quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:49 schreef __Saviour__ het volgende:
Misschien heeft sucre de f16 gekaapt en schiet ie mahone ermee dood.
Ja maar zullen Scofield en Burrows hem wel serieus nemen? Naar alles wat hij heeft gedaan? Dan zou hij het in 't geheim moeten doen, zodat niemand er wat van merkt, de Company tegen zitten en daardoor hulp geven aan Scofield en Burrows.quote:Op woensdag 22 november 2006 13:03 schreef magnifor het volgende:
Met Kellerman kan het twee kanten opgaan:
Of hij probeert zich zelf te bewijzen en gaat verder met de Manhunt om het zo maar even te zeggen
Of hij keert zich tegen de Company en gaat Scofield en Burrows helpen. We zullen zien.
Dat laatste zal wel niet, hij heeft de moeder van LJ vermoord en zal echt niet snel van zijde wisselen...quote:Op woensdag 22 november 2006 13:03 schreef magnifor het volgende:
Met Kellerman kan het twee kanten opgaan:
Of hij probeert zich zelf te bewijzen en gaat verder met de Manhunt om het zo maar even te zeggen
Of hij keert zich tegen de Company en gaat Scofield en Burrows helpen. We zullen zien.
dat lijkt mij inderdaad ook heel erg sterk. Laat Kim hem maar snel afknallenquote:Op woensdag 22 november 2006 13:45 schreef Fendy het volgende:
[..]
Dat laatste zal wel niet, hij heeft de moeder van LJ vermoord en zal echt niet snel van zijde wisselen...
Hell noquote:Op woensdag 22 november 2006 13:09 schreef Mikani het volgende:
T-Bag met zijn actie, goed man. Die Bellick zit echt genaaid! Hehe ook wel grappig van die rechercheusse, of hij en Geary on BrokeBack waren
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your ego's writing checks your body can't cash
Oeh, das helemaal snelquote:Op woensdag 22 november 2006 12:13 schreef Stienn het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon op rechtermuis knop en dan play druken, nog sneller dan YouTube!![]()
Goed nieuws.quote:Op woensdag 22 november 2006 15:23 schreef jorienvdherik het volgende:
Seizoen 3
De producer van prison break (Paul Scheuring) maakte bekend dat seizoen 2 zijn laatste seizoen zou worden. Nu heeft hij toch bekend gemaakt met seizoen 3 te beginnen. In seizoen 3 word er 1 van de overlevenden uit seizoen 2 gelicht waar het verhaal dieper op in gaat. Binnenkort word er gestart met de opnamen van seizoen 3 in de Verenigde staten.
Wat dan?quote:Op woensdag 22 november 2006 15:32 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Mjah, iedergeval weet ik wat er volgende keer gebeurd,![]()
komt die dan hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Duidelijk genoeg he...
Dat zou betekenen dat de serie nog heel wat seizoenen door zou gaan.quote:Regarding the future of the series, executive producer Paul Scheuring says, "With success comes questions about season three, so now we’re framing the first two seasons as chapter one of the ‘trilogy’."
quote:Op woensdag 22 november 2006 15:33 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
komt die dan heDat wist ik al. Dat soort dingen zijn niet erg. De leukste dingen blijven geheim.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Duidelijk genoeg he...![]()
vind het toch al een grote spoilerquote:Op woensdag 22 november 2006 15:36 schreef magnifor het volgende:
[..]
Dat wist ik al. Dat soort dingen zijn niet erg. De leukste dingen blijven geheim.
quote:Op woensdag 22 november 2006 15:45 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
vind het toch al een grote spoiler
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bron? Want ik geloof er niets van. Seizoen twee is half opgenomen waarschijnlijk nu en opnames van een (mogelijk) derde seizoen zullen waarschijnlijk niet beginnen voor mei/juni.quote:Op woensdag 22 november 2006 15:23 schreef jorienvdherik het volgende:
Seizoen 3
De producer van prison break (Paul Scheuring) maakte bekend dat seizoen 2 zijn laatste seizoen zou worden. Nu heeft hij toch bekend gemaakt met seizoen 3 te beginnen. In seizoen 3 word er 1 van de overlevenden uit seizoen 2 gelicht waar het verhaal dieper op in gaat. Binnenkort word er gestart met de opnamen van seizoen 3 in de Verenigde staten.
TJa, wikipedia, dus die spoiler van mij kan ook bewerkt/verzonnen zijnquote:Op woensdag 22 november 2006 16:34 schreef Miguel het volgende:
[..]
Bron? Want ik geloof er niets van. Seizoen twee is half opgenomen waarschijnlijk nu en opnames van een (mogelijk) derde seizoen zullen waarschijnlijk niet beginnen voor mei/juni.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |