speciaal formaat?quote:Op woensdag 27 december 2006 19:29 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
En dat dan openen en bewerken met Adobe ImageReady.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:14 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Nieuwe promo voor aflevering 14:
http://www.youtube.com/watch?v=Xd3kbqAnVBg
.The biggest twist of all, againSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel heel vet hoor daar niet van
,,/
.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.Om voor 30 seconden geil van te wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:49 schreef Haunter het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Verdwaald' begint ook weer ergens in februariquote:Op maandag 1 januari 2007 18:12 schreef Mikkie het volgende:
Gaat helemaal top worden vanaf januari, met 24 en PB die weer beginnen
Vergeet 'Helden" ook nietquote:Op maandag 1 januari 2007 18:45 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
'Verdwaald' begint ook weer ergens in februari![]()
dudequote:Op maandag 1 januari 2007 21:57 schreef Shogo het volgende:
[..]
En 'Galactische Oorlogsster' ook weer.
en ze gaan ook weer door de sterrenpoort.quote:Op maandag 1 januari 2007 21:57 schreef Shogo het volgende:
[..]
En 'Galactische Oorlogsster' ook weer.
Volgens IMDB speelde hij ook al in deel 2, maar volgens mij is dat een hele kleine rol.quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:05 schreef Lief-visje het volgende:
[afbeelding]
Kim gaat mee spelen in Pirates of the caribbean 3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |