Om die tape te krijgen om hen onschuld te bewijzen zodat ze niet meer op de vlucht hoevenquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:24 schreef SoLiDRyDeR het volgende:
Oja...waarom willen Michael en Linc toch blijven? Voor die tape? (Dus die sleutel die Sara heeft)![]()
Kijk eens onderaan in de OPquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:23 schreef Slarioux het volgende:
De wiki werkt prima als je er <pre> tags omheen zet, wat ik voor je heb gedaan nu.
tuurlijk: http://www.youtube.com/watch?v=jNWdQO3k8OEquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:45 schreef 2Drix het volgende:
Is er al een preview van Killing Box?
C-note is kansloos, van mij mag hij terug naar Fox River..quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:40 schreef Rossdale het volgende:
Oude topic vol spammen...![]()
Ik vind het trouwens wel jammer dat ze c-note de serie niet uitschreven. Zou mooi zijn als niet iedereen dood gaat maar ten minste 1 persoon al een happy end had gekregen.
Fox.com/amexquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:54 schreef SoLiDRyDeR het volgende:
Heeft iemand die Amex promo al kunnen vinden?![]()
Zeg dat wel!!Hij heeft 'em goed genaaidquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:52 schreef Aiden het volgende:
Ik heb nog niemand gehoord over hoe geweldig T-bag deze ep was. Hij kwam dan wel niet in beeld maar hij luizde belick er wel mooi in!
Volgens mij komt Bellick niet in Fox River terecht maar helemaal zeker durf ik het niet te zeggenquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:03 schreef Suerte het volgende:
[..]
Zeg dat wel!!Hij heeft 'em goed genaaid![]()
T-Bag
![]()
Komt Bellick nou in Fox River terecht?
Zou wel gezellig zijn, lekker weer met zijn ouwe matenquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:05 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
Volgens mij komt Bellick niet in Fox River terecht maar helemaal zeker durf ik het niet te zeggen![]()
quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:03 schreef Suerte het volgende:
[..]
Zeg dat wel!!Hij heeft 'em goed genaaid![]()
T-Bag
![]()
Komt Bellick nou in Fox River terecht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, misschien spoiler!I ♥ PB
Seizoen 1 was behoorlijk goed, vooral het eerste gedeelte. Seizoen 2 is standaard middelmatig vermaak, ik stem dus voor seizoen 1quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:23 schreef Razor21 het volgende:
Meteen een poll er tegen aan :
Welke Seizoen was spannender?
» Seizoen 1
» Seizoen 2
» Geen verschil
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
Wat een serie![]()
quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:12 schreef miss-scofield het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, misschien spoiler!![]()
Bellick
![]()
![]()
![]()
ik lees altijd de spoilers
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
maar de break was al wel verkort. als de break komt, gaan we in januari al verderquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:25 schreef Haunter het volgende:
edit: in de preview wordt dus gezegd dat het de laatste aflevering is voor de break, ik kan dus concluderen dat de geruchten dat het volledig achter elkaar uitgezonden wordt niet waar zijn?
Nog veel te lang! hehequote:Op dinsdag 21 november 2006 21:30 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
maar de break was al wel verkort. als de break komt, gaan we in januari al verder
Lost dus? Ik wil ook een keer beginnen om mijn achterstand met Lost + 24 in te halen, oftewel ik moet nog alles zien.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:33 schreef __Saviour__ het volgende:
mwah, die paar weekjes houdt ik wel vol. een andere serie die ik ook volg is juist weer begonnen, dus ik zit goed![]()
Zoals het er nu naar uitziet 22 Januari 2007 weer (verkort van Maart 2007).. maar zoals ik al eerder zei: er is ook een gerucht dat de serie volledig achterelkaar uitgezonden wordt... afwachten dusquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:53 schreef Fendy het volgende:
Wanneer kwamen de nieuwe afleveringen na de break dan ook weer? In het nieuwe jaar pas toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alsof hij dat gaat overleven... die is dus ook dood![]()
29 januari komt het terug...22 januari is het begin van dag 6 van vierentwintig...1 week daarna 24 + pbquote:Op dinsdag 21 november 2006 22:13 schreef Haunter het volgende:
[..]
Zoals het er nu naar uitziet 22 Januari 2007 weer (verkort van Maart 2007).. maar zoals ik al eerder zei: er is ook een gerucht dat de serie volledig achterelkaar uitgezonden wordt... afwachten dus
wat mist erquote:Op dinsdag 21 november 2006 22:55 schreef Canisfire het volgende:
Sarah met die strijkbout!
Kellerman die nu de lul is .
Rip pa burrows
C-note en zijn vrouw![]()
Mahone![]()
En T-baggeniaal hoe hij die dikke er in luist
![]()
En ja er mist iets aan mijn post maar ik zou het wel niet meer doen![]()
niet naar vragen!quote:
quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:24 schreef ukga het volgende:comment ter voorkoming van opmerking in spoilertags:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En terechtquote:Op dinsdag 21 november 2006 23:09 schreef kalinho het volgende:
[..]
niet naar vragen!Krijgen we dalijk weer 5 pagina's tweener-aanbidders
![]()
Je zag toch dat Mic en Lincoln uit de auto stapten, en toen mahone zagen aankomen. Mahone had hun waarschijnlijk dan ook wel gezien. want lincoln zei nog iest van(toen Mic wou stoppen om sarah te belle); ja mahone zit nog steeds achter ons aanquote:Op dinsdag 21 november 2006 23:08 schreef kalinho het volgende:
Verder heeft Mahone natuurlijk ontiegelijk mazzel dattie precies tegen Michael en Lincoln aanrijd.
Want hij kan niet weten wie er in het vliegtuig zitten. Dus ik denk dat hij puur toevallig tegen Michael's auto is aangereden.
Dus 22 januari een recap aflevering, en vanaf 29 januari aflevering 14 t/m 22quote:THE BREAK IS OVER WHEN PRISON BREAK RETURNS FOR MORE NONSTOP ACTION BEGINNING MONDAY, JANUARY 22, ON FOX
Series Returns with One-Hour Special Recapping Season Two
Following its action-packed Fall Finale on Monday, Nov. 27 (8:00-9:00 PM ET/PT), PRISON BREAK returns with all-original episodes for the rest of the season, beginning Monday, Jan. 22 (8:00-9:00 PM ET/PT) with a special one-hour recap of Season Twos first 13 episodes. The final episodes of the season will air without repeats beginning Monday, Jan. 29 (8:00-9:00 PM ET/PT) on FOX.
Ze hield wel erg lang haar adem in ja. Alleen al die badkuip laten leeglopen duurt al eventjes, en ze zat er al een tijdje inquote:Op dinsdag 21 november 2006 23:08 schreef kalinho het volgende:
Ik snapte niet zo waarom Sarah ten eerste zo lang onder water kon blijven, en ten tweede dat ze niet omhoog kon? Dat zag je nergens, je zag alleen haar handen op haar rug gebonden.
ohja verdomd, toen ze stopten om te kijken wat voor geluid het was wat ze hoorden. Wat een f16 bleek te zijnquote:Op dinsdag 21 november 2006 23:23 schreef ukga het volgende:
[..]
Je zag toch dat Mic en Lincoln uit de auto stapten, en toen mahone zagen aankomen. Mahone had hun waarschijnlijk dan ook wel gezien. want lincoln zei nog iest van(toen Mic wou stoppen om sarah te belle); ja mahone zit nog steeds achter ons aan
quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:49 schreef __Saviour__ het volgende:
Misschien heeft sucre de f16 gekaapt en schiet ie mahone ermee dood.
In Prison Break kan niks aan het toeval worden overgelaten, of toch wel?quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:49 schreef __Saviour__ het volgende:
Nja goed je zal toch vast wel een vliegbasis in New Mexico hebben? en als je dan weet dat 50%(2 van de 8 zijn al doodquote:Op dinsdag 21 november 2006 23:52 schreef planethugo het volgende:
die f16 was erg snel ter plekke maar dan zou ie dus eigenlijk binnen een paar seconden of minuten bij sucre moeten zijn, maarnee het wordt zelfs donker
verder wel leuke aflevering
Dat Creditcard bonnetje heeft Geary waarschijnlijk in zijn zak gehad. Hij deed een paar boodschappen in the aflevering dat T-Bag gepakt werd in het leegstaande huis van Mrs Hollander, weet je nog.. ?quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:09 schreef __Saviour__ het volgende:
maar geary had dus een cc-bonnetje van bellick, in z'n handen gestopt door t-bag. maar hoe kwam geary daar aan? had hij naast het geld ook bellicks portemonnee gejat dan zeker?
12quote:Op woensdag 22 november 2006 02:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoeveel uitzendingen zijn er al geweest in de VS?
Ben nu bij 8 van jaar 2
Hier heb je een punt ja. Ik vroeg me ook al af wat Sara onder water hieldquote:Op dinsdag 21 november 2006 23:08 schreef kalinho het volgende:
Ik snapte niet zo waarom Sarah ten eerste zo lang onder water kon blijven, en ten tweede dat ze niet omhoog kon? Dat zag je nergens, je zag alleen haar handen op haar rug gebonden.
Sowieso, dat bad was 2 meter lang en met de stop aan de andere kant had ze er compleet in moeten liggen om die stop eruit te halen. En hoe klim je, zeiknat en vastgebonden tot en met, uit een diep bad om vervolgens jezelf los te krijgen? In 5 seconden?quote:Op woensdag 22 november 2006 02:39 schreef SoLiDRyDeR het volgende:
[..]
Hier heb je een punt ja. Ik vroeg me ook al af wat Sara onder water hield![]()
Volgens mij was ze vastgebonden aan die stoel, haar handen waren vastgebonden en kon ze zichzelf dus niet omhoog krijgen....![]()
Die poll gaat bijna gelijk opquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:23 schreef Razor21 het volgende:
Meteen een poll er tegen aan :
Welke Seizoen was spannender?
» Seizoen 1
» Seizoen 2
» Geen verschil
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
Wat een serie![]()
Bij jou dus ook, dacht dat het aan me xbox ofzo lagquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:16 schreef Merkie het volgende:
En waarom stotteren de HR-rips deze week zo, bij Heroes ook al.
Goede kwaliteit geen haperingen.quote:Op woensdag 22 november 2006 08:40 schreef dapluiz het volgende:
[..]
Bij jou dus ook, dacht dat het aan me xbox ofzo lag
Misschien hadden ze een slechte week, de rippers
`quote:Op woensdag 22 november 2006 09:08 schreef Razor21 het volgende:
Trouwens benieuwd hoelang RTL5 SE2 blijft uitzenden geloof dat ze er nu ongeveer 5 a 6 achterlopen op ons?
Zullen ze ook doorgaan tot 13 of nemen die ook een break?
Juist, hij kwam deze aflevering helaas weer niet voorbij ..hij moet er nou toch al bijna zijn!quote:Op woensdag 22 november 2006 00:18 schreef 2Drix het volgende:
Zou tof zijn als ze nog wat van Haywire en z'n bootje laten zien voor de break![]()
Dan ben ik benieuwd bij welke episode...ze stoppen natuurlijk met een cliffhanger...quote:Op woensdag 22 november 2006 09:43 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
`
Ze zullen eerder stoppen, nooit gelijk komen tot ep13.
Volgens mij... Ze hebben iemand.. en die pakken ze! Bellick zegt dat T-bag het gedaan heeft, dat is een stuk ongeloofwaardiger dan hij die al een bedreigende voicemail heeft ingesproken. En hij heeft al hoofdwonden door Geary..quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:08 schreef kalinho het volgende:
Wak ook gek vond trouwens: de arrestatie van Bellick. Ze kennen toch in het politiebureau checken wanneer hij de booschap insprak en er dan achterkomen dat hij die boodschap heeft ingesproken in het ziekenhuis. En op het moment dat hij het ziekenhuis uitloopt, komt Geary binnen.
As iemand een alibi heeft wordt iemand echt niet onnodig vastgehouden hoorquote:Op woensdag 22 november 2006 10:34 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Volgens mij... Ze hebben iemand.. en die pakken ze! Bellick zegt dat T-bag het gedaan heeft, dat is een stuk ongeloofwaardiger dan hij die al een bedreigende voicemail heeft ingesproken. En hij heeft al hoofdwonden door Geary..
Ze pakken gewoon wie ze pakken kunnen en zoeken niet verder... Gebeurt 'in real life' ook vaak genoeg..
dat vroeg ik me eerst ook af, maar als je zo ver voorover hangt in een badkuip, kun je er echt niet zonder handen uit komen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:08 schreef kalinho het volgende:
Hij heeft in totaal 3 verschillende (waarvan 2 gelogen) verhalen verteld aan de vrouwelijke agent. Dat in combinatie met het bonnetje, het gevecht (/hoofdwond) en het ingesproken bericht was de aanleiding van de aanhouding I guess; totaal begrijpelijk.quote:Op woensdag 22 november 2006 11:16 schreef Merkie het volgende:
[..]
As iemand een alibi heeft wordt iemand echt niet onnodig vastgehouden hoor. En het feit dat Bellick er met geen woord over rept wijst er wel op dat ze bewust een plothole creëren
.
Je kunt ook gewoon op rechtermuis knop en dan play druken, nog sneller dan YouTube!quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:01 schreef Aiden het volgende:
[..]
Fox.com/amex
Naam:
Fat Joe
Kaart nummer:
1-800-528-4800
Is altijd sneller dat Youtube![]()
Ja maar zullen Scofield en Burrows hem wel serieus nemen? Naar alles wat hij heeft gedaan? Dan zou hij het in 't geheim moeten doen, zodat niemand er wat van merkt, de Company tegen zitten en daardoor hulp geven aan Scofield en Burrows.quote:Op woensdag 22 november 2006 13:03 schreef magnifor het volgende:
Met Kellerman kan het twee kanten opgaan:
Of hij probeert zich zelf te bewijzen en gaat verder met de Manhunt om het zo maar even te zeggen
Of hij keert zich tegen de Company en gaat Scofield en Burrows helpen. We zullen zien.
Dat laatste zal wel niet, hij heeft de moeder van LJ vermoord en zal echt niet snel van zijde wisselen...quote:Op woensdag 22 november 2006 13:03 schreef magnifor het volgende:
Met Kellerman kan het twee kanten opgaan:
Of hij probeert zich zelf te bewijzen en gaat verder met de Manhunt om het zo maar even te zeggen
Of hij keert zich tegen de Company en gaat Scofield en Burrows helpen. We zullen zien.
dat lijkt mij inderdaad ook heel erg sterk. Laat Kim hem maar snel afknallenquote:Op woensdag 22 november 2006 13:45 schreef Fendy het volgende:
[..]
Dat laatste zal wel niet, hij heeft de moeder van LJ vermoord en zal echt niet snel van zijde wisselen...
Hell noquote:Op woensdag 22 november 2006 13:09 schreef Mikani het volgende:
T-Bag met zijn actie, goed man. Die Bellick zit echt genaaid! Hehe ook wel grappig van die rechercheusse, of hij en Geary on BrokeBack waren
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your ego's writing checks your body can't cash
Oeh, das helemaal snelquote:Op woensdag 22 november 2006 12:13 schreef Stienn het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon op rechtermuis knop en dan play druken, nog sneller dan YouTube!![]()
Goed nieuws.quote:Op woensdag 22 november 2006 15:23 schreef jorienvdherik het volgende:
Seizoen 3
De producer van prison break (Paul Scheuring) maakte bekend dat seizoen 2 zijn laatste seizoen zou worden. Nu heeft hij toch bekend gemaakt met seizoen 3 te beginnen. In seizoen 3 word er 1 van de overlevenden uit seizoen 2 gelicht waar het verhaal dieper op in gaat. Binnenkort word er gestart met de opnamen van seizoen 3 in de Verenigde staten.
Wat dan?quote:Op woensdag 22 november 2006 15:32 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Mjah, iedergeval weet ik wat er volgende keer gebeurd,![]()
komt die dan hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Duidelijk genoeg he...
Dat zou betekenen dat de serie nog heel wat seizoenen door zou gaan.quote:Regarding the future of the series, executive producer Paul Scheuring says, "With success comes questions about season three, so now we’re framing the first two seasons as chapter one of the ‘trilogy’."
quote:Op woensdag 22 november 2006 15:33 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
komt die dan heDat wist ik al. Dat soort dingen zijn niet erg. De leukste dingen blijven geheim.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Duidelijk genoeg he...![]()
vind het toch al een grote spoilerquote:Op woensdag 22 november 2006 15:36 schreef magnifor het volgende:
[..]
Dat wist ik al. Dat soort dingen zijn niet erg. De leukste dingen blijven geheim.
quote:Op woensdag 22 november 2006 15:45 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
vind het toch al een grote spoiler
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bron? Want ik geloof er niets van. Seizoen twee is half opgenomen waarschijnlijk nu en opnames van een (mogelijk) derde seizoen zullen waarschijnlijk niet beginnen voor mei/juni.quote:Op woensdag 22 november 2006 15:23 schreef jorienvdherik het volgende:
Seizoen 3
De producer van prison break (Paul Scheuring) maakte bekend dat seizoen 2 zijn laatste seizoen zou worden. Nu heeft hij toch bekend gemaakt met seizoen 3 te beginnen. In seizoen 3 word er 1 van de overlevenden uit seizoen 2 gelicht waar het verhaal dieper op in gaat. Binnenkort word er gestart met de opnamen van seizoen 3 in de Verenigde staten.
TJa, wikipedia, dus die spoiler van mij kan ook bewerkt/verzonnen zijnquote:Op woensdag 22 november 2006 16:34 schreef Miguel het volgende:
[..]
Bron? Want ik geloof er niets van. Seizoen twee is half opgenomen waarschijnlijk nu en opnames van een (mogelijk) derde seizoen zullen waarschijnlijk niet beginnen voor mei/juni.
Heb promo gezien, klopt wel metquote:Op woensdag 22 november 2006 17:25 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Die spoiliers zijn bullshit!
Wel een vette promo btw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op de ruit doet minder pijn afaikquote:Op woensdag 22 november 2006 18:24 schreef ukga het volgende:
Die actie van sarah sloeg ook nergens op; ze vliegt lekker door die ruit van de auto heen. IPVdat ze gewoon op de motorkap springt. Het was maar 1 verdieping hoog
quote:Mike en Linc terug naar fox river ? Nah Mahone zei eerder al dat hij iedereen zou vermoorden die ervan weet... tenzij de politie plots toekomt maar dan zou ik dit wel een domper vinden voor de serie.
Die spoilers zijn geen bullshit.quote:Op woensdag 22 november 2006 17:25 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Die spoiliers zijn bullshit!
Wel een vette promo btw
Was het geen F18?quote:Op woensdag 22 november 2006 19:02 schreef Slarioux het volgende:
Ik vond het geen F16, maar dat zal het wel geweest zijn. Zag er meer uit als een oude MiG.
tuurlijk, maar alsnog.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:59 schreef P4nic het volgende:
Voor degene die zich afvragen hoe die f16 daar zo snel kwam: sommige modellen kunnen wel tot 2000 km/h vliegen en in de lucht kun je heeeeeeeeeeeeeel wat afstand afleggen aan die snelheid.
spoiler gehoordquote:Op woensdag 22 november 2006 19:24 schreef Razor21 het volgende:
[[url=http://xs209.xs.to/xs209/06473/Fallfinal.png.xs.jpg]afbeelding][/url]
![]()
euhm nee, dan was die later wel gepakt, want die vroegere maat van me had hem toch genaaid vlak voor zn dood, iets op geschrevenquote:Op woensdag 22 november 2006 19:30 schreef ukga het volgende:
Die Bellick is wel FUCKING dom geweest btw. Als hij bij het zien van het lijk nou had gezecht; nee, heb deze man nog nooit gezien. Had ie geen problemen gehad met de politie daar, én kon ie nog jacht maken op T-bag en zn 5 miljoen.
Ten eerste ben ik geen lul en ten 2e hoef ik dit niet spoilers te plaatsen..aangezien dit een foto is van de laatste scene van EP12...quote:
Alleen het jammerlijke is dat ruiten breken en er scherven ontstaan, waaraan je je kunt snijden. Overigens ook stom dat die vader niet achteruit loopt, terwijl hij zijn pistool op Mahone gericht houdt. In plaats van als de eerste de beste amateur met zijn rug naar de tegenstander wegrennen. Klinkt misschien een beetje kinderachtig maar ik kan me aan dit soort kleine dingetjes ergeren. Net als dat Scofield en Linc die Mahone allang in de lift dood hadden kunnen schieten.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:34 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Op de ruit doet minder pijn afaik
Vliegtuig kwam van Dallas, Texas, ligt naast NM, en met die snelheid zijn ze er op een kleine 10min.quote:Op woensdag 22 november 2006 19:19 schreef ukga het volgende:
[..]
tuurlijk, maar alsnog.
mahone; ja ik wil een vliegtuig ergens midden in NM die eenvliegtuig ondersche......VROEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEM(straaljager geluid)
en die vliegt ook precies 5 meter over mic en Lincoln hun auto langs
Ruit veert mee, klap komt veel minder hard aan dan.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:24 schreef ukga het volgende:
Die actie van sarah sloeg ook nergens op; ze vliegt lekker door die ruit van de auto heen. IPVdat ze gewoon op de motorkap springt. Het was maar 1 verdieping hoog
Eens, die van daarvoor daarvoor was nog erger...Scoveld die Alex een belletje geeftquote:Op woensdag 22 november 2006 20:47 schreef Jivis het volgende:
Wel een aardige aflevering, maar vond de vorige beter.
gast, het was de 1ste etage. das gemiddeld 3 meter hoog.quote:Op woensdag 22 november 2006 20:50 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ruit veert mee, klap komt veel minder hard aan dan.
Klopt, maar ik leg alleen maar uit waarom de ruit een betere optie is dan de motorkap.quote:Op woensdag 22 november 2006 21:02 schreef ukga het volgende:
[..]
gast, het was de 1ste etage. das gemiddeld 3 meter hoog.
Lten we zeggen dat de motorkap op 1 meter hoogte van de grond is, hoef je maar 2 meter te springen( ze kan zich ook hangend laten vallen, dan staat ze zowat op die auto. maarja, Pb wou ff laten zien hoe sarah zich zelf aan elkaar naait geloof ik
Nope, hij had een enkel staartvlak, en daarnaast haakse vleugels. (Ze stonden niet naar achteren, de juiste term kan ik me zo niet herinneren.) Dus wat het ook is, het geen vliegtuig in actieve dienst bij het Amerikaanse leger. (Misschien wel in het PB-universum natuurlijk.quote:
de spoilers gaven al antwoorden op je vragenquote:Op woensdag 22 november 2006 22:08 schreef biggetje het volgende:
wat een spannende aflevering! ik vond het wel grappig dat die vader eerst alles fout deed bij michael en als zijn vader doodgaat opeens alles goed is...maar ja, zit ook wel logica in![]()
jammer dat er geen t-bag scene in zat, hoewel zijn actie natuurlijk wel geniaal isik hoop volgende week weer wel! jammer dat c-note's vrouw opgepakt is;dan was er eindelijk een 'family reunion' geweest die wel goed afgelopen was. ik ben benieuwd wat er nu met kellerman gebeuren gaat! gave actie toen sara hem verbrandde met de strijkijzer
sucre in het vliegtuig op weg naar panama, maar ik hoop niet dat hij neergehaald wordt! het mag wel even stoppen met het aantal mensen dat afgemaakt wordt...die pa nu ook al. oooooooow en de cliffhanger! ik ben echt benieuwd hoe de heren zich hier nu weer uit gaan redden (als dat gebeurt)
kom maar op 2x13!![]()
komt uit 13quote:Op woensdag 22 november 2006 19:41 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ten eerste ben ik geen lul en ten 2e hoef ik dit niet spoilers te plaatsen..aangezien dit een foto is van de laatste scene van EP12...![]()
Dus ik weet niet wat je loopt te zeiken?![]()
Ja maar dat willen ze juist niet, iemand vermoorden, dan zijn ze net zo slecht als al die anderen.quote:Op woensdag 22 november 2006 19:45 schreef wimpie-bosboom het volgende:
Net als dat Scofield en Linc die Mahone allang in de lift dood hadden kunnen schieten.
Als Bellick in Fox River zou komen lijkt me dat erg raar, die wordt bij de 1e keer op de binnenplaats al finaal in elkaar gejast! Is toch niet geloofwaardig, een gevangenisbewaarder die in zijn oude werkplek gevangen wordt genomen terwijl er genoeg gevangenissen zijnquote:Op donderdag 23 november 2006 00:32 schreef Canisfire het volgende:
Wat zou ik het persoonlijk lame vinden als Micheal en Lincon nu weer terug zouden gaan naar fox river zeg. En dan met Bellick samen ontsnappen zeker
maar dan is ie nog niet voor het donker bij sucre die net vertrokken isquote:Op woensdag 22 november 2006 18:59 schreef P4nic het volgende:
Voor degene die zich afvragen hoe die f16 daar zo snel kwam: sommige modellen kunnen wel tot 2000 km/h vliegen en in de lucht kun je heeeeeeeeeeeeeel wat afstand afleggen aan die snelheid.
Rumours.quote:Op donderdag 23 november 2006 00:37 schreef __Saviour__ het volgende:
is dat gezegd dan, dat bellick naar fox river gaat?
eerst zal hij toch naar een huis van bewaring gaan in afwachting van de rechtszaak.
Bellick moet terug komen.quote:Op donderdag 23 november 2006 00:35 schreef __Saviour__ het volgende:
Bellick komt nog wel vrij. Veel bewijs zal naar t-bag leiden.
ja, hij's tof. en hij heeft echt zo'n gare rotkop, dat ziet er er gaaf uit somsquote:
Sommigen doen hier wel heel para over spoilers? Ook al is het uit ep 13 wat dan nog? Er is werkelijk helemaal geen verschil te zien tussen de laatste scenes van ep 12 en deze scene die evt uit ep13 komt. Doe niet zo para joh.quote:
Precies een aantal van die punten die weer echt te wazig of te toevallig zijn. Bij die moord zijn de bestelde hoertjes ook maar even "vergeten" die gewoon T-Bag die hotelkamer hebben zien binnenlopen. Het tijdstip van het telefoontje van Bellick lag misschien nog wel na de moord, of tegelijk.quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:08 schreef kalinho het volgende:
Verder heeft Mahone natuurlijk ontiegelijk mazzel dattie precies tegen Michael en Lincoln aanrijd.
Want hij kan niet weten wie er in het vliegtuig zitten. Dus ik denk dat hij puur toevallig tegen Michael's auto is aangereden.
Wak ook gek vond trouwens: de arrestatie van Bellick. Ze kennen toch in het politiebureau checken wanneer hij de booschap insprak en er dan achterkomen dat hij die boodschap heeft ingesproken in het ziekenhuis. En op het moment dat hij het ziekenhuis uitloopt, komt Geary binnen.
lijkt of die daar al is neergeschotenquote:Op donderdag 23 november 2006 01:10 schreef magnifor het volgende:
[..]
Sommigen doen hier wel heel para over spoilers? Ook al is het uit ep 13 wat dan nog? Er is werkelijk helemaal geen verschil te zien tussen de laatste scenes van ep 12 en deze scene die evt uit ep13 komt. Doe niet zo para joh.
Snap niet hoe je dat kan denken hoor.quote:Op donderdag 23 november 2006 07:21 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
lijkt of die daar al is neergeschoten
1 zeer klein probleempje daarmee, hoe schiet je iemand dood met een water pistooltje die scofield had?quote:Op woensdag 22 november 2006 19:45 schreef wimpie-bosboom het volgende:
[..]
Net als dat Scofield en Linc die Mahone allang in de lift dood hadden kunnen schieten.
Kijk nog maar een keer EP 12 dan zie je gewoon dat Lincoln zo de auto uit strompelt...is gewoon een screenshot van de laatste scene.quote:Op donderdag 23 november 2006 07:21 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
lijkt of die daar al is neergeschoten
Of wat dacht je wat één van die hoertjes zijn. "A cleveland what?".quote:Op donderdag 23 november 2006 01:16 schreef Un4 het volgende:
[..]
Precies een aantal van die punten die weer echt te wazig of te toevallig zijn. Bij die moord zijn de bestelde hoertjes ook maar even "vergeten" die gewoon T-Bag die hotelkamer hebben zien binnenlopen. Het tijdstip van het telefoontje van Bellick lag misschien nog wel na de moord, of tegelijk.
Als Bellick echt hiervoor opdraait en in Fox River (of all places) terecht komt dan hebben ze er helemaal een potje van gemaakt imo.
Ook te genaaid dat we niks over Sucre weten in dat vliegtuig terwijl het ondertussen al donker was bij Scofield. Ben trouwens benieuwd wie ze nu weer uit de hoge hoed toveren als redding voor Linc en Scofield, die pa zal het wel niet zijn in ieder geval.![]()
Dat brokeback stukje was wel erg lachen, die kop van Bellick.![]()
Wat dacht je van:quote:Op donderdag 23 november 2006 08:02 schreef RainofDeath het volgende:
[..]
1 zeer klein probleempje daarmee, hoe schiet je iemand dood met een water pistooltje die scofield had?
Hoezo?quote:Op donderdag 23 november 2006 11:51 schreef Viking84 het volgende:
Als ik dit zo zie, komt er geen season 3 van PB. Correct me if I'm wrong.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilerfix.
Kan niet wachten. Toch wel raar hoe dat allemaal kan uitlekken.![]()
quote:Op donderdag 23 november 2006 11:58 schreef magnifor het volgende:
Mensen, kogel is door de kerk:Wie zegt dat het waar is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilerfix.
Kan niet wachten. Toch wel raar hoe dat allemaal kan uitlekken.
Ik geloof die site. Tot nu toe lijkt alles wat daar staat te kloppen.quote:
Nou, ze stoppen met vluchten, komen weer in de bak. Of krijgen we nu weer een hh van seizoen 1? Op een gegeven moment is de koek op en ik heb het gevoel dat het einde nabij is.quote:
Euh, ja wat wast dat eigenlijk?quote:Op donderdag 23 november 2006 09:02 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Of wat dacht je wat één van die hoertjes zijn. "A cleveland what?".
Toen lag ik echt in een deuk
quote:Op donderdag 23 november 2006 12:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou, ze stoppen met vluchten, komen weer in de bak. Of krijgen we nu weer een hh van seizoen 1? Op een gegeven moment is de koek op en ik heb het gevoel dat het einde nabij is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eigenlijk hoef ik dat nog eens in de spoilers zetten, want dat zal zo'n zo niet gebeuren. Valt in herhaling en dat komt de serie niet ten goede imo...
Ik vind het niveau ten opzichte van het begin van het seizoen juist weer stijgenquote:Op donderdag 23 november 2006 12:50 schreef Rnnz het volgende:
Hoop niet dat ze er nog een derde seizoen achterplakken. Het is elke keer weer leuk, maar het niveau daalt wel heel erg. Mag toch hopen dat ze bijv. Bellick niet in de gevangenis pleuren.
SPOILER: Last EpisodeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwa concept is seizoen 1 beter, maar kwa verhaal en ontwikkelingen is seizoen 2 toch echt beter imo.quote:Op donderdag 23 november 2006 12:50 schreef Rnnz het volgende:
Hoop niet dat ze er nog een derde seizoen achterplakken. Het is elke keer weer leuk, maar het niveau daalt wel heel erg. Mag toch hopen dat ze bijv. Bellick niet in de gevangenis pleuren.
Hou eens op........ Moeilijk he!!!!!quote:Op donderdag 23 november 2006 14:09 schreef Canisfire het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=FD9eeHC5qUY
![]()
quote:Op donderdag 23 november 2006 13:47 schreef Aiden het volgende:Vind je erg dat ik niet verder lees dan het 3e woord : KillingSPOILER: Last EpisodeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
He he he...touchéquote:Op donderdag 23 november 2006 15:08 schreef Razor21 het volgende:
Snap niet dat iedereen zo afgeeft op de verhaallijn dat het goedkoop / onmogelijk is enz.
Het gaat er toch om dat je plezier hebt met deze serie...het is en blijft tv daar kan alles.
Deze serie is wel een stuk realistischer dan the a-team![]()
T-bagquote:Op donderdag 23 november 2006 16:04 schreef juniorL het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=PJzbpC22gQs&mode=related&search=
Da's het vierde woord en dat is pas de titel hoor haha.quote:Op donderdag 23 november 2006 14:45 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Vind je erg dat ik niet verder lees dan het 3e woord : Killing![]()
quote:Op donderdag 23 november 2006 16:04 schreef juniorL het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=PJzbpC22gQs&mode=related&search=
Nou vooruit, omdat jij het bentquote:Op donderdag 23 november 2006 14:45 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Vind je erg dat ik niet verder lees dan het 3e woord : Killing![]()
Hahaha!quote:Op donderdag 23 november 2006 16:03 schreef -Franktastic- het volgende:
Seizoen 3 Prison Break:
The New A-team !!
Scofield as Hannibal
Burrows as Face
C-Note as BA
Haywire as Murdock
Sara as Amy
Mahone as Col. Decker
Linc en Michael die Pa Burrows zijn missie over nemen om the company neer te halen?quote:Op donderdag 23 november 2006 14:07 schreef __Saviour__ het volgende:
Wat valt er in S3 nog te doen dan? Als ze de datastick hebben, hebben ze het bewijs in handen dat ze willen hebben. En om het vluchten nou nog een seizoen uit te rekken zie ik ook niet zitten.
zonder te kijken, weet ik al ongeveer wie/wat het isquote:Op donderdag 23 november 2006 14:09 schreef Canisfire het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=FD9eeHC5qUY
![]()
Die zal denk ik wel allang ten onder zijn gegaan met zijn goedkope reddingsvestje.quote:Op woensdag 22 november 2006 00:18 schreef 2Drix het volgende:
Zou tof zijn als ze nog wat van Haywire en z'n bootje laten zien voor de break![]()
Dat zou slim zijn...ze terug naar een gevangenis brengen waar ze eerder uit waren ontsnaptquote:Op woensdag 22 november 2006 18:59 schreef P4nic het volgende:
Mike en Linc terug naar fox river ? Nah Mahone zei eerder al dat hij iedereen zou vermoorden die ervan weet... tenzij de politie plots toekomt maar dan zou ik dit wel een domper vinden voor de serie.
quote:Op donderdag 23 november 2006 19:18 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
zonder te kijken, weet ik al ongeveer wie/wat het is![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 november 2006 21:44 schreef Smart-Einstein het volgende:
Damn.. net episode 12 weer gekeken.. zelfs de 2e keer was ie nog leuk
Kijk eens even terug in dit topicquote:Op donderdag 23 november 2006 22:51 schreef TheFrankey het volgende:
is er eigenlijk al een trailer van de volgende EP?
Erg gaaf jaquote:Op vrijdag 24 november 2006 15:48 schreef Mrsgod het volgende:
[..]
Tof he! Haha ik vond dat stuk geweldig.
Eensch.quote:Op donderdag 23 november 2006 17:09 schreef Jasza het volgende:
Verdamme Sucre naar de klote
Bellick haha
Mahone en Kellerman mogen dood
Linc en Michael nakken die vent toch wel
In het PB-universum kan alles.quote:Op zaterdag 25 november 2006 11:28 schreef J0sT het volgende:
T-Bag moet onderHAND al dood zijn.. Want als je hand eraf is is ook je slagader doormidden. En dan leef je niet lang hoor!
je kan beter maar niet meer kijken als je op zo een kleine dingen letquote:Op zaterdag 25 november 2006 11:28 schreef J0sT het volgende:
T-Bag moet onderHAND al dood zijn.. Want als je hand eraf is is ook je slagader doormidden. En dan leef je niet lang hoor!
dusquote:Op zaterdag 25 november 2006 11:28 schreef J0sT het volgende:
quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:18 schreef Stienn het volgende:
Zag bellick net in Seizoen 1 van 24 mee spelen..!
oowja nou weet ik het weer in dat caféquote:Op zaterdag 25 november 2006 13:38 schreef Stienn het volgende:
Klein rolletje, hij wordt wel vermoord. Het ging om de missie die in dit seizoen 2 jaar geleden was afgelopen. Alleen Jack, Palmer en Ellis ofzo wisten hier van. Bellick speelt Elles dacht ik.
Klopt!quote:Op zaterdag 25 november 2006 14:20 schreef sjeppert het volgende:
haywire speelt ook in 24 seizoen 1
inmiddels ook dood geschoten
als dat er weer 22 afleveringen bij wordt, wordt het een aardig grote seriequote:De producer van prison break (Paul Scheuring) maakte bekend dat seizoen 2 zijn laatste seizoen zou worden. Nu heeft hij toch bekend gemaakt met seizoen 3 te beginnen. In seizoen 3 word er 1 van de overlevenden uit seizoen 2 gelicht waar het verhaal dieper op in gaat. Binnenkort word er gestart met de opnamen van seizoen 3 in de Verenigde staten.
Dan kijk je niet.quote:Op zondag 26 november 2006 15:39 schreef biggetje het volgende:
ik zou het persoonlijk zwaar teleurstellend vinden als er een seizoen 3 zou komen.
.. ja tuurlijk, ik ben PB fanquote:Op zondag 26 november 2006 16:42 schreef magnifor het volgende:
[..]
Maar ik weet zeker dat jij als een van de eersten die nieuwe afleverigen gaat downloaden.
Waarom?quote:Op zondag 26 november 2006 15:39 schreef biggetje het volgende:
ik zou het persoonlijk zwaar teleurstellend vinden als er een seizoen 3 zou komen.
Vind danquote:Op zondag 26 november 2006 15:39 schreef biggetje het volgende:
Dat is zeker waar. Zou inderdaad zonde zijn als het op die manier stopt.quote:Op zondag 26 november 2006 17:21 schreef nietzman het volgende:
Omdat Prison Break een verhaal met een kop en een staart zou moeten zijn. Anders krijg je net zoiets clueless als Lost waarbij de schrijvers bij God niet meer weten waar ze eigenlijk mee bezig zijn.
Ik zit er niet weer eens op te wachten om een serie op te geven omdat 'ie niet boeiend meer is, zonder dat 't verhaal goed af is gemaakt.
vertel mij watquote:Op zondag 26 november 2006 17:38 schreef biggetje het volgende:
trouwens, ik ben een zij en die vijandigheid meteen verbaast me ook.
dat is geen excuus, maar goed, als je het zo wilt rechtvaardigen: be my guest. laten we het wel leuk houden hier.quote:Op zondag 26 november 2006 17:49 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
vertel mij wat...dat komt omdat je A zegt zonder B te zeggen
![]()
jaquote:Op zondag 26 november 2006 18:51 schreef biggetje het volgende:
[..]
laten we het wel leuk houden hier.
Lopen twee mannen over straat, zegt de een tegen de ander: 'mag ik in het midden lopen?'quote:
eins!221!!lollerc@pter en2o!!31@1!zwei4!!2!!!quote:Op zondag 26 november 2006 20:04 schreef biggetje het volgende:
[..]
Lopen twee mannen over straat, zegt de een tegen de ander: 'mag ik in het midden lopen?'
![]()
Ey, niks naars over Lost hèquote:Op zondag 26 november 2006 17:21 schreef nietzman het volgende:
Omdat Prison Break een verhaal met een kop en een staart zou moeten zijn. Anders krijg je net zoiets clueless als Lost waarbij de schrijvers bij God niet meer weten waar ze eigenlijk mee bezig zijn.
quote:Op maandag 27 november 2006 12:40 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Dit vond ik op wikipedia:werd ook op pagina 5 van deze topic gezegd(door ene ukga)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sorry! Heb ik niet gezien, ik zal het weghalenquote:Op maandag 27 november 2006 12:57 schreef ukga het volgende:
[..]
werd ook op pagina 5 van deze topic gezegd(door ene ukga)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom vandaag doen wat je ook morgen kan uitstellen..?
Geweldig serie was datquote:
Ja ik de volgende week in de gids kijken maar kon niets vindenquote:Op maandag 27 november 2006 19:25 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Toen digger zijn muts liet vallen en je John Doe zo zag kijken van:![]()
![]()
Erg jammer inderdaadquote:Op maandag 27 november 2006 19:31 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja ik de volgende week in de gids kijken maar kon niets vinden
T-bag zien we in ep 13.quote:Op maandag 27 november 2006 20:13 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Laatste tijd zoveel spoilers gelezen, dat ik maar besloten heb via deze weg te gaan kijken. Net aflevering 12 gezien. Ben erg benieuwd naar de fall finale.Hopenlijk komt T-Bag nog langs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.o oooh!
,, Michael? "........ Why?
- I''m getting you out of here!
,, It's impossible.
Not if you designed the place, it isn't!
quote:Op dinsdag 28 november 2006 00:24 schreef Scofield het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.o oooh!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.,, Michael? "........ Why?
- I''m getting you out of here!
,, It's impossible.
Not if you designed the place, it isn't!
quote:Op maandag 27 november 2006 17:24 schreef jorienvdherik het volgende:
na vandaag gaan ze 29e jan verder ?
Wat een eindequote:Op dinsdag 28 november 2006 02:50 schreef Suerte het volgende:
[..]
![]()
22 januari![]()
Wat een gave aflevering!!!Die cliffhanger![]()
T-Bag![]()
Bellick![]()
Linc en Michael![]()
Sarah![]()
Dat zag je ook niet een aantal episodes van tevoren aankomen gelukkig.quote:Op dinsdag 28 november 2006 06:44 schreef tonks het volgende:
OMG!! you just found your inside man go!
die trailer klopte dus niet
Neequote:Op dinsdag 28 november 2006 07:58 schreef miss-scofield het volgende:
Ik heb 'm aanstaan... Ik ben zo benieuwd!!
Is het einde een hele erge cliffhanger?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |