Die laatste twee snap ik niet, dat waren niet echt hele slecte films. Al had Boogeyman wel een raar eind.quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:28 schreef Doff het volgende:
Baise-Moi, slechtste film die ik ooit heb gezien.
Verder, wat me zo snel te binnen schiet:
Decoys
The Wicker Man (2006)
The Break Up
Show Girls
Four Brothers
Boogeyman
Later meer denk ik.
Jawel, die waren tenenkrommend slecht, tenenkrommend dus.quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:32 schreef XpectorNL het volgende:
[..]
Die laatste twee snap ik niet, dat waren niet echt hele slecte films. Al had Boogeyman wel een raar eind.
Zucht. Kijk Tong eens zijn statement maken. Cool he?quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:59 schreef tong80 het volgende:
Heerlijk topic
Usual Suspects
Heat
National Born Killers
Lola Rent
De Aanslag
Blue Movie
Der Himmel über Berlin
Being John Malkovitch
Smoke
Show Girls
Fanfare
Citizen Kane
The Colour purple
Ghandi
Philadelphia
Grease
Kids
quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:01 schreef Doff het volgende:
[..]
Zucht. Kijk Tong eens zijn statement maken. Cool he?
The green milequote:Op zaterdag 2 december 2006 21:12 schreef JackHerrer het volgende:
The Green Mile
The Patriot
We Were Soldiers
The Wedding Planner (2001)quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:40 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik wil graag nomineren:
Driven (2001)
En La Ciudad (2003)
War Of The Worlds (2005)
The Wedding Planner (2001)
9 Songs (2004)
Home Alone (1990)
The Sound Of Music (1965)
Anaconda (1997)
The Substitute (1996)
Coneheads (1993)
Legend (1985)
Turbulence 3: Heavy Metal (2001)
2 Fast 2 Furious (2003)
Batoru Rowaiaru Ii: Chinkonka (Battle Royale Ii) (2003)
Tremors 3: Back To Perfection (2001)
Hudson Hawk (1991)
Day Of The Woman (1978)
Blue Movie (1971)
Friday The 13Th Part Viii: Jason Takes Manhattan (1989)
Xxx (2002)
Look Who's Talking (1989)
Ken Park (2002)
Get Carter (2000)
World Trade Center (2006)
The Bodyguard (1992)
The Fast And The Furious (2001)
Honey, I Shrunk The Kids (1989)
Jingle All The Way (1996)
American Pie 2 (2001)
Final Run (1999)
The Mummy (1999)
G.I. Jane (1997)
Twentynine Palms (2003)
What The #$*! Do We (K)Now!? (2004)
Ik ben niet zo van de sentimentele films, en ook geen Tom Hanks fan. En dit is echt een sentimentele Tom Hanks film..quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:16 schreef Maerycke het volgende:
[..]
The green mileWat vond je daar niet goed aan als ik vragen mag?
Kan ik jou vragen over de Titanic? .. Die film had toch ook zo veel Oscars gekregen.quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:16 schreef Maerycke het volgende:
[..]
The green mileWat vond je daar niet goed aan als ik vragen mag?
Dan kan ik me er iets bij voorstellen ja.. Ik vond 'm zelf namelijk helemaal fantastisch..quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:20 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de sentimentele films, en ook geen Tom Hanks fan. En dit is echt een sentimentele Tom Hanks film..
Dat van die Oscars zegt in dit geval niet zo heel veel. Ik zie steeds meer verhalen over deze film die overeenkomen met mijn mening. Ik vind het echt een vreselijk overgeacteerd domme sentimentele film die mij vrijwel overal jeuk geeft. Ik heb de hype nooit helemaal begrepen ben ik bangquote:Op zaterdag 2 december 2006 21:20 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Kan ik jou vragen over de Titanic? .. Die film had toch ook zo veel Oscars gekregen.Lijkt me sterk dat die als allerslechtste uit de bus komt.
![]()
beste films is een ander topicquote:Op zaterdag 2 december 2006 20:59 schreef tong80 het volgende:
Heerlijk topic
Usual Suspects
Heat
National Born Killers
Lola Rent
De Aanslag
Blue Movie
Der Himmel über Berlin
Being John Malkovitch
Smoke
Show Girls
Fanfare
Citizen Kane
The Colour purple
Ghandi
Philadelphia
Grease
Kids
ik vind bijv. citizen kane ook een saaie rukfilm. maar die noemen als 1 van de slechtste films ooit dat doe je alleen als je of heel erg dom bent of interessant wilt doen.quote:
slecht is, net als goed, puur subjectief natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:08 schreef jimjim1983 het volgende:
ik vind bijv. citizen kane ook een saaie rukfilm. maar die noemen als 1 van de slechtste films ooit dat doe je alleen als je of heel erg dom bent of interessant wilt doen.
klopt, maar zo'n film gebruikt bepaalde technieken op zo'n goede manier dat dat iig niet slecht te noemen is. echt slechte films zijn op meerdere gebieden slecht.quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:25 schreef ranja het volgende:
[..]
slecht is, net als goed, puur subjectief natuurlijk.
vind jij. of in elk geval volgens jou definitie.quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:27 schreef jimjim1983 het volgende:
echt slechte films zijn op meerdere gebieden slecht.
quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:31 schreef ranja het volgende:
Arlington Road (1999)
!!!!quote:
quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:37 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
!!!!
Jij hebt geen verstand van films![]()
Out Of Sight vind ik juist briljant vooral George Clooneyquote:Op zaterdag 2 december 2006 22:31 schreef ranja het volgende:
[..]
vind jij. of in elk geval volgens jou definitie.
Films waar ik halverwege of later mee gestopt ben te kijken en die ik wil nomineren:
Arlington Road (1999)
Out of Sight (1998)
helemaal gezien maar toch een nominatie waard:
Saving Private Ryan (1998)
The Mask (1994)
Ace Ventura: Pet Detective (1994)
steunquote:Op zondag 3 december 2006 11:06 schreef Sokolsky het volgende:
I Still Know What You Did Last Summer (1998)
Home Alone 3 (1997)
Book of Shadows: Blair Witch 2 (2000)
1980 of 2005?quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:28 schreef Doff het volgende:
Boogeyman
The Chase: 1946, 1966, 1977, 1991 of 1994?quote:
1984 of 2001?quote:
1954 of 1998?quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:43 schreef okkie-man het volgende:
Godzilla
1970, 1971, 1993 of 1995?quote:
quote:Op zondag 3 december 2006 16:10 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Van een paar films is niet duidelijk welke bedoeld wordt:
The Chase: 1946, 1966, 1977, 1991 of 1994? 1994
Desperate Measures: 1993 of 1998? 1998
Daar begin ik niet aan.quote:Op zondag 3 december 2006 16:53 schreef flyguy het volgende:
ik wil het hele oeuvre van meneer Wood en Boll graag nomineren
zal met gemak even kijken... het is zondag en ik ben luiquote:Op zondag 3 december 2006 17:02 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Daar begin ik niet aan.Noem maar films.
Bestaat er een Starship Troopers 2? Dat wist ik nog geen eens.quote:Op zondag 3 december 2006 18:31 schreef dyonvbaal het volgende:
Star ship troopers II
Trol II
Iceplanet
A sound of thunder
en verder kom ik eigenlijk niet met echt slechte fimls....
Glitter uit 2001 natuurlijk die Mariah Carey flop film..quote:Op zondag 3 december 2006 16:10 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Van een paar films is niet duidelijk welke bedoeld wordt:
[..]
1980 of 2005?
[..]
The Chase: 1946, 1966, 1977, 1991 of 1994?
Desperate Measures: 1993 of 1998?
[..]
1984 of 2001?
[..]
1954 of 1998?
[..]
1970, 1971, 1993 of 1995?
Reeds genomineerd:
Guest House Paradiso
Street Fighter
Torque
Open Water
Anaconda
Batoru Rowaiaru II: Chikonka (Battle Royale II)
Book of Shadows: Blair Witch 2
Home Alone 3
I Still Know What You Did Last Summer
The Blair Witch Project
Show Girls
Armageddon
Hudson Hawk
Philadelphia
The Mummy
World Trade Center
xxx
Ace Ventura: Pet Detective
Baise-Moi
Batman & Robin
Costa!
Blue Movie
Grease 2
Steunbehoevend:
2 Fast 2 Furious
4 Inyong Shiktak (The Uninvited)
9 Songs
A Sound of Thunder
Abandon
Air Bud
Alone in the Dark
American Ninja 2: The Confrontation
American Pie 2
Arlington Road
Barb Wire
Battlefield Earth: A Saga of the Year 3000
Beethoven's 3rd
Being John Malkovich
Beowulf
Beowulf and Grendel
Bio-Dome
Bloodrayne
Blueberry
Bones
Boogeyman
Bride of Chucky
Caligola
Children of the Corn II: The Final Sacrifice
Child's Play 3
Citizen Kane
Close Encounters of the Third Kind
Coneheads
Cruel Intentions 2
Daredevil
Date Movie
Day of the Woman (aka I Spit on Your Grave)
De Aanslag
De Gulle Minnaar
Deadly Heroes
Decoys
Delta Force
Der Himmel über Berlin
Desperate Measures
Deuce Bigalow: Male Gigolo
Doomsdayer
Dr. Jekyll & Mr. Hyde
Dreamcatcher
Driven
Dumb and Dumberer: When Harry Met Lloyd
Dungeons and Dragons
En La Ciudad
Encrypt
Envy
Ernest Saves Christmas
Exorcist II: The Heretic
Fanfare
Fangs
Fear and Loathing in Las Vegas
Fear Runs Silent
Filmpje!
Final Run
First Blood
Four Brothers
Freddy Got Fingered
Friday the 13th Part VIII: Jason Takes Manhattan
Frozen Assets
G.I. Jane
Gandhi
Garfield
Get Carter
Getting Even With Dad
Glitter
Godzilla
Grease
Heat
Holiday In The Sun
Home Alone
Honey I Blew Up the Kid
Honey, I Shrunk the Kids
Hulk
Inseminoid
Jeepers Creepers
Jingle All the Way
Kakashi
Ken Park
Kids
Lara Croft Tomb Raider: The Cradle of Life
Legend
Liar Liar
Little Man
Lola Rennt
Look Who's Talking
Look Who's Talking Now
Men In Black
Men In Black II
Mission to Mars
Moonwalker
Mortal Kombat: Annihilation
Mother, May I Sleep With Danger?
Natural Born Killers
Nothing But Trouble
Orgazmo
Out of Sight
Phileine Zegt Sorry
Plan 9 From Outer Space
Police Academy
Police Academy 2: Their First Assignment
Police Academy 3: Back in Training
Police Academy 4: Citizens on Patrol
Police Academy 5: Assignment Miami Beach
Police Academy 6: City Under Siege
Police Academy: Mission to Moscow
Porky's
Porky's II: The Next Day
Porky's Revenge
Private School
Problem Child
Problem Child 2
Return to the Blue Lagoon
Ripper 2: Letter From Within
Saving Private Ryan
Scary Movie 4
See No Evil
Seed of Chucky
Smoke
Sometimes They Come Back… Again
Soul Survivors
Space Jam
Speed 2: Cruise Control
Spider-Man
Spy Kids 3-D: Game Over
Strangeland
Striptease
Super Mario Bros.
Teaching Mrs. Tingle
The Bodyguard
The Break-Up
The Butterfly Effect
The Calling
The Chase
The Colour Purple
The Convent
The Dentist 2
The Experts
The Fast and the Furious
The Flintstones in Viva Rock Vegas
The Green Mile
The Haunting
The Mask
The Next Karate Kid
The Patriot
The Princess Diaries
The Relic
The Shadow Conspiracy
The Sound of Music
The Substitute
The Village
The Wedding Planner
The Wicker Man
Thunderbirds
Titanic
Tomie: Beginning
Traffic
Trance
Tremors 3: Back to Perfection
Troop Beverly Hills
Turbulence 3: Heavy Metal
Twentynine Palms
Undead
Urban Legends: Final Cut
Usual Suspects
Van Helsing
Vegas Vacation
Vercingétorix
Volle Maan
War of the Worlds
We Were Soldiers
What the #$*! Do We (K)Now!?
Wild Wild West
Yatgo Ho Yan (Mr. Nice Guy)
Cabin Fever
De 1997-versie, neem ik aan?quote:Op zondag 3 december 2006 18:29 schreef thaleia het volgende:
- Volcano
Gelukkig hebben we daarvoor het principe van ondersteuning.quote:Op maandag 4 december 2006 01:50 schreef RijstNatie het volgende:
Belachelijk dat sommige mensen hele waslijsten nomineren met daarin geweldige blockbusters !!
Ik ook nietquote:Op maandag 4 december 2006 01:38 schreef Isabeau het volgende:
En nu is het jouw schuld dat je ons eraan moet herinneren dat Gigli ook slecht was?
Ik ben die film niet eens gaan kijken![]()
Home Alone deel 2 ondersteun ik van hartequote:Op maandag 4 december 2006 02:03 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Iemand die Home Alone 2 wil nomineren? Dan hebben we ook die serie compleet, net als de series van Police Academy en Chucky.
En daarom zullen ws de écht slechte films niet eens serieus meedoen in dit tournament omdat vrijwel niemand 'm gezien heeft, omdat ie zo slecht isquote:
Oeh oeh, dan weet ik een hele goede: Gladiatorquote:Op maandag 4 december 2006 02:28 schreef Isabeau het volgende:
We kunnen ook een Tournament 'Welke film ben je niet gaan kijken omdat je die op voorhand al slecht vond' maken
Dat weet je nooit. Hangt er van af hoe weinig mensen die gezien hebben en of die het met je eens zijn.quote:Op maandag 4 december 2006 16:44 schreef Knipoogje het volgende:
Ik zie dat de werkelijk slechtste film allertijden Manos the Hands of Fate al genomineerd is. Helaas zal hij niet winnen.
Tja, als weinig mensen hem gezien hebben stemmen ze op de andere film die ze wel gezien hebbenquote:Op maandag 4 december 2006 18:34 schreef ranja het volgende:
Dat weet je nooit. Hangt er van af hoe weinig mensen die gezien hebben en of die het met je eens zijn.
Maar dat mag dus niet; als iedereen eerlijk speelt kunnen 2 mensen (die beide film nomineren en er op stemmen tot en met de finale) dus bepalen wie gaat winnen.quote:Op maandag 4 december 2006 19:34 schreef Knipoogje het volgende:
Tja, als weinig mensen hem gezien hebben stemmen ze op de andere film die ze wel gezien hebben
Dat is toch geen film, maar meer losse sketches?quote:Op maandag 4 december 2006 21:27 schreef victorinox het volgende:
Bikini Bandits
Het is een film die bestaat uit korte scene's afgewisseld met fragmenten van lekkere chicks met wapens en snelle auto's.quote:Op maandag 4 december 2006 21:41 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat is toch geen film, maar meer losse sketches?
Ik zie weer een leuk lijstje met films die ik moet kijken.quote:Op maandag 4 december 2006 22:03 schreef Professional het volgende:
Dan kun je ook alle films van Andi Sidaris opnoemen, de maker van de gehele Bullets and Bombs reeks. Of is het nu de Bombs and Boobs reeks
Tja, Op die dvd die ik heb staan iets van 6 filmpjes van 5 tot 10 minuten. Die staan er echt apart op, dus niet als hoofdstukken. Dus tenzij er nog een andere film van is?quote:Op maandag 4 december 2006 21:52 schreef victorinox het volgende:
Het is een film die bestaat uit korte scene's afgewisseld met fragmenten van lekkere chicks met wapens en snelle auto's.
Ik heb deze gezien:quote:Op maandag 4 december 2006 22:30 schreef ranja het volgende:
[..]
Tja, Op die dvd die ik heb staan iets van 6 filmpjes van 5 tot 10 minuten. Die staan er echt apart op, dus niet als hoofdstukken. Dus tenzij er nog een andere film van is?
huh?quote:Op maandag 4 december 2006 16:52 schreef Lonewolf2003 het volgende:
wat ik een 3 of lager gaf.
About Schmidt (2002)
Moet ik ook even Huh? zeggen. Dat je em zo-zo vond a la. Maar een 3?quote:
Ik vond er echt geen ene reet aan.quote:Op maandag 4 december 2006 22:45 schreef cwk het volgende:
[..]
Moet ik ook even Huh? zeggen. Dat je em zo-zo vond a la. Maar een 3?
Die film heeft het bij mij verpest door gewoon zoals zo veel te veel films weer eens een hoofdrolspeler te hebben die alles zelf wil doen en al vraagt de politie/fbi/whoever nog zo vaak of hij hulp nodig heeft, gewoon niks zeggen. Dan denk ik dus van 'laat maar'.quote:Op maandag 4 december 2006 23:01 schreef cwk het volgende:
Zoals Arlington road nomineren als de slechtste film ooit.![]()
en dan is het meteen de slechtste film ooit?quote:Op dinsdag 5 december 2006 10:56 schreef ranja het volgende:
[..]
Die film heeft het bij mij verpest door gewoon zoals zo veel te veel films weer eens een hoofdrolspeler te hebben die alles zelf wil doen en al vraagt de politie/fbi/whoever nog zo vaak of hij hulp nodig heeft, gewoon niks zeggen. Dan denk ik dus van 'laat maar'.
Een van de slechtste die ik ken. Het meeste wat hier genoemd wordt ga ik niet eens kijken, ook geen idee waarom iedereen de films gekeken hebben die ze noemenquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:03 schreef jimjim1983 het volgende:
en dan is het meteen de slechtste film ooit?
omdat ie iets doet dat volgens jou in al zoveel andere films gebeurt? erg logischquote:Een van de slechtste die ik ken.
quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:53 schreef ranja het volgende:
ook geen idee waarom iedereen de films gekeken hebben die ze noemen
quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:53 schreef ranja het volgende:
[..]
ook geen idee waarom iedereen de films gekeken hebben die ze noemen
quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:18 schreef Lambiekje het volgende:
The League of Extraordinary Gentlemen
Van sommige films weet je dat van te voren alquote:Op dinsdag 5 december 2006 12:08 schreef jimjim1983 het volgende:
hoe kan je een film kut vinden als je m niet eens hebt gezien?
quote:
ik volg je niet en jij mij niet. jij zegt: "ook geen idee waarom iedereen de films gekeken hebben die ze noemen", terwijl het logisch is dat je de film gekeken hebt want anders kan je m ook niet nomineren.quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:02 schreef ranja het volgende:
[..]
Van sommige films weet je dat van te voren alDan kijk ik dus bij voorbaat al niet en kan ik 'm hier dus niet nomineren of op stemmen.
Tenminste, het gebeurt niet vaak dat ik een film helemaal anders beoordeel dan ik 'm vooraf heb ingeschat. Waar dat dan wel gebeurt, zoals bij Arlington Road, die komen dan op m'n 'slechtste' lijst te staan waar dan dus niet dingen als Filmpje of Dumb and Dumber op staan
Trouwens jij nomineert vrijwel niks, geldt dan voor jou niet hetzelfde, dat je gewoon geen films kijkt die je niet interessant lijken?
Hou je er wel rekening mee dat het om de 90s versie gaat, zodat niet net als bij het horror-tournooi met Catpeople ineens de orginele versie meedoet.quote:
A sound of thunder ging ik ook alleen maar kijken omdat ik hoorde dat ie absurd slecht was, dat is ook interessant om te zien.quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:04 schreef victorinox het volgende:
Ik begrijp Ranja wel, als ik zie hoe vaak Son of Mask al genoemd is.
Iedereen wist vantevoren al dat ie gruwelijk slecht was, dan ga je zo'n film toch niet voor je lol kijken...
Absoluut slecht, ik steun beide nominaties.quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:18 schreef Lambiekje het volgende:
The League of Extraordinary Gentlemen
Blair Witch 2
jij koppelt nu tieten laten zien en slecht aan elkaar, dat kan natuurlijk nietquote:Op dinsdag 5 december 2006 21:35 schreef Professional het volgende:
Ik zat net te denken en laatst zag ik weer een vreselijke film van Shannon Tweed, die vrouw kan ook alleen maar haar tieten laten zien. Al haar films nomineer ik daarom ook ff.
Ik heb inderdaad de 1999-versie van The Mummy staan.quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:01 schreef ranja het volgende:
[..]
Hou je er wel rekening mee dat het om de 90s versie gaat, zodat niet net als bij het horror-tournooi met Catpeople ineens de orginele versie meedoet.
Ik zat stiekem al op een reactie van je te wachten.quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:55 schreef kinky_queen het volgende:
en nog een heel zooitje waar ik nu niet kan opkomen
Hele oeuvres nomineren doe ik niet aan. Noem maar losse titels, ik heb nu al een dikke vierhonderd titels staan.quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:35 schreef Professional het volgende:
Ik zat net te denken en laatst zag ik weer een vreselijke film van Shannon Tweed, die vrouw kan ook alleen maar haar tieten laten zien. Al haar films nomineer ik daarom ook ff.
Wil je een overzicht van wat jij hebt genomineerd maar niet is gesteund? Excel is gewillig.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:00 schreef Sokolsky het volgende:
Lastig, als ik die lijst van steunbehoevenden bekijk vraag ik me steeds af of ik die nu wel of niet zelf genomineerd had.
Nee, van wat niet is gesteund en ook niet door mij is genomineerdquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:03 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Wil je een overzicht van wat jij hebt genomineerd maar niet is gesteund? Excel is gewillig.
De lijst staat op http://ziggyziggyziggy.nl/fok!/slechtste_film_sokolsky.txt. Het leek me wat verwarrend worden als ik die hier zou posten.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:07 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Nee, van wat niet is gesteund en ook niet door mij is genomineerd
* ondersteundquote:
quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:16 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
De lijst staat op http://ziggyziggyziggy.nl/fok!/slechtste_film_sokolsky.txt. Het leek me wat verwarrend worden als ik die hier zou posten.
WotW is inderdaad de Spielberg. Jekyll & Hyde is deze.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:22 schreef Sokolsky het volgende:
Ik neem aan dat WotW het Spielberg-vehikel is? En welke Jekyll & Hyde wordt er bedoeld?
Die heren van de academy zeggen mij geen ene reet, als er een zooitje is wat niets van films weet dan zijn het wel die commerciele randdebielenquote:Op dinsdag 5 december 2006 21:35 schreef Professional het volgende:
Silence of the Lambs slecht? Mm, ff de heren van de Academy bellen.
Als ik 'm gezien zou hebben wel...quote:Op woensdag 6 december 2006 01:30 schreef Doff het volgende:
Sokolsky, jij wilt Glenn or Glenda vast wel ondersteunen
Oh, dacht dat jij 'm ook had gezien.quote:Op woensdag 6 december 2006 09:10 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Als ik 'm gezien zou hebben wel...
die is vetquote:Op woensdag 6 december 2006 01:30 schreef Doff het volgende:
Gayniggers for Outer Space mag er ook wel bij trouwens.
Welke?quote:Op woensdag 6 december 2006 16:10 schreef ranja het volgende:
Bij de films die wel ondersteund worden staan 4 die in of in de buurt van m'n top 100 van beste films staan
Fear and Loathing Las Vegas ben ik met je eens. Sterk nog, die staat in mijn top 100. De andere drie schrijf ik beduidend minder hoog aan. (Heb Exorcist 2 nog niet gezien eerlijk gezegd.) Baise Moi is wel een interessante keuze overigens.quote:Op woensdag 6 december 2006 16:31 schreef ranja het volgende:
[..]
Baise Moi, Fear and Loathing, Exorcist 2, Grease
Fear and Loathing is vet.quote:Op woensdag 6 december 2006 16:39 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Fear and Loathing Las Vegas ben ik met je eens. Sterk nog, die staat in mijn top 100. De andere drie schrijf ik beduidend minder hoog aan. (Heb Exorcist 2 nog niet gezien eerlijk gezegd.) Baise Moi is wel een interessante keuze overigens.
Waarom eigenlijk als ik zo vrij mag zijn dat te vragen?quote:Op woensdag 6 december 2006 16:44 schreef Doff het volgende:
[..]
Fear and Loathing is vet.
Baise Moi is de enige film op imdb die ik een 1 heb gegeven, zegt genoeg.
Die kan ik niet vinden op IMDb, alleen TV-serie die zo heet. Heb je een IMDb-linkje voor me?quote:Op woensdag 6 december 2006 11:13 schreef koen_pijl het volgende:
Cat's Eyes, dat is pas een slechte film.
Die is te kort voor dit tournament: 26 minuten.quote:Op woensdag 6 december 2006 01:30 schreef Doff het volgende:
Gayniggers for Outer Space mag er ook wel bij trouwens.
Ik neem aan dat je het over de versie met Leonardo diCaprio hebt?quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:18 schreef zBus het volgende:
Mis nog 1 slechte film, The aviator, wat een rot film. Totaal geen rode draad door de film of normaal einde what so ever. Gewoon gigantisch bagger dus.
Welke? Er zijn er twee uit 1999: deze en deze. Zo te zien allebei even slecht.quote:Op maandag 4 december 2006 21:27 schreef victorinox het volgende:
Y2K
Wie staat er in de tussenstand bij de steunbehoevende op 1? Vraag ik me effe af.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:48 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Die kan ik niet vinden op IMDb, alleen TV-serie die zo heet. Heb je een IMDb-linkje voor me?
[..]
Die is te kort voor dit tournament: 26 minuten.
[..]
Ik neem aan dat je het over de versie met Leonardo diCaprio hebt?
[..]
Welke? Er zijn er twee uit 1999: deze en deze. Zo te zien allebei even slecht.
Hoe bedoel je op 1? We hebben een lijst met steunbehoevenden, daar is verder geen rangschikking in gemaakt.quote:Op woensdag 6 december 2006 18:56 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Wie staat er in de tussenstand bij de steunbehoevende op 1? Vraag ik me effe af.![]()
Het is zo'n typisch provocerende film zonder enige vorm van inhoud die ontzettend slecht geacteerd is, een ontzettend mager verhaal heeft, zonder enige verbeeldingskracht gefilmd is en daarboven, dat is nog het ergste, ook nog eens heel pretentieus op me overkomt. Als in: kijk ons eens een schokkende en baanbrekende film maken. Het verbaast me nog steeds dat ik deze heb uitgekeken.quote:Op woensdag 6 december 2006 16:55 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk als ik zo vrij mag zijn dat te vragen?
I see. Het is alweer een tijdje geleden dat ik de film gezien heb en ik herinner me - op een aantal gruwelijke scenes na - vrij weinig van de film. Maar volgens mij was het verhaal daar ook niet naar. Ik weet wel nog goed dat ik de film met een aantal mensen keek die hem geweldig vonden. Dat vond ik zwaar overdreven, zo niet aanstellerig. Maar ik vind dat de film totaal niet pretentieus is. Er gebeurt wat er gebeurt, zonder dat er veel verklaringen voor zijn. Het druist totaal in tegen de gangbare rollen van vrouwelijke slachtoffers. Dat is aspect is op zich redelijk interessant. Kwalitatief goed is de film absoluut niet te noemen, maar de film irriteerde me niet zozeer. Bovendien zijn er voldoende films met onnodig veel expliciet geweld die wel de hemel in geprezen worden.quote:Op donderdag 7 december 2006 11:49 schreef Doff het volgende:
[..]
Het is zo'n typisch provocerende film zonder enige vorm van inhoud die ontzettend slecht geacteerd is, een ontzettend mager verhaal heeft, zonder enige verbeeldingskracht gefilmd is en daarboven, dat is nog het ergste, ook nog eens heel pretentieus op me overkomt. Als in: kijk ons eens een schokkende en baanbrekende film maken. Het verbaast me nog steeds dat ik deze heb uitgekeken.
Maar wat vind jij er van dan?
En dat maakt zo'n tournament ook interessant. Anders had ik gewoon de IMDb Bottom 100 kunnen posten.quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:10 schreef Stranger het volgende:
Natuurlijk heeft iedereen zijn eigen inteprettatie van 'slechte' films.
quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:04 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
* De voorronde!
1. Kids - Titanic
2. 50 First Dates - The Patriot
3. Ace Ventura: Pet Detective - World Trade Center
4. Out of Sight - The Village
5. Daredevil - The Sound of Music
6. War of the Worlds (2005) - Hulk
7. Signs - Philadelphia
8. First Blood - Fear and Loathing in Las Vegas
9. Down With Love - Armageddon
10. Gothika - Grease
11. Mrs. Doubtfire - American Wedding
12. Open Water - Ali G Indahouse
13. The Princess Diaries - Be Cool
14. Beowulf and Grendel - The Mummy
15. The Blair Witch Project - American Pie 2
16. EuroTrip - Phileine Zegt Sorry
17. Men In Black - Austin Powers in Goldmember
18. The Island - The Mask
19. Hostel - Sister Act
Ik vind dat niet zo. Dat het niet goed geacteerd is, misschien klopt dat, maar het gaat bij mij vaak toch meer om of een verhaal interessant genoeg is. En dat is in dit geval dus wel, vind ik. Wat dat magere verhaal betreft, daar ben ik het niet mee eens. Neem dan een Big Lebowski die ik van de week bewust ben gaan kijken of ik kon ontdekken wat ik mis in die film wat 'iedereen' wel ziet. Maar uiteindelijk heb ik m'n rating op moviemeter van 3 naar 2 laten gaan. Ik wilde 'm nog nomineren voor hier maar we zijn al begonnen dus te laatquote:Op donderdag 7 december 2006 11:49 schreef Doff het volgende:
Het is zo'n typisch provocerende film zonder enige vorm van inhoud die ontzettend slecht geacteerd is, een ontzettend mager verhaal heeft, zonder enige verbeeldingskracht gefilmd is en daarboven, dat is nog het ergste, ook nog eens heel pretentieus op me overkomt. Als in: kijk ons eens een schokkende en baanbrekende film maken. Het verbaast me nog steeds dat ik deze heb uitgekeken.
Maar wat vind jij er van dan?
* De voorronde!
1. Kids - Titanic
7. Signs - Philadelphia
10. Gothika - Grease
19. Hostel - Sister Act
Stem bij ieder paar op de film die jij het slechtst vindt door de film vet te maken. Stem alleen op een film als je beide films van het paar hebt gezien!
* De voorronde!
1. Kids - Titanic
7. Signs - Philadelphia
10. Gothika - Grease
19. Hostel - Sister Act
Dit zijn ook niet alle films. Hierna krijgen we de eesrte ronde, met alle 128 films die dan nog over zijn.quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:42 schreef koen_pijl het volgende:
Ik mis te veel films
Maar dat is voor iedereen verschillend natuurlijkquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:49 schreef -Sum- het volgende:
Echt moeilijk, alleen bij 6 vind ik dat ze het allebei verdienen, verder vond ik het bijna alleen maar films waarbij het een sprake van 'minder goed' ipv 'slechtste'
Nee die was afschuwelijk. Dat vreselijk slecht uitgewerkte vader-zoon conflict, keistom.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:04 schreef JelleS het volgende:
en Hulk was ook gewoon een goede film.
En dat die zo groen werd en heel sterk enzo, stom was dat he, da kan helemaal nie in het echtquote:Op vrijdag 8 december 2006 16:10 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Nee die was afschuwelijk. Dat vreselijk slecht uitgewerkte vader-zoon conflict, keistom.
De onrealistisch sterke hulk ook. Van berg naar berg springen, yeah right.
en toch een kutfilmquote:Op vrijdag 8 december 2006 16:17 schreef Mr_Booze het volgende:
Ik vind het echt stom dat Out Of Sight er in staat. Geweldige regisseur (Steven Sodherburg) en geweldige acteurs.
quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:10 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Hmm.. ik vond de in die auto-achterbak scene best mooi gedaan.quote:
Volgens mij deed ie dat in de tekenfilmserie toch ook? Dus niet echt raar dat ze dat in de film ook gebruiken (lijkt mij dan)quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:10 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Nee die was afschuwelijk. Dat vreselijk slecht uitgewerkte vader-zoon conflict, keistom.
Het was veel té overdreven. Zeker in vergelijking met de oude hulk.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:25 schreef JelleS het volgende:
[..]
En dat die zo groen werd en heel sterk enzo, stom was dat he, da kan helemaal nie in het echt
quote:Op zaterdag 9 december 2006 15:58 schreef cwk het volgende:
Weet niet waar jullie het over hebben. Hulk is een van de beste in zijn genre.
Logisch, dit is pas de voorronde. Dit zijn de films die net wel of niet 'slecht' genoeg zijn om mee te doen aan het tournament.quote:Op zondag 10 december 2006 07:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik doe niet mee. Ik zie een lijstje met best wel aardige tot zeer matige films![]()
Slechtste film ooit staat er niet tussen.
Ik ook niet. Staan een aantal zeer sterke films tussen. Idioot lijstje voor een slechtste film tournament. Zelfs al gaat het alleen nog maar om een voorronde.quote:Op zondag 10 december 2006 07:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik doe niet mee. Ik zie een lijstje met best wel aardige tot zeer matige films![]()
Slechtste film ooit staat er niet tussen.
Noem er eens een paar?quote:Op zondag 10 december 2006 11:37 schreef scanman01 het volgende:
Ook daar staan hele sterke films tussen, dus nee.... dit gaat niet werken.
Daar ben ik van overtuigdquote:Op zondag 10 december 2006 11:49 schreef Sokolsky het volgende:
Ja hoor, dit werkt uitstekend, ook als jij niet mee zou doen.
Ah, okay! Daar staan wel een boel slechte films tussenquote:Op zondag 10 december 2006 11:33 schreef Sokolsky het volgende:
Films die direct naar de eerste ronde mogen staan hier:
[Tournament] Slechtste film ooit
Ik ben het voor de verandering eens met je eens.quote:Op zondag 10 december 2006 12:24 schreef ranja het volgende:
Maar bij de 'beste film' toernooien doen ook wel eens films mee waarvan ik denk van 'moet dat nou'. Dit is dus niet anders.
Regels waar ik geen van beide films vet heb gemaakt, heb ik de films niet gezien, dus kan ik er geen oordeel over vellen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:04 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
* De voorronde!
1. Kids - Titanic
7. Signs - Philadelphia
10. Gothika - Grease
19. Hostel - Sister Act
het is igg de film waar je het snelst van moet overgeven aller tijdenquote:Op zondag 10 december 2006 17:15 schreef Timo20 het volgende:
The Sound of music in `t rijtje slechtste films aller tijden![]()
quote:Op zondag 10 december 2006 18:29 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
het is igg de film waar je het snelst van moet overgeven aller tijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |