Dat weet je nooit. Hangt er van af hoe weinig mensen die gezien hebben en of die het met je eens zijn.quote:Op maandag 4 december 2006 16:44 schreef Knipoogje het volgende:
Ik zie dat de werkelijk slechtste film allertijden Manos the Hands of Fate al genomineerd is. Helaas zal hij niet winnen.
Tja, als weinig mensen hem gezien hebben stemmen ze op de andere film die ze wel gezien hebbenquote:Op maandag 4 december 2006 18:34 schreef ranja het volgende:
Dat weet je nooit. Hangt er van af hoe weinig mensen die gezien hebben en of die het met je eens zijn.
Maar dat mag dus niet; als iedereen eerlijk speelt kunnen 2 mensen (die beide film nomineren en er op stemmen tot en met de finale) dus bepalen wie gaat winnen.quote:Op maandag 4 december 2006 19:34 schreef Knipoogje het volgende:
Tja, als weinig mensen hem gezien hebben stemmen ze op de andere film die ze wel gezien hebben
Dat is toch geen film, maar meer losse sketches?quote:Op maandag 4 december 2006 21:27 schreef victorinox het volgende:
Bikini Bandits
Het is een film die bestaat uit korte scene's afgewisseld met fragmenten van lekkere chicks met wapens en snelle auto's.quote:Op maandag 4 december 2006 21:41 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat is toch geen film, maar meer losse sketches?
Ik zie weer een leuk lijstje met films die ik moet kijken.quote:Op maandag 4 december 2006 22:03 schreef Professional het volgende:
Dan kun je ook alle films van Andi Sidaris opnoemen, de maker van de gehele Bullets and Bombs reeks. Of is het nu de Bombs and Boobs reeks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |