Had ook al zoiets in gedachten. Haywire is trouwens een bijnaam voor iemand waarbij er een paar draadjes los zitten. Als iemand het niet meer op een rijtje heeft zeggen ze "He's gone Haywire!"quote:Op donderdag 30 november 2006 22:53 schreef arie_bc het volgende:
[..]
pure speculatie nu, maar ik denk dat het komt omdat hij ritselaar was. C-Note = briefje van 100 dollar en ik denk dus dat zijn naam komt van iets in de trend van dat hij "alles" voor je kan regelen voor 100 dollar...
quote:
c-note heet eigenlijk benjamin franklin. deze persoon staat op een 100$ biljet. vandaar c-notequote:Op donderdag 30 november 2006 23:37 schreef RandomReader het volgende:
[..]
Had ook al zoiets in gedachten. Haywire is trouwens een bijnaam voor iemand waarbij er een paar draadjes los zitten. Als iemand het niet meer op een rijtje heeft zeggen ze "He's gone Haywire!"
Haywire is gewoon gepakt hoorquote:Op donderdag 30 november 2006 23:27 schreef TheFrankey het volgende:
Vreemd trouwens dat we die haywire helemaal niet meer zien. Ik denk dat het opzet is, dat we hem vergeten. Zal vast nog wel terugkomen met iets opzienbarends.
ja, hij ging toch zo'n eettent binnen en ging daar met zijn muil onder de machines hangen enzo. Ennn die aflevering was hij toch gepakt? Ik herinner me zijn foto met een rood kruis erdoor. Of ik ben abuis.quote:
Je gaat niet snel dood van een schotwond in je schouder toch. Ik denk dat Mahone zeer zeker nog wel terug komt. Anders nogal vreemde afloop.quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:55 schreef Mip1988 het volgende:
jammer dat mahone (waarschijnlijk) dood is, ik vond het een goed personage
Hoja!quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:03 schreef __Saviour__ het volgende:
Haywire is nog altijd op de vlucht. En hij wil naar Holland komen om in een windmolen te wonen,
Ahhh nee, dat zou mijn dood worden. Ik schrok me al de pleur toen ze Linc zijn blik lieten zien na het schot.quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:22 schreef __Saviour__ het volgende:
ze hadden het nog spannender kunnen maken door het te laten eindigen met het schot van kellerman.
Prison break heeft nooit echt huge cliffhangersquote:Op vrijdag 1 december 2006 13:22 schreef __Saviour__ het volgende:
ze hadden het nog spannender kunnen maken door het te laten eindigen met het schot van kellerman.
zal wel goed aflopenquote:Op vrijdag 1 december 2006 10:57 schreef Maarrten87 het volgende:
Ik ben erg benieuwd hoe het met Sucre zal gaan. Hij is wel genaaid hoor. Geen geld en geen vriendin (bij de hand).
quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:23 schreef Mrsgod het volgende:
[..]
Ahhh nee, dat zou mijn dood worden. Ik schrok me al de pleur toen ze Linc zijn blik lieten zien na het schot.
De grootste cliffhanger zou zijn om te stoppen na ep. 12quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:27 schreef __Saviour__ het volgende:
toen bellick het gat vond, dat vond ik toch wel een grote.
maar voor de rest zijn ze niet zo superspannend inderdaad. en hier hebben ze ook weer een grote kans laten liggen.
je wou?quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:36 schreef RandomReader het volgende:
[..]
Moraal van dit verhaal:
IK WOU DAT HET 29 JANUARI WAS!!!!
quote:
Ik wil het nog steeds..quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:36 schreef RandomReader het volgende:
[..]
IK WOU DAT HET 29 JANUARI WAS!!!!
bron?quote:Op vrijdag 1 december 2006 19:43 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
in ep 15 komt hij terug, hoorde ik
Jij komt ook met een zelfgemaakt vlot van Amerika naar Nederland binnen 2 dagenquote:Op vrijdag 1 december 2006 21:48 schreef Frankie86 het volgende:
Iddhaywire
na T-bag de leukste personage uit de serie
![]()
Als haywire in een komende aflevering weer eens in beeld komt, zou die al lang in nederland moeten zijn ofzo. Anders zou het wel erg vreemd zijn.
hij's netjes iddquote:Op donderdag 30 november 2006 18:50 schreef Bot13 het volgende:
Lichtelijk offtopic maar zeer geniaal gevonden, vind ik ^^
http://www.youtube.com/watch?v=tXGd1zSdlwU&NR
Jaquote:
Die van mij? Van michael me sjonnebril?quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:46 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Heb jij je ava ook in een betere resolutie?
http://robertknepper.goog(...)bag_lzBOXZbnQpSs.jpgquote:Op zaterdag 2 december 2006 17:34 schreef MacMauser het volgende:
Ik ben al een tijdje op zoek naar een mooie achtergrond van "held" T-Bag. Iemand die er eentje heeft?
Maar er zou vóór de major break nog 1 minder belangrijk personage (Vader van Michael en Linlcon) sterven, en één belangrijk personage (Mahone dus).quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:03 schreef Mrsgod het volgende:
[..]
Je gaat niet snel dood van een schotwond in je schouder toch. Ik denk dat Mahone zeer zeker nog wel terug komt. Anders nogal vreemde afloop.
Nu die andere kale knakker misschien Shales wel is?! Whuh?! Shales ligt dood in Mahones achtertuin... Toch?quote:Op zaterdag 2 december 2006 19:51 schreef __Saviour__ het volgende:
Maar nu die andere kale knakker misschien Shales wel is, kunnen ze daar op verder gaan en Mahone wegdoen.
Hij is door de secret service opgeleid, die kunnen tegen pijnquote:Op zaterdag 2 december 2006 20:48 schreef ukga het volgende:
Wel koel dat Kellerman nog steeds vrolijk door loopt enzo met een 8ste graad brandwond op zn borst.
Die is heel vet met de mooiste pose van T-bagquote:Op zaterdag 2 december 2006 18:17 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
http://robertknepper.goog(...)bag_lzBOXZbnQpSs.jpg
quote:Op donderdag 30 november 2006 19:14 schreef ukga het volgende:
Wel koel dat Kellerman nog steeds vrolijk door loopt enzo met een 8ste graad brandwond op zn borst.
Je mag jezelf ook quoten hoorquote:Op zaterdag 2 december 2006 20:48 schreef ukga het volgende:
Zo, dies erg mooi iddquote:Op zaterdag 2 december 2006 18:17 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
De rest van de wereld ook, niemand weet hetquote:Op zaterdag 2 december 2006 23:55 schreef Mikkie het volgende:
Net ff mn achterstand bijgewerkt... heb toch wel behoorlijk zin in de tweede helft
En ik zit met dezelfde vragen als gonzo hierboven
Tnx!quote:Op zaterdag 2 december 2006 18:17 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
het is zowiezo snel afgelopen met "dat avontuur" want linc weet heus nog wel dat kellerman hem probeerde te killen na die in scene gezette auto crash in season 1.quote:Op zondag 3 december 2006 11:16 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Als Michael erachter komt dat Kellerman Sara wou vermoorden is het natuurlijk ook snel afgelopen met dat avontuur.
Ja, wat moet je anders heh ?! Blijft wel een naar plekkie om naar te kijken als je op het strand ligtquote:Op zaterdag 2 december 2006 20:48 schreef ukga het volgende:
die moet doodquote:
Ohja kutquote:Op zondag 3 december 2006 19:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Behoorlijk ja
22 Januari nu pas weer, toch?
ik denk inderdaad dat ze kellerman ergens dumpen.quote:Op zondag 3 december 2006 15:19 schreef prisonbreakrocks het volgende:
[..]
het is zowiezo snel afgelopen met "dat avontuur" want linc weet heus nog wel dat kellerman hem probeerde te killen na die in scene gezette auto crash in season 1.
Ze hebben hem nodig, begrijp dat danquote:Op zondag 3 december 2006 20:15 schreef men_in_red het volgende:
[..]
ik denk inderdaad dat ze kellerman ergens dumpen.
Beter oplettenquote:Op zaterdag 2 december 2006 18:38 schreef droks het volgende:
[..]
Maar er zou vóór de major break nog 1 minder belangrijk personage (Vader van Michael en Linlcon) sterven, en één belangrijk personage (Mahone dus).
Juist, dat wilde ik ook al zeggenquote:Op zondag 3 december 2006 22:03 schreef P4nic het volgende:
[..]
Beter opletten
minder belangrijk: Geary
belangrijk: de pa van mike en linc
Ervaring?quote:Op zondag 3 december 2006 23:40 schreef __Saviour__ het volgende:
Maar hij viel wel neer. Van een niet-dodelijk schot in je schouder doe je dat niet, zeker niet een getrainde fbi-agent
Nee, je blijft zeker staan als of er niets aan de hand is....quote:Op zondag 3 december 2006 23:40 schreef __Saviour__ het volgende:
Maar hij viel wel neer. Van een niet-dodelijk schot in je schouder doe je dat niet, zeker niet een getrainde fbi-agent
Van alleen de kracht van zo'n kogel zou je al meteen op de grond geslagen liggen, om dan maar te zwijgen over de pijn en de shog.quote:Op zondag 3 december 2006 23:40 schreef __Saviour__ het volgende:
Ja maar hij is erop getrained heh!quote:Op maandag 4 december 2006 00:24 schreef UFOtje het volgende:
[..]
Van alleen de kracht van zo'n kogel zou je al meteen op de grond geslagen liggen, om dan maar te zwijgen over de pijn en de shog.
Nee getraind of niet....
Maar... de standaard Hollywood reactie zou in dit geval inderdaad anders zijn bij een niet dodelijk schot.
Was Geary helemaal vergeten.quote:Op zondag 3 december 2006 22:03 schreef P4nic het volgende:
[..]
Beter opletten
minder belangrijk: Geary
belangrijk: de pa van mike en linc
Kellerman weet eindelijk hoe Uma Thurman zich voelde in Kill Billquote:
zijn er nog meer in die stijl te vinden van prison break?quote:Op zaterdag 2 december 2006 18:17 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 december 2006 00:18 schreef magnifor het volgende:
[..]
Nee, je blijft zeker staan als of er niets aan de hand is....
quote:Op zondag 3 december 2006 22:16 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Link_The_Sink snapt er geen kloot meer van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |