Geweldig serie was datquote:
Ja ik de volgende week in de gids kijken maar kon niets vindenquote:Op maandag 27 november 2006 19:25 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Toen digger zijn muts liet vallen en je John Doe zo zag kijken van:![]()
![]()
Erg jammer inderdaadquote:Op maandag 27 november 2006 19:31 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja ik de volgende week in de gids kijken maar kon niets vinden
T-bag zien we in ep 13.quote:Op maandag 27 november 2006 20:13 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Laatste tijd zoveel spoilers gelezen, dat ik maar besloten heb via deze weg te gaan kijken. Net aflevering 12 gezien. Ben erg benieuwd naar de fall finale.Hopenlijk komt T-Bag nog langs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.o oooh!
,, Michael? "........ Why?
- I''m getting you out of here!
,, It's impossible.
Not if you designed the place, it isn't!
quote:Op dinsdag 28 november 2006 00:24 schreef Scofield het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.o oooh!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.,, Michael? "........ Why?
- I''m getting you out of here!
,, It's impossible.
Not if you designed the place, it isn't!
quote:Op maandag 27 november 2006 17:24 schreef jorienvdherik het volgende:
na vandaag gaan ze 29e jan verder ?
Wat een eindequote:Op dinsdag 28 november 2006 02:50 schreef Suerte het volgende:
[..]
![]()
22 januari![]()
Wat een gave aflevering!!!Die cliffhanger![]()
T-Bag![]()
Bellick![]()
Linc en Michael![]()
Sarah![]()
Dat zag je ook niet een aantal episodes van tevoren aankomen gelukkig.quote:Op dinsdag 28 november 2006 06:44 schreef tonks het volgende:
OMG!! you just found your inside man go!
die trailer klopte dus niet
Neequote:Op dinsdag 28 november 2006 07:58 schreef miss-scofield het volgende:
Ik heb 'm aanstaan... Ik ben zo benieuwd!!
Is het einde een hele erge cliffhanger?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |