Das idd wel bizar laag. Hoeveel oppervlakte hebben we het dan over? Ik gok dat 100.000 zo'n 350 netto kost aan hypotheek per maand dus dat lijkt me wel te doen.quote:Op zaterdag 25 november 2006 10:30 schreef Isegrim het volgende:
Nee hoor. Rotterdam is Amsterdam niet. In Rotterdam zijn honderden appartementen te vinden tussen de 50k en 100k. En die staan niet eens allemaal in Charlois of andere 'slechte' wijken.
Hema, blokker, V&D, Bijenkorf. Gok ik zo.quote:Op zaterdag 25 november 2006 10:41 schreef Isegrim het volgende:
Weet iemand hier bij wat voor winkel je een kledingrek zou kunnen kopen? Zo'n ding op wieltjes? Ik weet dat IKEA ze heeft, maar die zit niet hier in de buurt...
Appartementje met twee slaapkamertjes. Tussen de 40 en de 60 vierkante meter. Meer heb ik niet nodig. Of we, want mijnquote:Op zaterdag 25 november 2006 10:43 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Das idd wel bizar laag. Hoeveel oppervlakte hebben we het dan over? Ik gok dat 100.000 zo'n 350 netto kost aan hypotheek per maand dus dat lijkt me wel te doen.
Kan ik me voorstellen.quote:Antikraak is wel grappig. Ik gok dat we hier 200m^2 hebben voor 3/4 van wat je voor een studentenkamer betaaldMagoed, ik ben wel toe aan iets voor mezelf.
Daar ben ik juist blij mee, dan kan ik niet meer voor verrassingen komen te staan. Mijn huidige VvE heeft nauwelijks reserve en groot onderhoud moest dus zelf worden betaald.quote:Op zaterdag 25 november 2006 11:09 schreef livEliveD het volgende:
Vergeet je trouwens niet dat je bij je nieuwe woning misschien veel meer aan servicekosten kwijt zal zijn? Hier is het ongeveer 1,15 per M^2 geloof ik. Voor ons nieuwe huisje schat ik het op ongeveer 150 euro in de maand maar ik kwam ook een keer 270 tegen voor 80m^2![]()
Kijk voor de grap eens op Niki.nlquote:Op zaterdag 25 november 2006 11:18 schreef Isegrim het volgende:
Da's minder, maar ik zal sowieso niet in nieuwbouw terechtkomen denk ik.
Begint in R'dam bij 100k en dat is ongeveer mijn bovengrens...quote:Op zaterdag 25 november 2006 11:20 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Kijk voor de grap eens op Niki.nl![]()
O.a. nadeel van geen nieuwbouw hebben.quote:Op zaterdag 25 november 2006 11:20 schreef Isegrim het volgende:
Ik betaal trouwens 100 euro aan warmte en electriciteit per maand in mijn eentje. Da's dus nog zonder het water.
Wanneer is jequote:Op zaterdag 25 november 2006 11:21 schreef Isegrim het volgende:
Begint in R'dam bij 100k en dat is ongeveer mijn bovengrens...
Het is ook die stadsverwarming hoor. Mijn verbruik is echt te hoog voor 1 persoon terwijl ik juist heel weinig gebruik.quote:Op zaterdag 25 november 2006 11:21 schreef livEliveD het volgende:
[..]
O.a. nadeel van geen nieuwbouw hebben.
Hij zit niet op school.quote:Op zaterdag 25 november 2006 11:22 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Wanneer is jeeik klaar met school?
Hij deed toch psychologie?quote:Op zaterdag 25 november 2006 11:23 schreef Isegrim het volgende:
Hij zit niet op school.
Mmmm. Ik ben niet degene die moet beginnen over het niet afmaken van opleidingenquote:
Succesquote:
en de linker ookquote:Op zaterdag 25 november 2006 10:36 schreef Isegrim het volgende:
Kan iemand even het rechterhaakje in de TT verbeteren?
Zie vorige topic laatste postquote:
ah ;')quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:54 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Zie vorige topic laatste post![]()
Die opmerking is echt zó vorige maandquote:Op zaterdag 25 november 2006 09:44 schreef livEliveD het volgende:
Laat jij nou maar lekker je fiets meenemen![]()
quote:Ik moet trouwens misschien toch werken op de 4de.
Zou mooi zijn als het je toch nog luktquote:Klootzakken. Als dat zo is dan is er denk ik wel te regelen dat ik heen en weer kan voor de lunch![]()
Ik heb er eentje bij de blokker vandaan gehaald. Maar dat was een actie geloof ik.quote:Op zaterdag 25 november 2006 10:41 schreef Isegrim het volgende:
Weet iemand hier bij wat voor winkel je een kledingrek zou kunnen kopen? Zo'n ding op wieltjes? Ik weet dat IKEA ze heeft, maar die zit niet hier in de buurt...
Ja voor de rest valt er gewoon veul te weinig op je aan te merkenquote:Op zaterdag 25 november 2006 13:02 schreef Geartsjuh het volgende:
Die opmerking is echt zó vorige maand.
Komt allemaal wel goedquote:
Zou mooi zijn als het je toch nog lukt. En anders verzetten we het gewoon hoor.
quote:Op zaterdag 25 november 2006 13:05 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ja voor de rest valt er gewoon veul te weinig op je aan te merken![]()
Is goedquote:Komt allemaal wel goedIk ga er maandag direct achteraan
![]()
Grrrrrr.quote:
Hm, daar misschien nog even kijken. Heb zostraks bij de Leenbakker gekeken, maar die hadden er geen.quote:Op zaterdag 25 november 2006 13:04 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Ik heb er eentje bij de blokker vandaan gehaald. Maar dat was een actie geloof ik.
Rage alertquote:Op zaterdag 25 november 2006 15:18 schreef Isegrim het volgende:
Je hebt mijn haakje gefixed.Het was me een doorn in het oog.
Ik heb net bij de Wah Nam Hong een literfles van die Cream Soda gekocht. Best lekker spul. Het is idd vanille wat er in zit:
http://en.wikipedia.org/wiki/Cream_soda
Ik heb het in Nederlandse supers nog nooit gezien. Zou denken dat het hier idd wel zou aanslaan.quote:
Ik zal er zeker niet in spugen.quote:Op zaterdag 25 november 2006 15:23 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik heb het in Nederlandse supers nog nooit gezien. Zou denken dat het hier idd wel zou aanslaan.
?:quote:Op zaterdag 25 november 2006 15:25 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dan hoef ik het ook niet meer, als jij erin hebt gespuugd.
Het zou me niets verbazen als ons dat lukt..quote:Op zaterdag 25 november 2006 16:36 schreef Isegrim het volgende:
Zouden we een topic kunnen volkrijgen door enkel met plaatjes te communiceren?
Even eten halen.
Ow op zo'n fiets.quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:23 schreef Isegrim het volgende:
Ik ging naar de winkel om het te halen. Ik eet het niet meteen op.Heb al wel een broodje bapao met mangochutney gehad. Lekkere combi.
quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:23 schreef Isegrim het volgende:
Mijn lief is nog niet eens thuis en we eten altijd saampjes.
Hele eenden heb ik slechte ervaringen mee.quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:27 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb bij de Chinese super ook een blikje 'duck with orange peel' gehaald. Is vast heel lekker.Ze hebben daar trouwens ook hele eenden, inclusief poten enzo. En zakken met kippenklauwtjes.
Opblaasbare eend.quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:50 schreef Isegrim het volgende:
Als er een hele eend in dit kleine blikje zit, dan vind ik dat knap.
Een echte geestverwant.quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:22 schreef Alicey het volgende:
Issi, Gezin en religie hoeksteen van de staat iemand die net zo tegen de staat is als jij.
Opblaasbare zonnebril natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:25 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Zonder zonnebril hoop ik want ik hou niet van scherven.
Doe dr de groeten!quote:
Omdat hij erg graag wilde dat ik het 'wonder' dat hij in de WC had achtergelaten, zou komen bewonderen.quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar waarom kwam je tot die conclusie?
Ja die heeft een vriend van mij ook van z'n werk. Echt lekke spul, maar je tandarts zal er niet blij mee zijn.quote:Op zaterdag 25 november 2006 15:18 schreef Isegrim het volgende:
Je hebt mijn haakje gefixed.Het was me een doorn in het oog.
Ik heb net bij de Wah Nam Hong een literfles van die Cream Soda gekocht. Best lekker spul. Het is idd vanille wat er in zit:
http://en.wikipedia.org/wiki/Cream_soda
Ach, dit is niet iets wat ik elke dag hoef. Gewoon af en toe.quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:56 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ja die heeft een vriend van mij ook van z'n werk. Echt lekke spul, maar je tandarts zal er niet blij mee zijn.
Je doet nu kassawerk oid?quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:56 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ja die heeft een vriend van mij ook van z'n werk. Echt lekke spul, maar je tandarts zal er niet blij mee zijn.
Moeilijke dag op werk, op de zelfscan zijn vaak chagrijnige mensen omdat ze niet snappen dat je rustig aan moet doen met de scanners. Er kwam bijvoorbeeld een man naar me toe: "Ik ben bezig met scannen, zou jij even mijn bananen kunnen afwegen?" Ik wijs hem het afweegapparaat op 3 meter afstand "Daar staat er een hoor meneer, ik heb het een beetje druk." "Wat een zwerver ben jij!
" ":{"
En een jongen die spontaan wegliep toen de popcorn toch echt 1,59 bleek te kosten ipv 0,83 enzo.
Moe nu.
Koken = uitproberenquote:Op zaterdag 25 november 2006 20:39 schreef Alicey het volgende:
14.gif : Thais koken ; Eindelijk eens een keer relaxen en rustig een maaltijd eten met een kat naast je.
13.gif : Mango chutney kopen bij de AH ; Mango chutney gebruiken bij een gerecht dat al erg heet is.
Rode curry.quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:51 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Koken = uitproberen
Wat is een typisch Thais gerecht eigenlijk? Ik schaar een hoop dingen namelijk altijd onder 'chinees'.
Ja zelfscan en reguliere kassa's.quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:41 schreef Alicey het volgende:
Je doet nu kassawerk oid?
Schläfzequote:Op zaterdag 25 november 2006 22:33 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ja zelfscan en reguliere kassa's.
Schlafen.
Heb ik je aan de mangochutney geholpen? Ik zal een keer zelfgemaakte voor je maken, is nog veel lekkerder.quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:39 schreef Alicey het volgende:
14.gif : Thais koken ; Eindelijk eens een keer relaxen en rustig een maaltijd eten met een kat naast je.
13.gif : Mango chutney kopen bij de AH ; Mango chutney gebruiken bij een gerecht dat al erg heet is.
drugs are bad m'kayquote:Op zondag 26 november 2006 10:36 schreef Isegrim het volgende:
Goedemorgen.Hier spreken de junks van Schiebroek.
![]()
Wat hebben jullie nu weer gebruikt?quote:Op zondag 26 november 2006 10:36 schreef Isegrim het volgende:
Goedemorgen.Hier spreken de junks van Schiebroek.
![]()
Na appelchutney van de HK's en tomatenchutney van Causa leek het me wel een leuke culinaire aanvulling. Die van de AH valt me echter tegen.quote:Op zondag 26 november 2006 10:37 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Heb ik je aan de mangochutney geholpen? Ik zal een keer zelfgemaakte voor je maken, is nog veel lekkerder.
Gisteravond pilletje gedaan.quote:Op zondag 26 november 2006 10:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat hebben jullie nu weer gebruikt?
Die is idd niet zo best. Hij is zoutig en dat hoort niet. Die van de Tsjing Tsjang Tsjong vond ik wel zeer goed te pruimen.quote:Op zondag 26 november 2006 10:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Na appelchutney van de HK's en tomatenchutney van Causa leek het me wel een leuke culinaire aanvulling. Die van de AH valt me echter tegen.
Dan ben je echt geen junk hoorquote:
Niet echt zoutig, maar gewoon.. Rare bijsmaak.quote:Op zondag 26 november 2006 11:49 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Die is idd niet zo best. Hij is zoutig en dat hoort niet. Die van de Tsjing Tsjang Tsjong vond ik wel zeer goed te pruimen.
Jup.quote:Op zondag 26 november 2006 11:50 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dan ben je echt geen junk hoor![]()
Maar het was weer fijn dus
Wijsvingertjes.quote:Op zondag 26 november 2006 11:51 schreef -Trinity- het volgende:
Junks[afbeelding]
.
* -Trinity- just needs some sunshine and Ferry Corsten.
Hmja, ik weet wat je bedoelt. Ik vind 'm ook niet lekker. Bij die Chinees heb je een grote pot voor drie euro nogwat. Is echt goedkoop en je kunt het heel lang bewaren.quote:Op zondag 26 november 2006 11:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Niet echt zoutig, maar gewoon.. Rare bijsmaak.
Samen in stilte genieten is ook fijnquote:Op zondag 26 november 2006 11:53 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Jup.Heel anders dan vorige keren wel. Minder knuffelig, maar wel heel praterig. Maar op een gegeven moment viel het ineens helemaal stil en hadden we allebei niks meer te vertellen.
dan moet je gewoon bijnemenquote:Op zondag 26 november 2006 11:53 schreef Isegrim het volgende:
Maar op een gegeven moment viel het ineens helemaal stil en hadden we allebei niks meer te vertellen.
Dat kan ook zonder drugsquote:Op zondag 26 november 2006 11:56 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Samen in stilte genieten is ook fijn
is nog goedkoper én leuker ook!quote:
Klopt, dat is ook heerlijkquote:
Een pilletje kost maar een paar euro hoor, dus heel veel goedkoper kan het bijna niet. Dan ga je toch echt iets drinken of eten erbij, en dat is al gauw duurder dan een paar euroquote:
quote:Op zondag 26 november 2006 12:09 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
waaaat ?
daar kom je nu mee ?
Dat zou best kunnen natuurlijkquote:Op zondag 26 november 2006 12:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Klopt, dat is ook heerlijk
En met drugs is het ook heel fijn
quote:Maar niets moet, alles mag, wat mij betreft
bloemetjes ?quote:Op zondag 26 november 2006 12:12 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]![]()
Moet ik je ook nog vertellen over de bloemetjes en de bijtjes?Of kom je daar zelf wel uit?
Onze drugs zijn meestal gratis.quote:
quote:Op zondag 26 november 2006 11:56 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Samen in stilte genieten is ook fijn
Ik heb na een paar uur een klein beetje bijgenomen. Mijnquote:
Lekker toch?quote:Op zondag 26 november 2006 12:37 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik heb een abbonement van 30euro pr maand (ik betaal allleen minder studentenkorting enzo) maar nu heb ik voor deze maand 74,32 in mn bundel
ik hou elke maand over
![]()
jabeter dan dat ik ver over mn bundel heen zit inderdaadquote:
Ik heb ook een abbo van 30. Ik zit er wel eens een beetje overheen, maar 100 euro?quote:Op zondag 26 november 2006 12:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
jabeter dan dat ik ver over mn bundel heen zit inderdaadik kan me dus ook echt niet voorstellen hoe mensen op rekeningen van 100euro komen, want ik sms echt veel
en bellen ookm wel regelmatig
Telefonische klefheidquote:Op zondag 26 november 2006 12:47 schreef Isegrim het volgende:
Mijn telefoonrekening wordt trouwens een stuk lager als ik straks bij mijnwoon.
We bellen vrijwel elke dag, soms meerdere keren per dag.
quote:Op zondag 26 november 2006 12:47 schreef Isegrim het volgende:
Mijn telefoonrekening wordt trouwens een stuk lager als ik straks bij mijnwoon.
We bellen vrijwel elke dag, soms meerdere keren per dag.
quote:Op zondag 26 november 2006 12:59 schreef Alicey het volgende:
* Alicey gaat maar eens vaker bij de islamiet langs voor groenten en fruit.
Yup, en ook allemaal van die onbekende groenten. Ik zat eraan te denken om een CUL-topic te openen om daar onze vage groenten en andere onbekende etenswaren te posten, zodat PietVerdriet en misschien ook anderen ons kunnen vertellen wat het is en wat we ermee kunnen doen.quote:
Vandaar dat-ie is flauw gevallen.quote:Op zondag 26 november 2006 13:26 schreef Isegrim het volgende:
De groenten zijn door een imam van hun plantje gerukt onder het uitroepen "Allahu Akhbar!".
In de Sultan (Dat restaurant to Zuidplein) hebben ze een vegetarisch gerecht dat de flauwgevallen imam heet.quote:
Ik heb een abbo van 4,50 en ik hou meestal meer dan een uur over aan belminutenquote:Op zondag 26 november 2006 12:51 schreef -Trinity- het volgende:
Ik heb een abbo van 22,50 en hou altijd de helft of meer over.
oepsquote:Op zondag 26 november 2006 14:05 schreef qu63 het volgende:
Weer een update op mijn weblog op 26-11-2006 om 14:06 met als onderwerp "Boom!"
Dat lijkt me nou wel watquote:Op zondag 26 november 2006 13:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
In de Sultan (Dat restaurant to Zuidplein) hebben ze een vegetarisch gerecht dat de flauwgevallen imam heet.
Ah.quote:Op zondag 26 november 2006 13:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
In de Sultan (Dat restaurant to Zuidplein) hebben ze een vegetarisch gerecht dat de flauwgevallen imam heet.
Ja zou kunnen maar dan missen we ons favo WFL-stel: schaap en sylquote:Op zondag 26 november 2006 15:45 schreef Reya het volgende:
Afaik zou die negen december worden gehouden.
Heu.quote:Op zondag 26 november 2006 15:49 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Ja zou kunnen maar dan missen we ons favo WFL-stel: schaap en syl
Isquote:
Goede vraag. Feestcommissie!!quote:Zeg, wat doen we nu met de grote geweldige WFL winterdipmeet?
Gearts en jij?quote:Op zondag 26 november 2006 15:59 schreef Alicey het volgende:
Goede vraag. Feestcommissie!!
Hopen dat je snel ove rkunt./.quote:Op zondag 26 november 2006 16:06 schreef Isegrim het volgende:
Wat is dat toch heerlijk, een dagje brakken, vozen en rondhangen.Jammer dat ik straks weer naar Leeuwarden moet.
Dat zou nog wel eens héél snel kunnen gebeuren als ik idd die functie bij ING neem.quote:
Dat wou ik wel proberen ja.quote:Op zondag 26 november 2006 16:16 schreef Memento-Mori het volgende:
Gaat banjer nou wel mee naar je nieuwe huis (zodra je die hebt) ise?
Jahoor. We hadden er al een datum voor staan, maar als je Banjertje eerder hier wilt laten komen is dat ook geen probleem.quote:Op zondag 26 november 2006 16:14 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat zou nog wel eens héél snel kunnen gebeuren als ik idd die functie bij ING neem.Kan Banjertje naar jou toe op korte termijn?
Het lijkt me wel echt supercool om in de Delftse Poort te werken.
Nou ik had de 9e en de 16e wel tijd, alleen de 16e geeft Trinity een show waarbij volgens mij de helft van WFL komt kijkenquote:Op zondag 26 november 2006 16:02 schreef Alicey het volgende:
Maargoed hoor. Gearts, wat zijn jouw plannen?
23e vind ik wel okquote:Op zondag 26 november 2006 16:38 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Nou ik had de 9e en de 16e wel tijd, alleen de 16e geeft Trinity een show waarbij volgens mij de helft van WFL komt kijken. De 9e hebben volgens mij alleen syl en schaap aangegeven dat ze niet kunnen. 23 december is ook nog een optie maar ik weet niet hoeveel mensen beschikbaar zijn twee dagen voor kerst?
We kunnen natuurlijk ook met z'n allen naar Trin gaan, maar ik weet niet of ze dat wel leuk vindt..
Ik vond btw Ise's idee om naar de tentoonstelling in de beurs van berlage te gaan eigenlijk wel leuk. Het is wel wetenschappelijk verantwoord enzo.
De 9e vind ik wel ok. De 16e weet ik niet of ik dan kan. De 23e weet ik ook niet of dat handig is..quote:Op zondag 26 november 2006 16:38 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Nou ik had de 9e en de 16e wel tijd, alleen de 16e geeft Trinity een show waarbij volgens mij de helft van WFL komt kijken. De 9e hebben volgens mij alleen syl en schaap aangegeven dat ze niet kunnen. 23 december is ook nog een optie maar ik weet niet hoeveel mensen beschikbaar zijn twee dagen voor kerst?
We kunnen natuurlijk ook met z'n allen naar Trin gaan, maar ik weet niet of ze dat wel leuk vindt..
Ik vond btw Ise's idee om naar de tentoonstelling in de beurs van berlage te gaan eigenlijk wel leuk. Het is wel wetenschappelijk verantwoord enzo.
Daarom, dat lijkt me echt supervet.quote:Op zondag 26 november 2006 16:23 schreef Alicey het volgende:
[..]
Jahoor. We hadden er al een datum voor staan, maar als je Banjertje eerder hier wilt laten komen is dat ook geen probleem.
Delftse Poort schijnt heel mooi uitzicht te bieden.
Kan ook nog nat.quote:Op zondag 26 november 2006 17:20 schreef Isegrim het volgende:
Een verwelkom-Isegrim-in-Rotterdam-meet.![]()
![]()
De 16e in de middag naar de tentoonstelling, hapje eten en wie wil (iig schaap en ik) gaan daarna naar Trin. Dat wil ik niet missen!! Natuurlijk alleen in zoverre Trin het leuk vindtquote:Op zondag 26 november 2006 16:38 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 november 2006 15:49 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Ja zou kunnen maar dan missen we ons favo WFL-stel: schaap en syl
Je maakt het daarmee natuurlijk wel een erg besloten meet, want dan komen er sowieso alleen maar LFC-ers.quote:Op zondag 26 november 2006 16:38 schreef Geartsjuh het volgende:
wie wilde je nog meer meenemen ?quote:Op zondag 26 november 2006 18:29 schreef Reya het volgende:
[..]
Je maakt het daarmee natuurlijk wel een erg besloten meet, want dan komen er sowieso alleen maar LFC-ers.
het was toch ook een LFC-Depri-meetquote:Op zondag 26 november 2006 18:29 schreef Reya het volgende:
[..]
Je maakt het daarmee natuurlijk wel een erg besloten meet, want dan komen er sowieso alleen maar LFC-ers.
Ik weet het niet, voor een open WFL-meet is het wellicht wat kort dag.quote:Op zondag 26 november 2006 18:34 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
wie wilde je nog meer meenemen ?
nu ben je depri, dus mag je meequote:Op zondag 26 november 2006 18:40 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
dus dan moet ik thuis blijven
Het was toch ook min of meer een LFC-meetquote:Op zondag 26 november 2006 18:29 schreef Reya het volgende:
[..]
bummerquote:Op zondag 26 november 2006 18:56 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
maar nu ben ik weer vrolijk
quote:Op zondag 26 november 2006 18:48 schreef miss_sly het volgende:
ik vind het veel belangrijker of Trin het wel tof vindt als er veel mensen komen.
Ik opteer om een goede meet in januari te doen als nieuwjaars doop. Verder een kleine meet in december mits te regelen. Optreden van Trin zie ik eik niet echt als meet. Meer iets waar ik toch wel naartoe was gegaan.quote:Op zondag 26 november 2006 19:04 schreef Reya het volgende:
Nou ja, ik zie wel.
Succesquote:
We kunnen het ook doorschuiven naar januari, en dat er een (mini-)meet wordt gehouden voor mensen die naar het optreden van Trin willen. December is sowieso altijd een wat lastige maand voor meetsquote:Op zondag 26 november 2006 19:16 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik opteer om een goede meet in januari te doen als nieuwjaars doop. Verder een kleine meet in december mits te regelen. Optreden van Trin zie ik eik niet echt als meet. Meer iets waar ik toch wel naartoe was gegaan.
Gaan wij ook sowieso heen! Als er een meet omheen te bouwen valt, vind ik het prima, maar zo niet, ook goedquote:Op zondag 26 november 2006 19:16 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik opteer om een goede meet in januari te doen als nieuwjaars doop. Verder een kleine meet in december mits te regelen. Optreden van Trin zie ik eik niet echt als meet. Meer iets waar ik toch wel naartoe was gegaan.
Doei qu! Sterkte met weer een weekquote:
Mits trin dat wil hehquote:Op zondag 26 november 2006 19:19 schreef Reya het volgende:
We kunnen het ook doorschuiven naar januari, en dat er een (mini-)meet wordt gehouden voor mensen die naar het optreden van Trin willen. December is sowieso altijd een wat lastige maand voor meets![]()
Een WFL-meet in januari lijkt me ook een goed ideequote:Op zondag 26 november 2006 19:43 schreef Alicey het volgende:
Een echte WFL meet lijkt me weer een goed idee. Er zijn aardig wat nieuwe gezichten bijgekomen in WFL, misschien dat die zich ook op een meet presenteren.
ik ga alleen voor WFL-LFC-meets, de rest van wfl heb ik eigenlijk niks meequote:Op zondag 26 november 2006 21:11 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Een WFL-meet in januari lijkt me ook een goed idee. Een mini-meet voor LFC in december blijft een optie, maar dat is dus wat afhankelijk van ieders omstandigheden en natuurlijk van wat Trinity graag wil.
Je hebt helemaal gelijk Trinquote:Op zondag 26 november 2006 21:54 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Logisch hoor Trinquote:Op zondag 26 november 2006 21:54 schreef -Trinity- het volgende:
Ik hoor mijn naam!
Nouja het is maar 15 minuutjes plaatjes aan elkaar mixen waarschijnlijk, en ik weet nog steeds geen precieze tijden over hoe laat ik moet draaien enzo. Cursus ging volgende keer niet top, ik had maar tijd om 1 plaat in te mixen in de anderhalf uur, en de mix was ook niet echt geweldig. Daarnaast sta ik nog steeds als een harkje achter de draaitafels, en ik weet niet of ik loskom als er mensen in de zaal staan.
Als ik op Innercity zou staan zou ik het geweldig vinden, maar dit ligt anders. Het is in Hoofddorp, niet voor iedereen even makkelijk bereikbaar en ik krijg dan het idee dat ik de meet moet 'dragen' en ik denk niet dat ik daar de puf voor heb na een dag werken en een liveset. Het liefst ga ik dan, als mijn draaitijd erg kort is, nog even wat drinken met wat naaste vrienden ipv een meet...
Ik hoop dat jullie het begrijpen maar ik heb niet genoeg vertrouwen in de locatie, tijd en mijn draaikunsten om te zeggen 'komt allen!'. Daarnaast heb ik er nog steeds geen zekerheid over.
Erg moe van dagje Amsterdam + toneelvoorstelling, dus slapen.
Och, jullie zijn wel welkom hoorquote:Op zondag 26 november 2006 23:49 schreef miss_sly het volgende:
Logisch hoor Trin
Wij zouden graag komen, maar als je dat liever niet wil, mag je dat ook zeggen
Hoe was de voorstelling? Dat was toch de Griekse tragedie? Aanrader of toch maar niet?
quote:
je kunt z'n posts ook gewoon negeren en focussen op leuke postsquote:Op maandag 27 november 2006 09:29 schreef Causa het volgende:
Ik ga weer. Ik heb geen behoefte om posts als van Den_Dead_Kennedys en dergelijke te kunnen tegenkomen. Zeker niet na wéér zo'n bericht als ik vanmorgen uit kazachstan mee kwam.
Omdat het een schatje is natuurlijk.quote:Op maandag 27 november 2006 12:30 schreef Aslama het volgende:
[..]
[..]
![]()
Zeg Alicey, ik ben benieuwd naar de redenen waarom je keer op keer je liefde voor Doffy in het openbaar moet vertonen ..
OK dan vindt Aslama Liesje ook een schatjequote:Op maandag 27 november 2006 12:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Omdat het een schatje is natuurlijk.
quote:Op maandag 27 november 2006 12:59 schreef Aslama het volgende:
[..]
OK dan vindt Aslama Liesje ook een schatje. En dat kan ook geheim blijven toch ?
iedereen heeft geheimen en ik weet van nietsquote:
In dit forum is er toch geen "waarheid"quote:Op maandag 27 november 2006 13:05 schreef Alicey het volgende:
[..]Je hebt het nu al op een forum gepost
Allemaal onthullingen in dit topicquote:Op maandag 27 november 2006 13:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
iedereen heeft geheimen en ik weet van niets
naja, behalve dan dat ik jou lief vindt natuurlijk![]()
maar das ons geheimpjuh![]()
Mjah was een beetje de verkeerde.quote:Op maandag 27 november 2006 13:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
whehe..gauw ff je smiley editten?
Goed ingedektquote:Op maandag 27 november 2006 13:07 schreef Aslama het volgende:
[..]
In dit forum is er toch geen "waarheid".
Los van dat wat ik zeg waar kan zijn![]()
quote:Op maandag 27 november 2006 13:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
Allemaal onthullingen in dit topic
Dus zullen we afspreken dat dit geheim blijft?quote:
quote:Op maandag 27 november 2006 13:27 schreef Aslama het volgende:
[..]
Dus zullen we afspreken dat dit geheim blijft?![]()
*Aslama moet weg en doet groetjes aan alle bewoners van LFC en special aan Doffy*
Ruilen?quote:Op maandag 27 november 2006 13:39 schreef Reya het volgende:
Hier is weer van alles misgegaan, as usual![]()
Trio'tje dan maar?quote:Op maandag 27 november 2006 12:59 schreef Aslama het volgende:
[..]
OK dan vindt Aslama Liesje ook een schatje. En dat kan ook geheim blijven toch ?
quote:Op maandag 27 november 2006 14:33 schreef Doffy het volgende:
[..]
Trio'tje dan maar?![]()
Ook in het geheim natuurlijk
Tolerantie en respect enzoquote:Op maandag 27 november 2006 14:46 schreef Gia het volgende:
Waarom iemand aanvallen op zijn of haar geloof of ongeloof?
Er zijn op de hele wereld verschillende jaartellingen, bij de een duurt een jaar langer dan bij een ander. Welke is de juiste? Wie kan dat claimen en waarom?
Mensen die het bestaan van Jezus niet erkennen, net zo min als het feit dat hij een paar dagen na zijn dood al weer zichtbaar was voor zijn volgelingen, leven wel volgens de Christelijke jaartelling. Terwijl er hele groepen moslims en Chinezen in Nederland een heel andere jaartelling hebben maar ook leven volgens die van de Christenen. Waarom? Uit gemakzucht?
Als je dan zo fel tegen religies bent, accepteer dan ook niet onze jaartelling, maar verzin als atheïsten je eigen jaartelling. Vier dan ook geen kerstmis, maar ga gewoon werken. Vier dan ook geen nieuwjaar, de kroegen puilen dan uit en echt niet van alleen Christenen.
Jep. 4e rangs met cjp. Het duurt op zich ook erg lang: 4 uur ongeveer met 2 pauzes van een kwartier ongeveer. Normaal duurt 'ie 4 uur en 30 minuten maar we waren al om 8 uur klaar ipv half 9.quote:Op maandag 27 november 2006 07:58 schreef miss_sly het volgende:
Trin, was het Oresteia die je gezien hebt gisteren? 10 euro is niet echt veel, maar toch jammer als het dan toch tegenvalt.
* Alicey verheugt zich er nu al op.quote:Op maandag 27 november 2006 14:33 schreef Doffy het volgende:
[..]
Trio'tje dan maar?![]()
Ook in het geheim natuurlijk
Meer onder het mom dat er hier ook genoeg mis gaat / niet gaat zoals gepland.quote:Op maandag 27 november 2006 15:45 schreef Reya het volgende:
[..]
Je houdt ervan als er dingen misgaan?![]()
Is er geen raam ernaast vrij?quote:Op maandag 27 november 2006 16:17 schreef Isegrim het volgende:
Verdomme.Die functie die ik vrijdag kreeg aangeboden is al vervuld.
Als je me genoeg pest zal ik ervoor zorgen dat je heul hard moet gaan lopenquote:Op maandag 27 november 2006 15:17 schreef -Trinity- het volgende:
Ik moet echt weer gaan hardlopen zo.
Wat ? En de rest dan?quote:
Goed even serieus. Ik bedoel we moeten met zijn allen elkaar schattig vinden tochquote:Ook in het geheim natuurlijk
quote:Op maandag 27 november 2006 16:17 schreef Isegrim het volgende:
Verdomme.Die functie die ik vrijdag kreeg aangeboden is al vervuld.
Ach ja, zo gaan dingen nou eenmaalquote:Op maandag 27 november 2006 16:02 schreef Alicey het volgende:
[..]
Meer onder het mom dat er hier ook genoeg mis gaat / niet gaat zoals gepland.
quote:Op maandag 27 november 2006 16:51 schreef Isegrim het volgende:
Die hoge pief van Essent is langsgeweest en in plaats van dat ik 800 euro moet dokken, krijg ik nu 50 euro terug.
quote:
Jawel, maar ik ben zo ongeduldig!!! Ik wil naar mijn lief.quote:Als ik zie hoe snel je al een leuke functie op het oog had die beschikbaar leek dan komt het echt wel goed op korte duur![]()
Echt wel, dit had ik niet eens verwacht, dacht dat het een zwaar bevochten victorie zou worden.quote:Op maandag 27 november 2006 16:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
Goed dus dat je hoge pief hebt ingeschakeld.
Haha lullig had je je helemaal bewapend en voorbereid, en zegt Essent gewoon "Eh... Okquote:Op maandag 27 november 2006 16:55 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Echt wel, dit had ik niet eens verwacht, dacht dat het een zwaar bevochten victorie zou worden.
Ja, ik was met stomheid geslagen.quote:Op maandag 27 november 2006 16:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
Haha lullig had je je helemaal bewapend en voorbereid, en zegt Essent gewoon "Eh... Ok"
Jij zo van "eh... maar gaan we dan niet moeilijk doen? Ah toe, kom op nou!"quote:Op maandag 27 november 2006 16:57 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, ik was met stomheid geslagen.Moest mijn vreugde verbergen.
Nou, ik ben allang blij hoor. Ik ben niet zo goed in harde spelletjes spelen. Ik geef veel te gauw toe.quote:Op maandag 27 november 2006 16:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Jij zo van "eh... maar gaan we dan niet moeilijk doen? Ah toe, kom op nou!"
Ik houd ook niet zo van harde spelletjes, hoewel ik er op zakelijk gebied (bijv. een essent) veel minder moeite mee heb dan op persoonlijk gebied.quote:Op maandag 27 november 2006 17:01 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nou, ik ben allang blij hoor. Ik ben niet zo goed in harde spelletjes spelen. Ik geef veel te gauw toe.
Ik neem altijd alles persoonlijk.quote:Op maandag 27 november 2006 17:03 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik houd ook niet zo van harde spelletjes, hoewel ik er op zakelijk gebied (bijv. een essent) veel minder moeite mee heb dan op persoonlijk gebied.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |