Maar dat is voor iedereen verschillend natuurlijkquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:49 schreef -Sum- het volgende:
Echt moeilijk, alleen bij 6 vind ik dat ze het allebei verdienen, verder vond ik het bijna alleen maar films waarbij het een sprake van 'minder goed' ipv 'slechtste'
Nee die was afschuwelijk. Dat vreselijk slecht uitgewerkte vader-zoon conflict, keistom.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:04 schreef JelleS het volgende:
en Hulk was ook gewoon een goede film.
En dat die zo groen werd en heel sterk enzo, stom was dat he, da kan helemaal nie in het echtquote:Op vrijdag 8 december 2006 16:10 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Nee die was afschuwelijk. Dat vreselijk slecht uitgewerkte vader-zoon conflict, keistom.
De onrealistisch sterke hulk ook. Van berg naar berg springen, yeah right.
en toch een kutfilmquote:Op vrijdag 8 december 2006 16:17 schreef Mr_Booze het volgende:
Ik vind het echt stom dat Out Of Sight er in staat. Geweldige regisseur (Steven Sodherburg) en geweldige acteurs.
quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:10 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Hmm.. ik vond de in die auto-achterbak scene best mooi gedaan.quote:
Volgens mij deed ie dat in de tekenfilmserie toch ook? Dus niet echt raar dat ze dat in de film ook gebruiken (lijkt mij dan)quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:10 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Nee die was afschuwelijk. Dat vreselijk slecht uitgewerkte vader-zoon conflict, keistom.
Het was veel té overdreven. Zeker in vergelijking met de oude hulk.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:25 schreef JelleS het volgende:
[..]
En dat die zo groen werd en heel sterk enzo, stom was dat he, da kan helemaal nie in het echt
quote:Op zaterdag 9 december 2006 15:58 schreef cwk het volgende:
Weet niet waar jullie het over hebben. Hulk is een van de beste in zijn genre.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |