Ja Ja, dan moet ie wel erg lange armen hebben gehad want er staat een gracht tussen het veld en de uitvak. Bullshit dus.quote:Die laten ze niet zien Milagro dit is Talpa. De angst in de ogen van een jongetje van 12 die met z'n pa op de tribune stond laten ze niet zien. Heel de Vitesse tribune was leeggestormd toen die massa er aan kwam.
Ik las op MSN dat een malloot als een gek om zich heen aan het slaan was bij de Vitesse suporters.
Hmm.. Had er ook 1 geopendquote:Op zondag 19 november 2006 19:36 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Ja Ja, dan moet ie wel erg lange armen hebben gehad want er staat een gracht tussen het veld en de uitvak. Bullshit dus.
De supporters konden maar tot aan de reclameborden lopen. Daar stonden ze ongeveer 2 minuten en ondertussen stuurde Vreven en Mols hun terug.quote:Op zondag 19 november 2006 19:37 schreef tong80 het volgende:
Die laten ze niet zien Milagro dit is Talpa. De angst in de ogen van een jongetje van 12 die met z'n pa op de tribune stond laten ze niet zien. Heel de Vitesse tribune was leeggestormd toen die massa er aan kwam.
Ik las op MSN dat een malloot als een gek om zich heen aan het slaan was bij de Vitesse suporters.
Zie mijn post hierboven Tong80... je moet niet alles geloven.quote:Op zondag 19 november 2006 19:37 schreef tong80 het volgende:
Die laten ze niet zien Milagro dit is Talpa. De angst in de ogen van een jongetje van 12 die met z'n pa op de tribune stond laten ze niet zien. Heel de Vitesse tribune was leeggestormd toen die massa er aan kwam.
Ok de verslaggever van Langs de lijn die er bovenop stond liegtquote:Op zondag 19 november 2006 19:40 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Zie mijn post hierboven Tong80... je moet niet alles geloven.
Er is geen enkele ADO supporter in het uitvak gekomen, simpelweg omdat ze daar niet konden komen. Was ook duidelijk op de TV beelden te zien.quote:Op zondag 19 november 2006 19:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok de verslaggever van Langs de lijn die er bovenop stond liegt
mwoah, natuurlijk liepen die andere supporters weg de tribune hogerop, maar uiteindelijk gingen ze dus blijkbaar NIET op die supporters af, maar bleven op het veld, het ging hen om het bestuur.quote:Op zondag 19 november 2006 19:37 schreef tong80 het volgende:
Jah.quote:Op zondag 19 november 2006 19:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok de verslaggever van Langs de lijn die er bovenop stond liegt
Stijn Vreven en Theo Janssenquote:Op zondag 19 november 2006 19:43 schreef milagro het volgende:
[..]
mwoah, natuurlijk liepen die andere supporters weg de tribune hogerop, maar uiteindelijk gingen ze dus blijkbaar NIET op die supporters af, maar bleven op het veld, het ging hen om het bestuur.
ook de commentaren van enkele spelers achteraf gaven nou niet echt blijk dat het hier ging om een nare bedreigende situatie, behalve dan in het begin toen ze dat hek 'door' kwamen, omdat je niet wist nog wat ze van plan waren.
dat er dan 1 gek gaat lopen flippen maakt het geen compleet slagveld.
Zeg ik... is dus gewoon onzin. De ado supporter had dan wel erg lange armen moeten hebben.quote:Op zondag 19 november 2006 19:43 schreef VoreG het volgende:
[..]
Er is geen enkele ADO supporter in het uitvak gekomen, simpelweg omdat ze daar niet konden komen. Was ook duidelijk op de TV beelden te zien.
De Vitesse fans hadden zich verzameld bovenin het vak en 20 meter aan de andere kant van een diepe gracht stonden ADO supporters.
Dat wordt nergens gezegd.. Er wordt gezegd dat er geen geweldadigheden zijn gepleegdquote:Op zondag 19 november 2006 19:47 schreef tong80 het volgende:
Ok we zijn het er over eens dat het normaal is dat er 200 debielen het veldf op liepen. dat de tegenpartij-suporters maar moesten weten dat ze geen gevaar liepen. Dat je als jong ventje in een stdion maar moet wennen aan suporters op et veld. Zand erover.
Wie zegt hier dat het normaal is?quote:Op zondag 19 november 2006 19:47 schreef tong80 het volgende:
Ok we zijn het er over eens dat het normaal is dat er 200 50 debielen het veldf op liepen. dat de tegenpartij-suporters maar moesten weten dat ze geen gevaar liepen. Dat je als jong ventje in een stdion maar moet wennen aan suporters op et veld. Zand erover.
Ik ben jarenlang met FC den Bosch meegereisd. Ook naar ADO.Werd een vriend van m,e in elkaar geslagen. Staat er in de krant geen noemenswardige incidenten.quote:Op zondag 19 november 2006 19:49 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat wordt nergens gezegd.. Er wordt gezegd dat er geen geweldadigheden zijn gepleegd
Ok 50 idioten.quote:Op zondag 19 november 2006 19:50 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Wie zegt hier dat het normaal is?
en het waren geen 200 man.... het waren er ongeveer 50.
Dat is het toch ook niet, zal de krant op maandag 20 pagina's voller zijn door al het uitgaansgeweldquote:Op zondag 19 november 2006 19:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben jarenlang met FC den Bosch meegereisd. Ook naar ADO.Werd een vriend van m,e in elkaar geslagen. Staat er in de krant geen noemenswardige incidenten.
Wow, een vriend van je werd in elkaar geslagen, wereldnieuws!quote:Op zondag 19 november 2006 19:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben jarenlang met FC den Bosch meegereisd. Ook naar ADO.Werd een vriend van m,e in elkaar geslagen. Staat er in de krant geen noemenswardige incidenten.
'100 Boney M liefhebbers werden aangevallen door een groep van zo'n 50 BeeGees aanhangers in discotheek het hummeltje te Lutjebroek. Ze hadden het eigenlijk gemund op de eigenaar van de discotheek wegens het verhogen van de toegangsprijzen. De BeeGees liefhebbers hadden de pech net op die avond aanwezig te zijn. Er vielen rake klappen tussen de uitsmijters en de Boney M liefhebbers. Voordat de Boney M liefhebbers zich terugtrokken sloegen ze nog wel de jongste Bee Gees aanhanger een gebroken neus. Een andere Bee Gees liefhebber, net 12 jaar oud en voor het eerst mee met het uitgaan, was getuigen van dit geweld. "Ik draai noot meer een plaat van Boney M" zei de niet te troosten Bee Gees liefhebber. Inmiddels is de rust teruggekeerd in Lutjebroek. Mar de schrik zit er goed in bij de Bee Gees-liefhebbers.quote:Op zondag 19 november 2006 19:52 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Dat is het toch ook niet, zal de krant op maandag 20 pagina's voller zijn door al het uitgaansgeweld
goeie betrouwbare bron, msn!quote:Op zondag 19 november 2006 19:37 schreef tong80 het volgende:
Ja, boeiend.quote:Op zondag 19 november 2006 19:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
'100 Boney M liefhebbers werden aangevallen door een groep van zo'n 50 BeeGees aanhangers in discotheek het hummeltje te Lutjebroek. Ze hadden het eigenlijk gemund op de eigenaar van de discotheek wegens het verhogen van de toegangsprijzen. De BeeGees liefhebbers hadden de pech net op die avond aanwezig te zijn. Er vielen rake klappen tussen de uitsmijters en de Boney M liefhebbers. Voordat de Boney M liefhebbers zich terugtrokken sloegen ze nog wel de jongste Bee Gees aanhanger een gebroken neus. Een andere Bee Gees liefhebber, net 12 jaar oud en voor het eerst mee met het uitgaan, was getuigen van dit geweld. "Ik draai noot meer een plaat van Boney M" zei de niet te troosten Bee Gees liefhebber. Inmiddels is de rust teruggekeerd in Lutjebroek. Mar de schrik zit er goed in bij de Bee Gees-liefhebbers.
over ouwe koeien gesproken...das alweer een jaar of 10 geleden. wel leuke actie was dat. toen de me het vak in kwam deden ze zich voor als boschenaren...toen de me weg was doken ze er weer op hahaha.quote:Op zondag 19 november 2006 19:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik bedoelde SMS en dan noemen ze me een PC-nerdquote:Op zondag 19 november 2006 20:06 schreef Backdoorman het volgende:
[..]
goeie betrouwbare bron, msn!
internet-nerd!
Bedankt voor je fantastische bijdragequote:Op zondag 19 november 2006 19:57 schreef Thetallguy het volgende:
ik heb er niks van gezien en nog niks over gelezen maarik heb het helemaal gehad met de club, spelers, supporters, trainer, enz
Het is een Hagenees ....quote:Op zondag 19 november 2006 20:09 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Bedankt voor je fantastische bijdrage![]()
graag gedaan vriendquote:Op zondag 19 november 2006 20:09 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Bedankt voor je fantastische bijdrage![]()
quote:Op zondag 19 november 2006 20:10 schreef tong80 het volgende:
Maar goed de Boney M-post ontgaat jullie qua ironische vergelijking ?
Geen moeilijke woorden gaan gebruiken hier Tong.. pas je aan...quote:Op zondag 19 november 2006 20:10 schreef tong80 het volgende:
Maar goed de Boney M-post ontgaat jullie qua ironische vergelijking ?
Het is verder niet zo relevant of het bedreigeind was of niet. Supporters horen tijdens de wedstrijd niet op het veld te komen, zeker niet met zoveel tegelijk.quote:Op zondag 19 november 2006 19:43 schreef milagro het volgende:
[..]
mwoah, natuurlijk liepen die andere supporters weg de tribune hogerop, maar uiteindelijk gingen ze dus blijkbaar NIET op die supporters af, maar bleven op het veld, het ging hen om het bestuur.
ook de commentaren van enkele spelers achteraf gaven nou niet echt blijk dat het hier ging om een nare bedreigende situatie, behalve dan in het begin toen ze dat hek 'door' kwamen, omdat je niet wist nog wat ze van plan waren.
dat er dan 1 gek gaat lopen flippen maakt het geen compleet slagveld.
Ken je de bekende Nederlander Henk Bres ? Die liep plots met een stoeltje op de middenstip te zwaaien tijdens suporters rellen. Hij had het stoeltje niet van huis meegenomen.quote:Op zondag 19 november 2006 20:17 schreef vitessezuid113 het volgende:
er is ooit weleens hetzelfde gebeurd , ook tegen vitesse ook bij een 0-3 stand en dan 15 jaar geleden.
quote:Op zondag 19 november 2006 19:42 schreef MarkNMGN het volgende:
RenFrontArnhem de gekste!
slechte tvp
Ja ik weet niet of je er ooit bent geweest maar der zit een gracht van 2 meter diep tussen. Dus dan kunnen ze nog naar je toe kunnen lopen maar dat heeft weinig zin.quote:Op zondag 19 november 2006 19:26 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Jij zou natuurlijk wel blijven staan als er stuk of 50 Ado supporters op je afstormen.![]()
dat zei ik dus ook al, hèquote:Op zondag 19 november 2006 20:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is verder niet zo relevant of het bedreigeind was of niet. Supporters horen tijdens de wedstrijd niet op het veld te komen, zeker niet met zoveel tegelijk.
Nou, denk dat het toch behoorlijk bedreigend is, je weet niet hoe het afloopt. Na afloop is het makkelijk te zeggen dat het niet zo bedreigend was. Het zijn echt geen lieverdjes daaroh.quote:Op zondag 19 november 2006 20:26 schreef milagro het volgende:
[..]
dat zei ik dus ook al, hè
"uiteraard horen ze niet op het veld te rennen" of iets van die strekking.
maar nav het commentaar (zonder de beelden dus) leek het alsof de hel los brak, en dat was dus totaal niet zo.
Was jij erbij dan?quote:Op zondag 19 november 2006 20:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Echt mensen als je er niks van weet zeg er dan niks over. Wat een onzin hier en daar zeg.
En vooral niet alle sensatieverhalen geloven.
Nee maar ik weet wel dat verhalen over gasten van ado in het uitvak om zich heen hebben geslagen etc. niet waar kunnen zijn. En ik heb in het vorige topic ook al enkele quotes aangegeven van de sensatie langs de lijn commentator die gewoon feitelijk onjuist waren. Verder ben ik daar wel eens geweest ja en weet dus hoe de situatie en de het stadion eruitziet.quote:
Ik ben er ook geweest maar je hoeft niet te weten hoe het stadion eruit ziet om het te kunnen beoordelen.quote:Op zondag 19 november 2006 20:41 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee maar ik weet wel dat verhalen over gasten van ado in het uitvak om zich heen hebben geslagen etc. niet waar kunnen zijn. En ik heb in het vorige topic ook al enkele quotes aangegeven van de sensatie langs de lijn commentator die gewoon feitelijk onjuist waren. Verder ben ik daar wel eens geweest ja en weet dus hoe de situatie en de het stadion eruitziet.
2 jaar terug met het 100-jarig jubileum waren we er nogquote:Op zondag 19 november 2006 20:09 schreef Backdoorman het volgende:
over ouwe koeien gesproken...das alweer een jaar of 10 geleden. wel leuke actie was dat. toen de me het vak in kwam deden ze zich voor als boschenaren...toen de me weg was doken ze er weer op hahaha.
heb den bosch daarna nooit meer in het zuiderpark gezien![]()
![]()
nee, echt, joh?quote:Op zondag 19 november 2006 20:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou, denk dat het toch behoorlijk bedreigend is, je weet niet hoe het afloopt. Na afloop is het makkelijk te zeggen dat het niet zo bedreigend was. Het zijn echt geen lieverdjes daaroh.
Jawel, als je dat weet dan weet je dat er een grote gracht is tussen het veld en het uitvak en dat het dus onmogelijk is om via het veld in het uitvak te geraken. Dan weet je al dat onzin verhalen als die van Tong80 niet waar zijn. En dus gewoon pure stemmingmakerij is.quote:Op zondag 19 november 2006 20:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben er ook geweest maar je hoeft niet te weten hoe het stadion eruit ziet om het te kunnen beoordelen.
De reporter van Langs de Lijn was heel rustig en heeft volgens mij weinig verkeerds gemeld, hij heeft het niet over honderden supporters op het veld gehad.
Dat laatste is wel heftig maar ze maken het er wel naar en volgens mij zitten de meesten hier niet zo mee. Dat lees je ook in dit topic terug. Veel downplayen, tis nogal logisch en terecht enz. enz. Gewoon heel veel stadionverboden uitdelen en dit oproer heftig bestraffen zodat het terugslaat op de supporters.quote:Op zondag 19 november 2006 20:44 schreef Zwansen het volgende:
Het is gewoon dom tuig, dat hebben we al meerdere malen bewezen. Misschien moeten ze altijd maar zonder publiek spelen.
Jezus, je begrijpt er echt geen zak van. Laat maar.quote:Op zondag 19 november 2006 20:46 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, echt, joh?
het moment dat ze doorbraken was ms eng, maar daarna bleek al snel dat ze niet op vechten uit waren, ms een enkele zot daargelaten.
je kunt er nog uren over door mekkeren, feit blijft dat er niets engs gebeurd is, niet erop los getimmerd is en het heel snel al weer 'opgelost' was, het vuur van de complete hel gedoofd
een koopavond na 8-en in de binnenstad op een veel te hete zomeravon is bedreigender![]()
Waar woon je in Sao Paulo ?quote:Op zondag 19 november 2006 20:46 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, echt, joh?
het moment dat ze doorbraken was ms eng, maar daarna bleek al snel dat ze niet op vechten uit waren, ms een enkele zot daargelaten.
je kunt er nog uren over door mekkeren, feit blijft dat er niets engs gebeurd is, niet erop los getimmerd is en het heel snel al weer 'opgelost' was, het vuur van de complete hel gedoofd
een koopavond na 8-en in de binnenstad op een veel te hete zomeravon is bedreigender![]()
Ik vind dat zo'n club gedupeerd wordt. Die hebben een uitreis voor supporters georganiseerd (die ook schadeloos gesteld mogen worden), die komen er om te spelen, hebben getraind etcetera etcetera en door toedoen van ADO valt dat alles in het water. Materiele en immateriele kosten, zodat het niet gaat lijken alsof dit normaal is en dat een club het risico loopt dat ze afreizen en een dergelijke situatie kunnen verwachten.quote:Op zondag 19 november 2006 20:48 schreef zjroentje het volgende:
Vanwaar die schadevergoeding voor Vitesse?
Nee omdat de meeste mensen die hier zitten zelf ook nooit in een stadion komen.quote:Op zondag 19 november 2006 20:48 schreef SCH het volgende:
Dat laatste is wel heftig maar ze maken het er wel naar en volgens mij zitten de meesten hier niet zo mee. Dat lees je ook in dit topic terug.
Dat hoeft ook niet meer lijkt me. Daarmee dupeer je ook de "normale" supporters.quote:Op zondag 19 november 2006 20:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat laatste is wel heftig maar ze maken het er wel naar en volgens mij zitten de meesten hier niet zo mee. Dat lees je ook in dit topic terug. Veel downplayen, tis nogal logisch en terecht enz. enz. Gewoon heel veel stadionverboden uitdelen en dit oproer heftig bestraffen zodat het terugslaat op de supporters.
Mijn voorstel:
- rest van het seizoen zonder thuispubliek en uitpubliek
- boete van 500.000 euro
- schadevergoeding aan Vitesse van 50.000 euro
Ja, da's jammer maar helaas.quote:Op zondag 19 november 2006 20:51 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet meer lijkt me. Daarmee dupeer je ook de "normale" supporters.
quote:Op zondag 19 november 2006 20:51 schreef zjroentje het volgende:
Na 70 minuten voetbal 3 punten in de pocket.
Bij Vitesse zullen ze niet klagen hoor.
Je doet maar steeds alsof het vrij normaal is en wekt de indruk dat je het allemaal wel grappig vindt en dat als jkij er was geweest, er echt wel gevochten was.quote:Op zondag 19 november 2006 20:51 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee omdat de meeste mensen die hier zitten zelf ook nooit in een stadion komen.
En je voorstel is natuurlijk helemaal een lachertje, wel eens van het proportionaliteitsbeginsel gehoord?
Schadevergoeding voor Vitesse? Omdat Fred Benson een beetje geschrokken is?![]()
Waarom, waar wil je nog meer een reactie op dan? Ik ben al vrij uitgebreid aanwezig in dit topic anders.quote:Op zondag 19 november 2006 20:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Je bent wel zeer selectief met reageren.
Dat vind ik nogal makkelijk. Waarom zou je dan ook niet het Vitesse-publiek straffen? Zij waren er immers ook bij. Dat is precies hetzelfde als wat de ADO-fans hebben gedaan die gewoon op hun stoel bleven zitten.quote:
Wat is het nut van stadionverboden als er toch niemand naar binnen mag?quote:Op zondag 19 november 2006 20:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat laatste is wel heftig maar ze maken het er wel naar en volgens mij zitten de meesten hier niet zo mee. Dat lees je ook in dit topic terug. Veel downplayen, tis nogal logisch en terecht enz. enz. Gewoon heel veel stadionverboden uitdelen en dit oproer heftig bestraffen zodat het terugslaat op de supporters.
Mijn voorstel:
- rest van het seizoen zonder thuispubliek en uitpubliek
- boete van 500.000 euro
- schadevergoeding aan Vitesse van 50.000 euro
En tot overmaat van ramp is hij ook nog homo!!111!eeinzquote:
Jij maakt vast een grapje, of je hebt gedronken. Een deel van de ADO supporters heeft zich misdragen, en daarom zullen alle ADO supporters er onder leiden. Van de Vitesse aanhang heeft niemand zich misdragen. Dus je vergelijking is nogal lachwekkend..quote:Op zondag 19 november 2006 20:58 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Dat vind ik nogal makkelijk. Waarom zou je dan ook niet het Vitesse-publiek straffen? Zij waren er immers ook bij. Dat is precies hetzelfde als wat de ADO-fans hebben gedaan die gewoon op hun stoel bleven zitten.
Hallo, er is nogal wat gebeurd en dan meteen weer roepen dat het zo zielig is voor sommigen?quote:Op zondag 19 november 2006 20:58 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Dat vind ik nogal makkelijk. Waarom zou je dan ook niet het Vitesse-publiek straffen? Zij waren er immers ook bij. Dat is precies hetzelfde als wat de ADO-fans hebben gedaan die gewoon op hun stoel bleven zitten.
Er zijn toch meer seizoenen dan het lopende?quote:Wat is het nut van stadionverboden als er toch niemand naar binnen mag?
Je zou natuurlijk uit kunnen gaan van een heilige status van het speelveld. Kregen die Birmingham CItysupporters ook geen stadionverbod voor het leven toen ze hun eerste overwinning op Aston Villa na de promotie op het veld vierden?quote:[b]Op zondag 19 november 2006 21:01 schreef De straffen van jou zijn belachelijk en totaal in strijd met elke proportionaliteitsnorm.
quote:Op zondag 19 november 2006 21:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik vind het wel grappig ja. Er is geen fuck gebeurd
hahaha, daar hebben we bij Den Haag een leuk liedje voor, voor de mislukkelingen van de maatschappij zoals hij:quote:Op zondag 19 november 2006 21:03 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
En tot overmaat van ramp is hij ook nog homo!!111!eeinz
![]()
Wat weet je daar nou van joh.quote:Op zondag 19 november 2006 21:01 schreef TerroRobbie het volgende:
De straffen van jou zijn belachelijk en totaal in strijd met elke proportionaliteitsnorm.
Leuke melodie voor Postmaquote:Op zondag 19 november 2006 21:06 schreef Backdoorman het volgende:
[..]
hahaha, daar hebben we bij Den Haag een leuk liedje voor, voor de mislukkelingen van de maatschappij zoals hij:
"en sch die gaat pas slaaaappeee, als ie een homo heeft gescoord....en in ze kontje is genoommeeee dan zingen wij van Midden Noord....en sch die gaat pas slapeeee....."
Het is inderdaad een gewoonte om bij supporterszaken in hokjes te denken: als iemand zich misdraagt die voor dezelfde club is als jij, wordt je daar verantwoordelijk voor geacht. Dat is pas lachwekkend als je erover nadenkt. Er zijn toch genoeg camera's in het stadion om de mensen te straffen die op het veld liepen?quote:Op zondag 19 november 2006 21:04 schreef macondo het volgende:
[..]
Jij maakt vast een grapje, of je hebt gedronken. Een deel van de ADO supporters heeft zich misdragen, en daarom zullen alle ADO supporters er onder leiden. Van de Vitesse aanhang heeft niemand zich misdragen. Dus je vergelijking is nogal lachwekkend..![]()
ik ben voor een stadionverbod voor homo's! die categorie moet zoveel mogelijk geweerd worden!!!!!!quote:Op zondag 19 november 2006 21:05 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
![]()
Tja, je houdt van voetbal of je houdt van rellen.
Er is nu eenmaal een categorie supporters die vooral voor de amok komt. Die moeten zoveel mogelijk geweerd worden.
Zeker, maar de club mag ook wel gestraft worden. Bovendien tel ik de historie mee.quote:Op zondag 19 november 2006 21:08 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Het is inderdaad een gewoonte om bij supporterszaken in hokjes te denken: als iemand zich misdraagt die voor dezelfde club is als jij, wordt je daar verantwoordelijk voor geacht. Dat is pas lachwekkend als je erover nadenkt. Er zijn toch genoeg camera's in het stadion om de mensen te straffen die op het veld liepen?
eerst loop je al stoer te doen in het Den Haag topic, daarna begin je ook nog is hier af te zeiken. Misschien doe je in het Zuiderpark zo, maar hier blijf je gewoon normaal.quote:
Ik ken SCH verder niet hoor, maar was er ook niet een liedje over homo's bij Den Haag? Kan ik me nog vaag herinneren toen jullie tweemaal op bezoek kwamen... (zonder hagenezen op de tribune, helaas)quote:Op zondag 19 november 2006 21:06 schreef Backdoorman het volgende:
[..]
hahaha, daar hebben we bij Den Haag een leuk liedje voor, voor de mislukkelingen van de maatschappij zoals hij:
"en sch die gaat pas slaaaappeee, als ie een homo heeft gescoord....en in ze kontje is genoommeeee dan zingen wij van Midden Noord....en sch die gaat pas slapeeee....."
Hoe valt het nu te verdedigen dat iemand wordt gestraft voor iets wat een ander doet? Je bent toch ook als voetbalfan nog gewoon een individu met je eigen verantwoordelijkheden?quote:Op zondag 19 november 2006 21:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Hallo, er is nogal wat gebeurd en dan meteen weer roepen dat het zo zielig is voor sommigen?
Dat is waar natuurlijk. Maar waarom dan eerst een algemeen stadionverbod voor iedereen als de schuldigen gewoon gestraft kunnen worden?quote:Er zijn toch meer seizoenen dan het lopende?
Dat liedje dat 90 minuten lang werd gezongenquote:Op zondag 19 november 2006 21:11 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik ken SCH verder niet hoor, maar was er ook niet een liedje over homo's bij Den Haag? Kan ik me nog vaag herinneren toen jullie tweemaal op bezoek kwamen... (zonder hagenezen op de tribune, helaas)
En waar staat dat deze straf niet in proportie zou zijn?quote:Op zondag 19 november 2006 21:12 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik volg heel toevallig een rechtenstudie
De club kan je straffen door boetes of punten in mindering. De mensen op het veld met individuele straffen. De onschuldige rest hoeft dan verder niet gestraft te worden, lijkt me.quote:Op zondag 19 november 2006 21:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Zeker, maar de club mag ook wel gestraft worden. Bovendien tel ik de historie mee.
Het is toch lachwekkend tegenover andere clubs dat dit soort dingen bij ADO telkens weer kunnen gebeuren en dat ze er relatief mee wegkomen. Waarom zouden andere clubs dan nog veel aan veiligheidsbeleid doen? Zet dan de hekken allemaal maar open.
Dat is wel te verdedigen Cruoninga. Wij worden sowieso al gestraft voor de wandaden van anderen middels allerlei maatregeln die de afgelopen jaren zijn genomen.quote:Op zondag 19 november 2006 21:12 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Hoe valt het nu te verdedigen dat iemand wordt gestraft voor iets wat een ander doet? Je bent toch ook als voetbalfan nog gewoon een individu met je eigen verantwoordelijkheden?
Om dat de club ook gestraft moet worden.quote:Dat is waar natuurlijk. Maar waarom dan eerst een algemeen stadionverbod voor iedereen als de schuldigen gewoon gestraft kunnen worden?
Gast doe normaal man. Als je zo nodig een homofiel wil scoren ga dan lekker naar cafe de vink en laat iedereen hier met rust.quote:
Hooligans, logisch dat die daar tegen is. Ze verpesten het alleen maar, al die kneuzen. Ik zit vandaag gewoon rustig te kijken, natuurlijk weer naar hoe die kanker club alles verneukt. Komt er een stelletje achterlijke kankermongolen het veld op lopen en een beetje met hun armen in de lucht roepen '' Wij zijn klaar met Adelaar''. Ik bedoel, doe dit lekker op de training ofso. Ik betaal niet voor niks me geld voor een seizoenskaart, en niet om een stel mongolen het veld op te zien bonjouren waardoor vervolgens de wedstrijd word gestaakt. Wat heb je tegen homo's, wat kan dat jong er nou aan doen dat die van Grieks neuken houd? Zo is die toch ook gemaakt, jij bent ook als een achterlijke mongool gemaakt. Ik wijs je er daarom op dat je je even normaal moet gedragen hier op het forum tegen andere, zeker als je net nieuw bent zoals jij. Blijkbaar kan je dat niet, dus misschien begrijp je het nu wel?quote:Op zondag 19 november 2006 21:13 schreef Backdoorman het volgende:
[..]
sch is tegen hooligans, ik ben tegen homos als je dat niet bevalt dan lees je mijn berichten maar niet
Het is de vraag hoe onschuldig de rest is maar als een deel zich zo misdraagt dan moet de meerderheid daarvoor boeten. Als ze daar boos over zijn dan moeten ze maar richting die lui gaan die zo nodig het veld op moesten. We zijn in zoveel dingen de dupe van kwaadwillenden.quote:Op zondag 19 november 2006 21:15 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
De club kan je straffen door boetes of punten in mindering. De mensen op het veld met individuele straffen. De onschuldige rest hoeft dan verder niet gestraft te worden, lijkt me.
Ik ben bij Ajax- Utrecht voor de Johan Cruijff schaal in 2004, geslagen en geschopt omdat ik in een Utrecht shirt naar de juiste ingang aan het zoeken was, had een kaartje kunnen kopen voor 5 euro omdat mn broertje met zn lokale amateur team kampioen was geworden.quote:Op zondag 19 november 2006 19:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat staat nergens dat zal de rechter uiteindelijk moeten bepalen. Maar daarbij zal altijd worden gekeken naar eerdere soortgelijke situaties en bijbehorende sancties. Tevens zullenl de gevolgen (het falliet gaan van de voetbalclub Ado Den haag) worden afgewogen tegen de aanleiding het feit dat een groep van 60 tot 100 adofans zich schuldig hebben gemaakt aan erfvredebreuk.quote:Op zondag 19 november 2006 21:14 schreef SCH het volgende:
En waar staat dat deze straf niet in proportie zou zijn?
Inderdaad, en dat moet mijns inziens zoveel mogelijk beperkt worden. Opzich is dat best een eng verschijnsel, die collectieve strafmaatregelen. Wordt de massa dan echt zo groot en ongrijpbaar of kiest men gewoon liever voor de gemakkelijkste weg omdat het inmiddels enigszins algemeen geaccepeerd wordt om aan ieders individuele verantwoordelijkheden voorbij te gaan?quote:Op zondag 19 november 2006 21:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is wel te verdedigen Cruoninga. Wij worden sowieso al gestraft voor de wandaden van anderen middels allerlei maatregeln die de afgelopen jaren zijn genomen.
Wilders is niet tegen homo's hoor, dan kan ie beter op de islamitische partij stemmenquote:Op zondag 19 november 2006 21:21 schreef pfaf het volgende:
Backdoorman, wil je even uitloggen, opdonderen en Wilders stemmen.
Gefrustreerd Internet-hooligan knulletje ben jij.quote:Op zondag 19 november 2006 21:13 schreef Backdoorman het volgende:
sch is tegen hooligans, ik ben tegen homos als je dat niet bevalt dan lees je mijn berichten maar niet
quote:Op zondag 19 november 2006 21:18 schreef bergkampf het volgende:
[..]
Ik ben bij Ajax- Utrecht voor de Johan Cruijff schaal in 2004, geslagen en geschopt omdat ik in een Utrecht shirt naar de juiste ingang aan het zoeken was, had een kaartje kunnen kopen voor 5 euro omdat mn broertje met zn lokale amateur team kampioen was geworden.
Kom ik daar loop ik te zoeken naar ingang 411 ofzo (bleek naast de F side te zitten, nog voordat ik naar binnen kon gaan kreeg ik plotseling een stomp op mn kop en vliegt mn telefoon uit mn handen, heb de telefoon snel weten op te rapen, batterij vloog er nog uit, heb die opgeraapt, in de haast het klepje niet opgeraapt.
Nog een paar klappen en schoppen gekregen, serieus gerent voor mn leven met nog 3 joden achter me aan, naar een politieagent op een motor gerent. Met ME Busje werd ik vervolgens vervoert naar de speciale Fc Utrecht vak.
Ik had een flinke bult op mn hoofd, met bloeduitstortingen. MAAR wel 2-4 voor UTRECHT, en de supporters van UTRECHT waren jullie baasUtrecht is de baas in Amsterdam en ajax kan geen liedjes zingen hi ha ho.
Maar goed, doe dus maar niet alsof jullie zo vriendelijk zijn, want dat dacht ik dus ook.
Het ging meer over z'n algemene niveau.quote:Op zondag 19 november 2006 21:21 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wilders is niet tegen homo's hoor, dan kan ie beter op de islamitische partij stemmen.
Tja same here..... maar snap nu nog steeds niet waarom Adelaar zijn biezen niet heeft gepakt.quote:Op zondag 19 november 2006 21:17 schreef Chen het volgende:
[..]
Hooligans, logisch dat die daar tegen is. Ze verpesten het alleen maar, al die kneuzen. Ik zit vandaag gewoon rustig te kijken, natuurlijk weer naar hoe die kanker club alles verneukt. Komt er een stelletje achterlijke kankermongolen het veld op lopen en een beetje met hun armen in de lucht roepen '' Wij zijn klaar met Adelaar''. Ik bedoel, doe dit lekker op de training ofso. Ik betaal niet voor niks me geld voor een seizoenskaart, en niet om een stel mongolen het veld op te zien bonjouren waardoor vervolgens de wedstrijd word gestaakt. Wat heb je tegen homo's, wat kan dat jong er nou aan doen dat die van Grieks neuken houd? Zo is die toch ook gemaakt, jij bent ook als een achterlijke mongool gemaakt. Ik wijs je er daarom op dat je je even normaal moet gedragen hier op het forum tegen andere, zeker als je net nieuw bent zoals jij. Blijkbaar kan je dat niet, dus misschien begrijp je het nu wel?
Dan ben ik wel benieuwd waar deze obsessie vandaan komt.. of probeer je iets weg te stoppen in je gedachten?quote:
Die vent is de arrogantie zelve. En verwacht dus ook dat het allemaal nog wel goed komt, zoals vorig seizoen...quote:Op zondag 19 november 2006 21:23 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Tja same here..... maar snap nu nog steeds niet waarom Adelaar zijn biezen niet heeft gepakt.
Dan past ie meer bij Gonnyquote:Op zondag 19 november 2006 21:23 schreef pfaf het volgende:
[..]
Het ging meer over z'n algemene niveau.
Niveau tussen aanhalingsteken, zoals Huub Stevens dat vanavond zo mooi zei.
quote:Op zondag 19 november 2006 21:03 schreef cultheld het volgende:
Over die Marokkaanse supporters in Kerkrade vorig jaar (die heel wat meer negatiefs veroorzaakten dan die ADO-supporters vanmiddag) heb ik SCH niet zien posten; Hooguit op een relativerende manier. Dubbele agenda?
Daar word het nu wel tijd voor, jammer dat ik die komische dochters dan, waarschijnlijk, nooit meer zie. Ik weet nog een wedstrijd van vorig seizoen, die meisjes gingen helemaal door het lint omdat een jochie van 7 mee riep met de spreekkoren tegen Adelaar. Die man die er bij was moest ze helemaal kalmeren, en toen ik haar zag bellen met iemand hoorde ik haar zeggen; '' Zo jongen, ik had bijna iemand geplakt. Die denkt dat die zomaar alles over me vader kan zeggen. ''quote:Op zondag 19 november 2006 21:23 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Tja same here..... maar snap nu nog steeds niet waarom Adelaar zijn biezen niet heeft gepakt.
Ik ben het met je eens hoor, dat het zoveel mogeljik beperkt moet wordne.quote:Op zondag 19 november 2006 21:21 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Inderdaad, en dat moet mijns inziens zoveel mogelijk beperkt worden. Opzich is dat best een eng verschijnsel, die collectieve strafmaatregelen. Wordt de massa dan echt zo groot en ongrijpbaar of kiest men gewoon liever voor de gemakkelijkste weg omdat het inmiddels enigszins algemeen geaccepeerd wordt om aan ieders individuele verantwoordelijkheden voorbij te gaan?
Als de schuldigen op geen andere manier te pakken zijn, kan je eventueel naar zo'n maatregel grijpen. Nu lijkt me dat niet het geval en dan moet je het dus ook meteen nalaten.
De posts van Chen staan ook vol met kanker.quote:Op zondag 19 november 2006 21:26 schreef Bos81 het volgende:
@ Backdoorman
Ophouden nu met op anderen te reagerenop deze manier.
Of gewoon meediscussieren of wegblijven uit dit topic
Klikspaan halve maan, je mag niet door m'n straatje gaan.quote:Op zondag 19 november 2006 21:31 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
De posts van Chen staan ook vol met kanker.
quote:Op zondag 19 november 2006 21:31 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jouw post nu toch ook!quote:Op zondag 19 november 2006 21:31 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja, maar dat is indeze niet editwaardig m.i.quote:Op zondag 19 november 2006 21:31 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Selectief mag best aangestipt worden.quote:Op zondag 19 november 2006 21:32 schreef pfaf het volgende:
Klikspaan halve maan, je mag niet door m'n straatje gaan.
Whahahaha die meisjes van 12 die nu al met hun tieten vooruit lopen?quote:Op zondag 19 november 2006 21:27 schreef Chen het volgende:
[..]
Daar word het nu wel tijd voor, jammer dat ik die komische dochters dan, waarschijnlijk, nooit meer zie. Ik weet nog een wedstrijd van vorig seizoen, die meisjes gingen helemaal door het lint omdat een jochie van 7 mee riep met de spreekkoren tegen Adelaar. Die man die er bij was moest ze helemaal kalmeren, en toen ik haar zag bellen met iemand hoorde ik haar zeggen; '' Zo jongen, ik had bijna iemand geplakt. Die denkt dat die zomaar alles over me vader kan zeggen. ''
Je mag sowieso wel wat stadionverboden uitdelen vandaagquote:Op zondag 19 november 2006 21:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar dat is indeze niet editwaardig m.i.
Dan zou ik jou post nu ook moeten editten.
quote:Op zondag 19 november 2006 21:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Selectief mag best aangestipt worden.
Daarom ben jij ook geen mod, jij ziet het verschil niet tussen backdoorman's reacties en die van chen.quote:Op zondag 19 november 2006 21:33 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Selectief mag best aangestipt worden.
Jij vind het normaal dat mensen die iets doen waar hij het niet mee eens is voor kankermongolen uit maakt?quote:Op zondag 19 november 2006 21:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar dat is indeze niet editwaardig m.i.
Dan zou ik jou post nu ook moeten editten.
quote:Op zondag 19 november 2006 21:34 schreef pfaf het volgende:
[..]
Daarom ben jij ook geen mod, jij ziet het verschil niet tussen backdoorman's reacties en die van chen.
Dus als we bij Oranje-interlands de teletoeters inruilen voor de harde kernen van Twente, Eagles, NEC, Feyenoord, ADO en Ajax, dan vind jij dat prima en moeten die "arme gezinnetjes in het stadion" maar dekking zoeken? Nee he? Toch een dubbele agenda dusquote:Op zondag 19 november 2006 21:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat had toch niks met een club te maken?
quote:Op zondag 19 november 2006 21:34 schreef pfaf het volgende:
[..]
Daarom ben jij ook geen mod, jij ziet het verschil niet tussen backdoorman's reacties en die van chen.
Dus dan is het allemaal wel ok?quote:Op zondag 19 november 2006 21:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat had toch niks met een club te maken?
Waar zeg ik dat ik het goed vind? Als je me volgt weet je dat ik tegen alle vormen van stadiongeweld inclusief kwetsende spreekkoren ben. Die lui van destijds hebben hopelijk ook een stadionverbod gehad maar het is weer anders dan aan een club gerelateerde rellen.quote:Op zondag 19 november 2006 21:34 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dus als we bij Oranje-interlands de teletoeters inruilen voor de harde kernen van Twente, Eagles, NEC, Feyenoord, ADO en Ajax, dan vind jij dat prima en moeten die "arme gezinnetjes in het stadion" maar dekking zoeken? Nee he? Toch een dubbele agenda dus.
Ik snap het ook niet , als hij verstandig is dan moet ie dat gewoon doen ( eigenlijk had ie dat al moeten doen )quote:Op zondag 19 november 2006 21:23 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Ze wensen allebei mensen die ze niet kennen en die iets doen waar ze het niet mee eens zijn de ziekte kanker toe. Dus dat verschil zie ik inderdaad niet zo nee.quote:Op zondag 19 november 2006 21:34 schreef pfaf het volgende:
Nee, tuurlijk niet. Man, ik word altijd verguisd vanwege mijn posts tegen dit soort machogeweldsonzin - ook als het om mijn knuffelmarokkaantjes gaat hoorquote:
Ok, helderquote:Op zondag 19 november 2006 21:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ik het goed vind? Als je me volgt weet je dat ik tegen alle vormen van stadiongeweld inclusief kwetsende spreekkoren ben. Die lui van destijds hebben hopelijk ook een stadionverbod gehad maar het is weer anders dan aan een club gerelateerde rellen.
Er is op het veld geweld gebruikt.quote:Op zondag 19 november 2006 21:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet. Man, ik word altijd verguisd vanwege mijn posts tegen dit soort machogeweldsonzin - ook als het om mijn knuffelmarokkaantjes gaat hoor
de drie punten gaan sowieso naar Vitessequote:Op zondag 19 november 2006 21:38 schreef Pistol_Pete het volgende:
Gaat deze wedstrijd nog uitgespeeld worden, of gaan de drie punten naar Vitesse?
Nee, slecht verdedigd en gekeept.quote:Op zondag 19 november 2006 21:38 schreef pfaf het volgende:
Mooie goal van Pryor nietwaar?
En als Vitesse nou aan het eind van het seizoen een doelpunt te kort komt op doelsaldo.quote:Op zondag 19 november 2006 21:38 schreef Pistol_Pete het volgende:
Gaat deze wedstrijd nog uitgespeeld worden, of gaan de drie punten naar Vitesse?
Ach wat maakt het uit Robbie. Het zijn 2 Hagenezen onder mekaar die wat te bespreken hebbe, dat het woord kankermongool eruit vloeit kan je dan verwachten. Je zou ook iets heel anders krijgen als het 2 boeren waren inplaats van Hagenezen.quote:Op zondag 19 november 2006 21:37 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ze wensen allebei mensen die ze niet kennen en die iets doen waar ze het niet mee eens zijn de ziekte kanker toe. Dus dat verschil zie ik inderdaad niet zo nee.
Jij stelt dus resterende minuten uitspelen voor?quote:Op zondag 19 november 2006 21:40 schreef SCH het volgende:
[..]
En als Vitesse nou aan het eind van het seizoen een doelpunt te kort komt op doelsaldo.
De slotfase moet nog komen!quote:Op zondag 19 november 2006 21:39 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
de drie punten gaan sowieso naar Vitesse
Punten zulllen wel gewoon naar vitesse gaan. Lijkt mij het beste.quote:Op zondag 19 november 2006 21:38 schreef Pistol_Pete het volgende:
Het lijkt mij dat de punten naar Arnhem gaan , maar de KNVB gaat een onderzoek instellen daarna weten we meer.quote:Op zondag 19 november 2006 21:38 schreef Pistol_Pete het volgende:
Ik weet het niet, ik vroeg het me af. Het is toch wel een punt, van dat doelsaldo.quote:Op zondag 19 november 2006 21:41 schreef pfaf het volgende:
[..]
Jij stelt dus resterende minuten uitspelen voor?
Zonder toeschouwers neem ik aan.
Dat zeg ik niet. Het is een twijfelgeval en bijdeze geef ik Chen de voordeel van de twijfel. Wellicht omdat bij die supporters het woord kanker het meest voorkomende woord in hun vocabulair is, waardoor zij dit echt niet als kwetsend ervaren.quote:Op zondag 19 november 2006 21:34 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jij vind het normaal dat mensen die iets doen waar hij het niet mee eens is voor kankermongolen uit maakt?
Dan hebben ze dikke vette pech.quote:Op zondag 19 november 2006 21:40 schreef SCH het volgende:
En als Vitesse nou aan het eind van het seizoen een doelpunt te kort komt op doelsaldo.
Het kan een punt zijn ja.quote:Op zondag 19 november 2006 21:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik vroeg het me af. Het is toch wel een punt, van dat doelsaldo.
Ik zou Aad de Mos ontslaanquote:Op zondag 19 november 2006 21:44 schreef pfaf het volgende:
[..]
Het kan een punt zijn ja.
Maar feit blijft ook dat de wedstrijd nooit zo uitgespeeld zal worden als het zou zijn gegaan zonder de supporters op het veld....
Ik zou 3-0 noteren en de boel, de boel laten.
Gebeurd niet , we hebben ook nog een inhaalwedstrijd tegen SC Heerenveenquote:Op zondag 19 november 2006 21:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Kom op, je ziet het verschil toch zeker wel? Kankeren was het probleem niet, onredelijk flamen en discrimineren wel.quote:Op zondag 19 november 2006 21:37 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ze wensen allebei mensen die ze niet kennen en die iets doen waar ze het niet mee eens zijn de ziekte kanker toe. Dus dat verschil zie ik inderdaad niet zo nee.
Triest natuurlijk als dit echt isquote:Op zondag 19 november 2006 21:18 schreef bergkampf het volgende:
[..]
Ik ben bij Ajax- Utrecht voor de Johan Cruijff schaal in 2004, geslagen en geschopt omdat ik in een Utrecht shirt naar de juiste ingang aan het zoeken was, had een kaartje kunnen kopen voor 5 euro omdat mn broertje met zn lokale amateur team kampioen was geworden.
Kom ik daar loop ik te zoeken naar ingang 411 ofzo (bleek naast de F side te zitten, nog voordat ik naar binnen kon gaan kreeg ik plotseling een stomp op mn kop en vliegt mn telefoon uit mn handen, heb de telefoon snel weten op te rapen, batterij vloog er nog uit, heb die opgeraapt, in de haast het klepje niet opgeraapt.
Nog een paar klappen en schoppen gekregen, serieus gerent voor mn leven met nog 3 joden achter me aan, naar een politieagent op een motor gerent. Met ME Busje werd ik vervolgens vervoert naar de speciale Fc Utrecht vak.
Ik had een flinke bult op mn hoofd, met bloeduitstortingen. MAAR wel 2-4 voor UTRECHT, en de supporters van UTRECHT waren jullie baasUtrecht is de baas in Amsterdam en ajax kan geen liedjes zingen hi ha ho.
Maar goed, doe dus maar niet alsof jullie zo vriendelijk zijn, want dat dacht ik dus ook.
Volgende week woensdag. Ga ik gezellig het veld oprennenquote:Op zondag 19 november 2006 21:44 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Gebeurd niet , we hebben ook nog een inhaalwedstrijd tegen SC Heerenveen![]()
Ach, ik ben natuurlijk wel een kansloze dikke homo zonder toekomstperspectief, en totaal mislukt in het leven - het is confronterend maar wel weer eens helder om te lezenquote:Op zondag 19 november 2006 21:45 schreef macondo het volgende:
[..]
Kom op, je ziet het verschil toch zeker wel? Kankeren was het probleem niet, onredelijk flamen en discrimineren wel.
Mijn Pryor discussie kwam niet echt op gang.quote:Op zondag 19 november 2006 21:48 schreef RayMania het volgende:
Discussie over het selectief modden van scheldwoorden als kanker kan in feedback, zoals Bos al heeft gezegd, laten we het hier gewoon hebben over ADO - Vitesse.
Mooie wedstrijdquote:Op zondag 19 november 2006 21:48 schreef RayMania het volgende:
laten we het hier gewoon hebben over ADO - Vitesse.
Het gaat erom dat bovenaan dit forum een mooi topic staat, waarin wordt verkondigd dat we vooral weer normaal moeten blijven doen. Het woord kanker is uit den boze. Nu blijkt dat de mods het zelf niet zo nauw nemen met hun eigen voornemens en dit zeer selectief aanpakken. De ene keer wordt het wel weggehaald de andere keer niet?quote:Op zondag 19 november 2006 21:45 schreef macondo het volgende:
Kom op, je ziet het verschil toch zeker wel? Kankeren was het probleem niet, onredelijk flamen en discrimineren wel.
Laatste waarschuwing, wegens offtopic gaan, na tweemaal melden van moderatorsquote:Op zondag 19 november 2006 21:49 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het gaat erom dat bovenaan dit forum een mooi topic staat, waarin wordt verkondigd dat we vooral weer normaal moeten blijven doen. Het woord kanker is uit den boze. Nu blijkt dat de mods het zelf niet zo nauw nemen met hun eigen voornemens en dit zeer selectief aanpakken. De ene keer wordt het wel weggehaald de andere keer niet?
Lijkt me dat het niet uitmaakt of de mensen die je uitscheld voor "kankermongolen" dit woord zelf ook hanteren, of dat je het woord toevallig in de spreektaal veel gebruikt. Die regels gelden voor iedereen.
Dan zal je wel niet in het uitvak gaan zitten , want als het je dan gaat lukkenquote:Op zondag 19 november 2006 21:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Volgende week woensdag. Ga ik gezellig het veld oprennen![]()
De winst van vitesse natuurlijkquote:Op zondag 19 november 2006 21:51 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wat was er precies mooi aan dan?
Ongeveer dit heb ik ook vaak knarsentandend tegen mijn beeldscherm gefluisterd wanneer je weer eens van die quasi-objectieve kritiek had op de zogenaamd zoveelste onterechte penalty voor Groningen.quote:Op zondag 19 november 2006 21:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Ach, ik ben natuurlijk wel een kansloze dikke homo zonder toekomstperspectief, en totaal mislukt in het leven - het is confronterend maar wel weer eens helder om te lezen
Kijk ook eens naar de tijdsnoteringen, op het moment dat ik dat bericht aan het typen was waren al die berichten niet gepost tussen macondo en het posten van mijn bericht.quote:Op zondag 19 november 2006 21:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Laatste waarschuwing, wegens offtopic gaan, na tweemaal melden van moderators
5 keer op een tijdsbestek van 100 jaar vind ik niet zo veel eigenlijk.quote:Op zondag 19 november 2006 21:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Lijkt me dat ADO bijna direct naar de Jupiler League zal gaan. 5de keer gestaakt, nu moet je dat toch wel een keer aanpakken.
Maar degraderen doen ze toch wel.quote:Op zondag 19 november 2006 21:55 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
5 keer op een tijdsbestek van 100 jaar vind ik niet zo veel eigenlijk.
Robbie heeft inderdaad gelijk. Maar ik denk dat het weinig uit maakt wat voor straf ADO zal krijgen, want met deze resultaten zal het sowieso degraderen. wel gek, want zo slecht vond ik ze eigenlijk niet spelen. Goede spelers hebben ze. Maar het komt er niet uit.quote:Op zondag 19 november 2006 21:53 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Kijk ook eens naar de tijdsnoteringen, op het moment dat ik dat bericht aan het typen was waren al die berichten niet gepost tussen macondo en het posten van mijn bericht.
Ja precies. Haal die 5 punten die ze hebben eraf dan weet je zeker dat ze het niet halen. Kunnen wij volgend jaar weer naar het Zuiderpark.quote:Op zondag 19 november 2006 21:58 schreef pfaf het volgende:
Maar degraderen doen ze toch wel.
Ik vind degradatie door straf ook zeer overtrokken.
Dan blijft er één factor over... Ik ben niet voor kunstgrepen als het ontslaan van trainers na slechte resultaten, maar het lijkt me dat dit niet meer te houden is.quote:Op zondag 19 november 2006 21:59 schreef macondo het volgende:
[..]
Robbie heeft inderdaad gelijk. Maar ik denk dat het weinig uit maakt wat voor straf ADO zal krijgen, want met deze resultaten zal het sowieso degraderen. wel gek, want zo slecht vond ik ze eigenlijk niet spelen. Goede spelers hebben ze. Maar het komt er niet uit.
Tja.. eigenlijk zijn de resultaten van ADO altijd al slecht. Dus eigenlijk is er niets nieuws onder de zon dit jaar.quote:Op zondag 19 november 2006 22:01 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dan blijft er één factor over... Ik ben niet voor kunstgrepen als het ontslaan van trainers na slechte resultaten, maar het lijkt me dat dit niet meer te houden is.
Wedstrijden tussen die twee, tot en met de F worden in de Arena gespeeld.quote:Op zondag 19 november 2006 22:02 schreef pfaf het volgende:
Welke straf heeft Ajax eigenlijk gekregen na het incident met Jong Ajax-Jong Feyenoord? Of heeft de club geen veiligheidsplicht bij zulke wedstrijden?
dat is het volgens mij inderdaadquote:Op zondag 19 november 2006 22:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wedstrijden tussen die twee, tot en met de F worden in de Arena gespeeld.
Verder weinig volgens mij. Probably een boete.
Je bedoelt het Forepark.quote:Op zondag 19 november 2006 22:00 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja precies. Haal die 5 punten die ze hebben eraf dan weet je zeker dat ze het niet halen. Kunnen wij volgend jaar weer naar het Zuiderpark.![]()
doe ze daar wel de hekken dicht?quote:
Nee daar doen ze al helemaal niet aan in de eerste divisie.quote:Op zondag 19 november 2006 22:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
doe ze daar wel de hekken dicht?
Ja echt, dat jaar daarvoor was ik ook geweest voor de johan cruijff schaal, toen tegen PSV 1-0 Utrecht, toen gewoon rustig verlopen.quote:Op zondag 19 november 2006 21:45 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Triest natuurlijk als dit echt is
Maar kan het me haast niet voorstellen
Jij was 1 van de 2 supporters toen? Maar als je daar net zo'n grote mond had als hier met ajax kan geen liedjes zingen en zo, ja, dan kan je het verwachtenquote:Op zondag 19 november 2006 22:23 schreef bergkampf het volgende:
[..]
Ja echt, dat jaar daarvoor was ik ook geweest voor de johan cruijff schaal, toen tegen PSV 1-0 Utrecht, toen gewoon rustig verlopen.
Nee was nog voor de wedstrijd, maar genoeg offtopicquote:Op zondag 19 november 2006 22:36 schreef denthemen het volgende:
[..]
Jij was 1 van de 2 supporters toen? Maar als je daar net zo'n grote mond had als hier met ajax kan geen liedjes zingen en zo, ja, dan kan je het verwachten
Ik doe wel en poging:quote:Op zondag 19 november 2006 21:48 schreef pfaf het volgende:
[..]
Mijn Pryor discussie kwam niet echt op gang.
upload ff dat ze naar het uitvak gaanquote:Op zondag 19 november 2006 22:46 schreef vitessezuid113 het volgende:
mijn filmpjes van vandaag![]()
http://www.youtube.com/watch?v=BlULABmYE6A
http://www.youtube.com/watch?v=TpkhfC2HT3U
http://www.youtube.com/watch?v=j0DvW1pYdhs&mode=user&search=
http://www.youtube.com/watch?v=lu2xOyBFzAM
Spreek aub in enkelvoud.quote:Op zondag 19 november 2006 23:18 schreef Elvislives het volgende:
Wat een stoere gasten zijn die Bosschenaren zeg. Ze zeggen 't ook 20 keer in dit topic, 't is duidelijk hoor bikkels
quote:Op zondag 19 november 2006 23:14 schreef Elvislives het volgende:
Ja vitessezuid113 ik wil wel zien dat je bleef staan
nou voorruit dan maarquote:Op zondag 19 november 2006 23:13 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
upload ff dat ze naar het uitvak gaan![]()
Daarvoor zou je bij Ado den Haag of Talpa moeten zijnquote:Op zondag 19 november 2006 23:21 schreef ChRoNiC het volgende:
Beetje matige filmpjes. Is er geen beter materiaal?
Hm ja, ik zit nog 'ns terug te lezen. Het was inderdaad TerroRobbie de hele tijd. Mijn excusesquote:
hehe die gast 'nah we kenne naar huis'quote:Op zondag 19 november 2006 23:26 schreef Ludacriss het volgende:
Als je dit nou checkt:
http://www.adofoto.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=320&Itemid=52
Je vraagt er natuurlijk wel om als je eerst andere uitlacht dat ze moeten rennen voor de politie maar vervolgens zelf ook met de staart tussen je benen het vak verlaat.quote:Op zondag 19 november 2006 23:28 schreef Elvislives het volgende:
Hm ja, ik zit nog 'ns terug te lezen. Het was inderdaad TerroRobbie de hele tijd. Mijn excuses![]()
Ja, alleen het was na een keer al duidelijkquote:Op zondag 19 november 2006 23:42 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Je vraagt er natuurlijk wel om als je eerst andere uitlacht dat ze moeten rennen voor de politie maar vervolgens zelf ook met de staart tussen je benen het vak verlaat.
Hehe inddquote:Op zondag 19 november 2006 23:34 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
hehe die gast 'nah we kenne naar huis'
Niet alleen op de Zuidtribune maar zeker op Noord ondervond de aktie zeer veel steun.quote:Op zondag 19 november 2006 23:44 schreef TerroRobbie het volgende:
Opvallend veel mensen op die hoofdtribune die klappen en daarmee dus de actie goed lijken te keuren.
ik dacht dat je een meisje was?quote:Op zondag 19 november 2006 21:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Ach, ik ben natuurlijk wel een kansloze dikke homo zonder toekomstperspectief, en totaal mislukt in het leven - het is confronterend maar wel weer eens helder om te lezen
Sportief een teringbende? Ze doen het redelijk naar verwachting.quote:Op maandag 20 november 2006 00:27 schreef Tha_Mars het volgende:
Of gaat het erom wat voor een teringbende het bij ADO is? Sportief, organisatiorisch en op supportersgebied?
laten we maar gewoon de boel de boel laten, kunnen we in ieder geval geen tegendoelpunten verwachten in die laatste minuten.quote:Op zondag 19 november 2006 21:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik vroeg het me af. Het is toch wel een punt, van dat doelsaldo.
in negatieve of positieve zin ?quote:Op maandag 20 november 2006 00:27 schreef Tha_Mars het volgende:
als vitessezuid de gemiddelde supporter op zuid is dan heeft ie echt veel ballen![]()
Anyway, gaat het hier er nu om hoe stoer iedereen wel niet is?
Of gaat het erom wat voor een teringbende het bij ADO is? Sportief, organisatiorisch en op supportersgebied? Of kaart ik nu dingen aan die waar niemand hier een zinnig antwoord op kan geven?
quote:Grenzen werden al veel eerder overschreden
Rubriek: Sport
Maandag, 20-11-2006
Het was slechts een kwestie van tijd totdat de KNVB weer eens wakker geschud zou worden door een gestaakt duel. Scheidsrechter Bossen leek gisteren in het Haagse Zuiderpark niet anders te kunnen, nadat boze ADO-aanhangers bezit van het veld hadden genomen, maar er waren de afgelopen weken veel arbiters die duels hadden moeten stilleggen. Het was de twaalfde keer dat een duel uit het betaald voetbal werd gestaakt. Voor de vijfde keer was ADO Den Haag daarbij betrokken. Het is dus geen toeval dat het in het Zuiderpark gisteren tegen Vitesse weer eens fout ging. Maar in Den Haag mogen ze zich ook best beklagen over klassejustitie. Feyenoord – Ajax had onlangs volgens de richtlijnen van de KNVB stilgelegd moeten worden. Dat werd niet aangedurfd, uit vrees voor 45.000 boze fans. Want hoe krijg je die zonder al te veel problemen netjes naar huis? FC Utrecht – Ajax levert al jaren antireclame op voor het nationale voetbal. De meest walgelijke liedjes worden gezongen, en alleen de arbiters lijken ze niet te horen. Als de arbiter niet staakt, is er dus niets aan de hand, lijkt de heersende gedachte bij beleidsbepalers. Directeur Van Dop van Utrecht maakte het wat dat betreft heel bont. Hij sprak na de confrontatie van 1 oktober bijna trots van een ordentelijk verlopen duel. Toen de KNVB een dag later toegaf dat er grenzen overschreden waren en dat het duel stilgelegd had moeten worden, erkende Van Dop schoorvoetend dat het gezang van de Utrechtse fans stuitend was geweest. Toen de bond de club vervolgens een niet eens zo hoge geldboete gaf, schreeuwde hij weer moord en brand. Zijn club had geen straf verdiend, durfde hij ineens te beweren. Wangedrag op de tribunes, spreekkoren: niet alleen de clubs in de grote steden hebben er patent op. Onlangs werd RKC Waalwijk – Feyenoord ontsierd door oerwoudgeluiden richting donkere Rotterdamse spelers en racistische opmerkingen. Feyenoorder Boussaboun werd bij het warmlopen uitgemaakt voor fietsendief. Gestaakt werd er niet. Veel spelers moesten het de afgelopen maanden ontgelden, arbiters deden alsof hun neus bloedde. Vrijdag onderbrak scheidsrechter Luinge Den Bosch – Dordrecht omdat hij zelf slachtoffer van scheldkanonnades was. Dat was ook niet zo consistent. Twee dagen later kon zijn collega Bossen niet anders dan staken. Helemaal onverwacht kon het niet zijn, dat ontevreden fans in de 66ste minuut, bij een 0-3 achterstand tegen Vitesse, het veld opstormden. Ze hadden het een dag eerder ook al gedaan. Toen moest trainer Adelaar de training van de hekkensluiter in de eredivisie stilleggen. Dat Bossen het duel moest staken zal ernstige gevolgen hebben. Het bestuur betaald voetbal van de KNVB zal de tuchtrechtelijke organen vragen om zo spoedig mogelijk een onderzoek te beginnen. Piet van der Pol, directeur van ADO Den Haag, reageerde geschokt. „Het is een vreselijke zaak. Gelukkig heeft niemand er fysieke gevolgen aan overgehouden, slechts de club lijdt imagoschade.” Aanvoerder Vreven kon zich de frustraties van de supporters wel voorstellen. „Ik kan best begrijpen dat je niet in hosannastemming bent als je een ADO-hart hebt. Maar dit helpt natuurlijk ook niet echt.” Burgemeester Deetman van Den Haag liet gisteren weten het gedrag van de supporters „zeer te betreuren.” De burgemeester overlegt vandaag met het Openbaar Ministerie en de politie over maatregelen die tegen de fans worden genomen. ADO wacht een fikse straf, nadat de KNVB eindelijk een keer ingreep. Niet omdat er gisteren ineens grenzen zijn overschreden. Dát was dit seizoen al veel vaker het geval.
(c) Trouw 2005 alle rechten voorbehouden
Niet echt een zorgvuldig gekozen woordquote:Toen moest trainer Adelaar de training van de hekkensluiter in de eredivisie stilleggen
Mwah.... hekkenopener was dan beter geweestquote:Op maandag 20 november 2006 10:45 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Niet echt een zorgvuldig gekozen woord![]()
Iets niet keihard veroordelen, maar kijken naar de feiten en daar op reageren is niet hetzelfde als goedpraten.quote:Op zondag 19 november 2006 20:05 schreef Tha_Mars het volgende:
Het trieste is dat gullit en muldertje het nog goed praten ook, ach ja ze gingen een beetje vergaderen, blabla, kopje koffie ontbrak nog...
mahgoed 3 punten in de zak...
Iddquote:Op maandag 20 november 2006 11:28 schreef Keltie het volgende:
Vind dat trouw wel een punt heeft.
Staken is iets wat alleen bij de kleinere clubs gebeurt...
Niks van gehoord. Maar ja, met die 500 Brabos aanwezig...quote:Onlangs werd RKC Waalwijk – Feyenoord ontsierd door oerwoudgeluiden richting donkere Rotterdamse spelers en racistische opmerkingen. Feyenoorder Boussaboun werd bij het warmlopen uitgemaakt voor fietsendief. Gestaakt werd er niet.
Wel begrijpelijk.quote:Schoenmaker verzorgt ADO-training
De training van de selectie van ADO Den Haag is vandaag overgenomen door assistent Lex Schoenmaker. De hoofdtrainer, Frans Adelaar, bleef thuis. Dit in verband met de tumultueuze gebeurtenissen van de afgelopen tijd.
Of Adelaar nog terug zal keren is dan ook nog maar de vraag. Supporters roepen al langer om het ontslag van de trainer, die twee seizoenen geleden het roer overnam bij de club.
Na de 0-3 nederlaag van afgelopen zondag en de bestorming van het veld door zo’n honderd ADO-fans is de druk op de trainer nog meer toegenomen. ADO staat momenteel onderin de eredivisie met slechts vijf punten.
bron: telegraaf
Mwah, hoorde ze wel Ali Fietsendief zingen.quote:Op maandag 20 november 2006 14:02 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Niks van gehoord. Maar ja, met die 500 Brabos aanwezig...
Okee, je blijft staanquote:Op maandag 20 november 2006 09:54 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
in negatieve of positieve zin ?
Ado kon toch niet veel doen of ze moeten hele goede verspringers hadden gehad dat ze over die gracht willen springen , en die hadden ze niet of ze hadden er geen zin in.
het filmpje dat ze naar het uitvak kwamen toerennen staat er inmiddels ook op
http://www.youtube.com/watch?v=ozeFhZBbjtg
Ah, ik was er beide keren niet bij. Maar goed, ik snap niet waarom dat wordt aangehaald in een artikel over gister. Verloedering van de maatschappij blablaquote:Op maandag 20 november 2006 14:12 schreef Keltie het volgende:
[..]
Mwah, hoorde ze wel Ali Fietsendief zingen.
Toen begon hun speaker met het standaartriedeltje "laten we het gezellig houden"..
En toen kwam er uit een bepaalt vak dat Reuser een kankerjood was
Vond plaats tijdens de competitiewedstrijd meen ik
Van Adelaar zijn we af en vind het een zielige reactie van de shirtsponser om zich terug te trekken. Hoppa Hommerson Casino's er weer op en verder !quote:ADELAAR ONTSLAGEN
DEN HAAG - Frans Adelaar is ontslagen als hoofdtrainer bij ADO Den Haag. Dit maakte het bestuur van de Haagse voetbalclub maandagmiddag bekend tijdens een speciaal belegde persconferentie.
Het ontslag volgt na een reeks slechte resultaten van de club, die op dit moment onderaan de ranglijst van de eredivisie bungelt. Supporters van ADO Den Haag eisten al langer het vertrek van Adelaar. Lex Schoenmaker neemt voorlopig de werkzaamheden van Adelaar over.
Adelaar was in het verleden onder meer trainer van FC Utrecht en De Graafschap, met wie hij in het seizoen 2004/2004 promoveerde naar de eredivisie. Zondag traden er nog ongeregeldheden op in de thuiswedstrijd tegen Vitesse, toen zo'n honderd 'fans' na een 0-3 achterstand het veld opstormden. Ze protesteerden op deze wijze tegen het bestuur. Niet eerder in de geschiedenis werd om een dergelijke actie een wedstrijd gestaakt.
www.rtvwest.nl
Schoenmaker blijf bij je leest...quote:Lex Schoenmaker neemt voorlopig de werkzaamheden van Adelaar over
Nee, je club de tering in zien gaan met die flapdrol aan het roer.. Dat is alles.quote:Op maandag 20 november 2006 14:25 schreef Elvislives het volgende:
Hoppa, volgende keer dat een trainer het slecht doet, gaat Midden Noord gewoon wéér het veld op. Belonend gedrag heet dit!
Vorig jaar ook al de trainer ontslagen na een uitwedstrijd van Vitesse (NAC en Willem 2) trouwens...
Ja tuurlijk, ik snap de reactie van de supporters ook wel, alleen is dit een héle slechte timing vind ik. over een week, of 2 dagen vóór ADO-Vitesse zou geloofwaardiger overkomen.quote:Op maandag 20 november 2006 14:27 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nee, je club de tering in zien gaan met die flapdrol aan het roer.. Dat is alles.
Want?quote:Op maandag 20 november 2006 14:29 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, ik snap de reactie van de supporters ook wel, alleen is dit een héle slechte timing vind ik. over een week, of 2 dagen vóór ADO-Vitesse zou geloofwaardiger overkomen.
Niet zozeer ontslagen maar meer "als goede vrienden uit elkaar".quote:Als gevolg hiervan hebben ADO Den Haag en haar hoofdtrainer in onderling overleg besloten de samenwerking met onmiddellijke ingang te beëindigen', aldus de verklaring van de Haagse club.
quote:Op maandag 20 november 2006 14:35 schreef Elvislives het volgende:
Okee dit verandert de zaak:
[..]
Niet zozeer ontslagen maar meer "als goede vrienden uit elkaar".
Was op het nieuws bij 3FM. Goede zaak.quote:Op maandag 20 november 2006 15:23 schreef Eightball het volgende:
Dat van die sponsor kan ik nergens vinden. Waar stond dat?
Nee dat hebben ze niet... ze eisen stadionverboden voor de supps die het veld opliepen.quote:
quote:Hoofdsponsor ADO eist stadionverboden
SR Zorgverzekeraar, hoofdsponsor van ADO Den Haag, eist van het clubbestuur dat het supporters die zondag het veld betraden tegen Vitesse worden bestraft met een stadionverbod. Zo niet, dan stapt de geldschieter op.
SR Zorgverzekeraar, onderdeel van Stad Rotterdam Verzekeringen, vreest dat de goede naam van de club en haar hoofdsponsor te grabbel wordt gegooid wanneer niet hard wordt opgetreden tegen de fans die ervoor zorgden dat het duel tussen ADO en Vitesse werd gestaakt.
ADO en SR Zorgverzekeraar hebben nog een contract voor anderhalf seizoen. Wanneer de clubleiding niet ingaat op de eist van de sponsor, dreigt de overeenkomst voortijdig te worden opgezegd, meldt RTV West.
bron: www.rtvwest.nl
Heeft de directeur bij dat cluppie (SR) 25 jaar in coma gelegen ofzo?quote:Op maandag 20 november 2006 15:24 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Nee dat hebben ze niet... ze eisen stadionverboden voor de supps die het veld opliepen.
[..]
SR Zorgverzekeraar, onderdeel van Stad Rotterdam Verzekeringen, vreest dat de goede naam van de club en haar hoofdsponsor te grabbel wordt gegooid wanneer niet hard wordt opgetreden tegen de fans die ervoor zorgden dat het duel tussen ADO en Vitesse werd gestaakt.
quote:Op maandag 20 november 2006 14:18 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Okee, je blijft staan
Wie was die gast die VITESSE bleef schreeuwen? Groot gelijk!
Bron Voetbalprimeurquote:Adelaar: 'Het kon zo niet langer'
Foto: Orangepictures20 november 2006, 16:49
Door: Jelmer Geerds
Frans Adelaar heeft uit veiligheidsredenen de handdoek in de ring gegooid als trainer van ADO Den Haag. Dat vertelde de 45-jarige oefenmeester tegenover BNR Nieuwsradio.
"Ik kreeg eerst zaterdag te maken met supporters op het trainingsveld en een dag later stonden ze ook op het veld tijdens de wedstrijd tegen Vitesse. De supporters konden kennelijk niet bij mij weg worden gehouden. Ik heb natuurlijk wel te maken met mijn eigen veiligheid. Zo kon het niet langer", reageerde Adelaar aangeslagen.
Daarmee ontkent de Utrechter dat hij door het bestuur van de club is ontslagen. "Ik heb nog steeds de energie en de wilskracht om de kar te trekken. Helaas kon dat bij ADO niet meer. Het bestuur en ik hebben altijd vertrouwen in elkaar gehad en de rust bewaard. Maar er zat nu niets anders op dan te stoppen."
Hoofdsponsor breekt met ADO
Foto: Orangepictures20 november 2006, 14:46
Door: Jelmer Geerds
SR Zorgverzekeraar heeft de samenwerking met ADO Den Haag per direct beëindigd. Aanleiding is het gestaakte duel tussen ADO en Vitesse. De voormalig hoofdsponsor is bang imagoschade te lijden door de wanordelijkheden.
Origineel bericht 14.46 uur:
ADO en SR Zorgverzekeraar hebben nog een contract voor anderhalf seizoen. Wanneer de clubleiding niet ingaat op de eist van de sponsor, dreigt de overeenkomst voortijdig te worden opgezegd, meldt RTV West.
Update 16.32 uur
SR Verzekeringen wacht de actie van het clubbestuur en heeft zelf aangegeven de samenwerking per direct te beëindigen. Daardoor zal het logo van de zorgverzekeraar direct van het shirt worden verwijderd. Het is niet duidelijk of beide partijen een akkoord hebben bereikt over de financiële afwikkeling.
Zou jij het leuk vinden als je familie wordt uitgescholden door randdebielen. Wie weet waartoe ze nog meer in staat zijn als het zo door zou gaan.quote:Op maandag 20 november 2006 17:17 schreef Pappie_Culo het volgende:
Beetje laf van Adelaar. Althans, de manier waarop hij het brengt. Wees dan een vent en zeg wat r precies gaande is. Maar begin anders niet te zeveren over veiligheid. Als ze wilden had je 3 meter onder de grasmat gelegen.
De actie van SR vind ik ook erg kort door de bocht, maar het is hun goedrechtnatuurlijk
Nou, behoorlijke sponsor binnengehengeld met goede vooruitzichten? Begroting omhoog, volgend jaar nieuw stadion, supporters die zich al wel weer een tijdje hebben gedragen, ander management etc..quote:Op maandag 20 november 2006 15:31 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat zal wel meevallen.
Is dat gebeurd dan of is dit weer van die misselijke stemmingmakerij?quote:Op maandag 20 november 2006 17:21 schreef the_undertaker het volgende:
Zou jij het leuk vinden als je familie wordt uitgescholden door randdebielen.
Dat zou ADO nooit accepteren natuurlijk. Je weet hoe onvoorspelbaar voetbalsupporters zijn een incident zit in een klein hoekje. Zeker bij de supporters van Den Haag.quote:Op maandag 20 november 2006 17:22 schreef Eightball het volgende:
Nou, behoorlijke sponsor binnengehengeld met goede vooruitzichten? Begroting omhoog, volgend jaar nieuw stadion, supporters die zich al wel weer een tijdje hebben gedragen, ander management etc..
Daarom kan ik me voorstellen dat een zorgverzekeraar zegt, okay, laten we het proberen mits...
Vind ik niet raar bij een club als ADO..
Is niet gebeurd want de familie was gister helemaal niet aanwezig in het stadion. Er is blijkbaar op het internet een of ander gek bezig met alles te verergeren dan het is.quote:Op maandag 20 november 2006 17:23 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Is dat gebeurd dan of is dit weer van die misselijk stemmingmakerij?
Kunnen ze ook niet. Ze willen voorlopig niet meer op de shirt staan maar ze zullen gewoon tot 2008 moeten doorbetalen.quote:Op maandag 20 november 2006 17:25 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat zou ADO nooit accepteren natuurlijk. Je weet hoe onvoorspelbaar voetbalsupporters zijn een incident zit in een klein hoekje. Zeker bij de supporters van Den Haag.
Bovendien zou het de sponsor wel erg veel macht geven als ze bij elk wissewasje het contract kunnen beeindigen of daarmee dreigen.
Dát wil ik dus nog weleens zien.quote:Op maandag 20 november 2006 17:26 schreef Ludacriss het volgende:
maar ze zullen gewoon tot 2008 moeten doorbetalen.
Nee hoor er staat in het contract dat het alleen opgezegd kan worden mits het bestuur er niet alles aan heeft gedaan en dat heeft het bestuur dus wel. Ze gaan dus ook nog SV's uitschrijven dus kan DSW niet onder het contract uit.quote:Op maandag 20 november 2006 17:28 schreef Eightball het volgende:
[..]
Dát wil ik dus nog weleens zien.
Als ze echt onvoorwaardelijk (op dat gebied, zonder mitsen en maaren) hebben getekend verdienen ze niet beter...
Zodra je een bron hebt en me kunt vertellen wat er dan gezongen/geroepen is, dan wil ik hier best op ingaan.quote:Op maandag 20 november 2006 17:21 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Zou jij het leuk vinden als je familie wordt uitgescholden door randdebielen.
Wat is dat nou voor een onzinnige redenatie? Die kun je dan overal wel op toepassen en dan zul je zien dat eigenlijk alles en iedereen potentieel enorm gevaarlijk is.quote:Wie weet waartoe ze nog meer in staat zijn als het zo door zou gaan.
Dat zou gelul zijn.. En niet zo'n beetje ook.quote:Op maandag 20 november 2006 17:29 schreef Eightball het volgende:
En dan nog kan ik me voorstellen dat een rechter zegt dat dit niet de bedoeling was en het contract alsnog ontbindt..
Nou spreekt een hekkie open laten staan/niet bewaken natuurlijk niet in het voordeel.quote:Op maandag 20 november 2006 17:30 schreef Ludacriss het volgende:
Nee hoor er staat in het contract dat het alleen opgezegd kan worden mits het bestuur er niet alles aan heeft gedaan en dat heeft het bestuur dus wel.
Ernstige imagoschade of andere breed uitgemeten narigheid kan al schade opleveren.quote:Ze gaan dus ook nog SV's uitschrijven dus kan DSW niet ondear het contract uit.
Het zal natuurlijk niet gebeuren, maar ik denk dat de 'gemiddelde Nederlandse voetbalsupporter' er niet wakker van zou liggen.quote:Op maandag 20 november 2006 17:31 schreef vitessezuid113 het volgende:
Adelaar weg , Sponser weg , Ado weg ??
Nou, dan heb ik een verrassing voor je, ik kan me niet voorstellen dat Fortis daar niet een bepaling over heeft opgenomen in de sponsorovereenkomst. (Bij jouw club dan hè..)quote:Op maandag 20 november 2006 17:33 schreef Keltie het volgende:
Dat zou gelul zijn.. En niet zo'n beetje ook.
Ja, dat ook.quote:Op maandag 20 november 2006 17:38 schreef pfaf het volgende:
Adelaar weg, heeft de actie ook nog nut gehad!
Omdat de vent van DSW verzekeringen dat zelf heeft gezegd.quote:Op maandag 20 november 2006 17:36 schreef Eightball het volgende:
[..]
Nou spreekt een hekkie open laten staan/niet bewaken natuurlijk niet in het voordeel.
En hoe weet jij dat dat niet in het contract staat?
Nogmaals, 'ik' iets als bedrijf in de eredivisie wil gaan doen en ADO is nog over dan gaat dat onder heel andere condities dan bijv. bij Heerenveen.
[..]
Ernstige imagoschade of andere breed uitgemeten narigheid kan al schade opleveren.
Een rechter kan hier verrassend op vonnissen..
En die 'imagoschade' gaat men ook meten?quote:Op maandag 20 november 2006 17:36 schreef Eightball het volgende:
Ernstige imagoschade of andere breed uitgemeten narigheid kan al schade opleveren.
Een rechter kan hier verrassend op vonnissen..
Ja, en wat houdt de sponsor tegen om naar de rechter te stappen om ontbinding te vragen?quote:Op maandag 20 november 2006 17:39 schreef Ludacriss het volgende:
Omdat de vent van DSW verzekeringen dat zelf heeft gezegd.
Nou, ik zou eigenlijk niet weten waarom?quote:Op maandag 20 november 2006 17:38 schreef Eightball het volgende:
[..]
Nou, dan heb ik een verrassing voor je, ik kan me niet voorstellen dat Fortis daar niet een bepaling over heeft opgenomen in de sponsorovereenkomst. (Bij jouw club dan hè..)
Ben aardig blij dat Adelaar weg is. Alleen jammer dat het op deze manier is gegaan.quote:Op maandag 20 november 2006 17:38 schreef pfaf het volgende:
Adelaar weg, heeft de actie ook nog nut gehad!
Zulke procedures kosten vaak veel geld en kunnen vaak maanden of zelfs jaren duren.quote:Op maandag 20 november 2006 17:42 schreef Eightball het volgende:
Ja, en wat houdt de sponsor tegen om naar de rechter te stappen om ontbinding te vragen?
Kan. Slechts Josties twijfelen eraan...quote:Op maandag 20 november 2006 17:40 schreef Pappie_Culo het volgende:
En die 'imagoschade' gaat men ook meten?
Wat bedoel je met eigen-verantwoordelijkheid bij mongolen die het veld opkomen?quote:Wellicht heeft de sponsor zelf ook nog enige verantwoordelijkheid?
Onzin, ik zou als directie van die prutverzekeraar alles op alles zetten om er onderuit te komen.quote:bij het aangaan van een meerjarige overeenkomste . De waarheid zou volgens mij ergens in het midden moeten liggen.
Jawel, maar Feyenoord is Feyenoord, niet de eerste de beste dus..quote:Op maandag 20 november 2006 17:43 schreef Keltie het volgende:
Was dat geen "imago verneukende kwestie"?
Dat is wel een hele stoere uitspraakquote:Op maandag 20 november 2006 17:48 schreef Eightball het volgende:
[..]
Kan. Slechts Josties twijfelen eraan...
ADO heeft toch zo'n goede reputatie?quote:Wat bedoel je met eigen-verantwoordelijkheid bij mongolen die het veld opkomen?
Zo'n onzin is het niet. Maar goed, je oneindige wijsheid was na de eerste zin al evidentquote:Onzin, ik zou als directie van die prutverzekeraar alles op alles zetten om er onderuit te komen.
Bij jou thuis hebben ze waarschijnlijk niet zoveel te besteden..quote:Op maandag 20 november 2006 18:24 schreef Pappie_Culo het volgende:
Maar wellicht hebben ze bij jou thuis andere standaarden.
Heel relevant, applaus voor jezelfquote:Op maandag 20 november 2006 18:29 schreef Eightball het volgende:
[..]
Bij jou thuis hebben ze waarschijnlijk niet zoveel te besteden..
Geloof dat bij Feyenoord zulke kwesties in het verleden ook wel eens gespeeld hebben. Na Beverwijk en de rellen in Duitsland. Toen stond het contract met SR verzekeringen ook op de tocht.quote:Op maandag 20 november 2006 17:51 schreef Eightball het volgende:
[..]
Jawel, maar Feyenoord is Feyenoord, niet de eerste de beste dus..
die gozer schijt in zijn broek, net als Ruud Gullit en Jan Mulder. Niemand, echt waar niemand, durft op tv een uitspraak te doen tegen de genetisch minder bedeelde mede menschen die het veld op renden gisteren. Iedereen schijt in zijn broek van hen.quote:Op maandag 20 november 2006 18:48 schreef Staanplaats het volgende:
Vind de ophef redelijk overdreven. Actie is niet goed te keuren, maar wel begrijpelijk. Als je die Algemeen directeur ziet van ADO dan weet je toch meteen dat die gozer er geen snars van snapt.
zie boven..quote:En zoveel gebeurt er ook niet, ze rennen het veld op en zijn toch redelijk snel weer weg. Maarja het is ADO, daar is alles veel angstiger, gekker, gevaarlijker...toch?
Zou kunnen dat je gelijk hebt wat Jan Mulder en Ruud Gullit betreft. Maar denk je nou echt dat als ze iets gezegd hadden als 'wat een idioten' ze zich ernstig zorgen zouden moeten maken?quote:Op maandag 20 november 2006 18:50 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
die gozer schijt in zijn broek, net als Ruud Gullit en Jan Mulder. Niemand, echt waar niemand, durft op tv een uitspraak te doen tegen de genetisch minder bedeelde mede menschen die het veld op renden gisteren. Iedereen schijt in zijn broek van hen.
Hoeveel gelul kan je in 1 post kwijt?quote:Op maandag 20 november 2006 18:50 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
die gozer schijt in zijn broek, net als Ruud Gullit en Jan Mulder. Niemand, echt waar niemand, durft op tv een uitspraak te doen tegen de genetisch minder bedeelde mede menschen die het veld op renden gisteren. Iedereen schijt in zijn broek van hen.
[..]
zie boven..
zie boven...quote:Op maandag 20 november 2006 18:54 schreef Keltie het volgende:
[..]
Hoeveel gelul kan je in 1 post kwijt?
De "hoop gevallen" hebben anders in mijn ogen hun best gedaan zo dom mogelijk over te komen. Geloof me, ik begrijp de frustratie van de ADO supporters. Maar als je al een geduchte reputatie hebt, is dit toch één van de domste acties die je kan doen. En Adelaar bedreigen al helemaal...quote:Op maandag 20 november 2006 18:54 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Zou kunnen dat je gelijk hebt wat Jan Mulder en Ruud Gullit betreft. Maar denk je nou echt dat als ze iets gezegd hadden als 'wat een idioten' ze zich ernstig zorgen zouden moeten maken?
Uiteraard hebben die hagenezen er heel veel bij te winnen als ze een van die twee een pak rammel verkopen. Het is erg populair om 'die mensen' af te schilderen als dommer dan dom... In werkelijkheid valt het in een hoop gevallen nog best mee.
Ik bedoel dit zeker niet elitair. De frustraties van ADO zijn voor mij zeker begrijpelijk. Maar of ze nou echt blij zijn met het bannen van supporters is de vraag. En dat hebben ze aan zichzelf te danken.quote:Op maandag 20 november 2006 18:57 schreef Staanplaats het volgende:
Pfff niet zo elitair doen joh.,.
Is die bedreigd dan?quote:Op maandag 20 november 2006 18:57 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
De "hoop gevallen" hebben anders in mijn ogen hun best gedaan zo dom mogelijk over te komen. Geloof me, ik begrijp de frustratie van de ADO supporters. Maar als je al een geduchte reputatie hebt, is dit toch één van de domste acties die je kan doen. En Adelaar bedreigen al helemaal...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |