Of wat dacht je wat één van die hoertjes zijn. "A cleveland what?".quote:Op donderdag 23 november 2006 01:16 schreef Un4 het volgende:
[..]
Precies een aantal van die punten die weer echt te wazig of te toevallig zijn. Bij die moord zijn de bestelde hoertjes ook maar even "vergeten" die gewoon T-Bag die hotelkamer hebben zien binnenlopen. Het tijdstip van het telefoontje van Bellick lag misschien nog wel na de moord, of tegelijk.
Als Bellick echt hiervoor opdraait en in Fox River (of all places) terecht komt dan hebben ze er helemaal een potje van gemaakt imo.
Ook te genaaid dat we niks over Sucre weten in dat vliegtuig terwijl het ondertussen al donker was bij Scofield. Ben trouwens benieuwd wie ze nu weer uit de hoge hoed toveren als redding voor Linc en Scofield, die pa zal het wel niet zijn in ieder geval.![]()
Dat brokeback stukje was wel erg lachen, die kop van Bellick.![]()
Wat dacht je van:quote:Op donderdag 23 november 2006 08:02 schreef RainofDeath het volgende:
[..]
1 zeer klein probleempje daarmee, hoe schiet je iemand dood met een water pistooltje die scofield had?
Hoezo?quote:Op donderdag 23 november 2006 11:51 schreef Viking84 het volgende:
Als ik dit zo zie, komt er geen season 3 van PB. Correct me if I'm wrong.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilerfix.
Kan niet wachten. Toch wel raar hoe dat allemaal kan uitlekken.![]()
quote:Op donderdag 23 november 2006 11:58 schreef magnifor het volgende:
Mensen, kogel is door de kerk:Wie zegt dat het waar is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilerfix.
Kan niet wachten. Toch wel raar hoe dat allemaal kan uitlekken.
Ik geloof die site. Tot nu toe lijkt alles wat daar staat te kloppen.quote:
Nou, ze stoppen met vluchten, komen weer in de bak. Of krijgen we nu weer een hh van seizoen 1? Op een gegeven moment is de koek op en ik heb het gevoel dat het einde nabij is.quote:
Euh, ja wat wast dat eigenlijk?quote:Op donderdag 23 november 2006 09:02 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Of wat dacht je wat één van die hoertjes zijn. "A cleveland what?".
Toen lag ik echt in een deuk
quote:Op donderdag 23 november 2006 12:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou, ze stoppen met vluchten, komen weer in de bak. Of krijgen we nu weer een hh van seizoen 1? Op een gegeven moment is de koek op en ik heb het gevoel dat het einde nabij is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eigenlijk hoef ik dat nog eens in de spoilers zetten, want dat zal zo'n zo niet gebeuren. Valt in herhaling en dat komt de serie niet ten goede imo...
Ik vind het niveau ten opzichte van het begin van het seizoen juist weer stijgenquote:Op donderdag 23 november 2006 12:50 schreef Rnnz het volgende:
Hoop niet dat ze er nog een derde seizoen achterplakken. Het is elke keer weer leuk, maar het niveau daalt wel heel erg. Mag toch hopen dat ze bijv. Bellick niet in de gevangenis pleuren.
SPOILER: Last EpisodeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwa concept is seizoen 1 beter, maar kwa verhaal en ontwikkelingen is seizoen 2 toch echt beter imo.quote:Op donderdag 23 november 2006 12:50 schreef Rnnz het volgende:
Hoop niet dat ze er nog een derde seizoen achterplakken. Het is elke keer weer leuk, maar het niveau daalt wel heel erg. Mag toch hopen dat ze bijv. Bellick niet in de gevangenis pleuren.
Hou eens op........ Moeilijk he!!!!!quote:Op donderdag 23 november 2006 14:09 schreef Canisfire het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=FD9eeHC5qUY
![]()
quote:Op donderdag 23 november 2006 13:47 schreef Aiden het volgende:Vind je erg dat ik niet verder lees dan het 3e woord : KillingSPOILER: Last EpisodeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |