ik hoor ook van veel meer mensen dat ze prison break kijken, dat mensen heroes kijken hoor je bijna nietquote:Op donderdag 7 december 2006 21:26 schreef Djensen het volgende:
In het NL topic zijn ze inmiddels ook bij de Tweener-idolatie..
Opvallend trouwens dat dit topic gewoon sneller gaat dan het Heroes topic, terwijl dat daar nog wel een nieuwe aflevering van was deze week...
Omdat PB ook in NL op de tv is, en Heroes niet.quote:Op donderdag 7 december 2006 23:08 schreef men_in_red het volgende:
[..]
ik hoor ook van veel meer mensen dat ze prison break kijken, dat mensen heroes kijken hoor je bijna niet
àllang.quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:35 schreef Erwtensoep het volgende:
Zozo zijn ze eindelijk ontsnapt. Volg het al weken niet meer.
Haha ..ja mooi!quote:Op vrijdag 8 december 2006 08:50 schreef avotar het volgende:
het duurt nu niet lang meer....
Volgens mij zag ik vanmorgen vanaf de Brouwersdam een vlot naderen...Haywire
![]()
Gewoon goed zoekenquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:51 schreef riddlebox het volgende:
zit nog te wachten op aflevering 14 ... meestal verschijnen de afleveringen op dinsdag op internet.
Iemand meer info waarom afl. 14 zo lang op zich laat wachten ?
weet je hoe langquote:Op vrijdag 8 december 2006 12:02 schreef BobbyJames het volgende:
Gewoon goed zoeken![]()
Nee, PB heeft een winterstop tot 22 januari.
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:15 schreef __Saviour__ het volgende:
En geen tweeneraanbidding in het NL-topic. Daar kunnen jullie wat van leren!
Aangezien er een zomerstop is geweest denk ik wel dat er een winterstop zal komen. Maar ping mij er niet op vast.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:07 schreef droks het volgende:
Komt er in Nederland ook een winterbreak? Nu kan ik op het werk niet meepraten anders spoiler ik veel.
Ja die zijn er.quote:
er komen hier nog zeker de komende twee weken 'nieuwe' afleveringen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:07 schreef droks het volgende:
Komt er in Nederland ook een winterbreak? Nu kan ik op het werk niet meepraten anders spoiler ik veel.
Jammerquote:Op vrijdag 8 december 2006 17:32 schreef Ranja_Ranja het volgende:
kWou dit topic openen met Tweener. Toch maar niet gedaan
Nogal een late tvp.
Terug naar het NL topicquote:Op vrijdag 8 december 2006 18:20 schreef edje34 het volgende:
Wat is er nu precies gebeurd met Mahone ? die gozer is echt geflipt,verder mis ik al 2 afleveringen Bellick.
Nee hoor ken de rest van de afleveringen niet,was alleen benieuwd wat jullie denken.quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:16 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ik vermoed dat je in het verkeerde topic zit.![]()
Thnxsquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:00 schreef __Saviour__ het volgende:
gedood door t-bag, die z'n geld kwam terughalen
Ik vind het best meevallenquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:54 schreef Clyde_Frog het volgende:
Grr...het wachten duurt lang. Wat een leegte opeens![]()
daar verschillen de meningen nogal over. Ik hoop dat ie dood is want zou het erg ongeloofwaardig vinden als Kellerman hem niet dood kon schieten. Maarja blijft Prison Break met allerlei vage dingenquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:09 schreef Otto215 het volgende:
OP moet ff worden bijgewerkt? FBI agent Alexander 'Buck' Mahone is dood..:) (of zou die dat schot nog overleven..?).
ja, door een schot in zijn schouder is hij deaudquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:09 schreef Otto215 het volgende:
OP moet ff worden bijgewerkt? FBI agent Alexander 'Buck' Mahone is dood..:) (of zou die dat schot nog overleven..?).
quote:Op zaterdag 9 december 2006 14:15 schreef RandomReader het volgende:
Jahoe mijn TT![]()
Mahone is niet dood, natuurlijk niet. Kellerman en Mahone hebben het samen allemaal zo gepland. Kellerman heeft Mahone zogenaamd omgebracht. Nu denken Bill Kim en zijn kornuiten dat Mahone dood is maar vlucht hij eigenlijk zelf met zijn gezin naar Panama, alwaar hij met Pam, zijn zoontje, Michael, Linc,Sucre, Haywire (zijn vlot is de verkeerde kant op gewaaid), Sarah, Kellerman, LJ, en de vriendjes van wijlen Aldo Burrows heerlijk een biertje gaat drinken.
Ja ik vergeet C-Note maar dat is een irritant ventje. Zijn vrouw is wel een leuke dame.
T-Bag gaat gezellig met Ms. Hollander samenwonen
whehehehehequote:Op zaterdag 9 december 2006 14:15 schreef RandomReader het volgende:
Jahoe mijn TT![]()
Mahone is niet dood, natuurlijk niet. Kellerman en Mahone hebben het samen allemaal zo gepland. Kellerman heeft Mahone zogenaamd omgebracht. Nu denken Bill Kim en zijn kornuiten dat Mahone dood is maar vlucht hij eigenlijk zelf met zijn gezin naar Panama, alwaar hij met Pam, zijn zoontje, Michael, Linc,Sucre, Haywire (zijn vlot is de verkeerde kant op gewaaid), Sarah, Kellerman, LJ, en de vriendjes van wijlen Aldo Burrows heerlijk een biertje gaat drinken.
Ja ik vergeet C-Note maar dat is een irritant ventje. Zijn vrouw is wel een leuke dame.
T-Bag gaat gezellig met Ms. Hollander samenwonen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |