quote:Op zondag 26 november 2006 12:47 schreef Isegrim het volgende:
Mijn telefoonrekening wordt trouwens een stuk lager als ik straks bij mijnwoon.
We bellen vrijwel elke dag, soms meerdere keren per dag.
quote:Op zondag 26 november 2006 12:59 schreef Alicey het volgende:
* Alicey gaat maar eens vaker bij de islamiet langs voor groenten en fruit.
Yup, en ook allemaal van die onbekende groenten. Ik zat eraan te denken om een CUL-topic te openen om daar onze vage groenten en andere onbekende etenswaren te posten, zodat PietVerdriet en misschien ook anderen ons kunnen vertellen wat het is en wat we ermee kunnen doen.quote:
Vandaar dat-ie is flauw gevallen.quote:Op zondag 26 november 2006 13:26 schreef Isegrim het volgende:
De groenten zijn door een imam van hun plantje gerukt onder het uitroepen "Allahu Akhbar!".
In de Sultan (Dat restaurant to Zuidplein) hebben ze een vegetarisch gerecht dat de flauwgevallen imam heet.quote:
Ik heb een abbo van 4,50 en ik hou meestal meer dan een uur over aan belminutenquote:Op zondag 26 november 2006 12:51 schreef -Trinity- het volgende:
Ik heb een abbo van 22,50 en hou altijd de helft of meer over.
oepsquote:Op zondag 26 november 2006 14:05 schreef qu63 het volgende:
Weer een update op mijn weblog op 26-11-2006 om 14:06 met als onderwerp "Boom!"
Dat lijkt me nou wel watquote:Op zondag 26 november 2006 13:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
In de Sultan (Dat restaurant to Zuidplein) hebben ze een vegetarisch gerecht dat de flauwgevallen imam heet.
Ah.quote:Op zondag 26 november 2006 13:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
In de Sultan (Dat restaurant to Zuidplein) hebben ze een vegetarisch gerecht dat de flauwgevallen imam heet.
Ja zou kunnen maar dan missen we ons favo WFL-stel: schaap en sylquote:Op zondag 26 november 2006 15:45 schreef Reya het volgende:
Afaik zou die negen december worden gehouden.
Heu.quote:Op zondag 26 november 2006 15:49 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Ja zou kunnen maar dan missen we ons favo WFL-stel: schaap en syl
Isquote:
Goede vraag. Feestcommissie!!quote:Zeg, wat doen we nu met de grote geweldige WFL winterdipmeet?
Gearts en jij?quote:Op zondag 26 november 2006 15:59 schreef Alicey het volgende:
Goede vraag. Feestcommissie!!
Hopen dat je snel ove rkunt./.quote:Op zondag 26 november 2006 16:06 schreef Isegrim het volgende:
Wat is dat toch heerlijk, een dagje brakken, vozen en rondhangen.Jammer dat ik straks weer naar Leeuwarden moet.
Dat zou nog wel eens héél snel kunnen gebeuren als ik idd die functie bij ING neem.quote:
Dat wou ik wel proberen ja.quote:Op zondag 26 november 2006 16:16 schreef Memento-Mori het volgende:
Gaat banjer nou wel mee naar je nieuwe huis (zodra je die hebt) ise?
Jahoor. We hadden er al een datum voor staan, maar als je Banjertje eerder hier wilt laten komen is dat ook geen probleem.quote:Op zondag 26 november 2006 16:14 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat zou nog wel eens héél snel kunnen gebeuren als ik idd die functie bij ING neem.Kan Banjertje naar jou toe op korte termijn?
Het lijkt me wel echt supercool om in de Delftse Poort te werken.
Nou ik had de 9e en de 16e wel tijd, alleen de 16e geeft Trinity een show waarbij volgens mij de helft van WFL komt kijkenquote:Op zondag 26 november 2006 16:02 schreef Alicey het volgende:
Maargoed hoor. Gearts, wat zijn jouw plannen?
23e vind ik wel okquote:Op zondag 26 november 2006 16:38 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Nou ik had de 9e en de 16e wel tijd, alleen de 16e geeft Trinity een show waarbij volgens mij de helft van WFL komt kijken. De 9e hebben volgens mij alleen syl en schaap aangegeven dat ze niet kunnen. 23 december is ook nog een optie maar ik weet niet hoeveel mensen beschikbaar zijn twee dagen voor kerst?
We kunnen natuurlijk ook met z'n allen naar Trin gaan, maar ik weet niet of ze dat wel leuk vindt..
Ik vond btw Ise's idee om naar de tentoonstelling in de beurs van berlage te gaan eigenlijk wel leuk. Het is wel wetenschappelijk verantwoord enzo.
De 9e vind ik wel ok. De 16e weet ik niet of ik dan kan. De 23e weet ik ook niet of dat handig is..quote:Op zondag 26 november 2006 16:38 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Nou ik had de 9e en de 16e wel tijd, alleen de 16e geeft Trinity een show waarbij volgens mij de helft van WFL komt kijken. De 9e hebben volgens mij alleen syl en schaap aangegeven dat ze niet kunnen. 23 december is ook nog een optie maar ik weet niet hoeveel mensen beschikbaar zijn twee dagen voor kerst?
We kunnen natuurlijk ook met z'n allen naar Trin gaan, maar ik weet niet of ze dat wel leuk vindt..
Ik vond btw Ise's idee om naar de tentoonstelling in de beurs van berlage te gaan eigenlijk wel leuk. Het is wel wetenschappelijk verantwoord enzo.
Daarom, dat lijkt me echt supervet.quote:Op zondag 26 november 2006 16:23 schreef Alicey het volgende:
[..]
Jahoor. We hadden er al een datum voor staan, maar als je Banjertje eerder hier wilt laten komen is dat ook geen probleem.
Delftse Poort schijnt heel mooi uitzicht te bieden.
Kan ook nog nat.quote:Op zondag 26 november 2006 17:20 schreef Isegrim het volgende:
Een verwelkom-Isegrim-in-Rotterdam-meet.![]()
![]()
De 16e in de middag naar de tentoonstelling, hapje eten en wie wil (iig schaap en ik) gaan daarna naar Trin. Dat wil ik niet missen!! Natuurlijk alleen in zoverre Trin het leuk vindtquote:Op zondag 26 november 2006 16:38 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 november 2006 15:49 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Ja zou kunnen maar dan missen we ons favo WFL-stel: schaap en syl
Je maakt het daarmee natuurlijk wel een erg besloten meet, want dan komen er sowieso alleen maar LFC-ers.quote:Op zondag 26 november 2006 16:38 schreef Geartsjuh het volgende:
wie wilde je nog meer meenemen ?quote:Op zondag 26 november 2006 18:29 schreef Reya het volgende:
[..]
Je maakt het daarmee natuurlijk wel een erg besloten meet, want dan komen er sowieso alleen maar LFC-ers.
het was toch ook een LFC-Depri-meetquote:Op zondag 26 november 2006 18:29 schreef Reya het volgende:
[..]
Je maakt het daarmee natuurlijk wel een erg besloten meet, want dan komen er sowieso alleen maar LFC-ers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |