Heb promo gezien, klopt wel metquote:Op woensdag 22 november 2006 17:25 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Die spoiliers zijn bullshit!
Wel een vette promo btw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op de ruit doet minder pijn afaikquote:Op woensdag 22 november 2006 18:24 schreef ukga het volgende:
Die actie van sarah sloeg ook nergens op; ze vliegt lekker door die ruit van de auto heen. IPVdat ze gewoon op de motorkap springt. Het was maar 1 verdieping hoog
quote:Mike en Linc terug naar fox river ? Nah Mahone zei eerder al dat hij iedereen zou vermoorden die ervan weet... tenzij de politie plots toekomt maar dan zou ik dit wel een domper vinden voor de serie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die spoilers zijn geen bullshit.quote:Op woensdag 22 november 2006 17:25 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Die spoiliers zijn bullshit!
Wel een vette promo btw
Was het geen F18?quote:Op woensdag 22 november 2006 19:02 schreef Slarioux het volgende:
Ik vond het geen F16, maar dat zal het wel geweest zijn. Zag er meer uit als een oude MiG.
tuurlijk, maar alsnog.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:59 schreef P4nic het volgende:
Voor degene die zich afvragen hoe die f16 daar zo snel kwam: sommige modellen kunnen wel tot 2000 km/h vliegen en in de lucht kun je heeeeeeeeeeeeeel wat afstand afleggen aan die snelheid.
spoiler gehoordquote:Op woensdag 22 november 2006 19:24 schreef Razor21 het volgende:
[[url=http://xs209.xs.to/xs209/06473/Fallfinal.png.xs.jpg]afbeelding][/url]
![]()
euhm nee, dan was die later wel gepakt, want die vroegere maat van me had hem toch genaaid vlak voor zn dood, iets op geschrevenquote:Op woensdag 22 november 2006 19:30 schreef ukga het volgende:
Die Bellick is wel FUCKING dom geweest btw. Als hij bij het zien van het lijk nou had gezecht; nee, heb deze man nog nooit gezien. Had ie geen problemen gehad met de politie daar, én kon ie nog jacht maken op T-bag en zn 5 miljoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |