Omdat hij onder druk word gezet door Bill Kim misschien? I.v.m. zijn zoontje enz.. en sterker nog het is gewoon zijn werk om 'criminelen' te vangen uit te schakelen.quote:Op donderdag 28 december 2006 01:25 schreef most_wanted het volgende:
Mahone is eigenlijk ook een slachtoffer van de President, ik vraag me serieus af waarom ie ze niet helpt.
Het is een beetje gelukt (met ander programma), maar niet echt mooi. Hoe kan ik alle losse bmp's openen in Imageready zodat ik die kan toevoegen aan de animatiebalk. Of moet ik het stukje film opslaan in een speciaal formaat?quote:Op woensdag 27 december 2006 19:29 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
En dat dan openen en bewerken met Adobe ImageReady.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:14 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Nieuwe promo voor aflevering 14:
http://www.youtube.com/watch?v=Xd3kbqAnVBg
.The biggest twist of all, againSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel heel vet hoor daar niet van
,,/
.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.Om voor 30 seconden geil van te wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:49 schreef Haunter het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Verdwaald' begint ook weer ergens in februariquote:Op maandag 1 januari 2007 18:12 schreef Mikkie het volgende:
Gaat helemaal top worden vanaf januari, met 24 en PB die weer beginnen
Vergeet 'Helden" ook nietquote:Op maandag 1 januari 2007 18:45 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
'Verdwaald' begint ook weer ergens in februari![]()
dudequote:Op maandag 1 januari 2007 21:57 schreef Shogo het volgende:
[..]
En 'Galactische Oorlogsster' ook weer.
en ze gaan ook weer door de sterrenpoort.quote:Op maandag 1 januari 2007 21:57 schreef Shogo het volgende:
[..]
En 'Galactische Oorlogsster' ook weer.
Volgens IMDB speelde hij ook al in deel 2, maar volgens mij is dat een hele kleine rol.quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:05 schreef Lief-visje het volgende:
[afbeelding]
Kim gaat mee spelen in Pirates of the caribbean 3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |