quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:10 schreef Stoomhamer het volgende:
Het aantal gebouwen/delen van gebouwen (balkons) dat gaat instorten (of op instorten staat) zal wel gaan toenemen, lekker nog goedkoper bouwen met die Polen.
Discrimineren en generaliseren zijn ook vakken apart is het niet?quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:11 schreef _The_General_ het volgende:
Helaas brengen ze enorm veel criminaliteit mee !
Het is een feit dat Oostblokkers in de grensgebieden van Nederland, Belgie en Duitsland voor veel criminaliteit zorgen. Zelfs de politie hier ( limburg ) geeft dat toe!quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:14 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
[..]
Discrimineren en generaliseren zijn ook vakken apart is het niet?
Vervang het woord Pool met Marokkaan of beter nog met het woord Neger en kijk dan nog eens of je achter je uitspraak staat?
Ik sta er achter in dat geval. Maar van Marokkanen en/of negers is mij niet bekend dat ze tegen dezelfde (lagere) voorwaarden werken als de Polen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:14 schreef Kugari-Ken het volgende:
.......................
Vervang het woord Pool met Marokkaan of beter nog met het woord Neger en kijk dan nog eens of je achter je uitspraak staat?
Ik hoef geen ander woord te veranderen. Ik heb het hier over Oostblokkers. Als "negers" of Marokkanen" veel criminaliteit zouden veroorzaken dan zou ik dat ook gewoon zeggen. Maar daar gaat dit topic niet over.quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:27 schreef Kugari-Ken het volgende:
Dus je geeft toe dat als je een enkel woord zou veranderen, een nationaliteit aan zou passen, dat je dan ineens niet meer achter je uitspraak staat dat "ze" veel criminaliteit met zich meebrengen. Want als het een andere groep betreft dan Polen, dan is het opeens niet meer fatsoenlijk om zo'n uitspraak te doen.
Je zit op het randje, de volgende stap is te beweren, net als Stoomhamer, dat Polen inferieur werk afleveren.
Als zij hier in de bouw komen werken worden de huizen vanzelf goedkoper.quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:49 schreef Napalm het volgende:
De huizen zijn al zo duur.
Dat is ook nog een pluspunt.quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:14 schreef problematiQue het volgende:
alleen maar goed dat er tekorten ontstaan in Polen in bijvoorbeeld de bouw- en de transportsector. Dan gaan daar de lonen omhoog, zo was laatst op het nieuws dat een vrachtwagenbestuurder daar nu net zoveel als hier verdient, mooi toch?
Het is een feit dat achter de eerlijke werknemers thans de vrouwenhandel, drugshandel, accijnsfraude, enz. aan is gekomen. Dat is logisch, want een gat in de markt. Die Poolse vrouwen/dealers spreken jouw taal en de prijs is ook nog eens aangenamer.quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:14 schreef Kugari-Ken het volgende:
Discrimineren en generaliseren zijn ook vakken apart is het niet?
Yeah, right.quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:34 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Wij zijn veel beter geschoold dan mensen uit Oost-Europa en[..]
Ja, inderdaad.quote:
Misschien op de grote projecten.quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:17 schreef Jegorex het volgende:
Nederlandse bouwvakkers zijn beter dan de Poolse.
Welnee, de huizenprijzen staan vrijwel los van de bouwkosten. De makrt en de schaarse grond bepalen de prijs.quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:01 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Als zij hier in de bouw komen werken worden de huizen vanzelf goedkoper.
Mijn Opa heeft nog nooit iets crimineels gedaanquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:17 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Het is een feit dat Oostblokkers in de grensgebieden van Nederland, Belgie en Duitsland voor veel criminaliteit zorgen. Zelfs de politie hier ( limburg ) geeft dat toe!
Heeft verder niets met discrimineren te maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |