Heb ik je aan de mangochutney geholpen? Ik zal een keer zelfgemaakte voor je maken, is nog veel lekkerder.quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:39 schreef Alicey het volgende:
14.gif : Thais koken ; Eindelijk eens een keer relaxen en rustig een maaltijd eten met een kat naast je.
13.gif : Mango chutney kopen bij de AH ; Mango chutney gebruiken bij een gerecht dat al erg heet is.
drugs are bad m'kayquote:Op zondag 26 november 2006 10:36 schreef Isegrim het volgende:
Goedemorgen.Hier spreken de junks van Schiebroek.
![]()
Wat hebben jullie nu weer gebruikt?quote:Op zondag 26 november 2006 10:36 schreef Isegrim het volgende:
Goedemorgen.Hier spreken de junks van Schiebroek.
![]()
Na appelchutney van de HK's en tomatenchutney van Causa leek het me wel een leuke culinaire aanvulling. Die van de AH valt me echter tegen.quote:Op zondag 26 november 2006 10:37 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Heb ik je aan de mangochutney geholpen? Ik zal een keer zelfgemaakte voor je maken, is nog veel lekkerder.
Gisteravond pilletje gedaan.quote:Op zondag 26 november 2006 10:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat hebben jullie nu weer gebruikt?
Die is idd niet zo best. Hij is zoutig en dat hoort niet. Die van de Tsjing Tsjang Tsjong vond ik wel zeer goed te pruimen.quote:Op zondag 26 november 2006 10:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Na appelchutney van de HK's en tomatenchutney van Causa leek het me wel een leuke culinaire aanvulling. Die van de AH valt me echter tegen.
Dan ben je echt geen junk hoorquote:
Niet echt zoutig, maar gewoon.. Rare bijsmaak.quote:Op zondag 26 november 2006 11:49 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Die is idd niet zo best. Hij is zoutig en dat hoort niet. Die van de Tsjing Tsjang Tsjong vond ik wel zeer goed te pruimen.
Jup.quote:Op zondag 26 november 2006 11:50 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dan ben je echt geen junk hoor![]()
Maar het was weer fijn dus
Wijsvingertjes.quote:Op zondag 26 november 2006 11:51 schreef -Trinity- het volgende:
Junks[afbeelding]
.
* -Trinity- just needs some sunshine and Ferry Corsten.
Hmja, ik weet wat je bedoelt. Ik vind 'm ook niet lekker. Bij die Chinees heb je een grote pot voor drie euro nogwat. Is echt goedkoop en je kunt het heel lang bewaren.quote:Op zondag 26 november 2006 11:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Niet echt zoutig, maar gewoon.. Rare bijsmaak.
Samen in stilte genieten is ook fijnquote:Op zondag 26 november 2006 11:53 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Jup.Heel anders dan vorige keren wel. Minder knuffelig, maar wel heel praterig. Maar op een gegeven moment viel het ineens helemaal stil en hadden we allebei niks meer te vertellen.
dan moet je gewoon bijnemenquote:Op zondag 26 november 2006 11:53 schreef Isegrim het volgende:
Maar op een gegeven moment viel het ineens helemaal stil en hadden we allebei niks meer te vertellen.
Dat kan ook zonder drugsquote:Op zondag 26 november 2006 11:56 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Samen in stilte genieten is ook fijn
is nog goedkoper én leuker ook!quote:
Klopt, dat is ook heerlijkquote:
Een pilletje kost maar een paar euro hoor, dus heel veel goedkoper kan het bijna niet. Dan ga je toch echt iets drinken of eten erbij, en dat is al gauw duurder dan een paar euroquote:
quote:Op zondag 26 november 2006 12:09 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
waaaat ?
daar kom je nu mee ?
Dat zou best kunnen natuurlijkquote:Op zondag 26 november 2006 12:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Klopt, dat is ook heerlijk
En met drugs is het ook heel fijn
quote:Maar niets moet, alles mag, wat mij betreft
bloemetjes ?quote:Op zondag 26 november 2006 12:12 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]![]()
Moet ik je ook nog vertellen over de bloemetjes en de bijtjes?Of kom je daar zelf wel uit?
Onze drugs zijn meestal gratis.quote:
quote:Op zondag 26 november 2006 11:56 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Samen in stilte genieten is ook fijn
Ik heb na een paar uur een klein beetje bijgenomen. Mijnquote:
Lekker toch?quote:Op zondag 26 november 2006 12:37 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik heb een abbonement van 30euro pr maand (ik betaal allleen minder studentenkorting enzo) maar nu heb ik voor deze maand 74,32 in mn bundel
ik hou elke maand over
![]()
jabeter dan dat ik ver over mn bundel heen zit inderdaadquote:
Ik heb ook een abbo van 30. Ik zit er wel eens een beetje overheen, maar 100 euro?quote:Op zondag 26 november 2006 12:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
jabeter dan dat ik ver over mn bundel heen zit inderdaadik kan me dus ook echt niet voorstellen hoe mensen op rekeningen van 100euro komen, want ik sms echt veel
en bellen ookm wel regelmatig
Telefonische klefheidquote:Op zondag 26 november 2006 12:47 schreef Isegrim het volgende:
Mijn telefoonrekening wordt trouwens een stuk lager als ik straks bij mijnwoon.
We bellen vrijwel elke dag, soms meerdere keren per dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |