Das idd wel bizar laag. Hoeveel oppervlakte hebben we het dan over? Ik gok dat 100.000 zo'n 350 netto kost aan hypotheek per maand dus dat lijkt me wel te doen.quote:Op zaterdag 25 november 2006 10:30 schreef Isegrim het volgende:
Nee hoor. Rotterdam is Amsterdam niet. In Rotterdam zijn honderden appartementen te vinden tussen de 50k en 100k. En die staan niet eens allemaal in Charlois of andere 'slechte' wijken.
Hema, blokker, V&D, Bijenkorf. Gok ik zo.quote:Op zaterdag 25 november 2006 10:41 schreef Isegrim het volgende:
Weet iemand hier bij wat voor winkel je een kledingrek zou kunnen kopen? Zo'n ding op wieltjes? Ik weet dat IKEA ze heeft, maar die zit niet hier in de buurt...
Appartementje met twee slaapkamertjes. Tussen de 40 en de 60 vierkante meter. Meer heb ik niet nodig. Of we, want mijnquote:Op zaterdag 25 november 2006 10:43 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Das idd wel bizar laag. Hoeveel oppervlakte hebben we het dan over? Ik gok dat 100.000 zo'n 350 netto kost aan hypotheek per maand dus dat lijkt me wel te doen.
Kan ik me voorstellen.quote:Antikraak is wel grappig. Ik gok dat we hier 200m^2 hebben voor 3/4 van wat je voor een studentenkamer betaaldMagoed, ik ben wel toe aan iets voor mezelf.
Daar ben ik juist blij mee, dan kan ik niet meer voor verrassingen komen te staan. Mijn huidige VvE heeft nauwelijks reserve en groot onderhoud moest dus zelf worden betaald.quote:Op zaterdag 25 november 2006 11:09 schreef livEliveD het volgende:
Vergeet je trouwens niet dat je bij je nieuwe woning misschien veel meer aan servicekosten kwijt zal zijn? Hier is het ongeveer 1,15 per M^2 geloof ik. Voor ons nieuwe huisje schat ik het op ongeveer 150 euro in de maand maar ik kwam ook een keer 270 tegen voor 80m^2![]()
Kijk voor de grap eens op Niki.nlquote:Op zaterdag 25 november 2006 11:18 schreef Isegrim het volgende:
Da's minder, maar ik zal sowieso niet in nieuwbouw terechtkomen denk ik.
Begint in R'dam bij 100k en dat is ongeveer mijn bovengrens...quote:Op zaterdag 25 november 2006 11:20 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Kijk voor de grap eens op Niki.nl![]()
O.a. nadeel van geen nieuwbouw hebben.quote:Op zaterdag 25 november 2006 11:20 schreef Isegrim het volgende:
Ik betaal trouwens 100 euro aan warmte en electriciteit per maand in mijn eentje. Da's dus nog zonder het water.
Wanneer is jequote:Op zaterdag 25 november 2006 11:21 schreef Isegrim het volgende:
Begint in R'dam bij 100k en dat is ongeveer mijn bovengrens...
Het is ook die stadsverwarming hoor. Mijn verbruik is echt te hoog voor 1 persoon terwijl ik juist heel weinig gebruik.quote:Op zaterdag 25 november 2006 11:21 schreef livEliveD het volgende:
[..]
O.a. nadeel van geen nieuwbouw hebben.
Hij zit niet op school.quote:Op zaterdag 25 november 2006 11:22 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Wanneer is jeeik klaar met school?
Hij deed toch psychologie?quote:Op zaterdag 25 november 2006 11:23 schreef Isegrim het volgende:
Hij zit niet op school.
Mmmm. Ik ben niet degene die moet beginnen over het niet afmaken van opleidingenquote:
Succesquote:
en de linker ookquote:Op zaterdag 25 november 2006 10:36 schreef Isegrim het volgende:
Kan iemand even het rechterhaakje in de TT verbeteren?
Zie vorige topic laatste postquote:
ah ;')quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:54 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Zie vorige topic laatste post![]()
Die opmerking is echt zó vorige maandquote:Op zaterdag 25 november 2006 09:44 schreef livEliveD het volgende:
Laat jij nou maar lekker je fiets meenemen![]()
quote:Ik moet trouwens misschien toch werken op de 4de.
Zou mooi zijn als het je toch nog luktquote:Klootzakken. Als dat zo is dan is er denk ik wel te regelen dat ik heen en weer kan voor de lunch![]()
Ik heb er eentje bij de blokker vandaan gehaald. Maar dat was een actie geloof ik.quote:Op zaterdag 25 november 2006 10:41 schreef Isegrim het volgende:
Weet iemand hier bij wat voor winkel je een kledingrek zou kunnen kopen? Zo'n ding op wieltjes? Ik weet dat IKEA ze heeft, maar die zit niet hier in de buurt...
Ja voor de rest valt er gewoon veul te weinig op je aan te merkenquote:Op zaterdag 25 november 2006 13:02 schreef Geartsjuh het volgende:
Die opmerking is echt zó vorige maand.
Komt allemaal wel goedquote:
Zou mooi zijn als het je toch nog lukt. En anders verzetten we het gewoon hoor.
quote:Op zaterdag 25 november 2006 13:05 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ja voor de rest valt er gewoon veul te weinig op je aan te merken![]()
Is goedquote:Komt allemaal wel goedIk ga er maandag direct achteraan
![]()
Grrrrrr.quote:
Hm, daar misschien nog even kijken. Heb zostraks bij de Leenbakker gekeken, maar die hadden er geen.quote:Op zaterdag 25 november 2006 13:04 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Ik heb er eentje bij de blokker vandaan gehaald. Maar dat was een actie geloof ik.
Rage alertquote:Op zaterdag 25 november 2006 15:18 schreef Isegrim het volgende:
Je hebt mijn haakje gefixed.Het was me een doorn in het oog.
Ik heb net bij de Wah Nam Hong een literfles van die Cream Soda gekocht. Best lekker spul. Het is idd vanille wat er in zit:
http://en.wikipedia.org/wiki/Cream_soda
Ik heb het in Nederlandse supers nog nooit gezien. Zou denken dat het hier idd wel zou aanslaan.quote:
Ik zal er zeker niet in spugen.quote:Op zaterdag 25 november 2006 15:23 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik heb het in Nederlandse supers nog nooit gezien. Zou denken dat het hier idd wel zou aanslaan.
?:quote:Op zaterdag 25 november 2006 15:25 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dan hoef ik het ook niet meer, als jij erin hebt gespuugd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |