hij herhaalt het geintje in meer dan 1 topic...quote:Op dinsdag 12 december 2006 07:01 schreef Chewie het volgende:
2e reactie verwijderd, 1e gaat imo nog wel
enkele beledigende reacties verwijderd en notitie van gemaakt, of deze user een troll is kan me verder weinig schelen. Blijft hij/zij doorgaan met beledigende opmerkingen dan merkt hij/zij dat welquote:Op dinsdag 12 december 2006 10:32 schreef PhalanX het volgende:
[..]
hij herhaalt het geintje in meer dan 1 topic...
Wanhoopsdaad van Bos
Wat Wouter Wil....wacht.... Wil Wouter Wel?
PvdA: Ander volk eerst!
Stelling: Nederland durft niet te regeren
nee inderdaad Stoomhamer is absoluut geen troll... oh wacht...
Oh ja? De uitspraak van the_general_ is generaliserend te noemen maar daar blijft het verder ook bij en wordt het verderop nog onderbouwt (was beter geweest om dit in 1 keer te doen). Discriminerend is het verder nergensquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:48 schreef Kugari-Ken het volgende:
Kom op zeg! Als je het woord oostblokker of pool zou vervangen voor neger, moslim of marokkaan dan heb je een waarschuwing of een ban te pakken onder het motto van discriminatie.
kijk eens in het topic zelf danquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:56 schreef Monidique het volgende:
Sowieso kun je dergelijke verwijten ook uiten in het topic zelf.
Ik heb het gezien.quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:02 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
kijk eens in het topic zelf dan![]()
Afgehandeld lijkt me.quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:04 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
SchnitzelSwein
Goh, van welke gebande user, met een hoogwaardige beheersing van de nederlandse taal, zou deze kloon toch zijn?
![]()
Hint. Het is iemand die denkt dat een premier hetzelfde is als een president
Johnny Bravo, verbaast me nix.quote:Op woensdag 13 december 2006 10:42 schreef pmb_rug het volgende:
weet iemand hoe ik het 'fotoboek' icoontje bij mijn posts krijg?
ik heb al tijden een fotoboek, maar geen icoontje
http://fotoboek.fok.nl/user/pmb_rug
Bugje Forumsoftware??quote:Op woensdag 13 december 2006 10:42 schreef pmb_rug het volgende:
weet iemand hoe ik het 'fotoboek' icoontje bij mijn posts krijg?
ik heb al tijden een fotoboek, maar geen icoontje
http://fotoboek.fok.nl/user/pmb_rug
Ik ook niet......Maar ik weet ook niet hoe je dat op moet lossen........Is er hier niet een sub-forum voor user-problem, dacht ik?quote:
die staat aangevinkt... WEIRDquote:Op woensdag 13 december 2006 11:20 schreef Chewie het volgende:
Heb je al gekeken bij 'wijzig instellingen' in het fotoboek? Daar kun je een vinkje plaatsen bij 'laat een icoontje zien op het forum'
ik heb geen kloon wijsneusquote:Op woensdag 13 december 2006 12:16 schreef Aoristus het volgende:
je moet het van je kloon even uitzetten dan
Weird indeed, bugs kunnen hier gemeldt worden FOK!features, Bugs & Developmentquote:Op woensdag 13 december 2006 12:17 schreef pmb_rug het volgende:
[..]
ik heb geen kloon wijsneus
ik neb het geloof ik gefixt! (vinkje uit, vinkje weer aan en voila)
met dank
ik had het kopje 'instellingen wijzigen' uberhaupt niet gezienquote:Op woensdag 13 december 2006 12:18 schreef Aoristus het volgende:
was dat nou zo moeilijk?
Ban vragen is zelf ban krijgen. Edit-knopje?quote:
Nee hoor, ban mij dan ook maar. Kinderachtig gezeik hier van die peutermods.quote:Op donderdag 14 december 2006 14:03 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ban vragen is zelf ban krijgen. Edit-knopje?
Pardonquote:Op donderdag 14 december 2006 14:06 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Nee hoor, ban mij dan ook maar. Kinderachtig gezeik hier van die peutermods.
excuus, er kwamen opeens weer slechte herinneringen boven aan mijn aanvaringen met bepaalde mods in een ver verleden.quote:Op donderdag 14 december 2006 14:08 schreef Chewie het volgende:
[..]
PardonZo kom je wel op de 250 notes
![]()
Heb je topic even tijdelijk gesloten, raad je ook aan om in het vervolg zulke users te negeren.quote:Op donderdag 14 december 2006 14:12 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
excuus, er kwamen opeens weer slechte herinneringen boven aan mijn aanvaringen met bepaalde mods in een ver verleden.
Heb de 1e gesloten. Heb je een voorstel voor een nieuwe TT?quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:54 schreef sigme het volgende:
Dubbeltopic:
En dan nu de no-claim.
Bos-gate deel II; Op naar een nieuwe crisis?
Misschien kan de TT van overblijvende (al dan niet gemergd) een mix van deze twee TT's worden?
Vrijdag, net na de lunch, weinig te doen op het moment.. zomaar wat redenen om wat te modden.quote:
Goede suggestie. Is iets duidelijker dan wat het nu is.quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:01 schreef sigme het volgende:
Bos: nu de no-claim! Opmaat voor nieuwe crisis?
Ik doe ook maar een gooi.
Ik ga er even naar kijken.quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:39 schreef du_ke het volgende:
Vos: ambtenaar schuldig aan gifschipaffaire
Zijn we niet geschokt?
Slechtste wethouder: Marijke Vos
Knieval Vos na gifschandaal
4 topics over min of meer hetzelfde lijkt me iets teveel van het goede.
Hij heeft sch er in 10 topics op gewezen dat hij hem mistquote:
primaquote:Op vrijdag 15 december 2006 19:00 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ik ga er even naar kijken.
Funny stuff.quote:Op vrijdag 15 december 2006 19:01 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hij heeft sch er in 10 topics op gewezen dat hij hem mist.
Ach hij moet z'n warme gevoelens voor die jongen toch ergens tentoonspreiden.quote:
Zijn we niet geschokt? had SK al gesloten.quote:Op vrijdag 15 december 2006 19:02 schreef du_ke het volgende:
[..]
primaZe gaan niet allemaal helemaal over hetzelfde maar de paralellen zijn groot. En vooral gericht op het afkatten van Vos maar dat is bijzaak
.
Daar ging al een topic over: Knieval Vos na gifschandaalquote:Op vrijdag 15 december 2006 20:51 schreef Godslasteraar het volgende:
maar hoe moet het nu verder met de slachtoffers van Marijke Vos? Nu de correcten de noodzaak voelen even de andere kant op te kijken? Wie trekt zich hun lot aan?
Waar komt al dat mededogen ineens vandaan. Ontroerendquote:Op vrijdag 15 december 2006 20:51 schreef Godslasteraar het volgende:
maar hoe moet het nu verder met de slachtoffers van Marijke Vos? Nu de correcten de noodzaak voelen even de andere kant op te kijken? Wie trekt zich hun lot aan?
Waar is dat mededogen toch geblevenquote:Op vrijdag 15 december 2006 21:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Waar komt al dat mededogen ineens vandaan. Ontroerend![]()
En wat was er mis met het topic wat ik je aangaf?quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:11 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Waar is dat mededogen toch gebleven![]()
ah, een veelzijdig onderwerp wegdrukken in één hoekje bedoel je? Terwijl de Verdonk hysterie POL-breed uitgemeten kan worden?quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:12 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
En wat was er mis met het topic wat ik je aangaf?
Hij is toch nog open? Ik vraag je alleen wat er mis mee was..quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:14 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
ah, een veelzijdig onderwerp wegdrukken in één hoekje bedoel je? Terwijl de Verdonk hysterie POL-breed uitgemeten kan worden?
que?quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:15 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Hij is toch nog open? Ik vraag je alleen wat er mis mee was..
Doe niet zo zielig zeg.quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:19 schreef Godslasteraar het volgende:
ach, laat maar, ik heb bij nader inzien ook geen zin om tegen de bierkaai te vechten.
Een veelzijdig onderwep? Je had het over Verdonk, Verdonk en Verdonk.quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:14 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
ah, een veelzijdig onderwerp wegdrukken in één hoekje bedoel je? Terwijl de Verdonk hysterie POL-breed uitgemeten kan worden?
Wow, dat is wat je eruit weet te halen? er is geen lichtje gaan branden?quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:41 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Een veelzijdig onderwep? Je had het over Verdonk, Verdonk en Verdonk.
Trouwens, het is niet 1 hoekje, zie:
Vos: ambtenaar schuldig aan gifschipaffaire
Knieval Vos na gifschandaal
Zielig in de zin van dat je jezelf in de slachtoffer rol plaatst.quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:09 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
hoezo zielig? gewoon "a change of mind", "der Klugere gibt nach".
zoiets.
Ach, werd vandaag een keer of 18 door deze user opgeroepen om bij hem te komen posten en ik ben altijd in voor een feessiequote:Op vrijdag 15 december 2006 22:11 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Overigens, negeer de opmerking van SCH svp, hij ruikt weer wat te rellen geloof ik.![]()
Ik heb zo nu en dan het vermoeden dat sommige users een medisch "probleem" hebben, en jij bent daar één van. Lees je je eigen gefiep wel eens terug eigenlijk? Waarom print je het eigenlijk niet uit en neem je het mee naar een hulpverlener? Ik denk dat je er baat bij zou hebben.quote:
quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:15 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Ik heb zo nu en dan het vermoeden dat sommige users een medisch "probleem" hebben, en jij bent daar één van. Lees je je eigen gefiep wel eens terug eigenlijk? Waarom print je het eigenlijk niet uit en neem je het mee naar een hulpverlener? Ik denk dat je er baat bij zou hebben.
nee, het punt is niet de moderatie, maar ik wordt meestal na een paar minuten na het openen van een topic op voorhand vermoeid over wat er volgen gaat. Face it, de meningen zitten muur en muurvast.quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:11 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Zielig in de zin van dat je jezelf in de slachtoffer rol plaatst.
Overigens, negeer de opmerking van SCH svp, hij ruikt weer wat te rellen geloof ik.![]()
Ik dacht inderdaad dat je het over de moderatie had. Over meningen .. tsjah, dat klopt vaak wel.. Soms zit er wel een leuke verrassing tussen, da's dan wel weer positief, maar heel vaak is het niet zo.quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:20 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
nee, het punt is niet de moderatie, maar ik wordt meestal na een paar minuten na het openen van een topic op voorhand vermoeid over wat er volgen gaat. Face it, de meningen zitten muur en muurvast.
Omdat ik het kansloos achtte.quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarom is mijn topic dicht?
Waarom?quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:49 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Omdat ik het kansloos achtte.
Nou, misschien omdat je het antwoord al wist op de vraag die je stelde in dat topic?quote:
Maar dat kost weer een POSTzegel en daar heeft ie geen rechten toe.quote:
Hoeveel postzegels kan je kopen als je een week niet een ander uitwoont op een parenclub?quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar dat kost weer een POSTzegel en daar heeft ie geen rechten toe.![]()
Als je mij als mod kansloos acht kan je een mailtje sturen naar de FA's, die kan je bereiken via forum@fok.nl.quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Waarom?
Wat moet ik doen als ik jou kansloos acht?
quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, wist ik niet
quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik weet het antwoord al, maar ik wou er graag andere meningen over zien
Moet je dan ook voortaan serieus reageren op iemand die iedere week een andere vrouw uitwoont op een parenclub?quote:
Ik bedoel niet dat je het hier moet vertellen, maar in je openingspost. Maak eens een keer wat moois waar andere users ook echt wat mee kunnen. Waarom vind jij dat rechten wel of niet geschonden worden bij het afwijzen van asielzoekers? Over welke rechten heb jij het dan wel of niet en waarom zijn die rechten wel of niet geschonden?quote:Op zaterdag 16 december 2006 02:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik vind dat er geen rechten worden gebroken omdat er 198 andere landen in de wereld zijn in de wereld waar iemand zonder baan wel kan leven.
genoeg andere fora om het te proberen dan, tochquote:Op zaterdag 16 december 2006 02:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik vind dat er geen rechten worden gebroken omdat er 198 andere landen in de wereld zijn in de wereld waar iemand zonder baan wel kan leven.
Pcies! Je wist het antwoord al. Dus je topic is niet erg interessant. Terecht slotje.quote:Op zaterdag 16 december 2006 02:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik wist MIJN antwoord alquote:Op zaterdag 16 december 2006 02:05 schreef OllieA het volgende:
[..]
Pcies! Je wist het antwoord al. Dus je topic is niet erg interessant. Terecht slotje.
Dat is onzin. Genoeg reden als je het zelf weet om anderen te vragen hoe zij ergens over denken. Je bent nooit te jong om te leren nietwaar?quote:Op zaterdag 16 december 2006 02:05 schreef OllieA het volgende:
[..]
Pcies! Je wist het antwoord al. Dus je topic is niet erg interessant. Terecht slotje.
Onzin of zo.quote:Op zaterdag 16 december 2006 02:04 schreef Aoristus het volgende:
genoeg andere fora om het te proberen dan, toch
Tja, wat voor zin heeft het om een discussie te openen over een onderwerp waar je al een vaststaande mening over hebt?quote:Op zaterdag 16 december 2006 02:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik wist MIJN antwoord al
DAM, er was bij je nieuwe topic geen touw aan vast te knopen. Daarnaast ga je helemaal niet in waarom je iets vindt, maar geef je alleen als reden dat je iets vindt, omdat het een kennelijke vanzelfsprekendheid is.quote:Op zaterdag 16 december 2006 02:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Om van mening te veranderen of om geinformeerd te worden over andere meningen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |