Volgende keer beter .quote:Op woensdag 29 november 2006 22:00 schreef magnifor het volgende:
Kan dat niets als titel gebruikt worden?
[..]
Teddy?quote:Op woensdag 29 november 2006 22:04 schreef Erik26 het volgende:
ep13..
en de titel 'wanna take that bitch down?' of 'Don't be afraid, teddy is home'.. zijn ook leuk
Nee 22 januari nieuwequote:Op woensdag 29 november 2006 22:07 schreef YoshiBignose het volgende:
maar was dit nou de laatste aflevering van dit seizoen?
Tuurlijk niet.quote:Op woensdag 29 november 2006 22:11 schreef RemcoDelft het volgende:
Ik vraag me af: is Kellerman te vertrouwen?
das nuquote:Op woensdag 29 november 2006 22:11 schreef Burbo het volgende:
Heeft PB nog een winterstop?
quote:Op woensdag 29 november 2006 22:11 schreef RemcoDelft het volgende:
Ik vraag me af: is Kellerman te vertrouwen?
VOOR DE 1837838181E KEER: 22 JANUARI!quote:Op woensdag 29 november 2006 22:18 schreef YoshiBignose het volgende:
HOE LANG IS DE WINTER STOP? WANNEER WEER PRISON BREAK?
29 januari is episode 14...22 januari wordt een herhaling uitgezonden om er weer even in te komen.quote:Op woensdag 29 november 2006 22:20 schreef Jivis het volgende:
[..]
VOOR DE 1837838181E KEER: 22 JANUARI!
Het is volgens mij toch echt 22 jan:quote:Op woensdag 29 november 2006 22:30 schreef biggetje het volgende:
[..]
29 januari is episode 14...22 januari wordt een herhaling uitgezonden om er weer even in te komen.
neej, ze heeft toch gelijk. 22 januari is er een soort samenvatting van ep 1 tot 13....de 29ste begint pas ep 14quote:Op woensdag 29 november 2006 22:39 schreef magnifor het volgende:
[..]
Het is volgens mij toch echt 22 jan:
[afbeelding]
hoezo dat nou weer wat er op dat plaatje te zien is dat is al gebeurt.quote:
Waar staat dat dan?quote:Op woensdag 29 november 2006 22:51 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
neej, ze heeft toch gelijk. 22 januari is er een soort samenvatting van ep 1 tot 13....de 29ste begint pas ep 14![]()
3 jaar en 6 wekenquote:Op woensdag 29 november 2006 22:18 schreef YoshiBignose het volgende:
HOE LANG IS DE WINTER STOP? WANNEER WEER PRISON BREAK?
Zal ik je kielhalen.quote:Op woensdag 29 november 2006 23:24 schreef -Franktastic- het volgende:
Wat betekent trouwens "I'm gonna gut you bow to stern", wat Bellick dreigde tegen Geary aan de telefoon
Prison Break (USA) #35 Geary's Cleveland Steam Platequote:Op woensdag 29 november 2006 22:04 schreef rick89 het volgende:
weet iemand waar de andere delen van prison break staan, nummer 37/36?
Kellerman kan absoluut niet met T-bag vergeleken worden. Robert Knepper zet T-bag zo goed neer. Ik vind dat hij het beste karakter is en het best geacteerd is.quote:Op donderdag 30 november 2006 08:02 schreef Smart-Einstein het volgende:
Ik vind dat kellerman en bagwell de beste karakters zijn, en het beste geacteerd worden! whut do you guys think?
Ik vind Micheal ook goed, niet de beste acteerprestatie (want hij komt wat dat betreft niet in de buurt bij T-Bag ofzo) maar hij zet juist zijn character op een hele goede manier neer. Ik geloof echt dat hij uberslim is, en in de gevangenis stond hij echt boven iedereen.. Dat doet ie vet!quote:Op donderdag 30 november 2006 09:40 schreef YoshiBignose het volgende:
michael ook? you got to be joking me![]()
Bagwell zeker, Kellerman is ook aardig goed maar kan wat mij betreft gewoon niet tippen aan het karakter dat Robert Knepper neerzet.quote:Op donderdag 30 november 2006 08:02 schreef Smart-Einstein het volgende:
Ik vind dat kellerman en bagwell de beste karakters zijn, en het beste geacteerd worden! whut do you guys think?
Mee eensquote:Op donderdag 30 november 2006 11:33 schreef Mavro het volgende:
[..]
Fichtner vind ik trouwens ook aardig acteren. Hij heeft ook wel iets![]()
Nee.quote:Op donderdag 30 november 2006 11:48 schreef Burbo het volgende:
Zou Mahone nou dood zijn?
Linc speelt de domme krachtige "sink", doet ie goed dacht ik zo.quote:Op donderdag 30 november 2006 13:21 schreef Crazykill het volgende:
T-Bag en Mahone doen het het beste vind ik.
Linc bakt er echt niks van
haha ik ging stuk door die kop die linc trok toen micheal zei; pak de sleutelsquote:Op donderdag 30 november 2006 13:21 schreef Crazykill het volgende:
Ze ging d'r zelf in d'r polsen snijden of ze ging zich daarmee d'r kop kaal scheren..quote:Op donderdag 30 november 2006 14:51 schreef ukga het volgende:
Wat was Sarah nou eigenlijk met die spiegel aan het doen emt der scheermes?
Ik vind het een hele goede acteur, alleen kut dat je hem overal ineens op TV ziet in allerlei series. Ik had hetzelfde gedaan als Fichtner zijnde, maar toch.quote:Op donderdag 30 november 2006 11:33 schreef Mavro het volgende:
Fichtner vind ik trouwens ook aardig acteren. Hij heeft ook wel iets![]()
T-Bag isquote:Op donderdag 30 november 2006 13:21 schreef Crazykill het volgende:
Dat zijn ook mijn favorieten.quote:Op donderdag 30 november 2006 08:02 schreef Smart-Einstein het volgende:
Zo heerlijk Freudiaans datquote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/948067/2/50#44027765]Ik vind T-bag, Mahone en Bellick echt goede karakters.
De reden trouwens dat Bellick naar Fox River wilde; op zo'n heel zielig toontje zeggen dat ie dicht bij mama wil zijn![]()
sommige acteurs kunnen gewoon niet veel met hun gezicht doen qua uitdrukkingenquote:Op donderdag 30 november 2006 15:29 schreef Suerte het volgende:
[..]
T-Bag isAf en toe vind ik Robert Knepper wat over the top acteren, maar dat maakt T-Bag alleen maar leuker vind ik.
Linc heeft altijd dezelfde gezichtsuitdrukking![]()
Bill Kimquote:Op donderdag 30 november 2006 13:59 schreef YoshiBignose het volgende:
die chinees lacht zo irritant en vindt zichzelf vet goed. ook hoe hij praat haha moet altijd lachen om die kop
quote:Op donderdag 30 november 2006 10:10 schreef miss-scofield het volgende:
Linc, hoeveel nachtjes nog?? Jij had in het vorige topic zo'n mooie kerstslinger..
Leuke sitequote:Op donderdag 30 november 2006 19:47 schreef Razor21 het volgende:
Zo mijn n00b fan site werkt eindelijk...stelt niet veel voor en hij is ook nog niet af iemand nog leuke ideeen![]()
quote:Op donderdag 30 november 2006 18:54 schreef Lief-visje het volgende:
Wat johnny overigens wel weer kan maar dat is een ander topic![]()
![]()
Misschien al gezegd...quote:Op woensdag 29 november 2006 23:24 schreef -Franktastic- het volgende:
Wat betekent trouwens "I'm gonna gut you bow to stern", wat Bellick dreigde tegen Geary aan de telefoon
Hier nog nietquote:Op donderdag 30 november 2006 19:47 schreef Razor21 het volgende:
Zo mijn n00b fan site werkt eindelijk...stelt niet veel voor en hij is ook nog niet af iemand nog leuke ideeen![]()
pure speculatie nu, maar ik denk dat het komt omdat hij ritselaar was. C-Note = briefje van 100 dollar en ik denk dus dat zijn naam komt van iets in de trend van dat hij "alles" voor je kan regelen voor 100 dollar...quote:Op donderdag 30 november 2006 19:32 schreef Komakie het volgende:
Waar dank C-Note zijn nickname eigenlijk aan?
Fish (omdat hij nieuw in de gevangenis kwam ofzo)
Linc the Sink (rijmt en het is een beer van een gozer)
Tweener ("between" de blackies en de whities)
T-Bag (combi van achternaam en voornaam)
Sucre (achternaam)
Abruzzi (achternaam)
Die kan ik allemaal nog wel thuis brengen. Maar C-Note heb ik ff geen idee. Haywire trouwens ook niet....
dat weet je niet, het hoeft niet volledig in tijdsvolgorde aan ons te laten zien zijn geweest. kan ook dat Geary al een halve dag dood had gelegen en dat Bellick pas iets later in de middag naar het ziekenhuis is gegaan.quote:Op donderdag 30 november 2006 21:45 schreef ukga het volgende:
Wat ik nou raar vind; Bellick lag toch in het ziekenhuis toen geary vermoord werd?
Toen bellick het ziekenhuis kwam uitgelopen, kwam geary er net (dood) aan.
Das toch zo ongeveer de beste alibi die je kan hebben.(des ondanks zn dreigement via telefoon)
Had ook al zoiets in gedachten. Haywire is trouwens een bijnaam voor iemand waarbij er een paar draadjes los zitten. Als iemand het niet meer op een rijtje heeft zeggen ze "He's gone Haywire!"quote:Op donderdag 30 november 2006 22:53 schreef arie_bc het volgende:
[..]
pure speculatie nu, maar ik denk dat het komt omdat hij ritselaar was. C-Note = briefje van 100 dollar en ik denk dus dat zijn naam komt van iets in de trend van dat hij "alles" voor je kan regelen voor 100 dollar...
quote:
c-note heet eigenlijk benjamin franklin. deze persoon staat op een 100$ biljet. vandaar c-notequote:Op donderdag 30 november 2006 23:37 schreef RandomReader het volgende:
[..]
Had ook al zoiets in gedachten. Haywire is trouwens een bijnaam voor iemand waarbij er een paar draadjes los zitten. Als iemand het niet meer op een rijtje heeft zeggen ze "He's gone Haywire!"
Haywire is gewoon gepakt hoorquote:Op donderdag 30 november 2006 23:27 schreef TheFrankey het volgende:
Vreemd trouwens dat we die haywire helemaal niet meer zien. Ik denk dat het opzet is, dat we hem vergeten. Zal vast nog wel terugkomen met iets opzienbarends.
ja, hij ging toch zo'n eettent binnen en ging daar met zijn muil onder de machines hangen enzo. Ennn die aflevering was hij toch gepakt? Ik herinner me zijn foto met een rood kruis erdoor. Of ik ben abuis.quote:
Je gaat niet snel dood van een schotwond in je schouder toch. Ik denk dat Mahone zeer zeker nog wel terug komt. Anders nogal vreemde afloop.quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:55 schreef Mip1988 het volgende:
jammer dat mahone (waarschijnlijk) dood is, ik vond het een goed personage
Hoja!quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:03 schreef __Saviour__ het volgende:
Haywire is nog altijd op de vlucht. En hij wil naar Holland komen om in een windmolen te wonen,
Ahhh nee, dat zou mijn dood worden. Ik schrok me al de pleur toen ze Linc zijn blik lieten zien na het schot.quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:22 schreef __Saviour__ het volgende:
ze hadden het nog spannender kunnen maken door het te laten eindigen met het schot van kellerman.
Prison break heeft nooit echt huge cliffhangersquote:Op vrijdag 1 december 2006 13:22 schreef __Saviour__ het volgende:
ze hadden het nog spannender kunnen maken door het te laten eindigen met het schot van kellerman.
zal wel goed aflopenquote:Op vrijdag 1 december 2006 10:57 schreef Maarrten87 het volgende:
Ik ben erg benieuwd hoe het met Sucre zal gaan. Hij is wel genaaid hoor. Geen geld en geen vriendin (bij de hand).
quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:23 schreef Mrsgod het volgende:
[..]
Ahhh nee, dat zou mijn dood worden. Ik schrok me al de pleur toen ze Linc zijn blik lieten zien na het schot.
De grootste cliffhanger zou zijn om te stoppen na ep. 12quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:27 schreef __Saviour__ het volgende:
toen bellick het gat vond, dat vond ik toch wel een grote.
maar voor de rest zijn ze niet zo superspannend inderdaad. en hier hebben ze ook weer een grote kans laten liggen.
je wou?quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:36 schreef RandomReader het volgende:
[..]
Moraal van dit verhaal:
IK WOU DAT HET 29 JANUARI WAS!!!!
quote:
Ik wil het nog steeds..quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:36 schreef RandomReader het volgende:
[..]
IK WOU DAT HET 29 JANUARI WAS!!!!
bron?quote:Op vrijdag 1 december 2006 19:43 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
in ep 15 komt hij terug, hoorde ik
Jij komt ook met een zelfgemaakt vlot van Amerika naar Nederland binnen 2 dagenquote:Op vrijdag 1 december 2006 21:48 schreef Frankie86 het volgende:
Iddhaywire
na T-bag de leukste personage uit de serie
![]()
Als haywire in een komende aflevering weer eens in beeld komt, zou die al lang in nederland moeten zijn ofzo. Anders zou het wel erg vreemd zijn.
hij's netjes iddquote:Op donderdag 30 november 2006 18:50 schreef Bot13 het volgende:
Lichtelijk offtopic maar zeer geniaal gevonden, vind ik ^^
http://www.youtube.com/watch?v=tXGd1zSdlwU&NR
Jaquote:
Die van mij? Van michael me sjonnebril?quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:46 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Heb jij je ava ook in een betere resolutie?
http://robertknepper.goog(...)bag_lzBOXZbnQpSs.jpgquote:Op zaterdag 2 december 2006 17:34 schreef MacMauser het volgende:
Ik ben al een tijdje op zoek naar een mooie achtergrond van "held" T-Bag. Iemand die er eentje heeft?
Maar er zou vóór de major break nog 1 minder belangrijk personage (Vader van Michael en Linlcon) sterven, en één belangrijk personage (Mahone dus).quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:03 schreef Mrsgod het volgende:
[..]
Je gaat niet snel dood van een schotwond in je schouder toch. Ik denk dat Mahone zeer zeker nog wel terug komt. Anders nogal vreemde afloop.
Nu die andere kale knakker misschien Shales wel is?! Whuh?! Shales ligt dood in Mahones achtertuin... Toch?quote:Op zaterdag 2 december 2006 19:51 schreef __Saviour__ het volgende:
Maar nu die andere kale knakker misschien Shales wel is, kunnen ze daar op verder gaan en Mahone wegdoen.
Hij is door de secret service opgeleid, die kunnen tegen pijnquote:Op zaterdag 2 december 2006 20:48 schreef ukga het volgende:
Wel koel dat Kellerman nog steeds vrolijk door loopt enzo met een 8ste graad brandwond op zn borst.
Die is heel vet met de mooiste pose van T-bagquote:Op zaterdag 2 december 2006 18:17 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
http://robertknepper.goog(...)bag_lzBOXZbnQpSs.jpg
quote:Op donderdag 30 november 2006 19:14 schreef ukga het volgende:
Wel koel dat Kellerman nog steeds vrolijk door loopt enzo met een 8ste graad brandwond op zn borst.
Je mag jezelf ook quoten hoorquote:Op zaterdag 2 december 2006 20:48 schreef ukga het volgende:
Zo, dies erg mooi iddquote:Op zaterdag 2 december 2006 18:17 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
De rest van de wereld ook, niemand weet hetquote:Op zaterdag 2 december 2006 23:55 schreef Mikkie het volgende:
Net ff mn achterstand bijgewerkt... heb toch wel behoorlijk zin in de tweede helft
En ik zit met dezelfde vragen als gonzo hierboven
Tnx!quote:Op zaterdag 2 december 2006 18:17 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
het is zowiezo snel afgelopen met "dat avontuur" want linc weet heus nog wel dat kellerman hem probeerde te killen na die in scene gezette auto crash in season 1.quote:Op zondag 3 december 2006 11:16 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Als Michael erachter komt dat Kellerman Sara wou vermoorden is het natuurlijk ook snel afgelopen met dat avontuur.
Ja, wat moet je anders heh ?! Blijft wel een naar plekkie om naar te kijken als je op het strand ligtquote:Op zaterdag 2 december 2006 20:48 schreef ukga het volgende:
die moet doodquote:
Ohja kutquote:Op zondag 3 december 2006 19:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Behoorlijk ja
22 Januari nu pas weer, toch?
ik denk inderdaad dat ze kellerman ergens dumpen.quote:Op zondag 3 december 2006 15:19 schreef prisonbreakrocks het volgende:
[..]
het is zowiezo snel afgelopen met "dat avontuur" want linc weet heus nog wel dat kellerman hem probeerde te killen na die in scene gezette auto crash in season 1.
Ze hebben hem nodig, begrijp dat danquote:Op zondag 3 december 2006 20:15 schreef men_in_red het volgende:
[..]
ik denk inderdaad dat ze kellerman ergens dumpen.
Beter oplettenquote:Op zaterdag 2 december 2006 18:38 schreef droks het volgende:
[..]
Maar er zou vóór de major break nog 1 minder belangrijk personage (Vader van Michael en Linlcon) sterven, en één belangrijk personage (Mahone dus).
Juist, dat wilde ik ook al zeggenquote:Op zondag 3 december 2006 22:03 schreef P4nic het volgende:
[..]
Beter opletten
minder belangrijk: Geary
belangrijk: de pa van mike en linc
Ervaring?quote:Op zondag 3 december 2006 23:40 schreef __Saviour__ het volgende:
Maar hij viel wel neer. Van een niet-dodelijk schot in je schouder doe je dat niet, zeker niet een getrainde fbi-agent
Nee, je blijft zeker staan als of er niets aan de hand is....quote:Op zondag 3 december 2006 23:40 schreef __Saviour__ het volgende:
Maar hij viel wel neer. Van een niet-dodelijk schot in je schouder doe je dat niet, zeker niet een getrainde fbi-agent
Van alleen de kracht van zo'n kogel zou je al meteen op de grond geslagen liggen, om dan maar te zwijgen over de pijn en de shog.quote:Op zondag 3 december 2006 23:40 schreef __Saviour__ het volgende:
Ja maar hij is erop getrained heh!quote:Op maandag 4 december 2006 00:24 schreef UFOtje het volgende:
[..]
Van alleen de kracht van zo'n kogel zou je al meteen op de grond geslagen liggen, om dan maar te zwijgen over de pijn en de shog.
Nee getraind of niet....
Maar... de standaard Hollywood reactie zou in dit geval inderdaad anders zijn bij een niet dodelijk schot.
Was Geary helemaal vergeten.quote:Op zondag 3 december 2006 22:03 schreef P4nic het volgende:
[..]
Beter opletten
minder belangrijk: Geary
belangrijk: de pa van mike en linc
Kellerman weet eindelijk hoe Uma Thurman zich voelde in Kill Billquote:
zijn er nog meer in die stijl te vinden van prison break?quote:Op zaterdag 2 december 2006 18:17 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 december 2006 00:18 schreef magnifor het volgende:
[..]
Nee, je blijft zeker staan als of er niets aan de hand is....
quote:Op zondag 3 december 2006 22:16 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Link_The_Sink snapt er geen kloot meer van
Ik kijk het dan ook niet op de PCquote:Op maandag 4 december 2006 16:38 schreef --Christiaan-- het volgende:
Over dat HD, ik vind het er niet echt mooier uitzien, als ik op de PC kijk dan.
Doe je TV-out of wat?quote:
Ik keek Lost in HD en daarna Jericho in divx en ik zag het verschil echt wel.quote:Op maandag 4 december 2006 16:38 schreef --Christiaan-- het volgende:
Over dat HD, ik vind het er niet echt mooier uitzien, als ik op de PC kijk dan.
Vet, thanks.quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:27 schreef Mrsgod het volgende:
[..]
Die van mij? Van michael me sjonnebril?![]()
[afbeelding]
Dat verschil zie ik ook wel, maar dat dit nou de High Definition is, nee.quote:Op maandag 4 december 2006 16:51 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik keek Lost in HD en daarna Jericho in divx en ik zag het verschil echt wel.
Maar ik weet ook niet wat voor monitor jij hebt.
C-note reloadquote:Op maandag 4 december 2006 15:35 schreef Crane. het volgende:
link the sink, Tweener de peener, Bellick the metallic, Micheal de eikel, T-bag de gestoorde gek, Bill kim the pilgrim, Sara is para, mahone kreeg zn verdiende loon, haywire de skottelbraier, LJ the toverfee
ik ook!quote:Op maandag 4 december 2006 13:38 schreef ukga het volgende:
wel jammer dat we tot (iig) 29 januari meoten gaan speculeren over de afloop.
ik mis prison break nu al
quote:Op maandag 4 december 2006 15:35 schreef Crane. het volgende:
link the sink, Tweener de peener, Bellick the metallic, Micheal de eikel, T-bag de gestoorde gek, Bill kim the pilgrim, Sara is para, mahone kreeg zn verdiende loon, haywire de skottelbraier, LJ the toverfee
Ach ja, sinterklaastijd hequote:Op maandag 4 december 2006 15:35 schreef Crane. het volgende:
quote:Dit weekend heeft Lane Garrison, Tweener in de serie Prison Break, zijn sportwagen tegen een boom geparkeerd. Bij het ongeluk kwam een jongen van 17 jaar om, en twee meisjes van 15 raakten gewond waarvan één kritiek. Zelf had Lane een paar schrammen. Het ongeluk wordt nog onderzocht, maar ik mag echter aannemen dat Lane zelf achter het stuur zat. Dit verhaal krijgt ongetwijfeld nog een staartje.
Bron zit er nu bij hoorquote:Op maandag 4 december 2006 18:59 schreef crossover het volgende:
Waar haal je dat vandaan???
Edit, nu staat er wel een bron bij [afbeelding]
T-baggen dusquote:Op maandag 4 december 2006 20:39 schreef Canisfire het volgende:
Wat moet een 27 jarige met twee meisjes van 15 in zijn auto![]()
Als je nou echt humor had, had je nog een schouderklopje gekregenquote:Op maandag 4 december 2006 19:22 schreef J0sT het volgende:
Goed voor m!
KutTweener..
Voordat er mensen gaan zeiken.. Dat eerste was een grapje..
15, oud genoeg hoorquote:Op maandag 4 december 2006 20:39 schreef Canisfire het volgende:
Wat moet een 27 jarige met twee meisjes van 15 in zijn auto![]()
Toffe site, dudequote:Op maandag 4 december 2006 20:00 schreef Razor21 het volgende:
Zo fokkertjes....ben benieuwd of hier ook net zulke goede acteurs tussen zitten als T-Bag...doe mee aan mijn prijsvraag....![]()
Hey thnx....vind het leuk om te doenquote:
je kraanvogel begint ergens bij stap 8quote:Op maandag 4 december 2006 20:00 schreef Razor21 het volgende:
Zo fokkertjes....ben benieuwd of hier ook net zulke goede acteurs tussen zitten als T-Bag...doe mee aan mijn prijsvraag....![]()
ben geen webdesigner alle hulp is welkomquote:Op dinsdag 5 december 2006 10:12 schreef Jivis het volgende:
En doe 's een menuutje maken, ik houd niet van scrollen
Gebruik dan een kant en klare cms? Joomla ofzo.quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:45 schreef Razor21 het volgende:
[..]
ben geen webdesigner alle hulp is welkom![]()
Zal eens even googlen beide termen ken ik nietquote:Op dinsdag 5 december 2006 17:57 schreef magnifor het volgende:
[..]
Gebruik dan een kant en klare cms? Joomla ofzo.
Dan ben je blind.quote:Op maandag 4 december 2006 17:08 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Dat verschil zie ik ook wel, maar dat dit nou de High Definition is, nee.
zo bedoelde ik het nietquote:Op vrijdag 1 december 2006 21:53 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Jij komt ook met een zelfgemaakt vlot van Amerika naar Nederland binnen 2 dagen?
quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:43 schreef Razor21 het volgende:
Zo eindelijk een domeinnaam gekocht net www.prisonbreakfanclub.nl kwanta kosta 5 euro voor 2 jaar![]()
Ik wist niet dat ie al 26 wasquote:Op maandag 4 december 2006 18:53 schreef IkWilbert het volgende:
Speciaal voor de Tweener fans...
[..]
quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:43 schreef Razor21 het volgende:
Zo eindelijk een domeinnaam gekocht net www.prisonbreakfanclub.nl kwanta kosta 5 euro voor 2 jaar![]()
Morgen online als het goed is...de .com was al bezet.
Erg netjes, maar vind ik zelf de moeite niet waar dat langere wachtenquote:Op dinsdag 5 december 2006 18:33 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dan ben je blind.
Capje uit de 720P (1280x720) versie van Prison Break:
[afbeelding]
Misschien kijk jij HD-rips ofzo (dat de bron HD is, zegt niks over het materiaal zelf).
leuk. wat ga je er precies mee doen?quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:43 schreef Razor21 het volgende:
Morgen online als het goed is...de .com was al bezet.
Of start een forum. Tuurlijk we hebben fok, maar een compleet Prison Break forum is nooit weg natuurlijk.quote:
Overal sterf posten weer zeker ?quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:21 schreef magnifor het volgende:
[..]
Of start een forum. Tuurlijk we hebben fok, maar een compleet Prison Break forum is nooit weg natuurlijk.
En terecht.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:24 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Overal sterf posten weer zeker ?
Hoeveel gig is die? dat doe je zeker met nieuwsgroepen etcquote:Op dinsdag 5 december 2006 18:33 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dan ben je blind.
[afbeelding]
Misschien kijk jij HD-rips ofzo (dat de bron HD is, zegt niks over het materiaal zelf).
Yep. 1,4GB, duurt meestal een dag voordat hij erop staat. Vorige week stond hij er toevallig op toen ik aan het eind van de middag thuis kwam. Ik kijk normaal gesproken altijd de HR's van 700MB, maar deze was nog mooierquote:Op dinsdag 5 december 2006 23:09 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Hoeveel gig is die? dat doe je zeker met nieuwsgroepen etc?
Zo ziet hij er bij mij uit in Full Screen:quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:33 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dan ben je blind.
[afbeelding]
Nogalquote:Op dinsdag 5 december 2006 23:23 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Zo ziet hij er bij mij uit in Full Screen:
[[url=http://xs410.xs.to/xs410/06492/PrisonBreak.png.xs.jpg]afbeelding][/url]
Da's best blokkerig hè.
En het is toch écht de HDTV versie, als ik de filename mag geloven dan.quote:
Zoals?quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:29 schreef s0k het volgende:
Of jij doet iets fout.
HD is de bron en niet zoals hier al eerder gezegd de kwaliteit?quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:25 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
En het is toch écht de HDTV versie, als ik de filename mag geloven dan.
Dus al die versies die online te vinden zijn zijn NIET HD?quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:32 schreef nubie het volgende:
[..]
HD is de bron en niet zoals hier al eerder gezegd de kwaliteit?
die van 350 mb in ieder geval niet. Die van 700mb , 1.5gb en 4.3 gb komen al redelijk in de buurt.quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:33 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Dus al die versies die online te vinden zijn zijn NIET HD?
Zie hier deze komt er onder te hangen als het goed is werkt het vandaag.quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:59 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
leuk. wat ga je er precies mee doen?
Ah, ik heb de 350MB versie. De 700MB kon ik zo af en toe tegen, maar die andere versies heb ik nog nooit gezien.quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:35 schreef nubie het volgende:
[..]
die van 350 mb in ieder geval niet. Die van 700mb , 1.5gb en 4.3 gb komen al redelijk in de buurt.
Misschien ligt het ook aan je computer.
Het blokjesfenomeen heb ik op mijn beneden computer ook en die heeft 433 mhz en 64 mb ram.
![]()
Correct.quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:33 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Dus al die versies die online te vinden zijn zijn NIET HD?
Die van 700MB is ook geen HD, die van 1,4GB is wel HD.quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:35 schreef nubie het volgende:
[..]
die van 350 mb in ieder geval niet. Die van 700mb , 1.5gb en 4.3 gb komen al redelijk in de buurt.
Misschien ligt het ook aan je computer.
Het blokjesfenomeen heb ik op mijn beneden computer ook en die heeft 433 mhz en 64 mb ram.
![]()
Zo gaar is zelfs mijn 350MB versie niet. Koop een goede playert.quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:23 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Zo ziet hij er bij mij uit in Full Screen:
[[url=http://xs410.xs.to/xs410/06492/PrisonBreak.png.xs.jpg]afbeelding][/url]
Da's best blokkerig hè.
dan nog... ze kunnen denk ik wel nagaan hoelang die Geary al vermoord is. Daar heben ze allerlei testen voor.. (bloedstolling ed.).... het is gewoon nogal ongeloofwaardig aan de ene kant, aan de andere kant moet je er niet te lang overna denkenquote:Op donderdag 30 november 2006 22:55 schreef arie_bc het volgende:
[..]
dat weet je niet, het hoeft niet volledig in tijdsvolgorde aan ons te laten zien zijn geweest. kan ook dat Geary al een halve dag dood had gelegen en dat Bellick pas iets later in de middag naar het ziekenhuis is gegaan.
Prison Break-acteur betrokken bij auto-ongelukquote:Op woensdag 6 december 2006 12:25 schreef Gelderland het volgende:
idd, nog mensen die nu weerTweener
gaan doen
![]()
hij is aangehouden omdatie (hoogstwaarschijnlijk) dronken in een auto is gestapt en tegen een boom is geknald.... resultaat: 2 vrouwen gewond, de bijrijder dood
leuk voor jequote:Op woensdag 6 december 2006 12:25 schreef Gelderland het volgende:
idd, nog mensen die nu weerTweener
gaan doen
![]()
hij is aangehouden omdatie (hoogstwaarschijnlijk) dronken in een auto is gestapt en tegen een boom is geknald.... resultaat: 2 vrouwen gewond, de bijrijder dood
![]()
Politie heeft gisteren bekend gemaakt dat 'Tweener' inderdaad achter het stuur zat, met een slokje teveel op.quote:Op woensdag 6 december 2006 15:07 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Prison Break-acteur betrokken bij auto-ongeluk
Het was toch nog niet duidelijk of hij de rijder was? En waar staat ie dronken is? Beetje suggestief.
Dan neem ik mijn woorden terug, wel apart verhaal.quote:Op woensdag 6 december 2006 15:49 schreef Suerte het volgende:
[..]
Politie heeft gisteren bekend gemaakt dat 'Tweener' inderdaad achter het stuur zat, met een slokje teveel op.
De bijrijders had hij eerder die avond opgepikt, hij kende ze helemaal niet (wie doet nou zoiets).
Het verhaal zal ongetwijfeld een staartje krijgen.
Touché.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
En terecht.
En als je abruzzi wil quoten, doe het dan ook goed:
"I kneel only to God. I don't see him here."
Och wat een humor hebben ze tochquote:Op woensdag 6 december 2006 21:25 schreef Fendy het volgende:
Ik kwam deze tegen in het 24-topic...
[afbeelding]
Het Maikuuul-gehalte deed me wel glimlachen ja...quote:Op woensdag 6 december 2006 21:29 schreef crossover het volgende:
[..]
Och wat een humor hebben ze toch
Tweenert heeft andere zorgen aan zijn kopquote:Op woensdag 6 december 2006 21:36 schreef Fendy het volgende:
[..]
En het is weer eens wat anders danTweener
Naast het feit dat hij dood is enzo bedoel je?quote:Op woensdag 6 december 2006 22:12 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Tweenert heeft andere zorgen aan zijn kop![]()
Iets met auto enzoquote:Op woensdag 6 december 2006 22:13 schreef Fendy het volgende:
[..]
Naast het feit dat hij dood is enzo bedoel je?
24 is inderdaad wel iets beter jaquote:Op woensdag 6 december 2006 21:25 schreef Fendy het volgende:
Ik kwam deze tegen in het 24-topic...
[afbeelding]
Bedoelt hij niet de op de Nederlandse TV, of zijn die alweer helemaal bij?quote:Op donderdag 7 december 2006 15:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mid-Season break. Op 22 januari is de volgende uitzending pas.
Ik zou heel voorzichtig hierkijken http://www.tv10.tv/se2eps.htmquote:Op donderdag 7 december 2006 15:33 schreef Elwood1802 het volgende:
Welke afl. draaien ze vanavond?
En op de 29ste aflevering 14...op 22 jan. eerst een terugblik...ofzoiets..quote:Op donderdag 7 december 2006 15:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mid-Season break. Op 22 januari is de volgende uitzending pas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |