Volgende keer beter .quote:Op woensdag 29 november 2006 22:00 schreef magnifor het volgende:
Kan dat niets als titel gebruikt worden?
[..]
Teddy?quote:Op woensdag 29 november 2006 22:04 schreef Erik26 het volgende:
ep13..
en de titel 'wanna take that bitch down?' of 'Don't be afraid, teddy is home'.. zijn ook leuk
Nee 22 januari nieuwequote:Op woensdag 29 november 2006 22:07 schreef YoshiBignose het volgende:
maar was dit nou de laatste aflevering van dit seizoen?
Tuurlijk niet.quote:Op woensdag 29 november 2006 22:11 schreef RemcoDelft het volgende:
Ik vraag me af: is Kellerman te vertrouwen?
das nuquote:Op woensdag 29 november 2006 22:11 schreef Burbo het volgende:
Heeft PB nog een winterstop?
quote:Op woensdag 29 november 2006 22:11 schreef RemcoDelft het volgende:
Ik vraag me af: is Kellerman te vertrouwen?
VOOR DE 1837838181E KEER: 22 JANUARI!quote:Op woensdag 29 november 2006 22:18 schreef YoshiBignose het volgende:
HOE LANG IS DE WINTER STOP? WANNEER WEER PRISON BREAK?
29 januari is episode 14...22 januari wordt een herhaling uitgezonden om er weer even in te komen.quote:Op woensdag 29 november 2006 22:20 schreef Jivis het volgende:
[..]
VOOR DE 1837838181E KEER: 22 JANUARI!
Het is volgens mij toch echt 22 jan:quote:Op woensdag 29 november 2006 22:30 schreef biggetje het volgende:
[..]
29 januari is episode 14...22 januari wordt een herhaling uitgezonden om er weer even in te komen.
neej, ze heeft toch gelijk. 22 januari is er een soort samenvatting van ep 1 tot 13....de 29ste begint pas ep 14quote:Op woensdag 29 november 2006 22:39 schreef magnifor het volgende:
[..]
Het is volgens mij toch echt 22 jan:
[afbeelding]
hoezo dat nou weer wat er op dat plaatje te zien is dat is al gebeurt.quote:
Waar staat dat dan?quote:Op woensdag 29 november 2006 22:51 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
neej, ze heeft toch gelijk. 22 januari is er een soort samenvatting van ep 1 tot 13....de 29ste begint pas ep 14![]()
3 jaar en 6 wekenquote:Op woensdag 29 november 2006 22:18 schreef YoshiBignose het volgende:
HOE LANG IS DE WINTER STOP? WANNEER WEER PRISON BREAK?
Zal ik je kielhalen.quote:Op woensdag 29 november 2006 23:24 schreef -Franktastic- het volgende:
Wat betekent trouwens "I'm gonna gut you bow to stern", wat Bellick dreigde tegen Geary aan de telefoon
Prison Break (USA) #35 Geary's Cleveland Steam Platequote:Op woensdag 29 november 2006 22:04 schreef rick89 het volgende:
weet iemand waar de andere delen van prison break staan, nummer 37/36?
Kellerman kan absoluut niet met T-bag vergeleken worden. Robert Knepper zet T-bag zo goed neer. Ik vind dat hij het beste karakter is en het best geacteerd is.quote:Op donderdag 30 november 2006 08:02 schreef Smart-Einstein het volgende:
Ik vind dat kellerman en bagwell de beste karakters zijn, en het beste geacteerd worden! whut do you guys think?
Ik vind Micheal ook goed, niet de beste acteerprestatie (want hij komt wat dat betreft niet in de buurt bij T-Bag ofzo) maar hij zet juist zijn character op een hele goede manier neer. Ik geloof echt dat hij uberslim is, en in de gevangenis stond hij echt boven iedereen.. Dat doet ie vet!quote:Op donderdag 30 november 2006 09:40 schreef YoshiBignose het volgende:
michael ook? you got to be joking me![]()
Bagwell zeker, Kellerman is ook aardig goed maar kan wat mij betreft gewoon niet tippen aan het karakter dat Robert Knepper neerzet.quote:Op donderdag 30 november 2006 08:02 schreef Smart-Einstein het volgende:
Ik vind dat kellerman en bagwell de beste karakters zijn, en het beste geacteerd worden! whut do you guys think?
Mee eensquote:Op donderdag 30 november 2006 11:33 schreef Mavro het volgende:
[..]
Fichtner vind ik trouwens ook aardig acteren. Hij heeft ook wel iets![]()
Nee.quote:Op donderdag 30 november 2006 11:48 schreef Burbo het volgende:
Zou Mahone nou dood zijn?
Linc speelt de domme krachtige "sink", doet ie goed dacht ik zo.quote:Op donderdag 30 november 2006 13:21 schreef Crazykill het volgende:
T-Bag en Mahone doen het het beste vind ik.
Linc bakt er echt niks van
haha ik ging stuk door die kop die linc trok toen micheal zei; pak de sleutelsquote:Op donderdag 30 november 2006 13:21 schreef Crazykill het volgende:
Ze ging d'r zelf in d'r polsen snijden of ze ging zich daarmee d'r kop kaal scheren..quote:Op donderdag 30 november 2006 14:51 schreef ukga het volgende:
Wat was Sarah nou eigenlijk met die spiegel aan het doen emt der scheermes?
Ik vind het een hele goede acteur, alleen kut dat je hem overal ineens op TV ziet in allerlei series. Ik had hetzelfde gedaan als Fichtner zijnde, maar toch.quote:Op donderdag 30 november 2006 11:33 schreef Mavro het volgende:
Fichtner vind ik trouwens ook aardig acteren. Hij heeft ook wel iets![]()
T-Bag isquote:Op donderdag 30 november 2006 13:21 schreef Crazykill het volgende:
Dat zijn ook mijn favorieten.quote:Op donderdag 30 november 2006 08:02 schreef Smart-Einstein het volgende:
Zo heerlijk Freudiaans datquote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/948067/2/50#44027765]Ik vind T-bag, Mahone en Bellick echt goede karakters.
De reden trouwens dat Bellick naar Fox River wilde; op zo'n heel zielig toontje zeggen dat ie dicht bij mama wil zijn![]()
sommige acteurs kunnen gewoon niet veel met hun gezicht doen qua uitdrukkingenquote:Op donderdag 30 november 2006 15:29 schreef Suerte het volgende:
[..]
T-Bag isAf en toe vind ik Robert Knepper wat over the top acteren, maar dat maakt T-Bag alleen maar leuker vind ik.
Linc heeft altijd dezelfde gezichtsuitdrukking![]()
Bill Kimquote:Op donderdag 30 november 2006 13:59 schreef YoshiBignose het volgende:
die chinees lacht zo irritant en vindt zichzelf vet goed. ook hoe hij praat haha moet altijd lachen om die kop
quote:Op donderdag 30 november 2006 10:10 schreef miss-scofield het volgende:
Linc, hoeveel nachtjes nog?? Jij had in het vorige topic zo'n mooie kerstslinger..
Leuke sitequote:Op donderdag 30 november 2006 19:47 schreef Razor21 het volgende:
Zo mijn n00b fan site werkt eindelijk...stelt niet veel voor en hij is ook nog niet af iemand nog leuke ideeen![]()
quote:Op donderdag 30 november 2006 18:54 schreef Lief-visje het volgende:
Wat johnny overigens wel weer kan maar dat is een ander topic![]()
![]()
Misschien al gezegd...quote:Op woensdag 29 november 2006 23:24 schreef -Franktastic- het volgende:
Wat betekent trouwens "I'm gonna gut you bow to stern", wat Bellick dreigde tegen Geary aan de telefoon
Hier nog nietquote:Op donderdag 30 november 2006 19:47 schreef Razor21 het volgende:
Zo mijn n00b fan site werkt eindelijk...stelt niet veel voor en hij is ook nog niet af iemand nog leuke ideeen![]()
pure speculatie nu, maar ik denk dat het komt omdat hij ritselaar was. C-Note = briefje van 100 dollar en ik denk dus dat zijn naam komt van iets in de trend van dat hij "alles" voor je kan regelen voor 100 dollar...quote:Op donderdag 30 november 2006 19:32 schreef Komakie het volgende:
Waar dank C-Note zijn nickname eigenlijk aan?
Fish (omdat hij nieuw in de gevangenis kwam ofzo)
Linc the Sink (rijmt en het is een beer van een gozer)
Tweener ("between" de blackies en de whities)
T-Bag (combi van achternaam en voornaam)
Sucre (achternaam)
Abruzzi (achternaam)
Die kan ik allemaal nog wel thuis brengen. Maar C-Note heb ik ff geen idee. Haywire trouwens ook niet....
dat weet je niet, het hoeft niet volledig in tijdsvolgorde aan ons te laten zien zijn geweest. kan ook dat Geary al een halve dag dood had gelegen en dat Bellick pas iets later in de middag naar het ziekenhuis is gegaan.quote:Op donderdag 30 november 2006 21:45 schreef ukga het volgende:
Wat ik nou raar vind; Bellick lag toch in het ziekenhuis toen geary vermoord werd?
Toen bellick het ziekenhuis kwam uitgelopen, kwam geary er net (dood) aan.
Das toch zo ongeveer de beste alibi die je kan hebben.(des ondanks zn dreigement via telefoon)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |