T-baggen dusquote:Op maandag 4 december 2006 20:39 schreef Canisfire het volgende:
Wat moet een 27 jarige met twee meisjes van 15 in zijn auto![]()
Als je nou echt humor had, had je nog een schouderklopje gekregenquote:Op maandag 4 december 2006 19:22 schreef J0sT het volgende:
Goed voor m!
KutTweener..
Voordat er mensen gaan zeiken.. Dat eerste was een grapje..
15, oud genoeg hoorquote:Op maandag 4 december 2006 20:39 schreef Canisfire het volgende:
Wat moet een 27 jarige met twee meisjes van 15 in zijn auto![]()
Toffe site, dudequote:Op maandag 4 december 2006 20:00 schreef Razor21 het volgende:
Zo fokkertjes....ben benieuwd of hier ook net zulke goede acteurs tussen zitten als T-Bag...doe mee aan mijn prijsvraag....![]()
Hey thnx....vind het leuk om te doenquote:
je kraanvogel begint ergens bij stap 8quote:Op maandag 4 december 2006 20:00 schreef Razor21 het volgende:
Zo fokkertjes....ben benieuwd of hier ook net zulke goede acteurs tussen zitten als T-Bag...doe mee aan mijn prijsvraag....![]()
ben geen webdesigner alle hulp is welkomquote:Op dinsdag 5 december 2006 10:12 schreef Jivis het volgende:
En doe 's een menuutje maken, ik houd niet van scrollen
Gebruik dan een kant en klare cms? Joomla ofzo.quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:45 schreef Razor21 het volgende:
[..]
ben geen webdesigner alle hulp is welkom![]()
Zal eens even googlen beide termen ken ik nietquote:Op dinsdag 5 december 2006 17:57 schreef magnifor het volgende:
[..]
Gebruik dan een kant en klare cms? Joomla ofzo.
Dan ben je blind.quote:Op maandag 4 december 2006 17:08 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Dat verschil zie ik ook wel, maar dat dit nou de High Definition is, nee.
zo bedoelde ik het nietquote:Op vrijdag 1 december 2006 21:53 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Jij komt ook met een zelfgemaakt vlot van Amerika naar Nederland binnen 2 dagen?
quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:43 schreef Razor21 het volgende:
Zo eindelijk een domeinnaam gekocht net www.prisonbreakfanclub.nl kwanta kosta 5 euro voor 2 jaar![]()
Ik wist niet dat ie al 26 wasquote:Op maandag 4 december 2006 18:53 schreef IkWilbert het volgende:
Speciaal voor de Tweener fans...
[..]
quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:43 schreef Razor21 het volgende:
Zo eindelijk een domeinnaam gekocht net www.prisonbreakfanclub.nl kwanta kosta 5 euro voor 2 jaar![]()
Morgen online als het goed is...de .com was al bezet.
Erg netjes, maar vind ik zelf de moeite niet waar dat langere wachtenquote:Op dinsdag 5 december 2006 18:33 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dan ben je blind.
Capje uit de 720P (1280x720) versie van Prison Break:
[afbeelding]
Misschien kijk jij HD-rips ofzo (dat de bron HD is, zegt niks over het materiaal zelf).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |