Ja Ja, dan moet ie wel erg lange armen hebben gehad want er staat een gracht tussen het veld en de uitvak. Bullshit dus.quote:Die laten ze niet zien Milagro dit is Talpa. De angst in de ogen van een jongetje van 12 die met z'n pa op de tribune stond laten ze niet zien. Heel de Vitesse tribune was leeggestormd toen die massa er aan kwam.
Ik las op MSN dat een malloot als een gek om zich heen aan het slaan was bij de Vitesse suporters.
Hmm.. Had er ook 1 geopendquote:Op zondag 19 november 2006 19:36 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Ja Ja, dan moet ie wel erg lange armen hebben gehad want er staat een gracht tussen het veld en de uitvak. Bullshit dus.
De supporters konden maar tot aan de reclameborden lopen. Daar stonden ze ongeveer 2 minuten en ondertussen stuurde Vreven en Mols hun terug.quote:Op zondag 19 november 2006 19:37 schreef tong80 het volgende:
Die laten ze niet zien Milagro dit is Talpa. De angst in de ogen van een jongetje van 12 die met z'n pa op de tribune stond laten ze niet zien. Heel de Vitesse tribune was leeggestormd toen die massa er aan kwam.
Ik las op MSN dat een malloot als een gek om zich heen aan het slaan was bij de Vitesse suporters.
Zie mijn post hierboven Tong80... je moet niet alles geloven.quote:Op zondag 19 november 2006 19:37 schreef tong80 het volgende:
Die laten ze niet zien Milagro dit is Talpa. De angst in de ogen van een jongetje van 12 die met z'n pa op de tribune stond laten ze niet zien. Heel de Vitesse tribune was leeggestormd toen die massa er aan kwam.
Ok de verslaggever van Langs de lijn die er bovenop stond liegtquote:Op zondag 19 november 2006 19:40 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Zie mijn post hierboven Tong80... je moet niet alles geloven.
Er is geen enkele ADO supporter in het uitvak gekomen, simpelweg omdat ze daar niet konden komen. Was ook duidelijk op de TV beelden te zien.quote:Op zondag 19 november 2006 19:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok de verslaggever van Langs de lijn die er bovenop stond liegt
mwoah, natuurlijk liepen die andere supporters weg de tribune hogerop, maar uiteindelijk gingen ze dus blijkbaar NIET op die supporters af, maar bleven op het veld, het ging hen om het bestuur.quote:Op zondag 19 november 2006 19:37 schreef tong80 het volgende:
Jah.quote:Op zondag 19 november 2006 19:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok de verslaggever van Langs de lijn die er bovenop stond liegt
Stijn Vreven en Theo Janssenquote:Op zondag 19 november 2006 19:43 schreef milagro het volgende:
[..]
mwoah, natuurlijk liepen die andere supporters weg de tribune hogerop, maar uiteindelijk gingen ze dus blijkbaar NIET op die supporters af, maar bleven op het veld, het ging hen om het bestuur.
ook de commentaren van enkele spelers achteraf gaven nou niet echt blijk dat het hier ging om een nare bedreigende situatie, behalve dan in het begin toen ze dat hek 'door' kwamen, omdat je niet wist nog wat ze van plan waren.
dat er dan 1 gek gaat lopen flippen maakt het geen compleet slagveld.
Zeg ik... is dus gewoon onzin. De ado supporter had dan wel erg lange armen moeten hebben.quote:Op zondag 19 november 2006 19:43 schreef VoreG het volgende:
[..]
Er is geen enkele ADO supporter in het uitvak gekomen, simpelweg omdat ze daar niet konden komen. Was ook duidelijk op de TV beelden te zien.
De Vitesse fans hadden zich verzameld bovenin het vak en 20 meter aan de andere kant van een diepe gracht stonden ADO supporters.
Dat wordt nergens gezegd.. Er wordt gezegd dat er geen geweldadigheden zijn gepleegdquote:Op zondag 19 november 2006 19:47 schreef tong80 het volgende:
Ok we zijn het er over eens dat het normaal is dat er 200 debielen het veldf op liepen. dat de tegenpartij-suporters maar moesten weten dat ze geen gevaar liepen. Dat je als jong ventje in een stdion maar moet wennen aan suporters op et veld. Zand erover.
Wie zegt hier dat het normaal is?quote:Op zondag 19 november 2006 19:47 schreef tong80 het volgende:
Ok we zijn het er over eens dat het normaal is dat er 200 50 debielen het veldf op liepen. dat de tegenpartij-suporters maar moesten weten dat ze geen gevaar liepen. Dat je als jong ventje in een stdion maar moet wennen aan suporters op et veld. Zand erover.
Ik ben jarenlang met FC den Bosch meegereisd. Ook naar ADO.Werd een vriend van m,e in elkaar geslagen. Staat er in de krant geen noemenswardige incidenten.quote:Op zondag 19 november 2006 19:49 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat wordt nergens gezegd.. Er wordt gezegd dat er geen geweldadigheden zijn gepleegd
Ok 50 idioten.quote:Op zondag 19 november 2006 19:50 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Wie zegt hier dat het normaal is?
en het waren geen 200 man.... het waren er ongeveer 50.
Dat is het toch ook niet, zal de krant op maandag 20 pagina's voller zijn door al het uitgaansgeweldquote:Op zondag 19 november 2006 19:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben jarenlang met FC den Bosch meegereisd. Ook naar ADO.Werd een vriend van m,e in elkaar geslagen. Staat er in de krant geen noemenswardige incidenten.
Wow, een vriend van je werd in elkaar geslagen, wereldnieuws!quote:Op zondag 19 november 2006 19:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben jarenlang met FC den Bosch meegereisd. Ook naar ADO.Werd een vriend van m,e in elkaar geslagen. Staat er in de krant geen noemenswardige incidenten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |