Prison Break-acteur betrokken bij auto-ongelukquote:Op woensdag 6 december 2006 12:25 schreef Gelderland het volgende:
idd, nog mensen die nu weerTweener
gaan doen
![]()
hij is aangehouden omdatie (hoogstwaarschijnlijk) dronken in een auto is gestapt en tegen een boom is geknald.... resultaat: 2 vrouwen gewond, de bijrijder dood
leuk voor jequote:Op woensdag 6 december 2006 12:25 schreef Gelderland het volgende:
idd, nog mensen die nu weerTweener
gaan doen
![]()
hij is aangehouden omdatie (hoogstwaarschijnlijk) dronken in een auto is gestapt en tegen een boom is geknald.... resultaat: 2 vrouwen gewond, de bijrijder dood
![]()
Politie heeft gisteren bekend gemaakt dat 'Tweener' inderdaad achter het stuur zat, met een slokje teveel op.quote:Op woensdag 6 december 2006 15:07 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Prison Break-acteur betrokken bij auto-ongeluk
Het was toch nog niet duidelijk of hij de rijder was? En waar staat ie dronken is? Beetje suggestief.
Dan neem ik mijn woorden terug, wel apart verhaal.quote:Op woensdag 6 december 2006 15:49 schreef Suerte het volgende:
[..]
Politie heeft gisteren bekend gemaakt dat 'Tweener' inderdaad achter het stuur zat, met een slokje teveel op.
De bijrijders had hij eerder die avond opgepikt, hij kende ze helemaal niet (wie doet nou zoiets).
Het verhaal zal ongetwijfeld een staartje krijgen.
Touché.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
En terecht.
En als je abruzzi wil quoten, doe het dan ook goed:
"I kneel only to God. I don't see him here."
Och wat een humor hebben ze tochquote:Op woensdag 6 december 2006 21:25 schreef Fendy het volgende:
Ik kwam deze tegen in het 24-topic...
[afbeelding]
Het Maikuuul-gehalte deed me wel glimlachen ja...quote:Op woensdag 6 december 2006 21:29 schreef crossover het volgende:
[..]
Och wat een humor hebben ze toch
Tweenert heeft andere zorgen aan zijn kopquote:Op woensdag 6 december 2006 21:36 schreef Fendy het volgende:
[..]
En het is weer eens wat anders danTweener
Naast het feit dat hij dood is enzo bedoel je?quote:Op woensdag 6 december 2006 22:12 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Tweenert heeft andere zorgen aan zijn kop![]()
Iets met auto enzoquote:Op woensdag 6 december 2006 22:13 schreef Fendy het volgende:
[..]
Naast het feit dat hij dood is enzo bedoel je?
24 is inderdaad wel iets beter jaquote:Op woensdag 6 december 2006 21:25 schreef Fendy het volgende:
Ik kwam deze tegen in het 24-topic...
[afbeelding]
Bedoelt hij niet de op de Nederlandse TV, of zijn die alweer helemaal bij?quote:Op donderdag 7 december 2006 15:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mid-Season break. Op 22 januari is de volgende uitzending pas.
Ik zou heel voorzichtig hierkijken http://www.tv10.tv/se2eps.htmquote:Op donderdag 7 december 2006 15:33 schreef Elwood1802 het volgende:
Welke afl. draaien ze vanavond?
En op de 29ste aflevering 14...op 22 jan. eerst een terugblik...ofzoiets..quote:Op donderdag 7 december 2006 15:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mid-Season break. Op 22 januari is de volgende uitzending pas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |