Ik kan mijn driften heel af en toe wel eens in... nee, ik denk inderdaad dat je gelijk hebt.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:41 schreef multatuli het volgende:
[..]
Uh, dit gaat over 'het in toom houden van driften'. Dat zit niet bij mannen.
Nee en ja.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:45 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Lig je nog vaak onder je bed? Laat je je matras in zo'n geval dan op je bed liggen?
Vrouwen zijn gewoon betere moeders. Hater.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:56 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Vrouw weer terug achter het aanrecht!
Ik kan het niet langer aan.
Pas op sizzler, deze heeft Red Bull gedronken!quote:Op woensdag 13 december 2006 20:57 schreef kLowJow het volgende:
. Hater.
Golden Power.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:58 schreef Apropos het volgende:
[..]
Pas op sizzler, deze heeft Red Bull gedronken!
ha, ijzermenie in een aldiblikjequote:
quote:Golden Power, de energiedrank van de Aldi, heeft de cultstatus bereikt. ,,Iedereen op school drinkt het'', zegt Minne Dijkstra (13) uit het Friese Marum. Hij heeft bij de Aldi in Leeuwarden net acht blikken Golden Power gekocht. ,,Hoeveel ik er per dag drink? Gewoon, als ik dorst krijg.'' Janneke de Jong (14) uit Leeuwarden heeft de wachtrij van grootinkopers bij de Aldi aan de Schrans getrotseerd voor ‚‚n blikje energy drink en een chocoladereep. ,,Ik koop het vaak na school, met een vriendin, dan worden we lekker melig. We gaan er raar van doen, dansen met lantarenpalen enzo.''
Maar mannen zijn betere papa's. Neo-nazi.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:57 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Vrouwen zijn gewoon betere moeders. Hater.
http://www.koppeltekengebruik.nl/quote:Op woensdag 13 december 2006 21:03 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Maar mannen zijn betere papa's. Neo-nazi.
Het conservatisme is een krachtige reflex.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:06 schreef kLowJow het volgende:
[..]
http://www.koppeltekengebruik.nl/
Je bent zelf nog jeugd(ig).quote:Op woensdag 13 december 2006 21:07 schreef problematiQue het volgende:
[..]
![]()
de jeugd van tegenwoordig![]()
Melig doen en met lantaarnpalen dansen. De jeugd wordt verstandiger; moest ik mijn tijd nog longkanker riskeren voor dergelijk genot, nu is er slechts de milde dreiging van tandrot en hartritmestoornissen.quote:
Vergeet suikerziekte niet.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:10 schreef Monidique het volgende:
[..]
Melig doen en met lantaarnpalen dansen. De jeugd wordt verstandiger; moest ik mijn tijd nog longkanker riskeren voor dergelijk genot, nu is er slechts de milde dreiging van tandrot en hartritmestoornissen.
Ja? Waarom heb je dan nog geen Jan M avatar?quote:Op woensdag 13 december 2006 21:10 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
ik trek het niet meer, JPB heeft het forum overgenomen.Iedereen is besmet.
Arme jijquote:Op woensdag 13 december 2006 21:10 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Nee, ook die lul is besmet, het conservatisme viert hoogtij. De benauwende spruitjes lucht dringt steeds verder.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:11 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ja? Waarom heb je dan nog geen Jan M avatar?
Heb jij er geen last van dan?quote:
om godverdomme moordadig van te worden!quote:Op woensdag 13 december 2006 21:10 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
de jeugd van tegenwoordig blijft stupide.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:08 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Je bent zelf nog jeugd(ig).
Als een Don Quichote sta ik elke pauze op m'n zeepdoos.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:13 schreef Monidique het volgende:
Conservatisme is de nieuwste shit, hoor je dat niet op het skôlplaain?
quote:Op woensdag 13 december 2006 21:15 schreef problematiQue het volgende:
[..]
de jeugd van tegenwoordig blijft stupide.
maar, gokje, de leerlingen staan in de rij bij de aldi?quote:Op woensdag 13 december 2006 21:15 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Als een Don Quichote sta ik elke pauze op m'n zeepdoos.
Whack er een dan, man!quote:Op woensdag 13 december 2006 21:12 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Nee, ook die lul is besmet, het conservatisme viert hoogtij. De benauwende spruitjes lucht dringt steeds verder.
Ik werk dagelijks samen met een CDA-er van het meest conservatieve snit, dus ik ben er min of meer immuun voorquote:Op woensdag 13 december 2006 21:13 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Heb jij er geen last van dan?
je leert nog 'ns wat als leraarquote:Op woensdag 13 december 2006 21:15 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Voor je kijken, doorlopen!
kikker, imageshack en fok vinden elkaar niet zo lief.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:18 schreef Napalm het volgende:
Mn dieet werpt zn vruchten af; meteen chick gescoord en samen wezen zwemmen (vandaar de badmuts)
[afbeelding]
Godslasteraar is geen JPB. Hij vindt het gewoon leuk om "zo nu en dan" zo'n achterlijk topic te openen om wat vuurtjes te doen oplaaien. Diep op zijn groot rood hart prijkt een geel hamertje met sikkel.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:10 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
of nouja, het is vooral imageshack die dwarszit.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:20 schreef problematiQue het volgende:
[..]
kikker, imageshack en fok vinden elkaar niet zo lief.
http://xs.to/quote:Op woensdag 13 december 2006 21:22 schreef Napalm het volgende:
picserver.nl is down. iemand een andere upload site?
godslasteraar is nodelijklapowneon tochquote:Op woensdag 13 december 2006 21:20 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Godslasteraar is geen JPB. Hij vindt het gewoon leuk om "zo nu en dan" zo'n achterlijk topic te openen om wat vuurtjes te doen oplaaien. Diep op zijn groot rood hart prijkt een geel hamertje met sikkel.
Hij zou voor Smit Tak bv gezonken Russische Nucleaire onderzeeboten die gezonken, al driemaal in tweeen zijn gebroken weer optakelen en repareren en ermee doorvaren, tot de volgende ontploffing ...quote:Op woensdag 13 december 2006 20:29 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Wat zou de beste man in het bedrijfsleven moeten doen? Die kerel heeft nergens verstand van.
quote:Op woensdag 13 december 2006 21:18 schreef Napalm het volgende:
Mn dieet werpt zn vruchten af; meteen chick gescoord en samen wezen zwemmen (vandaar de badmuts)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |