SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your ego's writing checks your body can't cash
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your ego's writing checks your body can't cash
heroes is ook een goeie seriequote:Op vrijdag 8 december 2006 22:09 schreef Otto215 het volgende:
OP moet ff worden bijgewerkt? FBI agent Alexander 'Buck' Mahone is dood..:) (of zou die dat schot nog overleven..?).
Ik heb net de laatste aflevering gezien voor de winterstop.
Mooi einde.
ff kijken wat heroes is
Whehe,quote:Op vrijdag 8 december 2006 08:50 schreef avotar het volgende:
Volgens mij zag ik vanmorgen vanaf de Brouwersdam een vlot naderen...Haywire
![]()
Heel veel series hebben momenteel een break, dus daarom kijk ik Day Break zodat ik nog een serie heb die ik kan volgen.quote:Op maandag 11 december 2006 20:38 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Day break komt niet eens in de schaduw van Pb en helden.
Ik heb dat met Lost, ben daar vorige week aan begonnen (seizoen 1 gewoon).. en het bevalt me zeer goed, goede seriequote:Op maandag 11 december 2006 21:45 schreef magnifor het volgende:
[..]
Heel veel series hebben momenteel een break, dus daarom kijk ik Day Break zodat ik nog een serie heb die ik kan volgen.
Ben daar ook mee begonnen heb SE1 nu afgekeken , maar haalt het niet bij Prison Break.quote:Op dinsdag 12 december 2006 08:22 schreef Haunter het volgende:
[..]
Ik heb dat met Lost, ben daar vorige week aan begonnen (seizoen 1 gewoon).. en het bevalt me zeer goed, goede serie
Ik volgde Lost al voor Prison Break, ben nu bij Season 3.quote:Op dinsdag 12 december 2006 08:55 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ben daar ook mee begonnen heb SE1 nu afgekeken , maar haalt het niet bij Prison Break.
Mij te langdradig deze serie
lost is veeeel leuker/beterquote:Op dinsdag 12 december 2006 09:09 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Ik volgde Lost al voor Prison Break, ben nu bij Season 3.
Lost is niet langdradig, het moet wel om alle karakters goed neer te zetten. Lost is gecompliceerder, maar zit qua verhaal wel stukken beter in elkaar dan Prison Break. No offense verder.![]()
Ben je Dexter al aan het kijken SoK?quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
Lost kan me niet meer boeiend sinds de halverwege het tweede seizoen, toen werd er steeds meer duidelijk over hun "Others" en die bleken niet echt boeiend, mysterieus of eng te zijn. Prison Break vind ik ook iets minder sinds ze uit hun Prison zijn gebroken, maar het zakt toch veel minder in elkaar dan Lost.
Heroes zal waarschijnlijk ook wel iets aan snelheid verliezen na het al dan niet ontploffen van New York, nieuwe reeksen profiteren van de initiële hype, maar hebben het allemaal erg moeilijk om dat te blijven volhouden.
Ik kijk alleen de hypes. 2 jaar geleden Lost, vorig jaar Prison Break, dit jaar Heroes. Ook wel even Desperate Housewives, maar dat vind ik toch te soap-achtig, net zoals Grey's Anatomy en gelijkaardige Gilmore Girlsen.quote:
* je tanden poetst met zeep*quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vergat de beste reeks van het moment, Entourage.
Maar dit is een Prison Break-topic, dus.... wat is die Tweener toch een lul.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |