'100 Boney M liefhebbers werden aangevallen door een groep van zo'n 50 BeeGees aanhangers in discotheek het hummeltje te Lutjebroek. Ze hadden het eigenlijk gemund op de eigenaar van de discotheek wegens het verhogen van de toegangsprijzen. De BeeGees liefhebbers hadden de pech net op die avond aanwezig te zijn. Er vielen rake klappen tussen de uitsmijters en de Boney M liefhebbers. Voordat de Boney M liefhebbers zich terugtrokken sloegen ze nog wel de jongste Bee Gees aanhanger een gebroken neus. Een andere Bee Gees liefhebber, net 12 jaar oud en voor het eerst mee met het uitgaan, was getuigen van dit geweld. "Ik draai noot meer een plaat van Boney M" zei de niet te troosten Bee Gees liefhebber. Inmiddels is de rust teruggekeerd in Lutjebroek. Mar de schrik zit er goed in bij de Bee Gees-liefhebbers.quote:Op zondag 19 november 2006 19:52 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Dat is het toch ook niet, zal de krant op maandag 20 pagina's voller zijn door al het uitgaansgeweld
goeie betrouwbare bron, msn!quote:Op zondag 19 november 2006 19:37 schreef tong80 het volgende:
Die laten ze niet zien Milagro dit is Talpa. De angst in de ogen van een jongetje van 12 die met z'n pa op de tribune stond laten ze niet zien. Heel de Vitesse tribune was leeggestormd toen die massa er aan kwam.
Ik las op MSN dat een malloot als een gek om zich heen aan het slaan was bij de Vitesse suporters.
Ja, boeiend.quote:Op zondag 19 november 2006 19:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
'100 Boney M liefhebbers werden aangevallen door een groep van zo'n 50 BeeGees aanhangers in discotheek het hummeltje te Lutjebroek. Ze hadden het eigenlijk gemund op de eigenaar van de discotheek wegens het verhogen van de toegangsprijzen. De BeeGees liefhebbers hadden de pech net op die avond aanwezig te zijn. Er vielen rake klappen tussen de uitsmijters en de Boney M liefhebbers. Voordat de Boney M liefhebbers zich terugtrokken sloegen ze nog wel de jongste Bee Gees aanhanger een gebroken neus. Een andere Bee Gees liefhebber, net 12 jaar oud en voor het eerst mee met het uitgaan, was getuigen van dit geweld. "Ik draai noot meer een plaat van Boney M" zei de niet te troosten Bee Gees liefhebber. Inmiddels is de rust teruggekeerd in Lutjebroek. Mar de schrik zit er goed in bij de Bee Gees-liefhebbers.
over ouwe koeien gesproken...das alweer een jaar of 10 geleden. wel leuke actie was dat. toen de me het vak in kwam deden ze zich voor als boschenaren...toen de me weg was doken ze er weer op hahaha.quote:Op zondag 19 november 2006 19:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben jarenlang met FC den Bosch meegereisd. Ook naar ADO.Werd een vriend van m,e in elkaar geslagen. Staat er in de krant geen noemenswardige incidenten.
Ik bedoelde SMS en dan noemen ze me een PC-nerdquote:Op zondag 19 november 2006 20:06 schreef Backdoorman het volgende:
[..]
goeie betrouwbare bron, msn!
internet-nerd!
Bedankt voor je fantastische bijdragequote:Op zondag 19 november 2006 19:57 schreef Thetallguy het volgende:
ik heb er niks van gezien en nog niks over gelezen maarik heb het helemaal gehad met de club, spelers, supporters, trainer, enz
Het is een Hagenees ....quote:Op zondag 19 november 2006 20:09 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Bedankt voor je fantastische bijdrage![]()
graag gedaan vriendquote:Op zondag 19 november 2006 20:09 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Bedankt voor je fantastische bijdrage![]()
quote:Op zondag 19 november 2006 20:10 schreef tong80 het volgende:
Maar goed de Boney M-post ontgaat jullie qua ironische vergelijking ?
Geen moeilijke woorden gaan gebruiken hier Tong.. pas je aan...quote:Op zondag 19 november 2006 20:10 schreef tong80 het volgende:
Maar goed de Boney M-post ontgaat jullie qua ironische vergelijking ?
Het is verder niet zo relevant of het bedreigeind was of niet. Supporters horen tijdens de wedstrijd niet op het veld te komen, zeker niet met zoveel tegelijk.quote:Op zondag 19 november 2006 19:43 schreef milagro het volgende:
[..]
mwoah, natuurlijk liepen die andere supporters weg de tribune hogerop, maar uiteindelijk gingen ze dus blijkbaar NIET op die supporters af, maar bleven op het veld, het ging hen om het bestuur.
ook de commentaren van enkele spelers achteraf gaven nou niet echt blijk dat het hier ging om een nare bedreigende situatie, behalve dan in het begin toen ze dat hek 'door' kwamen, omdat je niet wist nog wat ze van plan waren.
dat er dan 1 gek gaat lopen flippen maakt het geen compleet slagveld.
Ken je de bekende Nederlander Henk Bres ? Die liep plots met een stoeltje op de middenstip te zwaaien tijdens suporters rellen. Hij had het stoeltje niet van huis meegenomen.quote:Op zondag 19 november 2006 20:17 schreef vitessezuid113 het volgende:
er is ooit weleens hetzelfde gebeurd , ook tegen vitesse ook bij een 0-3 stand en dan 15 jaar geleden.
quote:Op zondag 19 november 2006 19:42 schreef MarkNMGN het volgende:
RenFrontArnhem de gekste!
slechte tvp
Ja ik weet niet of je er ooit bent geweest maar der zit een gracht van 2 meter diep tussen. Dus dan kunnen ze nog naar je toe kunnen lopen maar dat heeft weinig zin.quote:Op zondag 19 november 2006 19:26 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Jij zou natuurlijk wel blijven staan als er stuk of 50 Ado supporters op je afstormen.![]()
dat zei ik dus ook al, hčquote:Op zondag 19 november 2006 20:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is verder niet zo relevant of het bedreigeind was of niet. Supporters horen tijdens de wedstrijd niet op het veld te komen, zeker niet met zoveel tegelijk.
Nou, denk dat het toch behoorlijk bedreigend is, je weet niet hoe het afloopt. Na afloop is het makkelijk te zeggen dat het niet zo bedreigend was. Het zijn echt geen lieverdjes daaroh.quote:Op zondag 19 november 2006 20:26 schreef milagro het volgende:
[..]
dat zei ik dus ook al, hč
"uiteraard horen ze niet op het veld te rennen" of iets van die strekking.
maar nav het commentaar (zonder de beelden dus) leek het alsof de hel los brak, en dat was dus totaal niet zo.
Was jij erbij dan?quote:Op zondag 19 november 2006 20:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Echt mensen als je er niks van weet zeg er dan niks over. Wat een onzin hier en daar zeg.
En vooral niet alle sensatieverhalen geloven.
Nee maar ik weet wel dat verhalen over gasten van ado in het uitvak om zich heen hebben geslagen etc. niet waar kunnen zijn. En ik heb in het vorige topic ook al enkele quotes aangegeven van de sensatie langs de lijn commentator die gewoon feitelijk onjuist waren. Verder ben ik daar wel eens geweest ja en weet dus hoe de situatie en de het stadion eruitziet.quote:
Ik ben er ook geweest maar je hoeft niet te weten hoe het stadion eruit ziet om het te kunnen beoordelen.quote:Op zondag 19 november 2006 20:41 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee maar ik weet wel dat verhalen over gasten van ado in het uitvak om zich heen hebben geslagen etc. niet waar kunnen zijn. En ik heb in het vorige topic ook al enkele quotes aangegeven van de sensatie langs de lijn commentator die gewoon feitelijk onjuist waren. Verder ben ik daar wel eens geweest ja en weet dus hoe de situatie en de het stadion eruitziet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |