Beter mikken volgende keerquote:Op zaterdag 16 december 2006 10:06 schreef dronkeykong het volgende:
Ik mis Prison Break
Of enkel iets onzinnigs posten en ze mijn handtekening laten ontcijferen, nee dat zou lullig zijn!quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:09 schreef crossover het volgende:
Ik moet me soms best inhouden om niks te verklappen in het NL topic
Ik weet het, ik was er ook toen het toch maar werd opgesplitst! Sterker nog het was mijn idee!quote:Op maandag 18 december 2006 15:56 schreef __Saviour__ het volgende:
Neuh, niet lullig gaan doen in het NL topic. Ik post er ook, maar zonder teveel te vertellen.
Ik weet zelf door de 24-topics hoe zwaar kut het is om spoilers te lezen over iets dat je nog niet gezien hebt.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:56 schreef RudyCarell het volgende:
Dit topic moeten we denk ik ook maar opdelen in de NL en US versie. Dit hebben we ook gedaan bij Will & Grace, het ging daar ook over de Nl en Us versie en dat is rommelig... Het is maar een idee...
Wel een leuke serie trouwens...
gewoon spoilertags gebruikenquote:Op maandag 18 december 2006 15:56 schreef __Saviour__ het volgende:
Neuh, niet lullig gaan doen in het NL topic. Ik post er ook, maar zonder teveel te vertellen.
Ik weet zelf door de 24-topics hoe zwaar kut het is om spoilers te lezen over iets dat je nog niet gezien hebt.
En dat is vrij logisch!quote:Op maandag 18 december 2006 17:24 schreef magnifor het volgende:
[..]
Nee dan gaan als nog mensen huilen daar...
quote:Op maandag 18 december 2006 15:56 schreef __Saviour__ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Bij de laatste ep dacht ik, wat een gelul. Gebeurt het toch nog in de laatste seconde
[ Bericht 5% gewijzigd door Mike op 19-12-2006 19:22:35 ]
quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:26 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]Ik zat ook 4 seizoen lang te w8en tot Palmer werd geklaardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik maar denken nu, maar nee. Bij de laatste ep dacht ik, wat een gelul. Gebeurt het toch nog in de laatste seconde![]()
[ Bericht 6% gewijzigd door Mike op 19-12-2006 19:22:55 ]hi
Lekker handig om hier 24 spoilers neer te gaan zetten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hi
Tjahh, voor jou een vraag voor mij weetquote:Op dinsdag 19 december 2006 20:04 schreef magnifor het volgende:
En wie is jouw betrouwbare bron?
Dat wilt die persoon nooit zeggenquote:Op dinsdag 19 december 2006 20:17 schreef magnifor het volgende:
En wat doet die betrouwbare bron voor werk?
Inderdaad, zat net lekker seizoen 1 te kijken.... :Squote:Op dinsdag 19 december 2006 19:16 schreef Un4 het volgende:
[..]
Lekker handig om hier 24 spoilers neer te gaan zetten.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |