Het zou me niets verbazen als ons dat lukt..quote:Op zaterdag 25 november 2006 16:36 schreef Isegrim het volgende:
Zouden we een topic kunnen volkrijgen door enkel met plaatjes te communiceren?
Even eten halen.
Ow op zo'n fiets.quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:23 schreef Isegrim het volgende:
Ik ging naar de winkel om het te halen. Ik eet het niet meteen op.Heb al wel een broodje bapao met mangochutney gehad. Lekkere combi.
quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:23 schreef Isegrim het volgende:
Mijn lief is nog niet eens thuis en we eten altijd saampjes.
Hele eenden heb ik slechte ervaringen mee.quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:27 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb bij de Chinese super ook een blikje 'duck with orange peel' gehaald. Is vast heel lekker.Ze hebben daar trouwens ook hele eenden, inclusief poten enzo. En zakken met kippenklauwtjes.
Opblaasbare eend.quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:50 schreef Isegrim het volgende:
Als er een hele eend in dit kleine blikje zit, dan vind ik dat knap.
Een echte geestverwant.quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:22 schreef Alicey het volgende:
Issi, Gezin en religie hoeksteen van de staat iemand die net zo tegen de staat is als jij.
Opblaasbare zonnebril natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:25 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Zonder zonnebril hoop ik want ik hou niet van scherven.
Doe dr de groeten!quote:
Omdat hij erg graag wilde dat ik het 'wonder' dat hij in de WC had achtergelaten, zou komen bewonderen.quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar waarom kwam je tot die conclusie?
Ja die heeft een vriend van mij ook van z'n werk. Echt lekke spul, maar je tandarts zal er niet blij mee zijn.quote:Op zaterdag 25 november 2006 15:18 schreef Isegrim het volgende:
Je hebt mijn haakje gefixed.Het was me een doorn in het oog.
Ik heb net bij de Wah Nam Hong een literfles van die Cream Soda gekocht. Best lekker spul. Het is idd vanille wat er in zit:
http://en.wikipedia.org/wiki/Cream_soda
Ach, dit is niet iets wat ik elke dag hoef. Gewoon af en toe.quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:56 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ja die heeft een vriend van mij ook van z'n werk. Echt lekke spul, maar je tandarts zal er niet blij mee zijn.
Je doet nu kassawerk oid?quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:56 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ja die heeft een vriend van mij ook van z'n werk. Echt lekke spul, maar je tandarts zal er niet blij mee zijn.
Moeilijke dag op werk, op de zelfscan zijn vaak chagrijnige mensen omdat ze niet snappen dat je rustig aan moet doen met de scanners. Er kwam bijvoorbeeld een man naar me toe: "Ik ben bezig met scannen, zou jij even mijn bananen kunnen afwegen?" Ik wijs hem het afweegapparaat op 3 meter afstand "Daar staat er een hoor meneer, ik heb het een beetje druk." "Wat een zwerver ben jij!
" ":{"
En een jongen die spontaan wegliep toen de popcorn toch echt 1,59 bleek te kosten ipv 0,83 enzo.
Moe nu.
Koken = uitproberenquote:Op zaterdag 25 november 2006 20:39 schreef Alicey het volgende:
14.gif : Thais koken ; Eindelijk eens een keer relaxen en rustig een maaltijd eten met een kat naast je.
13.gif : Mango chutney kopen bij de AH ; Mango chutney gebruiken bij een gerecht dat al erg heet is.
Rode curry.quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:51 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Koken = uitproberen
Wat is een typisch Thais gerecht eigenlijk? Ik schaar een hoop dingen namelijk altijd onder 'chinees'.
Ja zelfscan en reguliere kassa's.quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:41 schreef Alicey het volgende:
Je doet nu kassawerk oid?
Schläfzequote:Op zaterdag 25 november 2006 22:33 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ja zelfscan en reguliere kassa's.
Schlafen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |