quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:10 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
De onrealistisch sterke hulk ook. Van berg naar berg springen, yeah right.
Hmm.. ik vond de in die auto-achterbak scene best mooi gedaan.quote:
Volgens mij deed ie dat in de tekenfilmserie toch ook? Dus niet echt raar dat ze dat in de film ook gebruiken (lijkt mij dan)quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:10 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Nee die was afschuwelijk. Dat vreselijk slecht uitgewerkte vader-zoon conflict, keistom.
De onrealistisch sterke hulk ook. Van berg naar berg springen, yeah right.
Het was veel té overdreven. Zeker in vergelijking met de oude hulk.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:25 schreef JelleS het volgende:
[..]
En dat die zo groen werd en heel sterk enzo, stom was dat he, da kan helemaal nie in het echt
quote:Op zaterdag 9 december 2006 15:58 schreef cwk het volgende:
Weet niet waar jullie het over hebben. Hulk is een van de beste in zijn genre.
Logisch, dit is pas de voorronde. Dit zijn de films die net wel of niet 'slecht' genoeg zijn om mee te doen aan het tournament.quote:Op zondag 10 december 2006 07:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik doe niet mee. Ik zie een lijstje met best wel aardige tot zeer matige films![]()
Slechtste film ooit staat er niet tussen.
Ik ook niet. Staan een aantal zeer sterke films tussen. Idioot lijstje voor een slechtste film tournament. Zelfs al gaat het alleen nog maar om een voorronde.quote:Op zondag 10 december 2006 07:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik doe niet mee. Ik zie een lijstje met best wel aardige tot zeer matige films![]()
Slechtste film ooit staat er niet tussen.
Noem er eens een paar?quote:Op zondag 10 december 2006 11:37 schreef scanman01 het volgende:
Ook daar staan hele sterke films tussen, dus nee.... dit gaat niet werken.
Daar ben ik van overtuigdquote:Op zondag 10 december 2006 11:49 schreef Sokolsky het volgende:
Ja hoor, dit werkt uitstekend, ook als jij niet mee zou doen.
Ah, okay! Daar staan wel een boel slechte films tussenquote:Op zondag 10 december 2006 11:33 schreef Sokolsky het volgende:
Films die direct naar de eerste ronde mogen staan hier:
[Tournament] Slechtste film ooit
Ik ben het voor de verandering eens met je eens.quote:Op zondag 10 december 2006 12:24 schreef ranja het volgende:
Maar bij de 'beste film' toernooien doen ook wel eens films mee waarvan ik denk van 'moet dat nou'. Dit is dus niet anders.
Regels waar ik geen van beide films vet heb gemaakt, heb ik de films niet gezien, dus kan ik er geen oordeel over vellen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:04 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
* De voorronde!
1. Kids - Titanic
2. 50 First Dates - The Patriot
3. Ace Ventura: Pet Detective - World Trade Center
4. Out of Sight - The Village
5. Daredevil - The Sound of Music
6. War of the Worlds (2005) - Hulk
7. Signs - Philadelphia
8. First Blood - Fear and Loathing in Las Vegas
9. Down With Love - Armageddon
10. Gothika - Grease
11. Mrs. Doubtfire - American Wedding
12. Open Water - Ali G Indahouse
13. The Princess Diaries - Be Cool
14. Beowulf and Grendel - The Mummy
15. The Blair Witch Project - American Pie 2
16. EuroTrip - Phileine Zegt Sorry
17. Men In Black - Austin Powers in Goldmember
18. The Island - The Mask
19. Hostel - Sister Act
het is igg de film waar je het snelst van moet overgeven aller tijdenquote:Op zondag 10 december 2006 17:15 schreef Timo20 het volgende:
The Sound of music in `t rijtje slechtste films aller tijden![]()
quote:Op zondag 10 december 2006 18:29 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
het is igg de film waar je het snelst van moet overgeven aller tijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |