Tja, Op die dvd die ik heb staan iets van 6 filmpjes van 5 tot 10 minuten. Die staan er echt apart op, dus niet als hoofdstukken. Dus tenzij er nog een andere film van is?quote:Op maandag 4 december 2006 21:52 schreef victorinox het volgende:
Het is een film die bestaat uit korte scene's afgewisseld met fragmenten van lekkere chicks met wapens en snelle auto's.
Ik heb deze gezien:quote:Op maandag 4 december 2006 22:30 schreef ranja het volgende:
[..]
Tja, Op die dvd die ik heb staan iets van 6 filmpjes van 5 tot 10 minuten. Die staan er echt apart op, dus niet als hoofdstukken. Dus tenzij er nog een andere film van is?
huh?quote:Op maandag 4 december 2006 16:52 schreef Lonewolf2003 het volgende:
wat ik een 3 of lager gaf.
About Schmidt (2002)
Moet ik ook even Huh? zeggen. Dat je em zo-zo vond a la. Maar een 3?quote:
Ik vond er echt geen ene reet aan.quote:Op maandag 4 december 2006 22:45 schreef cwk het volgende:
[..]
Moet ik ook even Huh? zeggen. Dat je em zo-zo vond a la. Maar een 3?
Die film heeft het bij mij verpest door gewoon zoals zo veel te veel films weer eens een hoofdrolspeler te hebben die alles zelf wil doen en al vraagt de politie/fbi/whoever nog zo vaak of hij hulp nodig heeft, gewoon niks zeggen. Dan denk ik dus van 'laat maar'.quote:Op maandag 4 december 2006 23:01 schreef cwk het volgende:
Zoals Arlington road nomineren als de slechtste film ooit.![]()
en dan is het meteen de slechtste film ooit?quote:Op dinsdag 5 december 2006 10:56 schreef ranja het volgende:
[..]
Die film heeft het bij mij verpest door gewoon zoals zo veel te veel films weer eens een hoofdrolspeler te hebben die alles zelf wil doen en al vraagt de politie/fbi/whoever nog zo vaak of hij hulp nodig heeft, gewoon niks zeggen. Dan denk ik dus van 'laat maar'.
Een van de slechtste die ik ken. Het meeste wat hier genoemd wordt ga ik niet eens kijken, ook geen idee waarom iedereen de films gekeken hebben die ze noemenquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:03 schreef jimjim1983 het volgende:
en dan is het meteen de slechtste film ooit?
omdat ie iets doet dat volgens jou in al zoveel andere films gebeurt? erg logischquote:Een van de slechtste die ik ken.
quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:53 schreef ranja het volgende:
ook geen idee waarom iedereen de films gekeken hebben die ze noemen
quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:53 schreef ranja het volgende:
[..]
ook geen idee waarom iedereen de films gekeken hebben die ze noemen
quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:18 schreef Lambiekje het volgende:
The League of Extraordinary Gentlemen
Van sommige films weet je dat van te voren alquote:Op dinsdag 5 december 2006 12:08 schreef jimjim1983 het volgende:
hoe kan je een film kut vinden als je m niet eens hebt gezien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |