Welke?quote:Op woensdag 6 december 2006 16:10 schreef ranja het volgende:
Bij de films die wel ondersteund worden staan 4 die in of in de buurt van m'n top 100 van beste films staan
Fear and Loathing Las Vegas ben ik met je eens. Sterk nog, die staat in mijn top 100. De andere drie schrijf ik beduidend minder hoog aan. (Heb Exorcist 2 nog niet gezien eerlijk gezegd.) Baise Moi is wel een interessante keuze overigens.quote:Op woensdag 6 december 2006 16:31 schreef ranja het volgende:
[..]
Baise Moi, Fear and Loathing, Exorcist 2, Grease
Fear and Loathing is vet.quote:Op woensdag 6 december 2006 16:39 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Fear and Loathing Las Vegas ben ik met je eens. Sterk nog, die staat in mijn top 100. De andere drie schrijf ik beduidend minder hoog aan. (Heb Exorcist 2 nog niet gezien eerlijk gezegd.) Baise Moi is wel een interessante keuze overigens.
Waarom eigenlijk als ik zo vrij mag zijn dat te vragen?quote:Op woensdag 6 december 2006 16:44 schreef Doff het volgende:
[..]
Fear and Loathing is vet.
Baise Moi is de enige film op imdb die ik een 1 heb gegeven, zegt genoeg.
Die kan ik niet vinden op IMDb, alleen TV-serie die zo heet. Heb je een IMDb-linkje voor me?quote:Op woensdag 6 december 2006 11:13 schreef koen_pijl het volgende:
Cat's Eyes, dat is pas een slechte film.
Die is te kort voor dit tournament: 26 minuten.quote:Op woensdag 6 december 2006 01:30 schreef Doff het volgende:
Gayniggers for Outer Space mag er ook wel bij trouwens.
Ik neem aan dat je het over de versie met Leonardo diCaprio hebt?quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:18 schreef zBus het volgende:
Mis nog 1 slechte film, The aviator, wat een rot film. Totaal geen rode draad door de film of normaal einde what so ever. Gewoon gigantisch bagger dus.
Welke? Er zijn er twee uit 1999: deze en deze. Zo te zien allebei even slecht.quote:Op maandag 4 december 2006 21:27 schreef victorinox het volgende:
Y2K
Wie staat er in de tussenstand bij de steunbehoevende op 1? Vraag ik me effe af.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:48 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Die kan ik niet vinden op IMDb, alleen TV-serie die zo heet. Heb je een IMDb-linkje voor me?
[..]
Die is te kort voor dit tournament: 26 minuten.
[..]
Ik neem aan dat je het over de versie met Leonardo diCaprio hebt?
[..]
Welke? Er zijn er twee uit 1999: deze en deze. Zo te zien allebei even slecht.
Hoe bedoel je op 1? We hebben een lijst met steunbehoevenden, daar is verder geen rangschikking in gemaakt.quote:Op woensdag 6 december 2006 18:56 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Wie staat er in de tussenstand bij de steunbehoevende op 1? Vraag ik me effe af.![]()
Het is zo'n typisch provocerende film zonder enige vorm van inhoud die ontzettend slecht geacteerd is, een ontzettend mager verhaal heeft, zonder enige verbeeldingskracht gefilmd is en daarboven, dat is nog het ergste, ook nog eens heel pretentieus op me overkomt. Als in: kijk ons eens een schokkende en baanbrekende film maken. Het verbaast me nog steeds dat ik deze heb uitgekeken.quote:Op woensdag 6 december 2006 16:55 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk als ik zo vrij mag zijn dat te vragen?
I see. Het is alweer een tijdje geleden dat ik de film gezien heb en ik herinner me - op een aantal gruwelijke scenes na - vrij weinig van de film. Maar volgens mij was het verhaal daar ook niet naar. Ik weet wel nog goed dat ik de film met een aantal mensen keek die hem geweldig vonden. Dat vond ik zwaar overdreven, zo niet aanstellerig. Maar ik vind dat de film totaal niet pretentieus is. Er gebeurt wat er gebeurt, zonder dat er veel verklaringen voor zijn. Het druist totaal in tegen de gangbare rollen van vrouwelijke slachtoffers. Dat is aspect is op zich redelijk interessant. Kwalitatief goed is de film absoluut niet te noemen, maar de film irriteerde me niet zozeer. Bovendien zijn er voldoende films met onnodig veel expliciet geweld die wel de hemel in geprezen worden.quote:Op donderdag 7 december 2006 11:49 schreef Doff het volgende:
[..]
Het is zo'n typisch provocerende film zonder enige vorm van inhoud die ontzettend slecht geacteerd is, een ontzettend mager verhaal heeft, zonder enige verbeeldingskracht gefilmd is en daarboven, dat is nog het ergste, ook nog eens heel pretentieus op me overkomt. Als in: kijk ons eens een schokkende en baanbrekende film maken. Het verbaast me nog steeds dat ik deze heb uitgekeken.
Maar wat vind jij er van dan?
En dat maakt zo'n tournament ook interessant. Anders had ik gewoon de IMDb Bottom 100 kunnen posten.quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:10 schreef Stranger het volgende:
Natuurlijk heeft iedereen zijn eigen inteprettatie van 'slechte' films.
quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:04 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
* De voorronde!
1. Kids - Titanic
2. 50 First Dates - The Patriot
3. Ace Ventura: Pet Detective - World Trade Center
4. Out of Sight - The Village
5. Daredevil - The Sound of Music
6. War of the Worlds (2005) - Hulk
7. Signs - Philadelphia
8. First Blood - Fear and Loathing in Las Vegas
9. Down With Love - Armageddon
10. Gothika - Grease
11. Mrs. Doubtfire - American Wedding
12. Open Water - Ali G Indahouse
13. The Princess Diaries - Be Cool
14. Beowulf and Grendel - The Mummy
15. The Blair Witch Project - American Pie 2
16. EuroTrip - Phileine Zegt Sorry
17. Men In Black - Austin Powers in Goldmember
18. The Island - The Mask
19. Hostel - Sister Act
Ik vind dat niet zo. Dat het niet goed geacteerd is, misschien klopt dat, maar het gaat bij mij vaak toch meer om of een verhaal interessant genoeg is. En dat is in dit geval dus wel, vind ik. Wat dat magere verhaal betreft, daar ben ik het niet mee eens. Neem dan een Big Lebowski die ik van de week bewust ben gaan kijken of ik kon ontdekken wat ik mis in die film wat 'iedereen' wel ziet. Maar uiteindelijk heb ik m'n rating op moviemeter van 3 naar 2 laten gaan. Ik wilde 'm nog nomineren voor hier maar we zijn al begonnen dus te laatquote:Op donderdag 7 december 2006 11:49 schreef Doff het volgende:
Het is zo'n typisch provocerende film zonder enige vorm van inhoud die ontzettend slecht geacteerd is, een ontzettend mager verhaal heeft, zonder enige verbeeldingskracht gefilmd is en daarboven, dat is nog het ergste, ook nog eens heel pretentieus op me overkomt. Als in: kijk ons eens een schokkende en baanbrekende film maken. Het verbaast me nog steeds dat ik deze heb uitgekeken.
Maar wat vind jij er van dan?
* De voorronde!
1. Kids - Titanic
7. Signs - Philadelphia
10. Gothika - Grease
19. Hostel - Sister Act
Stem bij ieder paar op de film die jij het slechtst vindt door de film vet te maken. Stem alleen op een film als je beide films van het paar hebt gezien!
* De voorronde!
1. Kids - Titanic
7. Signs - Philadelphia
10. Gothika - Grease
19. Hostel - Sister Act
Dit zijn ook niet alle films. Hierna krijgen we de eesrte ronde, met alle 128 films die dan nog over zijn.quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:42 schreef koen_pijl het volgende:
Ik mis te veel films
Maar dat is voor iedereen verschillend natuurlijkquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:49 schreef -Sum- het volgende:
Echt moeilijk, alleen bij 6 vind ik dat ze het allebei verdienen, verder vond ik het bijna alleen maar films waarbij het een sprake van 'minder goed' ipv 'slechtste'
Nee die was afschuwelijk. Dat vreselijk slecht uitgewerkte vader-zoon conflict, keistom.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:04 schreef JelleS het volgende:
en Hulk was ook gewoon een goede film.
En dat die zo groen werd en heel sterk enzo, stom was dat he, da kan helemaal nie in het echtquote:Op vrijdag 8 december 2006 16:10 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Nee die was afschuwelijk. Dat vreselijk slecht uitgewerkte vader-zoon conflict, keistom.
De onrealistisch sterke hulk ook. Van berg naar berg springen, yeah right.
en toch een kutfilmquote:Op vrijdag 8 december 2006 16:17 schreef Mr_Booze het volgende:
Ik vind het echt stom dat Out Of Sight er in staat. Geweldige regisseur (Steven Sodherburg) en geweldige acteurs.
quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:10 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Hmm.. ik vond de in die auto-achterbak scene best mooi gedaan.quote:
Volgens mij deed ie dat in de tekenfilmserie toch ook? Dus niet echt raar dat ze dat in de film ook gebruiken (lijkt mij dan)quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:10 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Nee die was afschuwelijk. Dat vreselijk slecht uitgewerkte vader-zoon conflict, keistom.
Het was veel té overdreven. Zeker in vergelijking met de oude hulk.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:25 schreef JelleS het volgende:
[..]
En dat die zo groen werd en heel sterk enzo, stom was dat he, da kan helemaal nie in het echt
quote:Op zaterdag 9 december 2006 15:58 schreef cwk het volgende:
Weet niet waar jullie het over hebben. Hulk is een van de beste in zijn genre.
Logisch, dit is pas de voorronde. Dit zijn de films die net wel of niet 'slecht' genoeg zijn om mee te doen aan het tournament.quote:Op zondag 10 december 2006 07:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik doe niet mee. Ik zie een lijstje met best wel aardige tot zeer matige films![]()
Slechtste film ooit staat er niet tussen.
Ik ook niet. Staan een aantal zeer sterke films tussen. Idioot lijstje voor een slechtste film tournament. Zelfs al gaat het alleen nog maar om een voorronde.quote:Op zondag 10 december 2006 07:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik doe niet mee. Ik zie een lijstje met best wel aardige tot zeer matige films![]()
Slechtste film ooit staat er niet tussen.
Noem er eens een paar?quote:Op zondag 10 december 2006 11:37 schreef scanman01 het volgende:
Ook daar staan hele sterke films tussen, dus nee.... dit gaat niet werken.
Daar ben ik van overtuigdquote:Op zondag 10 december 2006 11:49 schreef Sokolsky het volgende:
Ja hoor, dit werkt uitstekend, ook als jij niet mee zou doen.
Ah, okay! Daar staan wel een boel slechte films tussenquote:Op zondag 10 december 2006 11:33 schreef Sokolsky het volgende:
Films die direct naar de eerste ronde mogen staan hier:
[Tournament] Slechtste film ooit
Ik ben het voor de verandering eens met je eens.quote:Op zondag 10 december 2006 12:24 schreef ranja het volgende:
Maar bij de 'beste film' toernooien doen ook wel eens films mee waarvan ik denk van 'moet dat nou'. Dit is dus niet anders.
Regels waar ik geen van beide films vet heb gemaakt, heb ik de films niet gezien, dus kan ik er geen oordeel over vellen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:04 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
* De voorronde!
1. Kids - Titanic
7. Signs - Philadelphia
10. Gothika - Grease
19. Hostel - Sister Act
het is igg de film waar je het snelst van moet overgeven aller tijdenquote:Op zondag 10 december 2006 17:15 schreef Timo20 het volgende:
The Sound of music in `t rijtje slechtste films aller tijden![]()
quote:Op zondag 10 december 2006 18:29 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
het is igg de film waar je het snelst van moet overgeven aller tijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |