Dan kijk je niet.quote:Op zondag 26 november 2006 15:39 schreef biggetje het volgende:
ik zou het persoonlijk zwaar teleurstellend vinden als er een seizoen 3 zou komen.
.. ja tuurlijk, ik ben PB fanquote:Op zondag 26 november 2006 16:42 schreef magnifor het volgende:
[..]
Maar ik weet zeker dat jij als een van de eersten die nieuwe afleverigen gaat downloaden.
Waarom?quote:Op zondag 26 november 2006 15:39 schreef biggetje het volgende:
ik zou het persoonlijk zwaar teleurstellend vinden als er een seizoen 3 zou komen.
Vind danquote:Op zondag 26 november 2006 15:39 schreef biggetje het volgende:
Dat is zeker waar. Zou inderdaad zonde zijn als het op die manier stopt.quote:Op zondag 26 november 2006 17:21 schreef nietzman het volgende:
Omdat Prison Break een verhaal met een kop en een staart zou moeten zijn. Anders krijg je net zoiets clueless als Lost waarbij de schrijvers bij God niet meer weten waar ze eigenlijk mee bezig zijn.
Ik zit er niet weer eens op te wachten om een serie op te geven omdat 'ie niet boeiend meer is, zonder dat 't verhaal goed af is gemaakt.
vertel mij watquote:Op zondag 26 november 2006 17:38 schreef biggetje het volgende:
trouwens, ik ben een zij en die vijandigheid meteen verbaast me ook.
dat is geen excuus, maar goed, als je het zo wilt rechtvaardigen: be my guest. laten we het wel leuk houden hier.quote:Op zondag 26 november 2006 17:49 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
vertel mij wat...dat komt omdat je A zegt zonder B te zeggen
![]()
jaquote:Op zondag 26 november 2006 18:51 schreef biggetje het volgende:
[..]
laten we het wel leuk houden hier.
Lopen twee mannen over straat, zegt de een tegen de ander: 'mag ik in het midden lopen?'quote:
eins!221!!lollerc@pter en2o!!31@1!zwei4!!2!!!quote:Op zondag 26 november 2006 20:04 schreef biggetje het volgende:
[..]
Lopen twee mannen over straat, zegt de een tegen de ander: 'mag ik in het midden lopen?'
![]()
Ey, niks naars over Lost hèquote:Op zondag 26 november 2006 17:21 schreef nietzman het volgende:
Omdat Prison Break een verhaal met een kop en een staart zou moeten zijn. Anders krijg je net zoiets clueless als Lost waarbij de schrijvers bij God niet meer weten waar ze eigenlijk mee bezig zijn.
quote:Op maandag 27 november 2006 12:40 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Dit vond ik op wikipedia:werd ook op pagina 5 van deze topic gezegd(door ene ukga)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sorry! Heb ik niet gezien, ik zal het weghalenquote:Op maandag 27 november 2006 12:57 schreef ukga het volgende:
[..]
werd ook op pagina 5 van deze topic gezegd(door ene ukga)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom vandaag doen wat je ook morgen kan uitstellen..?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |