Om die tape te krijgen om hen onschuld te bewijzen zodat ze niet meer op de vlucht hoevenquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:24 schreef SoLiDRyDeR het volgende:
Oja...waarom willen Michael en Linc toch blijven? Voor die tape? (Dus die sleutel die Sara heeft)![]()
Kijk eens onderaan in de OPquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:23 schreef Slarioux het volgende:
De wiki werkt prima als je er <pre> tags omheen zet, wat ik voor je heb gedaan nu.
tuurlijk: http://www.youtube.com/watch?v=jNWdQO3k8OEquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:45 schreef 2Drix het volgende:
Is er al een preview van Killing Box?
C-note is kansloos, van mij mag hij terug naar Fox River..quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:40 schreef Rossdale het volgende:
Oude topic vol spammen...![]()
Ik vind het trouwens wel jammer dat ze c-note de serie niet uitschreven. Zou mooi zijn als niet iedereen dood gaat maar ten minste 1 persoon al een happy end had gekregen.
Fox.com/amexquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:54 schreef SoLiDRyDeR het volgende:
Heeft iemand die Amex promo al kunnen vinden?![]()
Zeg dat wel!!Hij heeft 'em goed genaaidquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:52 schreef Aiden het volgende:
Ik heb nog niemand gehoord over hoe geweldig T-bag deze ep was. Hij kwam dan wel niet in beeld maar hij luizde belick er wel mooi in!
Volgens mij komt Bellick niet in Fox River terecht maar helemaal zeker durf ik het niet te zeggenquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:03 schreef Suerte het volgende:
[..]
Zeg dat wel!!Hij heeft 'em goed genaaid![]()
T-Bag
![]()
Komt Bellick nou in Fox River terecht?
Zou wel gezellig zijn, lekker weer met zijn ouwe matenquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:05 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
Volgens mij komt Bellick niet in Fox River terecht maar helemaal zeker durf ik het niet te zeggen![]()
quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:03 schreef Suerte het volgende:
[..]
Zeg dat wel!!Hij heeft 'em goed genaaid![]()
T-Bag
![]()
Komt Bellick nou in Fox River terecht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, misschien spoiler!I ♥ PB
Seizoen 1 was behoorlijk goed, vooral het eerste gedeelte. Seizoen 2 is standaard middelmatig vermaak, ik stem dus voor seizoen 1quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:23 schreef Razor21 het volgende:
Meteen een poll er tegen aan :
Welke Seizoen was spannender?
» Seizoen 1
» Seizoen 2
» Geen verschil
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
Wat een serie![]()
quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:12 schreef miss-scofield het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, misschien spoiler!![]()
Bellick
![]()
![]()
![]()
ik lees altijd de spoilers
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
maar de break was al wel verkort. als de break komt, gaan we in januari al verderquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:25 schreef Haunter het volgende:
edit: in de preview wordt dus gezegd dat het de laatste aflevering is voor de break, ik kan dus concluderen dat de geruchten dat het volledig achter elkaar uitgezonden wordt niet waar zijn?
Nog veel te lang! hehequote:Op dinsdag 21 november 2006 21:30 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
maar de break was al wel verkort. als de break komt, gaan we in januari al verder
Lost dus? Ik wil ook een keer beginnen om mijn achterstand met Lost + 24 in te halen, oftewel ik moet nog alles zien.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:33 schreef __Saviour__ het volgende:
mwah, die paar weekjes houdt ik wel vol. een andere serie die ik ook volg is juist weer begonnen, dus ik zit goed![]()
Zoals het er nu naar uitziet 22 Januari 2007 weer (verkort van Maart 2007).. maar zoals ik al eerder zei: er is ook een gerucht dat de serie volledig achterelkaar uitgezonden wordt... afwachten dusquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:53 schreef Fendy het volgende:
Wanneer kwamen de nieuwe afleveringen na de break dan ook weer? In het nieuwe jaar pas toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alsof hij dat gaat overleven... die is dus ook dood![]()
29 januari komt het terug...22 januari is het begin van dag 6 van vierentwintig...1 week daarna 24 + pbquote:Op dinsdag 21 november 2006 22:13 schreef Haunter het volgende:
[..]
Zoals het er nu naar uitziet 22 Januari 2007 weer (verkort van Maart 2007).. maar zoals ik al eerder zei: er is ook een gerucht dat de serie volledig achterelkaar uitgezonden wordt... afwachten dus
wat mist erquote:Op dinsdag 21 november 2006 22:55 schreef Canisfire het volgende:
Sarah met die strijkbout!
Kellerman die nu de lul is .
Rip pa burrows
C-note en zijn vrouw![]()
Mahone![]()
En T-baggeniaal hoe hij die dikke er in luist
![]()
En ja er mist iets aan mijn post maar ik zou het wel niet meer doen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |