quote:Op zondag 3 december 2006 18:55 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Inderdaad, ik wil ook een generaal pardon voor iedereen die al een Nederlands paspoort heeft. Waarom zij wel en wij niet? Schande, beetje hun wel naturaliseren en ons niet
Nee hoor, dat was:quote:Op zondag 3 december 2006 18:53 schreef Stoomhamer het volgende:
Nee, dan liever de Christen-Honden van het CDA o.l.v. de door Verhagen ingehuurde aso Bak-Ellende, die zien het lijden van Christus graag terug bij asielzoekers.
Als je van de rechter te horen hebt gekregen dat je geen asiel krijgt ben je dus geen asielzoeker meer maar een gelukszoeker en moet je dus vertrekken. Ik snap niet dat je daarvoor mijn Geloof hoeft te beledigen, maar als jij je daar prettig bij voelt moet je het vooral doen.quote:Op zondag 3 december 2006 18:53 schreef Stoomhamer het volgende:
Nee, dan liever de Christen-Honden van het CDA o.l.v. de door Verhagen ingehuurde aso Bak-Ellende, die zien het lijden van Christus graag terug bij asielzoekers.
Weleens van het woord toekomstvisie gehoord??quote:Op zondag 3 december 2006 20:34 schreef GlimVlinder het volgende:
vvd is ook voor polen eerst per saldo
zij werken immes voor minder en vvd is voor open markt
ons land wordt gewoon in rap tempo gedegradeerd tot 3e wereld land
wacht maar af. bush lacht naar ons - en niet toe :")
Die concurreren met onze uitkeringstrekkers.quote:Op zondag 3 december 2006 20:36 schreef PJORourke het volgende:
Wat is er mis met Polen?
Exactly my point!quote:Op zondag 3 december 2006 18:55 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Inderdaad, ik wil ook een generaal pardon voor iedereen die al een Nederlands paspoort heeft. Waarom zij wel en wij niet? Schande, beetje hun wel naturaliseren en ons niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |