Ik kijk het dan ook niet op de PCquote:Op maandag 4 december 2006 16:38 schreef --Christiaan-- het volgende:
Over dat HD, ik vind het er niet echt mooier uitzien, als ik op de PC kijk dan.
Doe je TV-out of wat?quote:
Ik keek Lost in HD en daarna Jericho in divx en ik zag het verschil echt wel.quote:Op maandag 4 december 2006 16:38 schreef --Christiaan-- het volgende:
Over dat HD, ik vind het er niet echt mooier uitzien, als ik op de PC kijk dan.
Vet, thanks.quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:27 schreef Mrsgod het volgende:
[..]
Die van mij? Van michael me sjonnebril?![]()
[afbeelding]
Dat verschil zie ik ook wel, maar dat dit nou de High Definition is, nee.quote:Op maandag 4 december 2006 16:51 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik keek Lost in HD en daarna Jericho in divx en ik zag het verschil echt wel.
Maar ik weet ook niet wat voor monitor jij hebt.
C-note reloadquote:Op maandag 4 december 2006 15:35 schreef Crane. het volgende:
link the sink, Tweener de peener, Bellick the metallic, Micheal de eikel, T-bag de gestoorde gek, Bill kim the pilgrim, Sara is para, mahone kreeg zn verdiende loon, haywire de skottelbraier, LJ the toverfee
ik ook!quote:Op maandag 4 december 2006 13:38 schreef ukga het volgende:
wel jammer dat we tot (iig) 29 januari meoten gaan speculeren over de afloop.
ik mis prison break nu al
quote:Op maandag 4 december 2006 15:35 schreef Crane. het volgende:
link the sink, Tweener de peener, Bellick the metallic, Micheal de eikel, T-bag de gestoorde gek, Bill kim the pilgrim, Sara is para, mahone kreeg zn verdiende loon, haywire de skottelbraier, LJ the toverfee
Ach ja, sinterklaastijd hequote:Op maandag 4 december 2006 15:35 schreef Crane. het volgende:
quote:Dit weekend heeft Lane Garrison, Tweener in de serie Prison Break, zijn sportwagen tegen een boom geparkeerd. Bij het ongeluk kwam een jongen van 17 jaar om, en twee meisjes van 15 raakten gewond waarvan één kritiek. Zelf had Lane een paar schrammen. Het ongeluk wordt nog onderzocht, maar ik mag echter aannemen dat Lane zelf achter het stuur zat. Dit verhaal krijgt ongetwijfeld nog een staartje.
Bron zit er nu bij hoorquote:Op maandag 4 december 2006 18:59 schreef crossover het volgende:
Waar haal je dat vandaan???
Edit, nu staat er wel een bron bij [afbeelding]
T-baggen dusquote:Op maandag 4 december 2006 20:39 schreef Canisfire het volgende:
Wat moet een 27 jarige met twee meisjes van 15 in zijn auto![]()
Als je nou echt humor had, had je nog een schouderklopje gekregenquote:Op maandag 4 december 2006 19:22 schreef J0sT het volgende:
Goed voor m!
KutTweener..
Voordat er mensen gaan zeiken.. Dat eerste was een grapje..
15, oud genoeg hoorquote:Op maandag 4 december 2006 20:39 schreef Canisfire het volgende:
Wat moet een 27 jarige met twee meisjes van 15 in zijn auto![]()
Toffe site, dudequote:Op maandag 4 december 2006 20:00 schreef Razor21 het volgende:
Zo fokkertjes....ben benieuwd of hier ook net zulke goede acteurs tussen zitten als T-Bag...doe mee aan mijn prijsvraag....![]()
Hey thnx....vind het leuk om te doenquote:
je kraanvogel begint ergens bij stap 8quote:Op maandag 4 december 2006 20:00 schreef Razor21 het volgende:
Zo fokkertjes....ben benieuwd of hier ook net zulke goede acteurs tussen zitten als T-Bag...doe mee aan mijn prijsvraag....![]()
ben geen webdesigner alle hulp is welkomquote:Op dinsdag 5 december 2006 10:12 schreef Jivis het volgende:
En doe 's een menuutje maken, ik houd niet van scrollen
Gebruik dan een kant en klare cms? Joomla ofzo.quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:45 schreef Razor21 het volgende:
[..]
ben geen webdesigner alle hulp is welkom![]()
Zal eens even googlen beide termen ken ik nietquote:Op dinsdag 5 december 2006 17:57 schreef magnifor het volgende:
[..]
Gebruik dan een kant en klare cms? Joomla ofzo.
Dan ben je blind.quote:Op maandag 4 december 2006 17:08 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Dat verschil zie ik ook wel, maar dat dit nou de High Definition is, nee.
zo bedoelde ik het nietquote:Op vrijdag 1 december 2006 21:53 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Jij komt ook met een zelfgemaakt vlot van Amerika naar Nederland binnen 2 dagen?
quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:43 schreef Razor21 het volgende:
Zo eindelijk een domeinnaam gekocht net www.prisonbreakfanclub.nl kwanta kosta 5 euro voor 2 jaar![]()
Ik wist niet dat ie al 26 wasquote:Op maandag 4 december 2006 18:53 schreef IkWilbert het volgende:
Speciaal voor de Tweener fans...
[..]
quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:43 schreef Razor21 het volgende:
Zo eindelijk een domeinnaam gekocht net www.prisonbreakfanclub.nl kwanta kosta 5 euro voor 2 jaar![]()
Morgen online als het goed is...de .com was al bezet.
Erg netjes, maar vind ik zelf de moeite niet waar dat langere wachtenquote:Op dinsdag 5 december 2006 18:33 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dan ben je blind.
Capje uit de 720P (1280x720) versie van Prison Break:
[afbeelding]
Misschien kijk jij HD-rips ofzo (dat de bron HD is, zegt niks over het materiaal zelf).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |