Ik weet het niet, voor een open WFL-meet is het wellicht wat kort dag.quote:Op zondag 26 november 2006 18:34 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
wie wilde je nog meer meenemen ?
nu ben je depri, dus mag je meequote:Op zondag 26 november 2006 18:40 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
dus dan moet ik thuis blijven
Het was toch ook min of meer een LFC-meetquote:Op zondag 26 november 2006 18:29 schreef Reya het volgende:
[..]
Je maakt het daarmee natuurlijk wel een erg besloten meet, want dan komen er sowieso alleen maar LFC-ers.
bummerquote:Op zondag 26 november 2006 18:56 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
maar nu ben ik weer vrolijk
quote:Op zondag 26 november 2006 18:48 schreef miss_sly het volgende:
ik vind het veel belangrijker of Trin het wel tof vindt als er veel mensen komen.
Ik opteer om een goede meet in januari te doen als nieuwjaars doop. Verder een kleine meet in december mits te regelen. Optreden van Trin zie ik eik niet echt als meet. Meer iets waar ik toch wel naartoe was gegaan.quote:Op zondag 26 november 2006 19:04 schreef Reya het volgende:
Nou ja, ik zie wel.
Succesquote:
We kunnen het ook doorschuiven naar januari, en dat er een (mini-)meet wordt gehouden voor mensen die naar het optreden van Trin willen. December is sowieso altijd een wat lastige maand voor meetsquote:Op zondag 26 november 2006 19:16 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik opteer om een goede meet in januari te doen als nieuwjaars doop. Verder een kleine meet in december mits te regelen. Optreden van Trin zie ik eik niet echt als meet. Meer iets waar ik toch wel naartoe was gegaan.
Gaan wij ook sowieso heen! Als er een meet omheen te bouwen valt, vind ik het prima, maar zo niet, ook goedquote:Op zondag 26 november 2006 19:16 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik opteer om een goede meet in januari te doen als nieuwjaars doop. Verder een kleine meet in december mits te regelen. Optreden van Trin zie ik eik niet echt als meet. Meer iets waar ik toch wel naartoe was gegaan.
Doei qu! Sterkte met weer een weekquote:
Mits trin dat wil hehquote:Op zondag 26 november 2006 19:19 schreef Reya het volgende:
We kunnen het ook doorschuiven naar januari, en dat er een (mini-)meet wordt gehouden voor mensen die naar het optreden van Trin willen. December is sowieso altijd een wat lastige maand voor meets![]()
Een WFL-meet in januari lijkt me ook een goed ideequote:Op zondag 26 november 2006 19:43 schreef Alicey het volgende:
Een echte WFL meet lijkt me weer een goed idee. Er zijn aardig wat nieuwe gezichten bijgekomen in WFL, misschien dat die zich ook op een meet presenteren.
ik ga alleen voor WFL-LFC-meets, de rest van wfl heb ik eigenlijk niks meequote:Op zondag 26 november 2006 21:11 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Een WFL-meet in januari lijkt me ook een goed idee. Een mini-meet voor LFC in december blijft een optie, maar dat is dus wat afhankelijk van ieders omstandigheden en natuurlijk van wat Trinity graag wil.
Je hebt helemaal gelijk Trinquote:Op zondag 26 november 2006 21:54 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Logisch hoor Trinquote:Op zondag 26 november 2006 21:54 schreef -Trinity- het volgende:
Ik hoor mijn naam!
Nouja het is maar 15 minuutjes plaatjes aan elkaar mixen waarschijnlijk, en ik weet nog steeds geen precieze tijden over hoe laat ik moet draaien enzo. Cursus ging volgende keer niet top, ik had maar tijd om 1 plaat in te mixen in de anderhalf uur, en de mix was ook niet echt geweldig. Daarnaast sta ik nog steeds als een harkje achter de draaitafels, en ik weet niet of ik loskom als er mensen in de zaal staan.
Als ik op Innercity zou staan zou ik het geweldig vinden, maar dit ligt anders. Het is in Hoofddorp, niet voor iedereen even makkelijk bereikbaar en ik krijg dan het idee dat ik de meet moet 'dragen' en ik denk niet dat ik daar de puf voor heb na een dag werken en een liveset. Het liefst ga ik dan, als mijn draaitijd erg kort is, nog even wat drinken met wat naaste vrienden ipv een meet...
Ik hoop dat jullie het begrijpen maar ik heb niet genoeg vertrouwen in de locatie, tijd en mijn draaikunsten om te zeggen 'komt allen!'. Daarnaast heb ik er nog steeds geen zekerheid over.
Erg moe van dagje Amsterdam + toneelvoorstelling, dus slapen.
Och, jullie zijn wel welkom hoorquote:Op zondag 26 november 2006 23:49 schreef miss_sly het volgende:
Logisch hoor Trin
Wij zouden graag komen, maar als je dat liever niet wil, mag je dat ook zeggen
Hoe was de voorstelling? Dat was toch de Griekse tragedie? Aanrader of toch maar niet?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |