je kunt z'n posts ook gewoon negeren en focussen op leuke postsquote:Op maandag 27 november 2006 09:29 schreef Causa het volgende:
Ik ga weer. Ik heb geen behoefte om posts als van Den_Dead_Kennedys en dergelijke te kunnen tegenkomen. Zeker niet na wéér zo'n bericht als ik vanmorgen uit kazachstan mee kwam.
Omdat het een schatje is natuurlijk.quote:Op maandag 27 november 2006 12:30 schreef Aslama het volgende:
[..]
[..]
![]()
Zeg Alicey, ik ben benieuwd naar de redenen waarom je keer op keer je liefde voor Doffy in het openbaar moet vertonen ..
OK dan vindt Aslama Liesje ook een schatjequote:Op maandag 27 november 2006 12:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Omdat het een schatje is natuurlijk.
quote:Op maandag 27 november 2006 12:59 schreef Aslama het volgende:
[..]
OK dan vindt Aslama Liesje ook een schatje. En dat kan ook geheim blijven toch ?
iedereen heeft geheimen en ik weet van nietsquote:
In dit forum is er toch geen "waarheid"quote:Op maandag 27 november 2006 13:05 schreef Alicey het volgende:
[..]Je hebt het nu al op een forum gepost
Allemaal onthullingen in dit topicquote:Op maandag 27 november 2006 13:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
iedereen heeft geheimen en ik weet van niets
naja, behalve dan dat ik jou lief vindt natuurlijk![]()
maar das ons geheimpjuh![]()
Mjah was een beetje de verkeerde.quote:Op maandag 27 november 2006 13:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
whehe..gauw ff je smiley editten?
Goed ingedektquote:Op maandag 27 november 2006 13:07 schreef Aslama het volgende:
[..]
In dit forum is er toch geen "waarheid".
Los van dat wat ik zeg waar kan zijn![]()
quote:Op maandag 27 november 2006 13:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
Allemaal onthullingen in dit topic
Dus zullen we afspreken dat dit geheim blijft?quote:
quote:Op maandag 27 november 2006 13:27 schreef Aslama het volgende:
[..]
Dus zullen we afspreken dat dit geheim blijft?![]()
*Aslama moet weg en doet groetjes aan alle bewoners van LFC en special aan Doffy*
Ruilen?quote:Op maandag 27 november 2006 13:39 schreef Reya het volgende:
Hier is weer van alles misgegaan, as usual![]()
Trio'tje dan maar?quote:Op maandag 27 november 2006 12:59 schreef Aslama het volgende:
[..]
OK dan vindt Aslama Liesje ook een schatje. En dat kan ook geheim blijven toch ?
quote:Op maandag 27 november 2006 14:33 schreef Doffy het volgende:
[..]
Trio'tje dan maar?![]()
Ook in het geheim natuurlijk
Tolerantie en respect enzoquote:Op maandag 27 november 2006 14:46 schreef Gia het volgende:
Waarom iemand aanvallen op zijn of haar geloof of ongeloof?
Er zijn op de hele wereld verschillende jaartellingen, bij de een duurt een jaar langer dan bij een ander. Welke is de juiste? Wie kan dat claimen en waarom?
Mensen die het bestaan van Jezus niet erkennen, net zo min als het feit dat hij een paar dagen na zijn dood al weer zichtbaar was voor zijn volgelingen, leven wel volgens de Christelijke jaartelling. Terwijl er hele groepen moslims en Chinezen in Nederland een heel andere jaartelling hebben maar ook leven volgens die van de Christenen. Waarom? Uit gemakzucht?
Als je dan zo fel tegen religies bent, accepteer dan ook niet onze jaartelling, maar verzin als atheïsten je eigen jaartelling. Vier dan ook geen kerstmis, maar ga gewoon werken. Vier dan ook geen nieuwjaar, de kroegen puilen dan uit en echt niet van alleen Christenen.
Jep. 4e rangs met cjp. Het duurt op zich ook erg lang: 4 uur ongeveer met 2 pauzes van een kwartier ongeveer. Normaal duurt 'ie 4 uur en 30 minuten maar we waren al om 8 uur klaar ipv half 9.quote:Op maandag 27 november 2006 07:58 schreef miss_sly het volgende:
Trin, was het Oresteia die je gezien hebt gisteren? 10 euro is niet echt veel, maar toch jammer als het dan toch tegenvalt.
* Alicey verheugt zich er nu al op.quote:Op maandag 27 november 2006 14:33 schreef Doffy het volgende:
[..]
Trio'tje dan maar?![]()
Ook in het geheim natuurlijk
Meer onder het mom dat er hier ook genoeg mis gaat / niet gaat zoals gepland.quote:Op maandag 27 november 2006 15:45 schreef Reya het volgende:
[..]
Je houdt ervan als er dingen misgaan?![]()
Is er geen raam ernaast vrij?quote:Op maandag 27 november 2006 16:17 schreef Isegrim het volgende:
Verdomme.Die functie die ik vrijdag kreeg aangeboden is al vervuld.
Als je me genoeg pest zal ik ervoor zorgen dat je heul hard moet gaan lopenquote:Op maandag 27 november 2006 15:17 schreef -Trinity- het volgende:
Ik moet echt weer gaan hardlopen zo.
Wat ? En de rest dan?quote:
Goed even serieus. Ik bedoel we moeten met zijn allen elkaar schattig vinden tochquote:Ook in het geheim natuurlijk
quote:Op maandag 27 november 2006 16:17 schreef Isegrim het volgende:
Verdomme.Die functie die ik vrijdag kreeg aangeboden is al vervuld.
Ach ja, zo gaan dingen nou eenmaalquote:Op maandag 27 november 2006 16:02 schreef Alicey het volgende:
[..]
Meer onder het mom dat er hier ook genoeg mis gaat / niet gaat zoals gepland.
quote:Op maandag 27 november 2006 16:51 schreef Isegrim het volgende:
Die hoge pief van Essent is langsgeweest en in plaats van dat ik 800 euro moet dokken, krijg ik nu 50 euro terug.
quote:
Jawel, maar ik ben zo ongeduldig!!! Ik wil naar mijn lief.quote:Als ik zie hoe snel je al een leuke functie op het oog had die beschikbaar leek dan komt het echt wel goed op korte duur![]()
Echt wel, dit had ik niet eens verwacht, dacht dat het een zwaar bevochten victorie zou worden.quote:Op maandag 27 november 2006 16:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
Goed dus dat je hoge pief hebt ingeschakeld.
Haha lullig had je je helemaal bewapend en voorbereid, en zegt Essent gewoon "Eh... Okquote:Op maandag 27 november 2006 16:55 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Echt wel, dit had ik niet eens verwacht, dacht dat het een zwaar bevochten victorie zou worden.
Ja, ik was met stomheid geslagen.quote:Op maandag 27 november 2006 16:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
Haha lullig had je je helemaal bewapend en voorbereid, en zegt Essent gewoon "Eh... Ok"
Jij zo van "eh... maar gaan we dan niet moeilijk doen? Ah toe, kom op nou!"quote:Op maandag 27 november 2006 16:57 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, ik was met stomheid geslagen.Moest mijn vreugde verbergen.
Nou, ik ben allang blij hoor. Ik ben niet zo goed in harde spelletjes spelen. Ik geef veel te gauw toe.quote:Op maandag 27 november 2006 16:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Jij zo van "eh... maar gaan we dan niet moeilijk doen? Ah toe, kom op nou!"
Ik houd ook niet zo van harde spelletjes, hoewel ik er op zakelijk gebied (bijv. een essent) veel minder moeite mee heb dan op persoonlijk gebied.quote:Op maandag 27 november 2006 17:01 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nou, ik ben allang blij hoor. Ik ben niet zo goed in harde spelletjes spelen. Ik geef veel te gauw toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |