abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44460617
wegens het uitblijven van hevig verontwaardigde reacties, spandoeken, een geschokte Femke aan de microfoon.
quote:
......................

In augustus loste de tanker Probo Koala chemisch afval in de haven van Abidjan, het economische centrum van Ivoorkust. De giftige vloeistof werd door een lokaal verwerkingsbedrijf gedumpt op de vuilstortplaatsen. Tienduizenden mensen werden ziek en acht overleden er na het inademen van de dampen. De kapitein van de tanker had eerder het afval voor verwerking in de Amsterdamse haven aangeboden, maar de hoge prijs deed hem besluiten naar elders te varen.

Een eerste onderzoek van het water in de lagune bij de havenstad heeft aangetoond dat het niet besmet is met de cholerabacterie, maar de overheid waarschuwt wel voorzichtig te zijn met vis, groente en fruit. Het is echter moeilijk na te gaan waar etenswaren vandaan komen die overal op straat worden aangeboden. Het is vaak de enige bron van inkomsten van de toenemende schare van werklozen in de stad.
als we nou even "doen alsof" Verdonk erbij betrokken is, zou dat helpen?
pi_44461222
mmm, mischien met plaatje om het wat tastbaarder te maken?

pi_44461326
nuttig topic!

Als we nu eens zouden doen alsof de TS dood zou zijn?
Dit is overigens geen doodsverwensing, aangezien dat niet mag.
  vrijdag 15 december 2006 @ 16:39:46 #4
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_44461375
Ver van ons bed show, we kunnen ons er niets bij voorstellen. Anders dan bij natuurampen want dan is het in om te geven. anders hoor je er niet bij.

Verdonk ipv Vos , nee ik geloof niet dat zelfs dat zou helpen
pi_44461415
Jezus, weer zo'n kuttopic van Godslasteraar.
pi_44461696
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 16:40 schreef Monidique het volgende:
Jezus, weer zo'n kuttopic van Godslasteraar.
huh? wou je zeggen dat dat opvalt tussen die ontelbare andere kuttopics over o.a. Verdonk en andere frustraties?
pi_44461989
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 16:49 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

huh? wou je zeggen dat dat opvalt tussen die ontelbare andere kuttopics over o.a. Verdonk en andere frustraties?
Nee, dat wou ik niet zeggen.
pi_44462235
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 16:49 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

nee, het valt eerder niet op tussen topics die ontelbare andere kuttopics over o.a. Bos, het parlement, moslims en Marianne Thieme.
pi_44462423
maar maar, hier zijn 10 negers dood gegaan, 10 potentiėle GELUKSZOEKERS Om over de tienduizenden zieken nog maar te zwijgen, laat staan de lange termijn gevolgen.

als Verdonk hier bij betrokken was geweest waren we al in deeltje 7 bezig

Overigens, waar blijft SCH?
pi_44462432
Ik ben niet zo snel geschokt.
pi_44462740
Ik eis een motie van afkeuring
pi_44462932
pi_44463015
  vrijdag 15 december 2006 @ 18:36:01 #14
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_44464400
Ik geloof dat hierover al een aantal topcis lopen. Topics met een opening tot discussie, geen zielig gejank.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')